Ga naar inhoud

Isa123 : 17 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
59 minuten geleden zei Isa123:

 En een andere vraag nog, kan je trappen lopen na je operatie?? Zelf moet ik 8 trappen op (4 verdiepingen) om in mijn huis te komen maar daar is alles op een vloer. Kan ook naar het huis van mijn vriend, dan moet ik alleen 2 trappen op als ik naar bed wil, verder is alles gewoon op de begane grond... weet niet of het veel uitmaakt.

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en woon ook 4 hoog zonder lift. Het is te doen maar je zal wel uitgeput zijn haha. En als je het eng vind, neem dan iemand mee. 

En goede keuze!! Ga ervoor!! Yolo ;)

Ik hoop dat ze zien wat het voor je doet en je alsnog steunen. Op ons kan je sowieso rekenen!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je toch je borstvergroting laat doen! Je gaat echt geen spijt krijgen. Ik heb eerst ook zo lang getwijfeld en ik ben er zoo blij mee en ik heb nog niet eens goed lingerie en kleren geshopt haha. 

Zelf heb ik het ook tot op de dag van de operatie aan laten komen welke cc's ik wilde, ik twijfelde tussen 345 en 390cc en heb met Straten overlegd dat 345cc toch het mooist bij me zou passen. Ik wilde het wel een beetje natuurlijk houden en dit zou mooi zijn in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Nu achteraf zou ik best die 390cc hebben gewild, maar ik heb zeker geen spijt van mijn keuze en zijn we ooit überhaupt helemaal 100% tevreden met onszelf? Beetje kritisch zijn ;) 

Ik begon trouwens een week van tevoren met arnica druppels van A. Vogel, dat helpt inderdaad tegen blauwe plekken en zwelling en ik denk wel dat dat geholpen heeft. Verder nam ik ook probiotica en extra vitamine C tabletten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Hooi ik ben nieuw hier maar las je bericht en vind het zooo vervelend voor je!

 

Gelukkig laat je je niet van je stuk brenge. En ga je lekker doen wat je zelf wil!

 

heel veel succes en geluk met je nieuwe borsten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Isa123,

wat moedig dat je de stap toch genomen hebt om de bv binnekort te laten doen.

Eigenlijk gaan daar heel wat twijfels en opzoekwerk aan vooraf. En daarom dat die reacties ook wel wat met je doen.

Het is je familie dat zulke dingen zegt dus zowizo heb je daar hoor naar en kan je dat niet zomaar negeren maar anderzijds blijven die twijfels toch ook altijd parten spelen tot de dag van de operatie zelf en dan nog denk ik dat er achteraf nog wat twijfels zullen zijn omdat je pijn hebt en ze in het begin niet direkt op zn plaats zullen zitten.

Ik denk gewoon dat dit mentaal een heel proces is!

 

Ik had mijn bv 2j geleden gepland, de fout gemaakt om dat toch tegen (teveel) mensen te zeggen en met alle reacties vandoen. Mijn vader zei me letterlijk dat hij dacht dat ik meer verstand had :22:.

Ik kreeg alle dagen mails van hem doorgestuurd met alle contra indicaties die je u maar kan inbeelden.

En mijn moeder bleef maar zeggen "als je wat ouder wordt, kom je gegarandeerd bij in gewicht en zullen je borsten automatisch ook wat bij komen". Mijn zus kon er niet van over dat in een gezond lichaam snijden zoveel geld kost en de rest vond het ook maar niets!

De angst en onzekerheid groeide met de dag tot ik op het punt kwam om mn operatie te annuleren.

Nu 2 jaar later dacht ik "had ik het maar gedaan!" Dorie wat ben ik toch beïnvloed geweest en hier zit ik dan met de 2 mini boebies die ik elke dag lelijker en kleiner worden vind. 

Dus ik heb mn moed bij elkaar geraapt en terug een consult gehouden en meteen een afspraak gepland!

MAAR deze keer is het tussen mezelf, mn man en dit forum :D.

 

Heel veel succes en hou in je achterhoofd dat wat je ook doet in het leven, het zal nooit goed zijn voor iedereen.

Dit is iets voor jezelf wat jou geluk een beetje bepaald én.. je leeft maar 1 keertje! 

 

Groetjes Helena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Isa! Super spannend.... de operatie komt nu steeds dichterbij! Ik ben 1.79m lang en weeg 65kg, had een B cup en ga nu voor de 375 of 400cc ronde protheses van Mentor (kijk op de dag zelf voor welke ik ga). Mijn operatie is maandag 15 januari, dus wij zitten echt vlak achter elkaar! Ik word echter bij Cosmed Kliniek geopereerd door Dr. Schellekens :-)  Hoe is het inmiddels met de zenuwen?? En weet je al hoeveel cc het uiteindelijk gaat worden?? Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lieve meiden, 

 

Hier een verslagje/update van mijn grote nieuwe tietendag! 

 

Gister rond 8.30 ben ik na een slapeloze nacht met mijn vriend vertrokken naar Rozendaal, waar Dr. Straten mij ging opereren. Ik zou me om 9.45 moeten melden, maar we waren er natuurlijk veels te vroeg (9.15). Helaas was een van de operaties ook uitgelopen, dus hebben we nog een uur in de wachtkamer moeten zitten. Ik trok het haast niet van de zenuwen! 

 

Vervolgens werd ik door een van de medewerkers geroepen en moest ik meteen al afscheid nemen van mijn vriend, dat was wel even gek want dat had ik niet verwacht. Ook vond ik het wel heel spannend, dus ik moest bijna janken haha. Heb het gelukkig kunnen inhouden. De medewerkster nam me mee naar een omkleedkamer, waar ik mij in de operatie outfit mocht hijsen: een veels te grote ziekenhuisblauwe soort jurk, witte sokjes, blauwe sokbeschermers en een prachtig mutsje voor over mijn haar. 

 

Daarna mocht ik meelopen naar het ziekenhuisbed en werd ik aangesloten aan het infuus. Ik haaaat prikken dus toen ze begon over het infuus viel ik al bijna van mijn vraagje. Vervolgens prikte ze per ongeluk dwars door mijn bloedvaatje heen omdat ze blijkbaar nogal klein zijn. Dat deed pijn!! Ik kreeg het meteen benauwd en werd misselijk... En toen moest ze dus nog een keer proberen dat infuus in te spuiten, bah. Maar goed, uiteindelijk overleefd en na een paar minuutjes voelde ik me wel weer redelijk oké. Heb toen nog even gekletst met de collega's en dr. Straten kwam langs om de boel af te tekenen met blauwe stift. Ook ging hij meten of 445cc zou passen, en dat ging! De keuze was snel gemaakt!  Daarna werd ik met mijn bed naar de operatiekamer gereden. 

 

Het enige wat ik daarvan nog weet, is dat het er verschrikkelijk koud was!! En er stonden 6 mensen daar, inclusief Dr. Straten en ik moest mezelf verkassen van het bed naar de tafel. Toen ging alles eigenlijk heel snel. Ze vertelden me dat ik zo zou gaan slapen en lekker mocht dromen, toen werd ik ineens weer heel zenuwachtig en riep ik "ik vind het eng!". Vervolgens zei een van hen dat het niet eng was en bam, ik was weg. 

 

Iets van en uur en een kwartier later werd ik wakker gemaakt. Ik was super moe en had een enorme jeuk aan mijn neus?! :P En ik lag te rillen van de kou. Daarom wilden ze me snel aankleden en in een bh proppen. Omdat mijn vriend er nog niet was, heb ik snel nog even een foto gemaakt. Daarna werd ik aangekleed, kreeg ik eten en drinken, kwam mijn vriend langs en moest ik wachten tot ik ging plassen. Rond 14.15 mocht ik lekker naar huis! 

 

En daar begon de ellende, pijn!! Au!! Heb vannacht slecht geslapen en moet echt alles aan mijn vriend vragen. Elke beweging doet echt enorm veel pijn :( Hoop dat het snel weg is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isa123 wat leuk om je verslagje te lezen! Wat fijn dat de 445cc paste. Tja, de eerste drie dagen na de operatie zijn meestal het zwaarst. Ik hoop voor je, dat als je daar doorheen bent, dat het toch allemaal wel een beetje meevalt. 

 

Heel veel succes met je herstel! Doe vooral heel rustig aan, laat je lekker verwennen en drink vooral heel veel thee en water! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei B00bies:

@Isa123 wat leuk om je verslagje te lezen! Wat fijn dat de 445cc paste. Tja, de eerste drie dagen na de operatie zijn meestal het zwaarst. Ik hoop voor je, dat als je daar doorheen bent, dat het toch allemaal wel een beetje meevalt. 

 

Heel veel succes met je herstel! Doe vooral heel rustig aan, laat je lekker verwennen en drink vooral heel veel thee en water! xx

 

Heel erg bedankt! En ja, ben er ook echt blij mee! Vond 445cc eerst wel groot klinken, maar gister keek ik nog even en kwam Straten kijken en iedereen vond het mooi passen bij mijn lichaam. Het ziet er helemaal niet groot uit, gewoon mooi qua grootte :)

 

En ja, nu maar gewoon de tijd uitzitten! Als je nog tips hebt zijn ze welkom!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update!

 

Inmiddels ben ik alweer 9 dagen po, de tijd gaat toch best snel voorbij! De eerste 5 dagen waren enorm afzien, de pijn was veel erger dan ik had verwacht. Ik kon alleen maar liggen en mijn vriend heeft me echt bij alles moeten helpen. Na 5 dagen nam de pijn langzaam af en inmiddels is het helemaal verdwenen! 

 

Slapen doe ik op aanraden van andere meiden met een voedingskussen. Het was even uitvogelen wat voor mij lekker ligt, en dat is 2 kussens stapelen en het voedingskussen er bovenop! Alsnog word ik een aantal keer per nacht wakker, maar ik (als buikslaper) slaap op die manier in elk geval wat uurtjes :)

 

Verder ben ik enorm blij met hoe het resultaat er tot nu toe uitziet. Mijn borsten zitten nog wel erg hoog en zijn keihard, maar de vorm is al heel mooi. Ook zien de hechtingen er netjes uit, dus niets geks! Maandag ga ik langs Heyendael Kliniek voor een controle, ik ben benieuwd. In elk geval loop ik wel de komende tijd nog met een borstband rond, of martelband zoals sommigen hem noemen. Maar ik vind hem niet echt martelend eigenlijk, vind het wel een fijn gevoel dat alles stevig ingepakt is.

 

Wat ik alleen heel vervelend vind is het vocht in mijn borsten. Zodra ik een stuk loop, nog geen 20 meter, dan komt er vocht in mijn borsten en lijkt het echt alsof ze uit mijn bh gaan knappen. Heel irritant. Blijkbaar moet ik toch meer rust nemen, maar voor mijn gevoel doe ik dat al...Volgende week moet ik weer aan het werk, hopelijk is het dan weg!

 

Dit weekend nog maar even rustig aan en we gaan het zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @Isa123 wat een verhaal!:22: Wat heftig dat je familie er zo op tegen is! Ik hoop dat ze het ergens toch wel gaan accepteren en wat goed dat je toch voor jezelf gekozen hebt:59:! Ik krijg cohesive 3 Medium Height High projection 390cc bij dokter Straten op 25 april. Ik ben dus heel benieuwd naar jouw resultaat omdat ik qua maten heel erg op je lijk! 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Mrs.:

Jeetje @Isa123 wat een verhaal!:22: Wat heftig dat je familie er zo op tegen is! Ik hoop dat ze het ergens toch wel gaan accepteren en wat goed dat je toch voor jezelf gekozen hebt:59:! Ik krijg cohesive 3 Medium Height High projection 390cc bij dokter Straten op 25 april. Ik ben dus heel benieuwd naar jouw resultaat omdat ik qua maten heel erg op je lijk! 

Liefs!

Ja, was erg lastig! Maar ben nu blij en trots op mezelf dat ik het gewoon gedaan heb, en na de operatie was mijn familie gelukkig wel heel lief. Ze praten er alleen niet meer over, maar dat laat ik maar lekker zo. En wat spannend!! Dan krijg je zo ongeveer hetzelfde als ik! Krijg je rond of anatomisch? Ik twijfelde op het laatst tussen 390 en 445, het is dat laatste geworden, maar ik denk dat het weinig verschilt. Je bent in mijn album toegevoegd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.