Ga naar inhoud

rtx : 31 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@rtx Ik heb jouw verslag gelezen. Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.. ik ben dinsdag geopereerd (345cc mentor dp), en heb me de afgelopen dagen echt rot gevoeld. Ik probeer alleen PCM voor het slapengaan te slikken zodat ik niet meer forceer dan mag, maar het valt niet mee..

Opstaan is echt een hel, en vind het erg lastig om het “mooi” te vinden.. ik denk dat dat komt omdat het zo pijnlijk is nog. Ik vraag me af of jij ook last hebt gehad van gevoelloosheid.. ik aai mijn borst aan de onderzijde maar voel het niet, ook mijn tepel is gevoelloos.. Als ik lig dan heb ik wel iets meer gevoel, maar voelt nog erg verdoofd.

Ze voelen ook nog best warm, maar de hechtingen zien er rustig uit en heb ook geen roodheid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SL1987 hee! Jeetje als je dinsdag bent geopereerd is alleen paracetamol voor het slapen wel weinig hoor! Ik slikte de eerste vier dagen elke 6 uur pcm en 2x per dag celecoxib (een variant op ibuprofen), anders ging het echt niet met de pijn. Vooral 's nachts nog twee pcm innemen kan de pijn bij het opstaan verminderen. Al moet ik zeggen dat ik bij het wakker worden alsnog Mega veel pijn had. 

 

Dat je ze nog niet mooi vindt schijnt heel normaal te zijn.. Ik had dat ook echt, vond ze vooral te groot. Begin er nu pas een beetje aan de wennen en ben al ruim vier weken po.

 

Die gevoelloosheid had ik alleen aan de onderkant van mijn borsten, vanaf het Litteken tot onder mijn tepel. Dat gevoel is inmiddels wel weer terug. Mijn tepels waren juist enorm overgevoelig en de hele dag door stijf, dat begint nu ook wat minder te worden. Maar al die gevoelsveranderingen verschillen heel erg per persoon en uiteindelijk krijgt bijna iedereen het normale gevoel weer terug.

 

Hopelijk ga je je snel beter voelen en je borsten ook snel mooier vinden. Bij mij werd de pijn vanaf dag 5 een stuk minder, misschien dat dat je wat steun biedt. Het wordt dus beter!! 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, rtx zei:

@SL1987 hee! Jeetje als je dinsdag bent geopereerd is alleen paracetamol voor het slapen wel weinig hoor! Ik slikte de eerste vier dagen elke 6 uur pcm en 2x per dag celecoxib (een variant op ibuprofen), anders ging het echt niet met de pijn. Vooral 's nachts nog twee pcm innemen kan de pijn bij het opstaan verminderen. Al moet ik zeggen dat ik bij het wakker worden alsnog Mega veel pijn had. 

 

Dat je ze nog niet mooi vindt schijnt heel normaal te zijn.. Ik had dat ook echt, vond ze vooral te groot. Begin er nu pas een beetje aan de wennen en ben al ruim vier weken po.

 

Die gevoelloosheid had ik alleen aan de onderkant van mijn borsten, vanaf het Litteken tot onder mijn tepel. Dat gevoel is inmiddels wel weer terug. Mijn tepels waren juist enorm overgevoelig en de hele dag door stijf, dat begint nu ook wat minder te worden. Maar al die gevoelsveranderingen verschillen heel erg per persoon en uiteindelijk krijgt bijna iedereen het normale gevoel weer terug.

 

Hopelijk ga je je snel beter voelen en je borsten ook snel mooier vinden. Bij mij werd de pijn vanaf dag 5 een stuk minder, misschien dat dat je wat steun biedt. Het wordt dus beter!! 

Liefs

Bedankt voor je reactie. Ja die pijnstillers.. ik ben bang dat ik dan meer beweeg dan eigenlijk zou moeten, klinkt stom maar ik ben bang dat ik dan bepaalde bewegingen maak die eigenlijk niet mogen. In de ochtend merk ik wel dat ik echt een paar uur de tijd nodig heb om te “ontstijven”.

 

Ja die gevoelloosheid inderdaad de onderkant van de borst. Mijn tepels zijn ingetrokken door bk, dus die worden niet stijf. Pff ik ben blij dat jij er ook last van had ... vandaag ging het idd ietsje beter, zowaar een broodje kunnen smeren (joepie).

 

Superfijn om ervaringen te kunnen delen, bedankt daarvoor! Geeft me zeker een beter gevoel om te weten dat ik niet de enige ben...

 

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, SL1987 zei:

Bedankt voor je reactie. Ja die pijnstillers.. ik ben bang dat ik dan meer beweeg dan eigenlijk zou moeten, klinkt stom maar ik ben bang dat ik dan bepaalde bewegingen maak die eigenlijk niet mogen. In de ochtend merk ik wel dat ik echt een paar uur de tijd nodig heb om te “ontstijven”.

 

Ja die gevoelloosheid inderdaad de onderkant van de borst. Mijn tepels zijn ingetrokken door bk, dus die worden niet stijf. Pff ik ben blij dat jij er ook last van had ... vandaag ging het idd ietsje beter, zowaar een broodje kunnen smeren (joepie).

 

Superfijn om ervaringen te kunnen delen, bedankt daarvoor! Geeft me zeker een beter gevoel om te weten dat ik niet de enige ben...

 

liefs,

Hmm ja ik had aan het begin totaal niet de neiging om verkeerde bewegingen te maken omdat je alles met pijnstillers alsnog enorm voelt haha. Alleen de scherpste randjes zijn eraf. Maaar je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt!

Woeh! Making progress haha met het broodje smeren. Ik vond het ook hee vervelend dat ik de simpelste dingen zelf niet kon, maar dat wordt echt snel beter. Ik zit nu alleen op het punt dat ik eigenlijk te veel doe en voor mijn gevoel steeds bewegingen maak die ik niet zou moeten maken in de eerste zes weken... 

 

Ja ik vond ervaringen van anderen ook heel fijn! Daar zijn we voor he. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2018 om 23:19, cgg zei:

Bedankt voor je reactie! Vervelend dat niet iedereen achter je staat, maar erg goed hoe jij er mee om gaat! Mijn operatie staat inmiddels 20 feb gepland, ik moet het wel nog gaan vertellen.. Ik heb ook besloten om het alleen aan de mensen dichtbij mij te vertellen, maar zo weinig mogelijk. Ik vind het ook best wel privé.. Zou je mij willen toevoegen aan je album? Ik ben heel benieuwd. Succes nog XXX

@cgg ja tis best lastig. Ik ga het ook alleen mensen die dichtste bij staan vertellen en rest zie ik wel wat het wordt. Ik heb aanstaande zondag consult voor 2e keer en ga dan m’n datum prikken, hoop 2e/3e week van januari! 

Het voelt nog zo ver weg maar tis zo dichtbij. Vind het ook wel spannend hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 16 januari geopereerd bij straten! Ik heb er zin in maar ben ook bang. 

Jammer dat je zolang moest wennen aan je borsten zeg. 

En wat leuk om te lezen dat je op reis gaat binnenkort. Ik ben zelf in thailand en indonesie geweest. Heeeel leuk en mooi. geniet van je reis en wees veilig. 

Verder wilde ik vragen of ik in je album mocht kijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 6 weken - 1 dag

Morgen ben ik dan eindelijk zes weken PO. De tijd is enorm snel gegaan maar het is me toch allemaal wat zwaarder gevallen dan verwacht. Mijn borsten voel ik nog weleens maar daar valt prima mee om te gaan, mijn rug is echter een ander verhaal. Ik had al een paar weken last van mijn bovenrug, maar sinds donderdag heb ik heel veel last van een bepaalde spier in mijn rug. Hoeveel dit met mijn operatie te maken heeft weet ik natuurlijk niet, maar men wat beperkt deze pijn me. Ik vertrek morgen naar Azië en heb door de rugpijn moeten besluiten met een roltas te gaan ipv met een backpack. Daarnaast weet ik echt nog even niet hoe ik het moet gaan doen met de pijn, maar waarschijnlijk wordt het veel rustig aan doen de eerste dagen (hopelijk niet langer).

Ook mentaal heb ik het er nog regelmatig moeilijk mee. Zo ging ik vorige week bh's passen (moet tenslotte toch iets meenemen op reis) en schrok ik zowel van de maat (70E) als van hoe het eruit zag. Hoe vaak ik de afgelopen weken ook heb gedacht dat ik begon te wennen aan de grootte, ik kan wel stellen dat ik er nog steeds niet aan gewend ben. In kleding prima, maar met name in bikini's en veel bh's vind ik ze echt nog te groot. Ik hoop maar dat ik er nog aan ga wennen.. Want nu ben ik van te klein naar te groot gegaan voor mijzelf... Ik zie wel dt het gewoon in verhouding is met mijn lichaam, maar toch kan ik ze echt nog niet mooi vinden.

 

Ik zal zo nog foto's toevoegen van week 5 en week 6 en dan ga ik er lekker vandoor voor een aantal maanden. Hopelijk doet het me goed en kan ik net als velen van jullie over een paar maanden ook een berichtje plaatsen over hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe borsten.

 

Liefs, rtx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, rtx zei:

Update 6 weken - 1 dag

Morgen ben ik dan eindelijk zes weken PO. De tijd is enorm snel gegaan maar het is me toch allemaal wat zwaarder gevallen dan verwacht. Mijn borsten voel ik nog weleens maar daar valt prima mee om te gaan, mijn rug is echter een ander verhaal. Ik had al een paar weken last van mijn bovenrug, maar sinds donderdag heb ik heel veel last van een bepaalde spier in mijn rug. Hoeveel dit met mijn operatie te maken heeft weet ik natuurlijk niet, maar men wat beperkt deze pijn me. Ik vertrek morgen naar Azië en heb door de rugpijn moeten besluiten met een roltas te gaan ipv met een backpack. Daarnaast weet ik echt nog even niet hoe ik het moet gaan doen met de pijn, maar waarschijnlijk wordt het veel rustig aan doen de eerste dagen (hopelijk niet langer).

Ook mentaal heb ik het er nog regelmatig moeilijk mee. Zo ging ik vorige week bh's passen (moet tenslotte toch iets meenemen op reis) en schrok ik zowel van de maat (70E) als van hoe het eruit zag. Hoe vaak ik de afgelopen weken ook heb gedacht dat ik begon te wennen aan de grootte, ik kan wel stellen dat ik er nog steeds niet aan gewend ben. In kleding prima, maar met name in bikini's en veel bh's vind ik ze echt nog te groot. Ik hoop maar dat ik er nog aan ga wennen.. Want nu ben ik van te klein naar te groot gegaan voor mijzelf... Ik zie wel dt het gewoon in verhouding is met mijn lichaam, maar toch kan ik ze echt nog niet mooi vinden.

 

Ik zal zo nog foto's toevoegen van week 5 en week 6 en dan ga ik er lekker vandoor voor een aantal maanden. Hopelijk doet het me goed en kan ik net als velen van jullie over een paar maanden ook een berichtje plaatsen over hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe borsten.

 

Liefs, rtx

Hey rtx, het is natuurlijk echt wel wennen. Hoop je er straks toch echt blij mee bent. 

Heel veel plezier met het backpacken! Lekker genieten van alles. En veel mensen ontmoeten. Goede reis en tot over een paar maanden! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Soofjetunie zei:

Ik word 16 januari geopereerd bij straten! Ik heb er zin in maar ben ook bang. 

Jammer dat je zolang moest wennen aan je borsten zeg. 

En wat leuk om te lezen dat je op reis gaat binnenkort. Ik ben zelf in thailand en indonesie geweest. Heeeel leuk en mooi. geniet van je reis en wees veilig. 

Verder wilde ik vragen of ik in je album mocht kijken?

 

Spannend!! Gaat vast helemaal goedkomen. Waar ben je bang voor?

Dankjewel, ik ga zeker mijn best doen om ervan te genieten :123:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, rtx zei:

Update 6 weken - 1 dag

Morgen ben ik dan eindelijk zes weken PO. De tijd is enorm snel gegaan maar het is me toch allemaal wat zwaarder gevallen dan verwacht. Mijn borsten voel ik nog weleens maar daar valt prima mee om te gaan, mijn rug is echter een ander verhaal. Ik had al een paar weken last van mijn bovenrug, maar sinds donderdag heb ik heel veel last van een bepaalde spier in mijn rug. Hoeveel dit met mijn operatie te maken heeft weet ik natuurlijk niet, maar men wat beperkt deze pijn me. Ik vertrek morgen naar Azië en heb door de rugpijn moeten besluiten met een roltas te gaan ipv met een backpack. Daarnaast weet ik echt nog even niet hoe ik het moet gaan doen met de pijn, maar waarschijnlijk wordt het veel rustig aan doen de eerste dagen (hopelijk niet langer).

Ook mentaal heb ik het er nog regelmatig moeilijk mee. Zo ging ik vorige week bh's passen (moet tenslotte toch iets meenemen op reis) en schrok ik zowel van de maat (70E) als van hoe het eruit zag. Hoe vaak ik de afgelopen weken ook heb gedacht dat ik begon te wennen aan de grootte, ik kan wel stellen dat ik er nog steeds niet aan gewend ben. In kleding prima, maar met name in bikini's en veel bh's vind ik ze echt nog te groot. Ik hoop maar dat ik er nog aan ga wennen.. Want nu ben ik van te klein naar te groot gegaan voor mijzelf... Ik zie wel dt het gewoon in verhouding is met mijn lichaam, maar toch kan ik ze echt nog niet mooi vinden.

 

Ik zal zo nog foto's toevoegen van week 5 en week 6 en dan ga ik er lekker vandoor voor een aantal maanden. Hopelijk doet het me goed en kan ik net als velen van jullie over een paar maanden ook een berichtje plaatsen over hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe borsten.

 

Liefs, rtx

Wat een mooie eerlijke post. Ik lees hier vaker dat vrouwen lang moeten wennen en een enkeling het te groot blijft vinden.  Ik hoop dat je binnenkort toch gelukkig kan zijn met je lichaam want daar ging het per slot van rekening om. Je bent waarschijnlijk net als de meesten van ons al heel lang met je borsten bezig.  Ik denk en hoop dat er eem dag komt waarop je je realiseert  dat je niet meer steeds aan je borsten denkt en gewoon lekker in je vel zit. Ik wens je een hele fijne en ontspannen vakantie. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, An1977 zei:

Hey rtx, het is natuurlijk echt wel wennen. Hoop je er straks toch echt blij mee bent. 

Heel veel plezier met het backpacken! Lekker genieten van alles. En veel mensen ontmoeten. Goede reis en tot over een paar maanden! 

X

Ik hoop het ook enorm. En dankjewel!!!

 

28 minuten geleden, Adnil zei:

Wat een mooie eerlijke post. Ik lees hier vaker dat vrouwen lang moeten wennen en een enkeling het te groot blijft vinden.  Ik hoop dat je binnenkort toch gelukkig kan zijn met je lichaam want daar ging het per slot van rekening om. Je bent waarschijnlijk net als de meesten van ons al heel lang met je borsten bezig.  Ik denk en hoop dat er eem dag komt waarop je je realiseert  dat je niet meer steeds aan je borsten denkt en gewoon lekker in je vel zit. Ik wens je een hele fijne en ontspannen vakantie. 

Ik hoop het ook heel erg. Ik probeer me er inderdaad maar gewoon niet meer zo mee bezig te houden en wellicht went het dan uiteindelijk gewoon. Dankjewel voor je fijne berichtje :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx van 70A naar 70E is natuurlijk ook een immense stap voorwaarts. Helemaal niet gek dat je daar aan moet wennen. Je hebt immers ruim 20 (toch?) jaar rondgelopen met kleine borsten. 6 weken om te wennen aan je nieuwe cupmaat is dus ook helemaal niet zo veel, dus ik denk dat je heus nog wel wat meer tijd daarvoor mag uittrekken :) 

 

Super balen van je rug, maar hopelijk kun je inderdaad tot rust komen op reis en heerlijk genieten. En zo'n rolkoffer is opzich ook best lekker hoor :p 

 

In ieder geval heeeeeel veel plezier!! Ik hoop dat je een onvergetelijke tijd gaat hebben!! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, rtx zei:

Update 6 weken - 1 dag

Morgen ben ik dan eindelijk zes weken PO. De tijd is enorm snel gegaan maar het is me toch allemaal wat zwaarder gevallen dan verwacht. Mijn borsten voel ik nog weleens maar daar valt prima mee om te gaan, mijn rug is echter een ander verhaal. Ik had al een paar weken last van mijn bovenrug, maar sinds donderdag heb ik heel veel last van een bepaalde spier in mijn rug. Hoeveel dit met mijn operatie te maken heeft weet ik natuurlijk niet, maar men wat beperkt deze pijn me. Ik vertrek morgen naar Azië en heb door de rugpijn moeten besluiten met een roltas te gaan ipv met een backpack. Daarnaast weet ik echt nog even niet hoe ik het moet gaan doen met de pijn, maar waarschijnlijk wordt het veel rustig aan doen de eerste dagen (hopelijk niet langer).

Ook mentaal heb ik het er nog regelmatig moeilijk mee. Zo ging ik vorige week bh's passen (moet tenslotte toch iets meenemen op reis) en schrok ik zowel van de maat (70E) als van hoe het eruit zag. Hoe vaak ik de afgelopen weken ook heb gedacht dat ik begon te wennen aan de grootte, ik kan wel stellen dat ik er nog steeds niet aan gewend ben. In kleding prima, maar met name in bikini's en veel bh's vind ik ze echt nog te groot. Ik hoop maar dat ik er nog aan ga wennen.. Want nu ben ik van te klein naar te groot gegaan voor mijzelf... Ik zie wel dt het gewoon in verhouding is met mijn lichaam, maar toch kan ik ze echt nog niet mooi vinden.

 

Ik zal zo nog foto's toevoegen van week 5 en week 6 en dan ga ik er lekker vandoor voor een aantal maanden. Hopelijk doet het me goed en kan ik net als velen van jullie over een paar maanden ook een berichtje plaatsen over hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe borsten.

 

Liefs, rtx

Wat een mooie eerlijke post. Ik lees hier vaker dat vrouwen lang moeten wennen en een enkeling het te groot blijft vinden.  Ik hoop dat je binnenkort toch gelukkig kan zijn met je lichaam want daar ging het per slot van rekening om. Je bent waarschijnlijk net als de meesten van ons al heel lang met je borsten bezig.  Ik denk en hoop dat er eem dag komt waarop je je realiseert  dat je niet meer steeds aan je borsten denkt en gewoon lekker in je vel zit. Ik wens je een hele fijne en ontspannen vakantie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @rtx, er ging iets mis.  Het was niet mijn bedoeling nog een keer hetzelfde bericht te plaatsen. Ik heb even in je album gekeken. En hoewel je er natuurlijk niets aan hebt, vind ik je nieuwe borsten prachtig! Uiteindelijk gaat het er om wat je er zelf van vindt maar ik wilde het toch even zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, rtx zei:

Spannend!! Gaat vast helemaal goedkomen. Waar ben je bang voor?

Dankjewel, ik ga zeker mijn best doen om ervan te genieten :123:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

xx

 

Nou ik heb echt een rare kronkel in mn hoofd. 

Ik ben niet bang voor het resultaat of wat dan ook, maar gewoon bang om niet meer wakker te worden.

Echt een hele erge gedachten en ik probeer het te blokken, maar gaat lastig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, rtx zei:

Spannend!! Gaat vast helemaal goedkomen. Waar ben je bang voor?

Dankjewel, ik ga zeker mijn best doen om ervan te genieten :123:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

xx

 

Ook ik vind dat je super mooie borsten hebt. En heel leerzaam om je proces van indalen te zien. 

Zelfs het begin stadium van je borsten zijn niet eens echt heel lelijk.. Bij sommige is het echt afschuwelijk om te zien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Rupsjeng zei:

@rtx jeetje, ik had zo gehoopt dat het beter ging met je rug! Ik twijfel zo over de maat ben bang dat het echt te groot word en na jou berichtje al helemaal. 

 

Hopelijk trekt je rug snel bij en kun je genieten van je reis!!

Ja het enige wat ik je als tip kan meegeven is blijf echt bij jezelf. Ik denk dat ik me uiteindelijk in het kiezen van een maat te veel heb laten leiden door wat ik hier op het forum heb gelezen. Ik las bijna alleen maar dat meiden ze achteraf te klein vonden en liever wat groter hadden gewild. Plus dat ik maar 1 keer heb gepast (woon 1,5 uur van de kliniek af) en toen zo overweldigd was door alles dat ik eigenlijk vooral heb geluisterd naar de PC. In principe heb ik wel gekregen wat ik wilde, namelijk borsten die in verhouding zouden staan met mijn lichaam, maar achteraf zou ik willen dat ik toch meer op mijn eigen gedachten af was gegaan. Maarja, achteraf heb je altijd makkelijker praten heh ;) Ik raad je in ieder geval aan om je zo min mogelijk te laten beïnvloeden door wat anderen denken en als je echt bang bent voor te groot, om dan misschien voor de veiligheid voor wat kleiner te gaan. 

 

En ja over mn rug, dat had ik inderdaad ook gehoopt. Mijn lichaam is wel gevoelig voor stress en spanning, dus misschien maakt de spanning voor mijn reis het juist erger. Nu maar hopen dat het minder wordt als ik eenmaal daar ben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Marg23 zei:

@rtx van 70A naar 70E is natuurlijk ook een immense stap voorwaarts. Helemaal niet gek dat je daar aan moet wennen. Je hebt immers ruim 20 (toch?) jaar rondgelopen met kleine borsten. 6 weken om te wennen aan je nieuwe cupmaat is dus ook helemaal niet zo veel, dus ik denk dat je heus nog wel wat meer tijd daarvoor mag uittrekken :) 

 

Super balen van je rug, maar hopelijk kun je inderdaad tot rust komen op reis en heerlijk genieten. En zo'n rolkoffer is opzich ook best lekker hoor :p 

 

In ieder geval heeeeeel veel plezier!! Ik hoop dat je een onvergetelijke tijd gaat hebben!! 

 

Liefs

Hahah je hebt gelijk, zes weken wennen na 21 jaar bijna geen borsten is ook kort. Alleen zo jammer dat het de meesten wel lukt binnen die zes weken ;). Ik trek er inderdaad nog een tijdje voor uit. Over een wissel denk ik voorlopig echt nog niet na.

 

Ja die rolkoffer heeft inderdaad ook wel zijn voordelen. Het is meer dat ik budget ga reizen en zo'n rolkoffer totaal niet tussen alle backpackers past. Maar goed, het is niet anders! 

 

En dankjeweeeel Ik hoop het ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adnil zei:

Hoi @rtx, er ging iets mis.  Het was niet mijn bedoeling nog een keer hetzelfde bericht te plaatsen. Ik heb even in je album gekeken. En hoewel je er natuurlijk niets aan hebt, vind ik je nieuwe borsten prachtig! Uiteindelijk gaat het er om wat je er zelf van vindt maar ik wilde het toch even zeggen. 

hahah ik dacht al huh dit las ik net toch ook al. Heel lief, dankjewel. Ik heb er zeker wel wat aan om dit soort lieve berichtjes te lezen. Doet me wel echt goed. Ik ben jouw topic ook even gaan volgen, zodat ik (als ik tussendoor eens op het forum kijk) jouw herstel ook kan lezen! Jij alvast heel veel succes he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, rtx zei:

hahah ik dacht al huh dit las ik net toch ook al. Heel lief, dankjewel. Ik heb er zeker wel wat aan om dit soort lieve berichtjes te lezen. Doet me wel echt goed. Ik ben jouw topic ook even gaan volgen, zodat ik (als ik tussendoor eens op het forum kijk) jouw herstel ook kan lezen! Jij alvast heel veel succes he.

Hihi. Dankjewel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Soofjetunie zei:

 

Nou ik heb echt een rare kronkel in mn hoofd. 

Ik ben niet bang voor het resultaat of wat dan ook, maar gewoon bang om niet meer wakker te worden.

Echt een hele erge gedachten en ik probeer het te blokken, maar gaat lastig.

 

 

1 uur geleden, Soofjetunie zei:

 

Ook ik vind dat je super mooie borsten hebt. En heel leerzaam om je proces van indalen te zien. 

Zelfs het begin stadium van je borsten zijn niet eens echt heel lelijk.. Bij sommige is het echt afschuwelijk om te zien.

 

Hhaahah ik vind de beschrijving kronkel echt heel grappig. Ik heb daar zelf ook wel even aan gedacht hoor! Het is toch een operatie onder narcose. Maar realiseer je dat het eigenlijk altijd goed gaat, er dat, zolang jij geen enge ziektes hebt, er eigenlijk geen reden is waarom het bij jou ineens fout zou gaan. Misschien kan je het voor je operatie wel even aangeven bij de chirurg/anesthesist, zodat ze je wat gerust kunnen stellen. Want het komt helemaal goed en over een tijdje heb je prachtige borsten!!!

 

Hahaha nee mijne vielen inderdaad mee aan het begin, vergeleken met die van sommige meiden hier. Dankjewel voor je compliment! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, rtx zei:

Ja het enige wat ik je als tip kan meegeven is blijf echt bij jezelf. Ik denk dat ik me uiteindelijk in het kiezen van een maat te veel heb laten leiden door wat ik hier op het forum heb gelezen. Ik las bijna alleen maar dat meiden ze achteraf te klein vonden en liever wat groter hadden gewild. Plus dat ik maar 1 keer heb gepast (woon 1,5 uur van de kliniek af) en toen zo overweldigd was door alles dat ik eigenlijk vooral heb geluisterd naar de PC. In principe heb ik wel gekregen wat ik wilde, namelijk borsten die in verhouding zouden staan met mijn lichaam, maar achteraf zou ik willen dat ik toch meer op mijn eigen gedachten af was gegaan. Maarja, achteraf heb je altijd makkelijker praten heh ;) Ik raad je in ieder geval aan om je zo min mogelijk te laten beïnvloeden door wat anderen denken en als je echt bang bent voor te groot, om dan misschien voor de veiligheid voor wat kleiner te gaan. 

 

En ja over mn rug, dat had ik inderdaad ook gehoopt. Mijn lichaam is wel gevoelig voor stress en spanning, dus misschien maakt de spanning voor mijn reis het juist erger. Nu maar hopen dat het minder wordt als ik eenmaal daar ben :) 

Dankjewel voor je fijne en eerlijke berichtje, nog een x passen is voor mij helaas ook geen optie. Ik slaap er vannacht nog even over. Ik moet vooral stoppen met foto's kijken..

 

Hopelijk kom je na een dag of 2 al een beetje tot rust en kun je er echt van gaan genieten! Misschien kun je daar nog je rolkoffer wisselen voor een backpack als het beter gaat? Geniet en hopelijk wennen je borsten een beetje tijdens de reis! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!

 

Ga lekker genieten van alle prachtige indrukken daar. Neem momenten van meditatie voor jezelf. Klinkt vet zweverig, maar juist op zulke plekken kun je jezelf helemaal ontspannen. Gun jezelf tijd om je nieuwe spiegelbeeld te leren omarmen. Trek die bikini (of geen) en geniet.. Ze zijn er toch !!;)

 

Ik heb je foto’s niet gezien maar begrijp heel goed je gevoel. Een Bv betekent niet alleen een fysieke verandering maar ook zeker een mentale. En sommige vrouwen hebben daar minder last van, en andere meer. Ik had zulke lage verwachtingen van het resultaat, dat het mij ook overweldigd iedere dag weer.. 

 

Heel veel plezier!!! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.