Ga naar inhoud

rtx : 31 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

10 uur geleden, best_boobie zei:

haha, ja ik kan natuurlijk niet beloven dat je pijnloos bent met mijn schema.. Ik kan je alleen het beste schema geven met de medicatie die jíj van jouw kliniek gekregen heeft. ;) 

Hoe ze eruit zien komt vast wel goed :) Heeft altijd tijd nodig.. dat puntige gaat er uiteindelijk ook van af.. ER is toch opeens een behoorlijk volume in gekomen he. Je huid heeft ook tijd nodig om te rekken ;) 

Een goed herstel verder meid!!

xxxx

Haha nee logisch, was ook niet kritisch bedoeld richting jou. Waarschijnlijk zou de pijn zonder dat schema nog veeel erger zijn. 

En ja ik wacht geduldig af tot ik de vorm wat mooier ga vinden. Had mezelf er gelukkig al op voorbereid dat ik ze aan het begin waarschijnlijk niet mooi zou gaan vinden ;) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Jaydee zei:

@rtx, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ben benieuwd hoe ze zijn geworden. Mag ik eens meekijken?

Ik wens je een heel goed herstel toe......rustig aan hè meis....laat je maar lekker vertroetelen. 

 

Xx Jaydee 

Dankjewel! Ik ga je toevoegen. 

Dat laten vertroetelen vind ik toch zo moeilijk he, heb het idee dat ik m'n moeder de hele tijd van hot naar her laat rennen en hou er helemaal niet van om dingen niet zelf te doen. Maar goed wat moet dat moet, dus probeer alsnog maar zoveel mogelijk te vragen..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, rtx zei:

Dankjewel! Ik ga je toevoegen. 

Dat laten vertroetelen vind ik toch zo moeilijk he, heb het idee dat ik m'n moeder de hele tijd van hot naar her laat rennen en hou er helemaal niet van om dingen niet zelf te doen. Maar goed wat moet dat moet, dus probeer alsnog maar zoveel mogelijk te vragen..

Bedankt voor het toevoegen. Ik vind ze nu al heel mooi, zelfs voor zo kort po. En ze gaan de komende weken alleen nog maar mooier en mooier worden. Ik vind ze ook zeker niet te groot. Ze passen perfect bij je mooie slanke figuur. Heel erg mooi, meis. Geniet ervan en een heel fijn herstel gewenst. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jaydee zei:

Bedankt voor het toevoegen. Ik vind ze nu al heel mooi, zelfs voor zo kort po. En ze gaan de komende weken alleen nog maar mooier en mooier worden. Ik vind ze ook zeker niet te groot. Ze passen perfect bij je mooie slanke figuur. Heel erg mooi, meis. Geniet ervan en een heel fijn herstel gewenst. 

 

Xx Jaydee 

Je bent een schat, dankjewel! Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi, ik zit echt in dezelfde situatie als jij. Ik ben zelf 20 jaar oud en wordt eind december geopereerd. Ik woon op kamers en heb het mijn huisgenoten verteld. Maar ik durf het nog niet goed aan mijn vriendinnen te vertellen. En vooral ben ik heel bang voor mijn studiegenoten. Ik wil hun eigenlijk niks vertellen maar ben bang dat het dan ineens erg op gaat vallen. Wel spannend hoor! Mag ik in je album meekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

ik heb eind van deze maand een intake bij Heyendael. Ik vind het enorm spannend. Ik ben benieuwd wat ze gaan adviseren. 

Ik zie best tegen de eerste week na de operatie op. Slaapt ons baby’tje eindelijk door. Kan ik straks niet slapen door mijn boobies Haha. 

 

Is het zo hoe groter de cc hoe meer last je hebt van de pijn? Dit las ik ergens. Het klinkt wel logisch.

mag ik ook in je album meekijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Vampire zei:

HoiHoi, ik zit echt in dezelfde situatie als jij. Ik ben zelf 20 jaar oud en wordt eind december geopereerd. Ik woon op kamers en heb het mijn huisgenoten verteld. Maar ik durf het nog niet goed aan mijn vriendinnen te vertellen. En vooral ben ik heel bang voor mijn studiegenoten. Ik wil hun eigenlijk niks vertellen maar ben bang dat het dan ineens erg op gaat vallen. Wel spannend hoor! Mag ik in je album meekijken? 

Hee! Ja dat had ik inderdaad dus ook. Heb het tot 3 dagen voor de operatie uitgesteld om het aan mijn vriendinnen te vertellen, omdat ik echt bang was voor de reacties. Uiteindelijk reageerden iedereen aan wie ik het vertelde gewoon positief, dus het is heel erg meegevallen. Ik ben ook wel erg benieuwd of het de vriendinnen die ik het niet heb verteld gaat opvallen, maar dat zien we dan wel weer. Als ik jou was zou ik het echt alleen vertellen aan de mensen aan wie je het wilt vertellen en je hoeft het echt niet aan mensen te vertellen van wie je bang bent dat ze het gaan zien. Vaak valt het mensen niet eens op en anders durven ze er vaak toch niet naar te vragen.

 

Ik voeg je toe aan mijn album! Door wie wordt jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Xritt zei:

Hoi, 

ik heb eind van deze maand een intake bij Heyendael. Ik vind het enorm spannend. Ik ben benieuwd wat ze gaan adviseren. 

Ik zie best tegen de eerste week na de operatie op. Slaapt ons baby’tje eindelijk door. Kan ik straks niet slapen door mijn boobies Haha. 

 

Is het zo hoe groter de cc hoe meer last je hebt van de pijn? Dit las ik ergens. Het klinkt wel logisch.

mag ik ook in je album meekijken 

Hee! Oe spannend. Ik vond iedereen bij mijn intake echt mega aardig en voelde me daar heel erg op mijn gemak. Ik had zelf ook veel foto's meegenomen van borsten die ik mooi vond, zodat het advies ook daarop kan worden afgestemd. 

 

Ik zag/zie zelf ook op tegen het herstel. Ik ben nu op dag 3 PO en eigenlijk neemt de pijn tot nu toe alleen nog maar toe. Ondanks die pijn slaap ik echter best wel prima, ik word elke nacht zo'n 3 keer wakker, maar verder slaap ik wel gewoon. 

 

Geen idee of de pijn erger wordt bij een groter aantal cc's. Lijkt me opzich wel logisch, want hoe groter, hoe meer de spieren worden uitgerekt, maarja of iemand met 200cc meer dan ik nou meer pijn heeft, geen idee...

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album. Jij alvast veel succes/plezier bij je intake!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, rtx zei:

Hee! Ja dat had ik inderdaad dus ook. Heb het tot 3 dagen voor de operatie uitgesteld om het aan mijn vriendinnen te vertellen, omdat ik echt bang was voor de reacties. Uiteindelijk reageerden iedereen aan wie ik het vertelde gewoon positief, dus het is heel erg meegevallen. Ik ben ook wel erg benieuwd of het de vriendinnen die ik het niet heb verteld gaat opvallen, maar dat zien we dan wel weer. Als ik jou was zou ik het echt alleen vertellen aan de mensen aan wie je het wilt vertellen en je hoeft het echt niet aan mensen te vertellen van wie je bang bent dat ze het gaan zien. Vaak valt het mensen niet eens op en anders durven ze er vaak toch niet naar te vragen.

 

Ik voeg je toe aan mijn album! Door wie wordt jij geopereerd?

Nee ik ga het ze zeker niet vertellen. Als ik last krijg ik de les dan verzin ik er wel weer wat op haha. Alleen vriendinnen ga ik wel doen, maar moet nog even moet verzamelen. Ik word geopereerd in het Slingeland ziekenhuis. Erg spannend, want de grootte wordt pas tijdens de operatie echt bepaald. Waarschijnlijk rond de 300cc achter de spier high profile. Ik kom zelf van een AA.

 

Ik heb gekeken in je album, mooie grootte. Ziet er goed uit! Ook leuk om je eerste dag te zien, dat zie je hier niet zo vaak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Vampire zei:

Nee ik ga het ze zeker niet vertellen. Als ik last krijg ik de les dan verzin ik er wel weer wat op haha. Alleen vriendinnen ga ik wel doen, maar moet nog even moet verzamelen. Ik word geopereerd in het Slingeland ziekenhuis. Erg spannend, want de grootte wordt pas tijdens de operatie echt bepaald. Waarschijnlijk rond de 300cc achter de spier high profile. Ik kom zelf van een AA.

 

Ik heb gekeken in je album, mooie grootte. Ziet er goed uit! Ook leuk om je eerste dag te zien, dat zie je hier niet zo vaak. 

Ja precies lekker een smoesje verzinnen. Succes met vertellen aan je vriendinnen! 

 

Waarom wordt de maat pas tijdens de operatie bepaald? Heb je wel kunnen passen of ook niet?

 

En dankjewel. Ja heb zoiets van dan kan iedereen zien hoe ze veranderen tijdens de eerste weken haha. Verwacht namelijk nog veel verandering 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, rtx zei:

Ja precies lekker een smoesje verzinnen. Succes met vertellen aan je vriendinnen! 

 

Waarom wordt de maat pas tijdens de operatie bepaald? Heb je wel kunnen passen of ook niet?

 

En dankjewel. Ja heb zoiets van dan kan iedereen zien hoe ze veranderen tijdens de eerste weken haha. Verwacht namelijk nog veel verandering 

Omdat hij dan pas kan zien hoeveel de huid kan hebben zodat het natuurlijk blijft. Anders gaat de huid strak staan. Heb wel kunnen passen, maar dat zei dus eigenlijk niet zoveel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 dagen PO. Ik moet zeggen dat de pijn me best wel tegenvalt. Afgelopen nachten was de pijn veel erger dan de eerste twee nachten en ook overdag heb ik nu echt pijn, met name aan mijn linkerborst. Mijn borst steekt en brandt en voelt heel strak aan. Rechts is een stuk beter en daar heb ik alleen last van wanneer ik mijn rechterarm echt gebruik. Ik probeer veel te koelen en drink veel water en (brandnetel)thee om het vocht af te drijven, maar het lijkt nog niet echt voor verbetering te zorgen.. Ik heb ook steeds meer moeite met overeind komen in bed, maar gelukkig helpen mijn moeder en vriend daar steeds mee. Ik hoop wel echt heel erg dat de pijn vanaf nu gaat afnemen ipv toenemen.. Vanaf welke dag werd de pijn bij jullie minder?

 

Ook wil ik een tweede sportbh bestellen, maar ik weet niet zo goed welke. Welke carefix raden jullie aan? En hoe zit het met de maten? Heb nu van triumph 75D aan, maar mij werd vertelt dat die klein vallen, dus nu weet ik niet of ik dan een cup DEF moet nemen of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt :( Welke en hoeveel pijnstillers gebruik je?

Heb je verder veranderingen opgemerkt in je borsten? Zijn ze niet roder/warmer dan eerder? En zelf heb je geen koorts? 

 

Ik zelf heb eigenlijk sowieso nauwelijks pijn gehad, denk dat dag 2 het ergste was. Nu dag 5 en heb geen pijnstillers meer nodig, dus heb veel geluk denk ik! 's Nachts doet mijn rechter borst/oksel nog wel vaker pijn (steken) als ik beweeg, maar dat is eigenlijk het enige...

 

Ik heb zelf de Carefix Bonnie van de kliniek meegekregen, en ik heb diezelfde ook nog een extra gekocht. Ik ben daar erg tevreden over, maar ik kan dus niet vergelijken met andere merken. Ik zie op dit forum vaak de Carefix Ava voorbijkomen, dus misschien is dat een goede? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 ja baal ik zelf ook echt van. Ik gebruik celecoxib en paracetamol via meditatieschema van bestboobie, maar heb het idee dat ik niet heel erg reageer op de pijnstillers. Mn borsten zien er wel gewoon normaal uit, geen veranderingen, geen tekenen van ontsteking en ook geen koorts, dus denk dat het meer gewoon de zwelling is.. Overdag is de pijn ook wel minder dan 's nachts.

 

Wat fijn dat de pijn bij jou zo mee is gevallen. Hopelijk wordt het bij mij vanaf nu ook minder ;) Lijkt me heerlijk om te kunnen stoppen met die pijnstillers. 

 

Ik ga zo maar gewoon een aantal bh's bestellen en dan kijken welke is het prettigst vind. Maar geeft de carefix Bonnie gewoon genoeg steun volgens jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx Ik heb van de kliniek ook nog 'extra' pijnstillers mee gekregen voor het geval ik veel pijn zou hebben: tramadol. Heb jij niet zoiets? Zo nee, misschien kun je er dan om vragen?? 

Gelukkig geen tekenen van infectie inderdaad! Dat zou de boel nog veel erger maken. 

 

Ik vind de Bonnie echt zeker prima! Heb er al best wat mee gewandeld buiten en heb wel het idee dat ie de dames goed op hun plek houdt ;) Bonnie heeft wel compressie level 3 en Ava heeft level 2, en hoe lager het nummer hoe steviger de compressie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 nee ik heb geen sterkere medicatie gekregen, maar het gaat nu al wat beter! Vooral 's nachts pijn, maar slaap alsnog wel gewoon dus ik laat het maar zo ;) 

 

Ik heb nu de carefix mary besteld omdat ze zowel de ava als bonnie niet in mijn maat hadden. Ik zag dat de Mary even veel steun geeft als de ava dus ik hoop dat die goed zit. Hij komt morgen binnen als het goed  is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, beblessed zei:

Hier was het de eerste dagen ook afzien. Duurde denk ik een week voordat het wat minder werd. 

Oké goed om te weten! Ik merk dat het overdag wel steeds beter gaat bij mij, heb vandaag voor het eerst ook m'n paracetamol overgeslagen. Alleen 's nachts nog geen verbetering dus blijf dan nog maar even pijnstillers slikken. Hoe is het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx Heb even meegelezen, hopelijk gaat het nu wel al iets beter met de pijn?

 

Ik ben 19 december aan de beurt ook door Straten in Heyendael. Vind het heel eng en spannend allemaal ( bang voor narcose en de napijn evt complicaties)

 

Ik heb 2 kinderen en mijn borsten hangen een beetje dus vandaar mijn wens tot vergroten.

 

Zou ik ook toegevoegd mogen worden in jouw album?

 

Beterschap en hopelijk snel pijnvrij en genieten van deze nieuwe dames.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.