Ga naar inhoud

ellen001 : 24 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag de 3 maanden grens bereikt! Mijn nieuwe borsten zijn helemaal eigen geworden. Ik sport weer en slaap op mijn zij en zelfs een beetje op mijn buik. Ik heb gewoon echt nergens last van! Echt blij dat ik het gedaan heb. 

Ik zou het iedereen aanraden die twijfels heeft, want je voelt je er echt vrouwlijker door. 

Borsten voelen zacht en zijn heel natuurlijk. De mijne hebben wat hang, maar daar hoopte ik juist op gezien mijn leeftijd. Ben toch alweer 35 jaar. 

Dus, tot nu toe, zou ik zeggen ga voor hydrogel als je te veel twijfels hebt bij siliconen! Ze kunnen er echt wel wat mee :D

Als je vragen hebt of mijn album wilt zien: Let me know

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei ellen001:

Vandaag de 3 maanden grens bereikt! Mijn nieuwe borsten zijn helemaal eigen geworden. Ik sport weer en slaap op mijn zij en zelfs een beetje op mijn buik. Ik heb gewoon echt nergens last van! Echt blij dat ik het gedaan heb. 

Ik zou het iedereen aanraden die twijfels heeft, want je voelt je er echt vrouwlijker door. 

Borsten voelen zacht en zijn heel natuurlijk. De mijne hebben wat hang, maar daar hoopte ik juist op gezien mijn leeftijd. Ben toch alweer 35 jaar. 

Dus, tot nu toe, zou ik zeggen ga voor hydrogel als je te veel twijfels hebt bij siliconen! Ze kunnen er echt wel wat mee :D

Als je vragen hebt of mijn album wilt zien: Let me know

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei ellen001:

Vandaag de 3 maanden grens bereikt! Mijn nieuwe borsten zijn helemaal eigen geworden. Ik sport weer en slaap op mijn zij en zelfs een beetje op mijn buik. Ik heb gewoon echt nergens last van! Echt blij dat ik het gedaan heb. 

Ik zou het iedereen aanraden die twijfels heeft, want je voelt je er echt vrouwlijker door. 

Borsten voelen zacht en zijn heel natuurlijk. De mijne hebben wat hang, maar daar hoopte ik juist op gezien mijn leeftijd. Ben toch alweer 35 jaar. 

Dus, tot nu toe, zou ik zeggen ga voor hydrogel als je te veel twijfels hebt bij siliconen! Ze kunnen er echt wel wat mee :D

Als je vragen hebt of mijn album wilt zien: Let me know

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw wat een prachtige natuurlijke borsten zeg!! Echt een van de mooiste die ik hier heb gezien! Geniet ervan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 23:27 zei ellen001:

Ik ben lang. 183 cm en 76 kilo. Vrij slank postuur. Als ik er even vanuit ga dat jij niet zo lang bent als ik,  dan zal je totaal anders uit kunnen komen qua cc... lastig he? Ik heb ook echt een knoop door moeten hakken hoor. Je weet gewoon niet waar je goed aan doet. 

Ik heb even meegelezen en gekeken en ze zijn prachtig! Ik heb zelf afgelopen maandag een consult bij Dr. Nio en ik kan dus meteen aankomende dinsdag de 30e al terecht. Ik vind het echt mega spannend....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei nien1192:

Ik heb even meegelezen en gekeken en ze zijn prachtig! Ik heb zelf afgelopen maandag een consult bij Dr. Nio en ik kan dus meteen aankomende dinsdag de 30e al terecht. Ik vind het echt mega spannend....

 

O dat snap ik! Wat is het plan? Wat ga je krijgen? Ik vond alles echt 100 % meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2018 om 11:29 zei ellen001:

Vandaag de 3 maanden grens bereikt! Mijn nieuwe borsten zijn helemaal eigen geworden. Ik sport weer en slaap op mijn zij en zelfs een beetje op mijn buik. Ik heb gewoon echt nergens last van! Echt blij dat ik het gedaan heb. 

Ik zou het iedereen aanraden die twijfels heeft, want je voelt je er echt vrouwlijker door. 

Borsten voelen zacht en zijn heel natuurlijk. De mijne hebben wat hang, maar daar hoopte ik juist op gezien mijn leeftijd. Ben toch alweer 35 jaar. 

Dus, tot nu toe, zou ik zeggen ga voor hydrogel als je te veel twijfels hebt bij siliconen! Ze kunnen er echt wel wat mee :D

Als je vragen hebt of mijn album wilt zien: Let me know

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Echt prachtig! Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ben ook benieuwd naar before.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei ellen001:

Dank je! Ik zal je toevoegen. Ik ben van een goede C/D cup naar een hele lege B cup gegaan na mijn zwangerschappen. Ik kon er echt niet aan wennen!

Hi Ellen, mag ik ook naar je album kijken. Ik ben volgende maand aan de beurt bij nio. Krijg 500 cc Eurosilicone. Hoop ook zulke mooie als jou te krijgen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei AmaliaLove:

Hi Ellen, mag ik ook naar je album kijken. Ik ben volgende maand aan de beurt bij nio. Krijg 500 cc Eurosilicone. Hoop ook zulke mooie als jou te krijgen. :D

Wat spannend! Kan niet mis gaan hoor! 500 is best veel. Maar die ccs zeggen vaak ook niet alles. Bij mij is het heel bescheiden gebleven met 440 cc. Althans in kleding lijkt het bescheiden. Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2018 om 19:19 zei ellen001:

O dat snap ik! Wat is het plan? Wat ga je krijgen? Ik vond alles echt 100 % meevallen

Ik heb 320 en 340 cc hydrogel gekregen achter de spier. Meteen mn sportbh aan en nog niet uitgehad dus heb het eigenlijk nog niet gezien haha. Morgenochtend even spieken! Pijn valt wel behoorlijk tegen en ik merk dat ik het ook eng vind om teveel te bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 12-11-2017 om 19:02 zei ellen001:

Bijna 3 weken PO. Morgen weer werken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Zou ook weer veel zin hebben om te sporten, maar dat moet helaas nog even wachten. 

Ik ben super blij met het resultaat! Het had best iets groter gemogen. Met kleding aan, is het allemaal lekker bescheiden... Het zal straks met een andere bh natuurlijk wel meer tonen. 

Maar Nio heeft er mooie natuurlijke borsten van gemaakt! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ze zien er erg mooi en natuurlijk uit. Ieder z'n smaak natuurlijk maar mijn complimenten. Ben zelf nu nog aan het twijfelen ergens tussen 400 en 500. En aan het rondkijken en lezen zodat ik straks nog beter een keuze kan maken. Waar heb jij voor gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Aelka:

 

Ze zien er erg mooi en natuurlijk uit. Ieder z'n smaak natuurlijk maar mijn complimenten. Ben zelf nu nog aan het twijfelen ergens tussen 400 en 500. En aan het rondkijken en lezen zodat ik straks nog beter een keuze kan maken. Waar heb jij voor gekozen?

Hi, bedankt voor het compliment! Ze zien er zeker heel natuurlijk uit. Echt fijn. Ik heb 440 cc hydrogel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2017 om 10:37 zei ellen001:

Ik heb weer foto's van vandaag in mijn album. Aangezien er zo weinig foto's zijn van hydrogel implantaten, zal ik mijn steentje bijdragen. Ziet er al goed uit! Weet zeker dat als er iets meer hang in komt, dat het heel natuurlijk zal zijn. 

Hoi hoe gaat het nu met je? Is alles al n beetje gezakt? zou ik mogen kijken in je album. Ik krijg april Nio-boobs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Aelka:

 

Ze zien er erg mooi en natuurlijk uit. Ieder z'n smaak natuurlijk maar mijn complimenten. Ben zelf nu nog aan het twijfelen ergens tussen 400 en 500. En aan het rondkijken en lezen zodat ik straks nog beter een keuze kan maken. Waar heb jij voor gekozen?

Prachtig zeg!!! Wauw.... oeps verkeerde geciteerd :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2018 om 11:29 zei ellen001:

Vandaag de 3 maanden grens bereikt! Mijn nieuwe borsten zijn helemaal eigen geworden. Ik sport weer en slaap op mijn zij en zelfs een beetje op mijn buik. Ik heb gewoon echt nergens last van! Echt blij dat ik het gedaan heb. 

Ik zou het iedereen aanraden die twijfels heeft, want je voelt je er echt vrouwlijker door. 

Borsten voelen zacht en zijn heel natuurlijk. De mijne hebben wat hang, maar daar hoopte ik juist op gezien mijn leeftijd. Ben toch alweer 35 jaar. 

Dus, tot nu toe, zou ik zeggen ga voor hydrogel als je te veel twijfels hebt bij siliconen! Ze kunnen er echt wel wat mee :D

Als je vragen hebt of mijn album wilt zien: Let me know

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw....!!! Heel mooi geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2018 om 09:31 zei ellen001:

Dank je! Ik zal je toevoegen. Ik ben van een goede C/D cup naar een hele lege B cup gegaan na mijn zwangerschappen. Ik kon er echt niet aan wennen!

@ellen001 ze zien er echt geweldig uit. Zou je mij ook willen toevoegen ben ook echt benieuwd naar voor en na bv. Geniet ervan....maar dat zal wel lukken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.