Ga naar inhoud

ellen001 : 24 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi, eindelijk alles achter de rug!

ziet er mooi uit Meis!

houd er wel rekening mee dat het volume nog ietsje zal afnemen.

ik ben nu zes weken po en had 370 cc

kwam van B en zit nu op D.

ze voelen nu heerlijk zacht aan en heb er nog geen seconde spijt van.ook zijn ze mooi rond. Nio is echt een vakman!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Donny:

Hoi hoi, eindelijk alles achter de rug!

ziet er mooi uit Meis!

houd er wel rekening mee dat het volume nog ietsje zal afnemen.

ik ben nu zes weken po en had 370 cc

kwam van B en zit nu op D.

ze voelen nu heerlijk zacht aan en heb er nog geen seconde spijt van.ook zijn ze mooi rond. Nio is echt een vakman!

Dank je!  Ik vind ietsje minder niet zo erg gelukkig. Het gaat mij er vooral om dat ze weer mooi gevuld zijn! Fijn dat jij nog steeds happy bent! Ook geen pijn meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 na de operatie en ik voel me echt goed! Sinds gisteren langzaam aan de pijnstilling af gaan bouwen. Van de naproxen word ik erg slaperig, maar aangezien het een ontstekingsremmers is, blijf ik het toch maar slikken. Voor de pijn hoeft het niet. 

De borsten zie ik echt wel veranderen. Vocht wordt steeds minder. Wel gaat links anders dan rechts, maar ik lees overal dat dat erbij hoort. 

Slapen om mijn rug gaat steeds beter. Ik ben echt geen rugslaper, dus verlang er wel naar om op mijn zij te mogen liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jodyboobie:

Ik mocht van Nio al meteen op mn zij liggen zolang het maar geen pijn deed.. ik ‘knuffel’ een kussen en dan lig ik heerlijk. Kan namelijk echt niet inslapen op mn rug :wacko:

Hoop dat ik dat ook mag dan, binnenkort ben ik ook aan de beurt bij Nio. Fijn dat je zo blij bent @ellen001 ben benieuwd hoe het geworden is! Veel plezier in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Jodyboobie:

Ik mocht van Nio al meteen op mn zij liggen zolang het maar geen pijn deed.. ik ‘knuffel’ een kussen en dan lig ik heerlijk. Kan namelijk echt niet inslapen op mn rug :wacko:

Goed om te weten! Dan kan het vast geen kwaad als ik het een beetje probeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.