Ga naar inhoud

ellen001 : 24 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei B00bies:

Mooie bh, maar ik denk dat je eerder een 75F moet hebben. Al heb je hier wel een super mooi decolleté in :wub:

Helemaal mee eens..  Deze is heeeeeeeeel erg mooi, maar een hele cup, misschien wel meer, te klein.. De beugels zitten op je borsten en daar horen ze niet te zitten..

Is er een verkoopster geweest die je dit heeft durven adviseren? Dat zou echt een hele slechte zaak zijn namelijk... 

sorry voor mijn opmerking, maar we kunnen het je beter wél zeggen, anders heb je dadelijk je kast vol liggen met te kleine bh's 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jullie hebben wel gelijk eigenlijk. Heb het zelf ook gezien, maar hoopte dat het misschien minder zou worden als ze nog zachter zijn straks. F was er niet. Moet hem toch maar terug brengen misschien. De andere die ik heb gekocht zat wel beter... 

Goed dat jullie het zeggen hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei best_boobie:

Helemaal mee eens..  Deze is heeeeeeeeel erg mooi, maar een hele cup, misschien wel meer, te klein.. De beugels zitten op je borsten en daar horen ze niet te zitten..

Is er een verkoopster geweest die je dit heeft durven adviseren? Dat zou echt een hele slechte zaak zijn namelijk... 

sorry voor mijn opmerking, maar we kunnen het je beter wél zeggen, anders heb je dadelijk je kast vol liggen met te kleine bh's 

 

xx

Ik heb inderdaad een verkoopster mee laten kijken. Maar had ook wel door dat ze er niet heel veel verstand van had. Heb me eigenlijk een beetje over laten halen. Maar... ik heb ze net in een F cup besteld bij de wehkamp. Ben benieuwd hoe die zullen zitten. Bedankt voor het advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ellen001:

Haha jullie hebben wel gelijk eigenlijk. Heb het zelf ook gezien, maar hoopte dat het misschien minder zou worden als ze nog zachter zijn straks. F was er niet. Moet hem toch maar terug brengen misschien. De andere die ik heb gekocht zat wel beter... 

Goed dat jullie het zeggen hoor! 

Wat je nog zo kunnen proberen je schouder bandjes iets losser doen , en dan je borst omhoog halen en dan op de beugel plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎11‎-‎2017 om 00:05 zei Ank:

Wat je nog zo kunnen proberen je schouder bandjes iets losser doen , en dan je borst omhoog halen en dan op de beugel plaatsen.

:45: 
Dit ga je niet menen :45:
Een bh die te klein is, wordt niet groter als je iets veranderd aan de schouderbandjes. Ik zou niet weten hoe die beugel dan groter of breder wordt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ellen001:

Heb inmiddels een andere prachtige bh! Heb nu gekeken naar beugels die niet helemaal tot boven lopen. Dat scheelt. Dinsdag de 6 weken grens bereikt! 

Wie het resultaat wie zien kan in mijn album kijken! Nieuwe foto van mijn nieuwe mooie boobs. 

Dat kan idd ook een oplossing zijn, zeker als je weinig ruimte hebt tussen je boobs, zoals bij jou :35: 
Heb ik al toegang tot jouw album? Ik ga ff spieken, anders mag je me toevoegen als je wilt :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ellen001:

Wordt je al zenuwachtig? Haha

Tijd vliegt echt voorbij hoor. Ik vind ze alweer helemaal normaal! 

Ja ik heb pieken en dan weer rustig. Nu zit ik in de rustige fase haha. Nog niet echt dromen gehad ofzo. Maar ik probeer me ook heel rustig te houden, hoop dat dit nog zo is over een paar weken. Het went snel dat hoor ik veel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei CupA84tje:

Ja ik heb pieken en dan weer rustig. Nu zit ik in de rustige fase haha. Nog niet echt dromen gehad ofzo. Maar ik probeer me ook heel rustig te houden, hoop dat dit nog zo is over een paar weken. Het went snel dat hoor ik veel! 

Het blijft een beetje onrealistisch tot dat de dag is aangebroken. 

Ben benieuwd of je net zo blij wordt als ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alweer 8 weken! Nog steeds erg blij mee! En ook heel blij dat ik voor hydrogel heb gekozen, want het ziet er gewoon prima uit. Inmiddels kan ik eigenlijk alles weer doen en ben ik het sporten weer aan het opbouwen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei ellen001:

Alweer 8 weken! Nog steeds erg blij mee! En ook heel blij dat ik voor hydrogel heb gekozen, want het ziet er gewoon prima uit. Inmiddels kan ik eigenlijk alles weer doen en ben ik het sporten weer aan het opbouwen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Niemand gaat ooit raden dat jij een bv hebt gehad. Het staat je zo mooi en ziet er echt uit alsof het altijd al zo is geweest. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B00bies:

 

Niemand gaat ooit raden dat jij een bv hebt gehad. Het staat je zo mooi en ziet er echt uit alsof het altijd al zo is geweest. xx

Dank je! Dat denk ik ook. Ben eigenlijk wel benieuwd of mensen het inderdaad zouden zien of niet. Bv in de sauna. Jammer dat je dat niet echt kunt achterhalen  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.