Ga naar inhoud

Isa123 : 17 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat vreselijk dat je deze reacties krijgt. Daar schrik ik echt van. Verschillende familieleden van mij weten het en reageerden gelukkig heel positief. Ik heb dezelfde voorsituatie als jou, dus snap hoe je je voelt. Weet verder niet goed hoe ik je moet helpen, ik kan je alleen heel veel sterkte wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat klinkt jouw verhaal ontzettend bekend! Met zo'n beetje alle argumenten en redenen om het vooral niet te doen die jij noemt, ben ik ook om de oren geslagen door familie en vrienden. En weetje wat het is, het is JOUW lichaam en JOUW keuze!! Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met het te weerleggen, want dat heeft geen zin. Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat ik het hoe dan ook ga doen en gek genoeg draaide iedereen toen ineens langzaam wel bij! Ik heb gisteren mijn borstvergroting gehad (voorsituatie: 1.72, 64 kilo, 75B) met 375cc Mentor high profile coh II dual plane, en nu is iedereen juist heel lief voor me en word ik van alle kanten gesteund! En mocht dit bij jou niet zo gaan, dan zijn wij hier op het forum er om je een hart onder de riem te steken (ook al is dit natuurlijk niet hetzelfde!)  :wub: Ik zou zeggen ga ervoor meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isa123 

 

Wat vervelend dat je omgeving je niet steunt!

 

Ik heb zelf ook erg lang (jaren) getwijfeld en nagedacht of ik het wel of niet zou moeten doen.

Mijn moeder is overleden aan kanker, ze had eerst borstkanker en is uiteindelijk aan longkanker overleden. Zij heeft ook altijd nagedacht over een borstvergroting maar ze heeft het nooit gedaan.

Ik was vooral ook bang hoe anderen het zouden vinden. Nu heb ik eindelijk mede door de steun van mijn man de knoop doorgehakt en ben ik 2 november geopereerd.

Ik heb er wel voor gekozen om dit na het krijgen van kinderen te doen, maar er zijn genoeg dames die erna kinderen krijgen. 

Wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Alles is mij erg meegevallen en ik ben een stuk zelfverzekerder geworden! Eindelijk een succes ervaring gehad bij de lingerie winkel en ik vind mijzelf mooi!

Hopelijk kan je vanuit hier steun krijgen maar het zou mooi zijn als je familie die alsnog kan geven. Ook na de operatie zul je hulp nodig hebben.

 

Gr. Romy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isa123

 

Jeetje wat een nare reacties. Misschien heb je dit allang gedaan... maar heb je je moeder ook uitgelegd waarom je het doet?

Ik heb gelukkig niet echt vreemde reacties gehad, enkel als; 'maar dat heb jij toch helemaal niet nodig!.... '

Nee dat klopt, maar wat jullie zien zijn die fantastische Maximizers van de Hunkemoller....

 

Wat @Jasmijn_ zegt, het is jouw leven, jouw lichaam en jou keuze! Maar ik kan me voorstellen dat dit heel erg naar is voor je.

Je kunt in ieder geval altijd je ei kwijt hier op het forum.

En houdt in je achterhoofd dat jij moet doen waar jij gelukkig van wordt!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid sta er boven!

ik heb precies hetzelfde meegemaakt, morgen staat mijn operatie gepland en inmiddels zijn zr er tot op zekere hoogte ‘oke’ mee. En diegenen die het niet zijn hebben lekker pech. Ik heb ook gezegd: mijn besluit staat vast dit ga ik doen en ik word hier gelukkig van. 

Het is jou lichaam en jij moet trots zijn op je lichaam, wat je er ook voor  moet doen, je doet het voor jezelf!

 

ik zou zeggen ga ervoor! En je kan rekenen op onze steun als je dat nodig hebt! In heb er veel aan gehad en helemaal nu het zo dichtbij komt!

wees trots op jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Isa,

 

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt...

Ik had een hele kleine cup A75 , en was daar super onzeker over. Mijn zusje is 15 en heeft voor mijn boobjob grotere borsten dan ik. Ik vond het heel frustrerend, heel onzeker was ik geworden echt jaren lange onzekerheid.

 

Mijn ouders dachten er precies het zelfde over een borstvergroting. Dat doe je niet in een gezond lichaam laten snijden en je bent al zo knap.

 

Toch heb ik mijn moeder meegenomen naar het tweede consult , Diana Gabriels had het er met mijn moeder over gehad. Ik was zo onzeker en dat zag Diana Gabriels. Diana heeft mijn moeder een beetje ingepraat over wat er gaat gebeuren en wat een borstvergroting met iemand doet. Ze was er een beetje van overtuigd dat het misschien toch een 'verstandig' idee is om de borstvergroting te laten doorgaan.

 

Ik heb mijn hart gevolgd en ben heel blij dat ik mijn borsten heb laten vergroten. (Zie mijn album, wat voor cup ik had)

 

Mijn vader is niet blij, dat kan ik ook merken met de verzorging van mij na mijn BV.

 

Meid volg je hart, je bouwt een complex op als je het niet doet.  Ze accepteren het vast en zeker .

 

Maar neem je mama mee naar het consult. Als ze er later nog steeds zo over denkt , is het haar probleem, maar jij gaat die borstvergroting gewoon ondergaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een heftige reacties! Ik snap niet dat mensen zo kunnen reageren op het nieuws dat je een borstvergroting wil laten doen... maar goed, dat is een ander verhaal. Je doet het voor jezelf meis, dat is het allerbelangrijkste. Even voor jouw idee: ik ben 1.78m lang en weeg 67 kilo en krijg 15 januari een borstvergroting. Ik heb ook weinig boezem en hoeveel push-up je ook draagt... het wordt nooit zoals ik het graag zou willen. Zoals ik vind dat het mooi bij mijn figuur past. Natuurlijk is het wennen voor je familie, maar als jij door een bv een stuk zelfverzekerder wordt, laat je dan niet tegenhouden! Succes met de keuze xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Isa123

 

Jij hebt er niets aan.. maar dit is de reden waarom ik het niet heb verteld en het waarschijnlijk ook nooit ga vertellen. 

 

Er is geen begrip voor cosmetische ingrepen in mijn familie. Zeker tav borstvergrotingen niet.. Ik vind dat ik geen verantwoording aan hen verschuldigd ben over de bv, die ik inmiddels bijna 9 maanden geleden heb gehad. Deze operatie is trouwens één van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt! :D 

 

Ik vind het wel heel stoer dat jij het verteld hebt. Maar houd je poot stijf en ga ervoor als het jou gelukkig maakt. Het is jouw lichaam en jouw keuze. Jij bent hen geen verantwoording verschuldigd en ze mogen blij zijn dat jij het in ieder geval met hen hebt willen delen. 

 

Mogelijk draaien ze bij als zij zien dat het jou gelukkig maakt en jij duidelijk maakt dat het jouw keuze is en je het hoe dan ook doorzet ongeacht wat zij ervan vinden. 

 

Ik hoop wel dat je een man/vriend of vriendin hebt die je een beetje kan helpen tijdens je herstel? Of woon je nog thuis? Mijn vriend was het er ook niet mee eens, maar heeft me wel door het herstel heen geholpen. Inmiddels begrijpt hij wel waarom ik het heb gedaan en ziet hij ook dat het mij gelukkig maakt. 

 

Hier op het forum steunen we je in ieder geval. Ga er voor meid! 

 

Heel veel succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat een super lieve reacties van jullie allemaal! Eindelijk mensen die het wel begrijpen en niet meteen zo oordelen. Echt bedankt, doet me goed! 

 

Ik heb een vriend die voor mij kan zorgen na de operatie, hij is eigenlijk de enige die normaal reageert en het enigszins kan begrijpen. Ook al maakt het hem echt niet uit wat ik doe. 

 

Ik moet inderdaad gewoon mijn hart volgen en mij niet laten tegenhouden door wat anderen ervan vinden. Maar pfff, dat is toch iets lastiger dan gedacht. 

 

Echt duizendmaal dank lieve meiden!! Gelukkig zijn jullie hier en op deze manier krijg ik toch nog steun. Ik had dit echt even nodig want ik zat er behoorlijk doorheen.

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar dat je familie zo reageert :( Juist bij de mensen waar je je het veiligst bij moet voelen zal dit wel extra zeer doen.. Ik sluit me aan bij wat alle meiden hier zeggen! Ga ervoor en ga voor jezelf. Ik heb 20 november mijn bv gehad en ik ben super blij dat ik de stap heb gezet! Mijn vriend maakte het ook niet uit in het begin, maar werd met mij steeds enthousiaster en is er nu helemaal gelukkig mee ;) Mijn zelfvertrouwen is nu al gegroeid en dat wordt alleen maar beter denk ik zodra ik meer bh's heb en het strand op kan. Jouw lijf, jouw borsten, jouw leven, go for it! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
4 uur geleden zei Isa123:

Hallo meiden, 

 

Al jaren ben ik onzeker over mijn borsten en heb ik de stomste onzin uitgezocht en geprobeerd om mijn borsten groter te krijgen. Van breastgrow pilletjes tot fenegriekzaadjes, allemaal onzin natuurlijk....en ook altijd in de weer met push-up bh's en bikini's. Nu is het zo dat ik de vorm van mijn borsten wel heel mooi vind, maar de grootte helaas niet. Een b-cup bij een lengte van 1.76 en een gewicht van 65 kilo stelt helaas gewoon niet heel veel voor. Ik word hier ook altijd mee geconfronteerd op het strand, als ik ga zwemmen, in de sauna, maar ook als ik mezelf in de spiegel zie. Daarom heb ik afgelopen weken de stap genomen om op consult te gaan en voor een borstvergroting te gaan. De operatie staat ook al echt snel gepland. 

 

Maaaaarrr, wat een rotreacties krijg ik hierop :( Ik ben er helemaal naar van op dit moment. Hoe zijn jullie hiermee om gegaan? 

Mijn moeder heeft nachten wakker gelegen en gehuild omdat ze het totale onzin vind. In een gezond lichaam moet je niet snijden, ik ben al zo mooi, waarom zou je vrijwillig een operatie nemen etc.etc. Vervolgens heeft mijn moeder het ook meteen doorverteld aan mijn vader, zusje en broer dus de hele familie bemoeit zich er inmiddels mee. Ik krijg artikelen toegestuurd waarin staat dat de kans op lymfeklierkanker vergroot als je implantaten hebt. Ik zou gek zijn om het te doen omdat er mensen bestaan met borstkanker, hoe durf ik het dan in mijn hoofd te halen mijn gezonde borsten te verminken? Zij zouden jaloes zijn op borsten zoals jij.... En je bent toch zekers barbie niet, ben je zo onzeker, ga aan jezelf werken, wees gewoon blij met hoe je bent. Ik zou mijn geld aan iets goeds moeten besteden aan zoiets, vrijwilligerswerk of iets in die richting. Oja, en ik mag ook wel even langs de psycholoog, of krijg je die er toevallig ook meteen bij?... 

 

In elk geval, ik dacht dat ik wel sterk genoeg was hiervoor maar nu voel ik me echt rot.  Zelf vond ik het al lastig om de knoop door te hakken, want mijn borsten zijn wel mooi maar wel klein. En ook is het lastig omdat je nooit 100% weet wat het effect zal zijn in de toekomst (her-operatie, infecties, zweten/lekken, asiasyndroom etc.) en wat er gebeurt als ik in de toekomst kinderen heb gekregen. Maar als ik daaraan denk, dan kan alles in het leven gevaarlijk zijn en gevolgen hebben. Ik weet dat als ik het uiteindelijk toch niet doe, dat ik elke naakt moment weer zal balen van mijn borsten. 

 

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en de knoop toch heeft doorgehakt? En hoe voel je je nu met de nieuwe borsten? Of iemand nog ander advies? Mijn operatie is gepland op de 17e deze maand, maar ik weet het echt even niet meer....

 

 

 

 

 

Hoi! Wat naar zeg! Je wilt juist steun.

Mijn zus was ook echt anti en mijn vader was ook geen voorstander. Ik heb het echter wel doorgezet. Vind het fijn om steun te krijgen, maar als dat niet zo is, jammer dan. Ik vind mijn wel overwogen keuze het belangrijkst.

 

Kies voor jezelf! Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Auks said:

@Isa123

'maar dat heb jij toch helemaal niet nodig!.... '

Nee dat klopt, maar wat jullie zien zijn die fantastische Maximizers van de Hunkemoller....

 

Dit! Hele dagen door, blahh! 
Maar wat vervelend dat je familie zo reageert, jeetje.... hebben hun eigenlijk wel door wat het met je doet dat je altijd maar aan het opvullen bent? Een vriendin van me reageerde ook zo ontiegelijk kut en daar ben ik toen (met hartkloppingen) een avondje film gaan kijken zonder bh (en dus ook zonder vulling) met een mega wijde trui aan en dat droeg ik normaal niet echt.

Toen zegt ze, wat doe je raar met je kleren en die tieten vallen echt wel mee. Ja tot ik m'n trui uit deed, BAM PLAT. 
Begon te janken, was de volgende keer wel gelijk over want ze had nu gezien hoe ik me voelde. 

 

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het sowieso zou gaan doen, of ze nou bij zou draaien of niet.
Ik had gewoon geen zin meer, na 4 jaar nadenken en twijfelen, om mezelf zo in de spiegel te zien. Zo kut te voelen na een middagje shoppen en niets kopen. Bah.... En ik zat ermee, niet hun! 
En het is de beste beslissing ooit geweest, ik ben mezelf maar veel zelfverzekerder en vrolijker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Isa123:

Hallo meiden, 

 

Al jaren ben ik onzeker over mijn borsten en heb ik de stomste onzin uitgezocht en geprobeerd om mijn borsten groter te krijgen. Van breastgrow pilletjes tot fenegriekzaadjes, allemaal onzin natuurlijk....en ook altijd in de weer met push-up bh's en bikini's. Nu is het zo dat ik de vorm van mijn borsten wel heel mooi vind, maar de grootte helaas niet. Een b-cup bij een lengte van 1.76 en een gewicht van 65 kilo stelt helaas gewoon niet heel veel voor. Ik word hier ook altijd mee geconfronteerd op het strand, als ik ga zwemmen, in de sauna, maar ook als ik mezelf in de spiegel zie. Daarom heb ik afgelopen weken de stap genomen om op consult te gaan en voor een borstvergroting te gaan. De operatie staat ook al echt snel gepland. 

 

Maaaaarrr, wat een rotreacties krijg ik hierop :( Ik ben er helemaal naar van op dit moment. Hoe zijn jullie hiermee om gegaan? 

Mijn moeder heeft nachten wakker gelegen en gehuild omdat ze het totale onzin vind. In een gezond lichaam moet je niet snijden, ik ben al zo mooi, waarom zou je vrijwillig een operatie nemen etc.etc. Vervolgens heeft mijn moeder het ook meteen doorverteld aan mijn vader, zusje en broer dus de hele familie bemoeit zich er inmiddels mee. Ik krijg artikelen toegestuurd waarin staat dat de kans op lymfeklierkanker vergroot als je implantaten hebt. Ik zou gek zijn om het te doen omdat er mensen bestaan met borstkanker, hoe durf ik het dan in mijn hoofd te halen mijn gezonde borsten te verminken? Zij zouden jaloes zijn op borsten zoals jij.... En je bent toch zekers barbie niet, ben je zo onzeker, ga aan jezelf werken, wees gewoon blij met hoe je bent. Ik zou mijn geld aan iets goeds moeten besteden aan zoiets, vrijwilligerswerk of iets in die richting. Oja, en ik mag ook wel even langs de psycholoog, of krijg je die er toevallig ook meteen bij?... 

 

In elk geval, ik dacht dat ik wel sterk genoeg was hiervoor maar nu voel ik me echt rot.  Zelf vond ik het al lastig om de knoop door te hakken, want mijn borsten zijn wel mooi maar wel klein. En ook is het lastig omdat je nooit 100% weet wat het effect zal zijn in de toekomst (her-operatie, infecties, zweten/lekken, asiasyndroom etc.) en wat er gebeurt als ik in de toekomst kinderen heb gekregen. Maar als ik daaraan denk, dan kan alles in het leven gevaarlijk zijn en gevolgen hebben. Ik weet dat als ik het uiteindelijk toch niet doe, dat ik elke naakt moment weer zal balen van mijn borsten. 

 

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en de knoop toch heeft doorgehakt? En hoe voel je je nu met de nieuwe borsten? Of iemand nog ander advies? Mijn operatie is gepland op de 17e deze maand, maar ik weet het echt even niet meer....

 

 

 

 

 

 

Hoi!

 

Ik herken mij echt in je verhaal! Ik heb ook de beslissing genomen om een borstvergroting te laten doen, echter begrijpt mijn moeder mij wel min of meer omdat zij wat steviger is en graag een maagverkleining wil, zo doende kan ze ongeveer begrijpen dat we ons allebei niet lekker voelen in ons lichaam. 

 

Maar nu ben ik de jongste thuis en heb ik nog twee zussen. Ik ben van de drie zussen de wat slankere zullen we maar zeggen, en je voelt hem misschien wel aankomen 'ze wil nog pefecter zijn'. Ik word zo moe van deze opmerkingen. Gister vond mijn oudste zus het nodig om mij te vertellen over het nieuwe nieuws over de borstimplantaten..wat ik overigens goed vind aangezien ik wel op de hoogte wil blijven. Maar daar bleef het niet bij, want ze ging mij vertellen dat ze vond dat ik een wijs mens ben, en wijze keuzes maak maar dat ze dit geen passende keuze vond. 'Want je bent mooi, heel mooi, perfect'. 

 

Het is natuurlijk anders dan wanneer je moeder zo reageert dan wanneer je zus. In mijn geval denk ik dat het veel gaat om jaloezie, en het maakt mij intens verdrietig. Echt waar, het feit dat ik het dus niet veel met ze deel is omdat elke keer weer bewezen wordt dat ze het niet begrijpen. Wat zij zien van de buitenkant is een meisje, met een push up BH, waardoor het allemaal prima lijkt. Een mooi meisje; dus waarom een borstvergroting. 

 

En ik mijzelf maar weer verantwoorden. Waarom zou ik zoveel geld uitgeven aan zo'n operatie, als ik ergens maar zou denken dat het wel zou meevallen.... 

 

Zij weten niet hoe het is om op het strand huilend te liggen of in het zwembad, om gewoon liever naar huis te gaan. Om altijd maar opvulling in je BH te stoppen om er toch nog wat normaler uit te zien en beter te voelen. Ik hoef alle voorbeelden denk ik niet te noemen, maar ik word er ook echt moe en verdrietig van. Ik voel me zo onbegrepen. 

 

zo, mijn frustratie er ook weer uit. 

Ik denk dat het voor veel mensen moeilijk te begrijpen is omdat zij vaak niet zien wat voor een emotionele pijn het met zich meeneemt. Ik kan het ze wel vertellen, maar begrijpen doen ze in mijn geval toch niet. Vaak draait het ook om hun zelf. Ik hoop dat je steun kan vinden uit deze blog's. Ik hoop dat je ook steun vindt in verhalen waarin jezelf kan herkennen. Als je eens door wil praten mag dat altijd. ;). 

 

Ik denk dat je ten alle tijden moet bedenken waarvoor je een borstvergroting laat doen, wat de rest ook zegt. Ook al is het je moeder. Ik begrijp heel goed wat ze zegt over in goed vlees snijden. Ik ben zelf christelijk en ook hiermee opgegroeid, dus ik herken deze zinnen ook wel. Maar ja, ik denk dat het ontzettend belangrijk is dat je je gelukkig voelt, en als dit daarbij helpt?

 

Hopelijk heb je iets aan mij verhaal,en als dat niet zo is.. sorry (a)

 

liefs 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis wat ontzettend vervelend dat er zo word gereageerd door je familie enzo. Ik herken het totaal niet omdat ik aan alle kanten gesteunt word hierin.

 

Maar echt als jij denkt en vind dat je gelukkiger en zekerder word als je een borstvergroting laat doen laat je dan asjeblieft niet hierdoor tegen houden. Ik zelf ben nu 40 jaar en ben eindelijk in de financiële positie om me te laten opereren, ik wil dit al vanaf mijn 16e. Omdat ik er al bijna mijn hele leven mee loop weet ik ook heel erg goed hoe het is om je nooit echt vrouwelijk te voelen zo'n lange tijd. Ik kan ook niet wachten nu het eindelijk bijna gaat gebeuren dat ik me straks voor het eerst in mijn leven vrouw ga voelen.

Dus echt als je de mogelijkheid nu hebt om het te laten doen volg je gevoel dan en ga ervoor. 

Je eigen geluk hoort altijd op de eerste plaats te staan wat anderen er ook van vinden.

Heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

Even een update!! Mede dankzij jullie reacties heb ik besloten er voor te gaan, ondanks alle reacties van mijn familie. Gezien ik al een optie had voor de 17e, is het volgende week al zover! :D Super veel zin in en ben echt blij dat ik nu de knoop heb doorgehakt, ik werd er echt helemaal gek van.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Isa123:

Lieve meiden,

 

Even een update!! Mede dankzij jullie reacties heb ik besloten er voor te gaan, ondanks alle reacties van mijn familie. Gezien ik al een optie had voor de 17e, is het volgende week al zover! :D Super veel zin in en ben echt blij dat ik nu de knoop heb doorgehakt, ik werd er echt helemaal gek van.

 

xx

 

Wat goed dat je voor jezelf kiest en het doorzet!! :53: waar wordt je geopereerd en wat krijg je precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!! Ik word geopereerd door Straten bij Heyendael Kliniek. Gister ben ik nog een extra keertje gaan passen, en op de dag van de operatie hebben ze 390cc en 445cc anatomisch liggen voor mij. Vind het wel heel lastig nog wat ik moet kiezen haha. Lees op dit forum dat je beter de grootste kan kiezen omdat je er snel aan went...Maar bij vorige passessie had ik alleen 345cc gepast, dus ga met 390cc sowieso al iets groter. Blijft lastig denk ik, heb jij nog een advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Isa123:

Dankje!! Ik word geopereerd door Straten bij Heyendael Kliniek. Gister ben ik nog een extra keertje gaan passen, en op de dag van de operatie hebben ze 390cc en 445cc anatomisch liggen voor mij. Vind het wel heel lastig nog wat ik moet kiezen haha. Lees op dit forum dat je beter de grootste kan kiezen omdat je er snel aan went...Maar bij vorige passessie had ik alleen 345cc gepast, dus ga met 390cc sowieso al iets groter. Blijft lastig denk ik, heb jij nog een advies?

 

19 minuten geleden zei Isa123:

Lieve meiden,

 

Even een update!! Mede dankzij jullie reacties heb ik besloten er voor te gaan, ondanks alle reacties van mijn familie. Gezien ik al een optie had voor de 17e, is het volgende week al zover! :D Super veel zin in en ben echt blij dat ik nu de knoop heb doorgehakt, ik werd er echt helemaal gek van.

 

xx

 

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt en de operatie toch doorzet! Wel al snel zeg. Spannend!

 

Ik tag @best_boobie en @Desert-Rose voor je. Zij kunnen je titel aanpassen en het topic verplaatsen naar de operatieverslagen. 

 

Succes met de voorbereidingen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Isa123:

Dankje!! Ik word geopereerd door Straten bij Heyendael Kliniek. Gister ben ik nog een extra keertje gaan passen, en op de dag van de operatie hebben ze 390cc en 445cc anatomisch liggen voor mij. Vind het wel heel lastig nog wat ik moet kiezen haha. Lees op dit forum dat je beter de grootste kan kiezen omdat je er snel aan went...Maar bij vorige passessie had ik alleen 345cc gepast, dus ga met 390cc sowieso al iets groter. Blijft lastig denk ik, heb jij nog een advies?

 

Hey wat leuk, nog meer Straten borsten! Ik ben zelf afgelopen woensdag door hem geopereerd. Die keuze is zeker heel lastig. Ik heb echt eeuwen getwijfeld tussen 375 en 400. Mijn keuze wisselde echt met de dag haha. Uiteindelijk ben ik tegen het advies van de meeste hier in gegaan en heb ik 375 laten plaatsen. Dit omdat ik 400 bij het passen eigenlijk iets te groot vond en mijn borsten in de laatste weken voor de operatie ineens nog wat gegroeid waren. Ik kan nog niet zeggen of dit de juiste keuze is geweest, net na de operatie was ik eigenlijk iets teleurgesteld en vond ik ze te klein. Eventjes daarna kreeg ik ontzettend veel pijn en had ik het gevoel dat mijn borsten eraf zouden scheuren (sorry voor de niet zo bemoedigende woorden :blush:), dus was ik stiekem blij dat er niet nog 25cc meer in gegaan was haha. Nu begin ik langzaam aan ze te wennen en vind ik ze mooier en mooier worden. Iedereen om mij heen en in de kliniek zegt ook dat ze niet groter hadden moeten zijn, dat helpt hihi. En als ik toch even een twijfel momentje heb, dan denk ik maar: hadden die 25cc meer echt het verschil gemaakt? Ik bedoel, niemand hier die zijn borsten te klein vind, laat ze vervangen en er 'maar' die 25cc meer indoen, toch? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hiermee wil zeggen :45: behalve dat je vooral je gevoel moet volgen (hoe moeilijk dat soms ook is)! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Isa123:

Dankje!! Ik word geopereerd door Straten bij Heyendael Kliniek. Gister ben ik nog een extra keertje gaan passen, en op de dag van de operatie hebben ze 390cc en 445cc anatomisch liggen voor mij. Vind het wel heel lastig nog wat ik moet kiezen haha. Lees op dit forum dat je beter de grootste kan kiezen omdat je er snel aan went...Maar bij vorige passessie had ik alleen 345cc gepast, dus ga met 390cc sowieso al iets groter. Blijft lastig denk ik, heb jij nog een advies?

 

Ik heb je verhaal even teruggelezen. Wat superstoer dat je het gaat doen, ondanks je tegenslagen met de familie. Cadeautje voor jezelf!!

 

Je kunt kijken bij de kliniek of je nog een extra pasafspraak kunt maken..... Ik was ook nog heel erg aan het twijfelen over de maat en was toen met een extra afspraak helemaal gerust gesteld :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Hey wat leuk, nog meer Straten borsten! Ik ben zelf afgelopen woensdag door hem geopereerd. Die keuze is zeker heel lastig. Ik heb echt eeuwen getwijfeld tussen 375 en 400. Mijn keuze wisselde echt met de dag haha. Uiteindelijk ben ik tegen het advies van de meeste hier in gegaan en heb ik 375 laten plaatsen. Dit omdat ik 400 bij het passen eigenlijk iets te groot vond en mijn borsten in de laatste weken voor de operatie ineens nog wat gegroeid waren. Ik kan nog niet zeggen of dit de juiste keuze is geweest, net na de operatie was ik eigenlijk iets teleurgesteld en vond ik ze te klein. Eventjes daarna kreeg ik ontzettend veel pijn en had ik het gevoel dat mijn borsten eraf zouden scheuren (sorry voor de niet zo bemoedigende woorden :blush:), dus was ik stiekem blij dat er niet nog 25cc meer in gegaan was haha. Nu begin ik langzaam aan ze te wennen en vind ik ze mooier en mooier worden. Iedereen om mij heen en in de kliniek zegt ook dat ze niet groter hadden moeten zijn, dat helpt hihi. En als ik toch even een twijfel momentje heb, dan denk ik maar: hadden die 25cc meer echt het verschil gemaakt? Ik bedoel, niemand hier die zijn borsten te klein vind, laat ze vervangen en er 'maar' die 25cc meer indoen, toch? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hiermee wil zeggen :45: behalve dat je vooral je gevoel moet volgen (hoe moeilijk dat soms ook is)! 

 

 

Haha bedankt voor je soort van advies! :P Maar ik snap wel wat je zegt, uiteindelijk kan je idd toch het beste naar je eigen gevoel luisteren! En 25cc zal niet enorm veel verschillen neem ik aan. Alhoewel ze gister bij het passen zeiden dat als je wat kleiner/slanker bent, zo'n verschil al best snel zichtbaar is. Maar gezien ik best wel lang ben, zal zo'n verschil minder opvallen...

Ik denk dat ik het maar gewoon over mij heen laat komen! Volgende week voor de operatie nog 1 keertje passen, even advies vragen aan Straten en dan ervoor gaan. En ik moet ook maar denken, ze worden sowieso wel een stuk groter dan wat ik nu heb, en dat vind ik het belangrijkste haha :D Heb jij verder nog iets gedaan ter voorbereiding aan de operatie? Volgens mij heb ik wel eens iets langs zien komen van druppels o.i.d. tegen blauwe plekken/zwellingen? En een andere vraag nog, kan je trappen lopen na je operatie?? Zelf moet ik 8 trappen op (4 verdiepingen) om in mijn huis te komen maar daar is alles op een vloer. Kan ook naar het huis van mijn vriend, dan moet ik alleen 2 trappen op als ik naar bed wil, verder is alles gewoon op de begane grond... weet niet of het veel uitmaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lin87 Dankje, ben er zelf nu ook echt blij mee dat ik het ga doen! Ja, het blijft lastig denk ik, je weet nooit 100% hoe het eruit gaat zien als het aantal cc daadwerkelijk er in zit. Ik ben nu al twee keer gaan passen en ik zie niet onwijs veel verschil met 50cc meer of minder... Ik laat het nu maar gewoon over mij heen komen en vraag voor de operatie wat Straten adviseert! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.