Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Joanne1987:

Daar lijkt het dan wel een beetje op Ja, alsof mn rechterplooi dieper ligt of zo, lastig uit leggen. Zal zo even een foto toevoegen.

Lijkt ook wel of ik links iets meer vet op dat ribben bobbeltje heb, dus daar wijt ik het ook maar een beetje aan

Oh oke ik ben benieuwd naar je foto meis. Laat maar ff weten als je m in je album hebt gezet. Had de pc hier tijdens de operatie iets aan kunnen doen denk je? Fresow had het gelijk al over de asymmetrie in mijn borsten en ik denk dat hij hier iets aan wilde doen. Jansen vond alleen niet dat mijn borsten asymmetrisch waren dus heeft met beide borsten hetzelfde gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie

He lijkt zo wel erger als het is hoor, recht van voren zie je het bijna niet 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei fitgirlkim:

Oh oke ik ben benieuwd naar je foto meis. Laat maar ff weten als je m in je album hebt gezet. Had de pc hier tijdens de operatie iets aan kunnen doen denk je? Fresow had het gelijk al over de asymmetrie in mijn borsten en ik denk dat hij hier iets aan wilde doen. Jansen vond alleen niet dat mijn borsten asymmetrisch waren dus heeft met beide borsten hetzelfde gedaan...

Heb ze hier even neer gezet dan is het bij elkaar 

Links was wel mijn afwijkende borst, die kijkt wat naar buiten en was ook iets kleiner, ook meer last van gehad 

Ik ga er maar vanuit dat het goes komt als ie eindelijk wat meer zakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei fitgirlkim:

Oh echt waar?? Maar zaten dan bij jou de plooien ook op ongelijke hoogte? als ik kijk naar mijn foto’s dan zit deze vorm er ook al vanaf het begin in. Als je vlug in de spiegel kijkt zie je het minder inderdaad, maarja het is niet de bedoeling dat je na zo’n operatie er alleen maar vluchtig naar in de spiegel kan kijken..

heb jij misschien foto’s voor mij van het proces? Wellicht stelt het mij gerust om te zien dat jij dit ook had en het bij jou aan het wegtrekken is :( 

 

ik ben inderdaad dominant rechts. Ik sport graag en heb zwaar fysiek werk. De pc zei nog dat mijn borstspieren erg goed ontwikkeld waren, het zou dus ook daaraan kunnen liggen? Oh dat wist ik niet. 

De plooien onder mn borsten zaten wel gelijk maar mn rechts litteken zat er precies wat onder. Nu zit het in de plooi. Dus dan toch duidelijk aan het zakken. Volgens iemand die ik ken, blijft er altijd wel een klein verschil. Maar in de spiegel, zelfs als ik lang kijk, is het minder dan op foto's. Mn man neemt altijd de foto's, hangt er misschien ook vanaf vanuit welke hoek je er een neemt, lichtinval ed. Maar het wordt echt beter!

 

In mn job gebruik ik ook veel mn armen. Ben al na 1 week gaan werken en gewoon alles gedaan maar dan met mn armen naast mn lichaam, niet tillen...

 

Even geduld zegt iedereen. Maar dat 'even' is toch moeilijk. Je wil inderdaad gewoon direct een mooi resultaat zien. Maarja, je moet erdoor. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Net een nieuwe foto in mijn album geplaatst, mag ik jullie eerlijke mening?

Hey @fitgirlkim, heb juist je foto’s bekeken, je borsten zien er prachtig uit hoor. Ze hebben nog wel tijd nodig om in te dalen. Niet ongerust zijn meid, geef ze wat tijd. Het zijn ook 2 verschillende operaties eig, komt wel goed. 

Dikke knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, 

Wat super vervelend dat je je er zo rot om voelt :(

Je begon natuurlijk met al prachtige gelinke borsten en een soepel herstel dus kan me goed indenken dat je dit als tegen slag ziet. 

Maar echt heel eerlijk ik vind ze echt nog prachtig, je ziet inderdaad dat dd voor jou rechterborst een tikkeltje hoger ligt en de tepel iets anders staat. Maar je zit nog in zon vroeg stadium, het trekt echt nog wel bij! 

En het is natuurlijk voor een ander makkelijk praten om te zeggen heb geduld, maar het heeft echt tijd nodig. 

 

Mijn rechter borst zit ook nog hoger en mijn tepel wijst nog naar beneden terwijl mijn linkerborst prachtig wordt en al echt bij mij hoort naar mijn idee. 

 

Probeer die ene link die ik toen doorstuurde met stap voor stap recovery blog ook even erbij te pakken. Misschien dat dat je ook iets gerust stelt.

Maak jezelf niet gek hoor meis, over een paar maanden paradeer je met je prachtige aanwinsten door je huis :54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Mom1980:

Hey @fitgirlkim, heb juist je foto’s bekeken, je borsten zien er prachtig uit hoor. Ze hebben nog wel tijd nodig om in te dalen. Niet ongerust zijn meid, geef ze wat tijd. Het zijn ook 2 verschillende operaties eig, komt wel goed. 

Dikke knuffel xx

Dankjewel! Ja ik weet dat ik geduld moet hebben, maar vind het toch zo gek. Mijn eechterborst hing eerst iets lager en hangt nu dus hoger. Hoop dat hij gaat zakken richting de linkse :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met de andere dames !!

Ook ik vindt ze prachtig en ze staan je geweldig. Daarentegen snap ik je wel..Ik heb dat onderbuikgevoel nu al dat ik niet blij durf te zijn..onder het mom van "want wie weet wat voor enorme ontsteking zich al aan het vormen is waarvan ik nog geen weet heb" 

Dit is dag 5 PO voor mij en bij iedere steek of drukkende pijn heb ik 2 poppetjes op mn schouders..de ene zegt "hoort bij de genezing..je hebt geen koorts, je hechtingsstickers zien er schoon uit evenals je borsten blablabla" terwijl de ander schreeuwt "zie je nou wel..je had niet zovaak uit bed moeten komen..nu is de boel aan het broeien daarbinnen..kwestie van tijd dat je weer op de OK ligt" 

Hahahaha ik wordt er gek van...Maar ik laat mn gezonde verstand de overhand maar nemen en beseffen dat ook geestelijk herstel er bij hoort..en geduld..geduld....geduld....Zucht...

Ze zeggen niet voor niets dat het eindresultaat vaak pas na een jaar compleet zichtbaar is...

Nogmaals: ik vindt je dames prachtig en je mag er absoluut trots op zijn !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Net een nieuwe foto in mijn album geplaatst, mag ik jullie eerlijke mening?

Hee meis, ik heb net je foto bekeken en ik vind het er eerlijk gezegd heel mooi uit zien. Ja, je ziet dat ze niet precies gelijk staan, maar je bent nog geen 3 weken PO. Storend vind ik het zeker niet. Ik denk dat ze er over een paar weken nog mooier uit zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Michelle05:

Hee meis, 

Wat super vervelend dat je je er zo rot om voelt :(

Je begon natuurlijk met al prachtige gelinke borsten en een soepel herstel dus kan me goed indenken dat je dit als tegen slag ziet. 

Maar echt heel eerlijk ik vind ze echt nog prachtig, je ziet inderdaad dat dd voor jou rechterborst een tikkeltje hoger ligt en de tepel iets anders staat. Maar je zit nog in zon vroeg stadium, het trekt echt nog wel bij! 

En het is natuurlijk voor een ander makkelijk praten om te zeggen heb geduld, maar het heeft echt tijd nodig. 

 

Mijn rechter borst zit ook nog hoger en mijn tepel wijst nog naar beneden terwijl mijn linkerborst prachtig wordt en al echt bij mij hoort naar mijn idee. 

 

Probeer die ene link die ik toen doorstuurde met stap voor stap recovery blog ook even erbij te pakken. Misschien dat dat je ook iets gerust stelt.

Maak jezelf niet gek hoor meis, over een paar maanden paradeer je met je prachtige aanwinsten door je huis :54:

 

Hey @Michelle05, heb je die link voor mij misschien ook? Ik twijfel nog een beetje en misschien dat zo’n link me wat rust geeft zodat ik nog beter weet wat ik kan verwachten. 

Bedankt vast.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MeMarley:

Hee meis, ik heb net je foto bekeken en ik vind het er eerlijk gezegd heel mooi uit zien. Ja, je ziet dat ze niet precies gelijk staan, maar je bent nog geen 3 weken PO. Storend vind ik het zeker niet. Ik denk dat ze er over een paar weken nog mooier uit zien. 

Dankjewel, erg lief van je!

begin er weer wat blijer mee te worden hoor, dankzij alle lieve reacties :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@$ANDRA die eerste week is wel heel eng ja dat weet ik nog wel. Bij alles wat je voelt denk je dat het verkeerd is. Gewoon rustig aan doen en niet teveel willen doen! En hopen dat je lichaam goed en snel geneest :)

 

maar met een week kon ik alles weer. Nu 19 dagen po en ik voel niets meer. Zou haasg vergeten dat ik een operatie heb gehad.. als ik dan naar beneden kijk zie ik het wel weer hoor haha :D

 

en dankjewel voor de lieve woorden :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei MeMarley:

Hey @Michelle05, heb je die link voor mij misschien ook? Ik twijfel nog een beetje en misschien dat zo’n link me wat rust geeft zodat ik nog beter weet wat ik kan verwachten. 

Bedankt vast.

xx

Tuurlijk, bedenk je wel dat ieder herstel anders is. Maar ik vond bet zelf wel een fijne houvast en geruststellend bij mijn eigen herstel! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei fitgirlkim:

@Michelle05 dankjewel meis, ik vind jouwe ook heel mooi! Grappig dat alle borsten zo van elkaar verschillen he hihi. Hoe gaat het nu lichamelijk verder met jou? En lastig is dat geduld he.. 

 

Jaa het gaat iedere dag beter met me. Gisteren vrij bezig / druk geweest dus dat voel ik vandaag wel. Maar dan doe ik het vandaag weer rustig aan en compenseer ik het zo.

Auto rijden is me nog afgeraden, dus aankomende week nog bij huis en daarna moet ik het werk weer oppakken. Ben benieuwd! 

Voel jij je verder wel helemaal goed qua herstel etc? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michelle05:

Jaa het gaat iedere dag beter met me. Gisteren vrij bezig / druk geweest dus dat voel ik vandaag wel. Maar dan doe ik het vandaag weer rustig aan en compenseer ik het zo.

Auto rijden is me nog afgeraden, dus aankomende week nog bij huis en daarna moet ik het werk weer oppakken. Ben benieuwd! 

Voel jij je verder wel helemaal goed qua herstel etc? 

 

Xxx

Zo doe ik dat ook inderdaad! Als je iets voelt, even wat gas terug. Ben je alweer thuis of nog bij je ouders? Ik ben aankomende week ook nog thuis en daarna begint school weer... heel spannend. Heb jij al een idee hoe je het gaat doen met spullen meenemen straks? Een handtas komt al snel boven die 1 a 2 kilo en een schooltas al helemaal.

 

ik voel me nog steeds prima, nergens last van. Ook kan ik weer op mijn zij slapen. Ik voel precies niks geks meer en zou bijna vergeten dat ik geopereerd ben haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ik heb me (zoals jullie allemaal al zeiden) druk gemaakt om helemaal niets.

 

@best_boobie ziet dat mijn borsten nog heel strak staan en er nog van alles gaat veranderen. Ze gaan nog mooier worden en ik moet me potverdorie eens geen zorgen maken. Ik heb een superfijn herstel en een resultaat van 19 dagen po waar ik zelf ook jaloers op zou zijn. Laat de aankomende weken nu ook maar snel voorbij gaan. Ze worden echt elke dag mooier :1bouncingboobs:

 

net heel stiekem al een bh bij de hunkemoller besteld, omdat ze korting hadden. Een 65F, mocht hij niet passen dan kan ik hem altijd nog ruilen of terugbrengen. 

 

Slaap lekker allemaal :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei fitgirlkim:

Nou meiden ik heb me (zoals jullie allemaal al zeiden) druk gemaakt om helemaal niets.

 

@best_boobie ziet dat mijn borsten nog heel strak staan en er nog van alles gaat veranderen. Ze gaan nog mooier worden en ik moet me potverdorie eens geen zorgen maken. Ik heb een superfijn herstel en een resultaat van 19 dagen po waar ik zelf ook jaloers op zou zijn. Laat de aankomende weken nu ook maar snel voorbij gaan. Ze worden echt elke dag mooier :1bouncingboobs:

 

net heel stiekem al een bh bij de hunkemoller besteld, omdat ze korting hadden. Een 65F, mocht hij niet passen dan kan ik hem altijd nog ruilen of terugbrengen. 

 

Slaap lekker allemaal :53:

Fijn dat je weer gerust gesteld bent!

Hopelijk past je nu, ik had gistere avond personeelsfeest en heb een gewone bh aan gehad... eigenlijk een week te vroeg maar voel me zo ellendig in die PO bh momenteel, jeukt, zweet, brede bandjes, alles zie je 

Maar het ging goed, totaal geen last van, zat echt fijner als dat PO ding (die ik voor de zekerheid wel in de auto had gelegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Joanne1987:

Fijn dat je weer gerust gesteld bent!

Hopelijk past je nu, ik had gistere avond personeelsfeest en heb een gewone bh aan gehad... eigenlijk een week te vroeg maar voel me zo ellendig in die PO bh momenteel, jeukt, zweet, brede bandjes, alles zie je 

Maar het ging goed, totaal geen last van, zat echt fijner als dat PO ding (die ik voor de zekerheid wel in de auto had gelegd)

Haha ik snap precies wat je bedoelt! Ik vind er ook een bepaalde geur afkomen... klinkt heel vies. Maar ik douche elke dag en draag om de 2 of 3 dagen een schone bh, maar dan nog :P

 

lijkt me heel gek om voor het eerst een BH te dragen met je nieuwe borsten. Fijn dat het goed is gegaan. Hoe voelde het voor je? Geweldig? :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

Haha ik snap precies wat je bedoelt! Ik vind er ook een bepaalde geur afkomen... klinkt heel vies. Maar ik douche elke dag en draag om de 2 of 3 dagen een schone bh, maar dan nog :P

 

lijkt me heel gek om voor het eerst een BH te dragen met je nieuwe borsten. Fijn dat het goed is gegaan. Hoe voelde het voor je? Geweldig? :wub:

Eindelijk blij zijn in een leuke jurk doet best veel... 

Voelde er ook echt helemaal niks van, nu ook niet naderhand 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.