Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, Mtvo zei:

Vanmorgen weer gebeld en heb waarschijnlijk de pech dat ik pas 28 februari aan de beurt ben :( 

Tenzij er iemand uitvalt, maar die kans is natuurlijk heel klein, daarnaast moet dat dan ook met mijn werk uitkomen, al met al heb ik er goed de smoor in. 

 

 

Wat erg!! Kan je het regelen met je werk voor vakantie enz? Hoop dat de weken snel gaan voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Kim2018 zei:

Wat erg!! Kan je het regelen met je werk voor vakantie enz? Hoop dat de weken snel gaan voor je! 

 

Mee eens! :( 

Ben mijn uren voor deze week kwijt, want ja, deze week al vrij genomen voor de operatie daar die halverwege de week zou plaatsvinden. Voor de volgende 2 week heb ik iig geluk en ga ik gewoon aan het werk en deze 2 week mag ik gebruiken voor wanneer ik geopereerd ga worden.

 

Thx, hoop ook dat deze komende weken snel gaan, want ben het wachten beu. 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Vampire zei:

Oh nee wat erg! Jeetje dat het zo lang moet duren is echt verschrikkelijk. Hopelijk is er toch nog iets anders mogelijk..

 

Dat kun je wel stellen idd, heb er ook heel erg de smoor in...

Hoop eigenlijk dat iemand uitvalt en dat men mij dan op tijd belt zodat ik wat kan regelen! Maar ga ik niet vanuit.

 

Hoe gaat het nu met jou?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mtvo zei:

 

Dat kun je wel stellen idd, heb er ook heel erg de smoor in...

Hoop eigenlijk dat iemand uitvalt en dat men mij dan op tijd belt zodat ik wat kan regelen! Maar ga ik niet vanuit.

 

Hoe gaat het nu met jou?

 

x

Met mij gaat het wel goed. Gisteren mijn eerste controle gehad. Littekens zagen er goed uit. Verder nog wel veel zwelling. Over 6 weken heb ik een controle afspraak bij mijn eigen chirurg, dus ik ben benieuwd wat hij er van zegt. Maar bovenal ben ik gewoon benieuwd hoeveel het nog gaat veranderen! Ik ben nogal ongeduldig haha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎1‎-‎2019 om 20:03, Vampire zei:

Met mij gaat het wel goed. Gisteren mijn eerste controle gehad. Littekens zagen er goed uit. Verder nog wel veel zwelling. Over 6 weken heb ik een controle afspraak bij mijn eigen chirurg, dus ik ben benieuwd wat hij er van zegt. Maar bovenal ben ik gewoon benieuwd hoeveel het nog gaat veranderen! Ik ben nogal ongeduldig haha. 

 

Haha, kan mij voorstellen dat je ongeduldig bent :) maar fijn dat alles er goed uitzag! Hoop dat de zwelling gauw minder wordt voor je. Ben je al weer wat "mobieler"? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo balen zeg dat er zo kort dag wordt afgezegd.voor t regelen en in je hoofd. Je kijkt er zo naar uit en hikt er tegen aan omdat het zo spannend is en nu weer opnieuw. Ik hoor dat ze een gaatje krijgen zodat je eerder aan de beurt bent dan eind feb. Ik mag 12 feb. Kunnen we samen aftellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Mtvo zei:

 

Haha, kan mij voorstellen dat je ongeduldig bent :) maar fijn dat alles er goed uitzag! Hoop dat de zwelling gauw minder wordt voor je. Ben je al weer wat "mobieler"? 

Ik kan wat meer dingen zelf maar ben nog heel moe. Ook snel hoofdpijn. Nasleep van de narcose denk ik. Heb ook veel last van mijn schouders, schijnbaar hou ik me schouders nu op spanning door mijn boobies. Probeer er op te letten maar helaas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎1‎-‎2019 om 15:34, M&M&m zei:

@Mtvo balen zeg dat er zo kort dag wordt afgezegd.voor t regelen en in je hoofd. Je kijkt er zo naar uit en hikt er tegen aan omdat het zo spannend is en nu weer opnieuw. Ik hoor dat ze een gaatje krijgen zodat je eerder aan de beurt bent dan eind feb. Ik mag 12 feb. Kunnen we samen aftellen ?

 

Baal ook heel erg dat het zo is gelopen, maar heb nu iig de knop kunnen omdraaien en zit met smart te wachten op de officiële brief!! En ja, het liefst eerder, haha. Jij ook in feb, spannend! :)  Wat krijg jij en bij wie ga jij het laten doen? Kunnen wij idd samen aftellen :) 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎1‎-‎2019 om 15:37, Vampire zei:

Ik kan wat meer dingen zelf maar ben nog heel moe. Ook snel hoofdpijn. Nasleep van de narcose denk ik. Heb ook veel last van mijn schouders, schijnbaar hou ik me schouders nu op spanning door mijn boobies. Probeer er op te letten maar helaas 

 

Dat is minder, hoop voor jou dat het gauw wat beter zal gaan! Is een warm kompres op je schouders misschien een idee? Doe rustig aan en let op jezelf!

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Mtvo zei:

 

Baal ook heel erg dat het zo is gelopen, maar heb nu iig de knop kunnen omdraaien en zit met smart te wachten op de officiële brief!! En ja, het liefst eerder, haha. Jij ook in feb, spannend! :)  Wat krijg jij en bij wie ga jij het laten doen? Kunnen wij idd samen aftellen :) 

 

xx

 

Gelukkig is je knop om en kijk je er weer naar uit! Ik ga volgende week nog een keer passen, maar er is al afgesproken dat ik of 295 cc krijg of 325cc. Pc kijkt ter plekke wat het mooist is. De mentor krijg ik, maar dan de gladde. Achter de spier, dus wat er ook geplaatst wordt, doordat er achter de spier wordt gezet valt er ongeveer 25 cc weg begreep ik van de arts. Afgelopen maandag ben ik door de anesthesist goedgekeurd.? Had niet amders verwacht, maar toch he, hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎10‎-‎1‎-‎2019 om 10:46, M&M&m zei:

@Mtvo ik bedoel de natrelle krijg ik. Niet de mentor?

 

Lolz, gelukkig krijg jij de gladde, daar is niets mee aan de hand :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎1‎-‎2019 om 10:40, M&M&m zei:

Gelukkig is je knop om en kijk je er weer naar uit! Ik ga volgende week nog een keer passen, maar er is al afgesproken dat ik of 295 cc krijg of 325cc. Pc kijkt ter plekke wat het mooist is. De mentor krijg ik, maar dan de gladde. Achter de spier, dus wat er ook geplaatst wordt, doordat er achter de spier wordt gezet valt er ongeveer 25 cc weg begreep ik van de arts. Afgelopen maandag ben ik door de anesthesist goedgekeurd.? Had niet amders verwacht, maar toch he, hihi. 

 

Altijd fijn om die extra zekerheid te hebben ;)

Al aan het aftellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Mtvo zei:

 

Altijd fijn om die extra zekerheid te hebben ;)

Al aan het aftellen? 

Ja zeker, nog 23 dagen??

En dan ben jij ook al bijna aan de beurt:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎3‎-‎2‎-‎2019 om 18:22, M&M&m zei:

Hoe is het ondertussen met je zenuwen...? Hier nog 9 dagen. Dus jij ook al bijna?

 

Met mijn zenuwen is nu nog niets aan de hand, haha. Komt miss ook omdat ik de officiële brief nog niet ontvangen heb, heb alleen nog maar een telefonische bevestiging gehad. Maar ben hard aan het duimen, haha. Jij nog 8 dagen, al zenuwachtig? Alles een beetje voorbereidt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mtvo zei:

 

Met mijn zenuwen is nu nog niets aan de hand, haha. Komt miss ook omdat ik de officiële brief nog niet ontvangen heb, heb alleen nog maar een telefonische bevestiging gehad. Maar ben hard aan het duimen, haha. Jij nog 8 dagen, al zenuwachtig? Alles een beetje voorbereidt? 

Ja ik ben helaas echt nerveus. Wel mijn pokerface op de dag aan, maar smorgens bij het wakker worden vliegt het mij een klein beetje naar de keel. Maar ik wil het zo graag. Zo dubbel die gevoelens. Vanaf vandaag verwacht ik een belletje met de tijd. Ik hoop qua verkeer een beetje gunstig na de spits, maar we wachten maar af.

qua voorbereiding zorg ik ervoor dat mijn agenda leeg blijft. Verder thuis besproken dat ze wat meer moeten helpen, maar dat vinden ze niet meer dan normaal gelukkig. Verder geen voorbereidingen, ik zie het dan wel, en ik kan altijd mijn moeder nog bellen, en mijn vriendin woont hier in de straat en is ook doordeweeks twee dagen thuis? Mijn meiden zitten nog op het voortgezet en mbo, dus ook regelmatig in de middag thuis of laat beginnen. Dat komt wel goed?

 

je brief zal deze week wel binnenkomen denk ik. En anders gewoon even bellen. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Mtvo en @M&M&m, wat komt het lekker dichtbij nu voor jullie he....

zenuwen horen daarbij, had ik week ervoor ook...maar naarmate de dag dichterbij kwam verdwenen steeds meer zenuwen. Ik had er vooral zin in. En geloof me...het is het allemaal waard. Ik vind ze nu met de dag mooier worden, en dan te bedenken dat ik nog in mijn herstel zit! Ook begin ik te wennen aan dat er nu echt iets zit! Je bent er wel de hele dag mee bezig.....maar dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook. En kan niet wachten op de zomer...en nieuwe bhs gaan dragen. De kliniekbhs zitten inmiddels heerlijk....maar toch jammer dat je daardoor beperkt bent met wat je erover aan doet. Ik gooi ze aan de kant na 6 weken en trek dan lekker comfi sportbhs aan en mijn nieuwe bhs, waar ik nog voor op pad moet!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

Oh @Mtvo en @M&M&m, wat komt het lekker dichtbij nu voor jullie he....

zenuwen horen daarbij, had ik week ervoor ook...maar naarmate de dag dichterbij kwam verdwenen steeds meer zenuwen. Ik had er vooral zin in. En geloof me...het is het allemaal waard. Ik vind ze nu met de dag mooier worden, en dan te bedenken dat ik nog in mijn herstel zit! Ook begin ik te wennen aan dat er nu echt iets zit! Je bent er wel de hele dag mee bezig.....maar dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook. En kan niet wachten op de zomer...en nieuwe bhs gaan dragen. De kliniekbhs zitten inmiddels heerlijk....maar toch jammer dat je daardoor beperkt bent met wat je erover aan doet. Ik gooi ze aan de kant na 6 weken en trek dan lekker comfi sportbhs aan en mijn nieuwe bhs, waar ik nog voor op pad moet!

Oh gelukkig had jij ook de zenuwen. Ik hoop dat het bij mij ook minder wordt als het eenmaal zover is. En lijkt me heerlijk als de 6weken voorbij zijn en je al een leuke beha kan kopen. Totaal nieuw voor mij, want ik kocht altijd dezelfde tshirts beha's met een beetje vulling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎2‎-‎2019 om 08:56, M&M&m zei:

Ja ik ben helaas echt nerveus. Wel mijn pokerface op de dag aan, maar smorgens bij het wakker worden vliegt het mij een klein beetje naar de keel. Maar ik wil het zo graag. Zo dubbel die gevoelens. Vanaf vandaag verwacht ik een belletje met de tijd. Ik hoop qua verkeer een beetje gunstig na de spits, maar we wachten maar af.

qua voorbereiding zorg ik ervoor dat mijn agenda leeg blijft. Verder thuis besproken dat ze wat meer moeten helpen, maar dat vinden ze niet meer dan normaal gelukkig. Verder geen voorbereidingen, ik zie het dan wel, en ik kan altijd mijn moeder nog bellen, en mijn vriendin woont hier in de straat en is ook doordeweeks twee dagen thuis? Mijn meiden zitten nog op het voortgezet en mbo, dus ook regelmatig in de middag thuis of laat beginnen. Dat komt wel goed?

 

je brief zal deze week wel binnenkomen denk ik. En anders gewoon even bellen. ?

 

Nog eventjes geduld en jij bent aan de beurt :) heb jij ondertussen al een tijdstip gekregen?

 

Ik snap het wel hoor dat jij nerveus bent, is heel normaal, zal ik ook nog wel gaan worden wanneer ik 1000% zekerheid heb (ik wil niet weer teleurgesteld worden, dus heb mij nog niet 100% vastgepind op de datum... wil morgen ff bellen idd). Fijn dat jij grote kinderen hebt, zij kunnen prima meehelpen, zou een stuk lastiger zijn als zij nog jong waren geweest, daarnaast is het fijn dat je nog extra back-up hebt! Ik hoop dat de spanning iets afneemt wanneer jij een tijdstip hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎2‎-‎2019 om 11:47, Boobmom zei:

Oh @Mtvo en @M&M&m, wat komt het lekker dichtbij nu voor jullie he....

zenuwen horen daarbij, had ik week ervoor ook...maar naarmate de dag dichterbij kwam verdwenen steeds meer zenuwen. Ik had er vooral zin in. En geloof me...het is het allemaal waard. Ik vind ze nu met de dag mooier worden, en dan te bedenken dat ik nog in mijn herstel zit! Ook begin ik te wennen aan dat er nu echt iets zit! Je bent er wel de hele dag mee bezig.....maar dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook. En kan niet wachten op de zomer...en nieuwe bhs gaan dragen. De kliniekbhs zitten inmiddels heerlijk....maar toch jammer dat je daardoor beperkt bent met wat je erover aan doet. Ik gooi ze aan de kant na 6 weken en trek dan lekker comfi sportbhs aan en mijn nieuwe bhs, waar ik nog voor op pad moet!

 

Ik heb er ook heeeeeel veel zin in en ja het is zeker spannend, maar wil voor mijzelf eerst 100% zekerheid hebben dat het doorgaat, wil niet weer teleurgesteld worden. Hoe gaat het nu met jou? Ben je al weer wat meer mobieler enzo?

En hoe gaat het slapen nu? Leuk dat jij binnenkort bh's kunt shoppen, spannend en leuk!! :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Ik heb er ook heeeeeel veel zin in en ja het is zeker spannend, maar wil voor mijzelf eerst 100% zekerheid hebben dat het doorgaat, wil niet weer teleurgesteld worden. Hoe gaat het nu met jou? Ben je al weer wat meer mobieler enzo?

En hoe gaat het slapen nu? Leuk dat jij binnenkort bh's kunt shoppen, spannend en leuk!! :)  

Ik moet zeggen dat bij mij vanaf het begin het slapen al heel goed ging. En ben inmiddels ook al echt heel mobiel. Het is meer dat sommige dingen nog niet mogen. Ik vind het herstel echt heel erg meevallen. Eerste week niet. Maar daarna ging t bij mij heel snel beter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mtvo zei:

 

Nog eventjes geduld en jij bent aan de beurt :) heb jij ondertussen al een tijdstip gekregen?

 

Ik snap het wel hoor dat jij nerveus bent, is heel normaal, zal ik ook nog wel gaan worden wanneer ik 1000% zekerheid heb (ik wil niet weer teleurgesteld worden, dus heb mij nog niet 100% vastgepind op de datum... wil morgen ff bellen idd). Fijn dat jij grote kinderen hebt, zij kunnen prima meehelpen, zou een stuk lastiger zijn als zij nog jong waren geweest, daarnaast is het fijn dat je nog extra back-up hebt! Ik hoop dat de spanning iets afneemt wanneer jij een tijdstip hebt.

 

Jazeker, ik mag mij om 7.15 uur melden dinsdagochtend... Lekker vroeg, whaha. Het is een klein uurtje rijden, maar wil zeker weten op tijd zijn, dus we gaan om 6 uur de deur uit. Arme man, is die een keertje vrij moet hij nog vroeger wakker worden, haha.

ik hoop dat je snel ook je tijd heb. Datum staat wel al een tijdje vast toch? Ik weet even niet meer waarom het niet doorging toen.... Ik zal is terug lezen. Maar lijkt me echt klote. Je bereid je psychisch en practisch zo goed voor..... Ik ben nu ook bang om ziek te worden. Dacht vd week even ik word verkouden, maar gelukkig zet het niet door.  Lichtelijk verkouden, maar dat geeft gelukkig niet.

Succes met bellen vandaag! Ik kreeg gister ook de brief binnen, dan voelt het echt echt.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎2‎-‎2019 om 22:16, Boobmom zei:

Ik moet zeggen dat bij mij vanaf het begin het slapen al heel goed ging. En ben inmiddels ook al echt heel mobiel. Het is meer dat sommige dingen nog niet mogen. Ik vind het herstel echt heel erg meevallen. Eerste week niet. Maar daarna ging t bij mij heel snel beter 

 

Dat is echt super zo'n herstel! Ik zou daar direct voor tekenen! :D. Geduld beoefenen dus, lijkt mij ook wel een lastige idd. Ondertussen al wezen shoppen voor bh's? ;) 

 

Waar ik benieuwd naar ben, hoelang het duurt voor je je haren weer in model kunt brengen? Daar je je armen niet omhoog mag doen e.d. Ik heb van mijzelf echt verschrikkelijk haar waar je niets mee kan (dunner dan dun) dus heb permanent tot op de schouder, zo lijkt het iig nog ergens op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.