Ga naar inhoud

ellen001 : 24 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Ellen,  34 jaar en moeder van drie kinderen. 10 jaar geleden had ik een mooie volle D cup en helaas is daar nu nog maar een slappe B van over.

Morgen heb ik een afspraak met dr Nio. Ik heb veel oren naar de hydrogel implantaten. Met alle negativiteit rondom siliconen vind ik het een fijner idee om voor hydrogel te gaan. Maar ik ben wel huiverig voor eventueel rimpelvorming en waterige inhoud. Hebben jullie hier ervaring mee? Ook zou mijn voorkeur uitgaan naar plaatsing voor de spier ivm sporten. Lastig allemaal!  

Hydrogel ervaring gezocht!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ze en ben mega blij !!! Niks geen rimpels, heerlijk zacht en ik ben nog maar 3 weken po. !

Wel een kleine nuance: want ik heb ze dual plane. Geen idee hoe het zit als het voor de spier wordt geplaatst, het schijnt dan wel riskanter te zijn qua rimpels. Ik sport ook veel en graag, en heb geen bezwaren gezien om het alsnog achter de spier te doen. Succes met je zoektocht!

X Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervangen is bij de hydrogel monobloc wat mij betreft niet aan de orde. Het kan ooit stuk gaan, dan ga je vervangen. Maar hopelijk duurt dat heeeeeel lang. Ik vond mijn herstel helemaal niet zwaar en daarom vond ik het het ook dubbel en dwars waard (hoe ik nu naar mezelf kijk is gewoon zoveel leuker!). X Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het gevoel in mijn tepels en borsten is nooit weggeweest en zelfs versterkt, tepels zijn iets gevoeliger denk ik. Stel gerust overal al je vragen, daar is dit forum ook voor. En natuurlijk aan je pc. Nio staat erg goed bekend. Ik heb ze van zijn collega, Van Selms, en ben met alles zeer tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Ik had nog niet eerder een topic geopend over mijn operatie. Gisteren ben ik in de parkkliniek geopereerd.

Ik moest er om 8.45 uur zijn en werd tegen 10.30 uur geopereerd.  Ik was best nerveus voor de narcose, maar Ik werd echt wel gerust gesteld door iedereen daar.  Maar zo vlak voor de operatie ga je toch wel even denken van waar ben ik aan begonnen. 

Voor ik het wist was ik onder narcose en werd ik wakker gemaakt op de uitslaapkamer. Wat een fijn gevoel dat het dan achter de rug is. 

Nog half stoned heb ik even gegluurd en zag twee volle borsten zitten. Maar was nog te duf om goed te kijken. Ik kreeg een compressie vest aan en werd weer naar mijn kamer gebracht. 

Ik heb geen pijn ervaren. Alleen het vestje losmaken is een heftige sensatie. Dan komen ze los en dat voel je wel. Maar ook niet eens echte pijn. 

De rest van de dag en vannacht zijn goed gegaan. Het voelt vooral gespannen en het vestje zit strak. Maar eigenlijk heb ik nog steeds geen pijn. Hoop dat het zo blijft! 

Ik heb 440 cc monobloc hydrogel gekregen. Ze voelen nu nog strak,  maar de vorm is al super mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei gastmama:

Welkom op het forum! Wat fijn dat het goed gaat. Ik ga zelf 22 december bij nio in het park voor de monoblock hydrogel.  Zou ik foto's van jou mogen spieken?

Ik krijg het niet voor elkaar om foto's te plaatsen.  Ik ga nog even verder uitpuzzelen hoe dat moet. Spannend dat jij ook gaat! Hoeveel cc ga je doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!!! Wat mooi! Ik krijg waarschijnlijk 340 cc. 24 november ga ik nog een keer passen omdat ik nog aan het afvallen ben. Dan zou het weleens meer kunnen worden. Ook krijg ik ze dual plane omdat ik weinig vlees heb bij mijn borsten...Ik ben dus heel erg benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden mij ook verteld dat ik een sport bh mee moest nemen. Maar ik kreeg toch dit vestje gewoon. Ze zeiden nu ook dat je pas na een week je sportbh aan mag. 

Ik ben heel blij met de maat. Nou ben ik zelf ook lang, dus er mag ook wel wat volume in zeg maar. Ik had zelf een b cup. Het zal natuurlijk nog wel iets kleiner worden. Of in ieder geval natuurlijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei gastmama:

Wauw!!! Wat mooi! Ik krijg waarschijnlijk 340 cc. 24 november ga ik nog een keer passen omdat ik nog aan het afvallen ben. Dan zou het weleens meer kunnen worden. Ook krijg ik ze dual plane omdat ik weinig vlees heb bij mijn borsten...Ik ben dus heel erg benieuwd! 

Ik heb ze trouwens ook dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Pienn:

En heb je een chille nacht gehad? Of nu meer pijn?

De pijn valt nog steeds reuze mee!  Ik neem wel goed de pijnstilling in. Maar alleen naproxen en paracetamol. Het voelt beurs, maar volgens mij is dat vooral het strakke vestje. Aan de borsten zelf heb ik bijna geen pijn. Alleen bewegen is lastig. Dat voelt strak.  Ik heb dus ook best goed geslapen, voor iemand die nooit op haar rug slaapt... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei ellen001:

De pijn valt nog steeds reuze mee!  Ik neem wel goed de pijnstilling in. Maar alleen naproxen en paracetamol. Het voelt beurs, maar volgens mij is dat vooral het strakke vestje. Aan de borsten zelf heb ik bijna geen pijn. Alleen bewegen is lastig. Dat voelt strak.  Ik heb dus ook best goed geslapen, voor iemand die nooit op haar rug slaapt... 

Ik ben nu al aan het oefenen rugslapen:154: ik zie een beetje op tegen die eerste dagen. Vooral omdat ik recht voor kerst mag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.