Ga naar inhoud

ellen001 : 24 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi @Pienn, dank je! Ik ben er ook echt heel blij mee. Ik denk dat het formaat nog wel anders kan worden. Of kleiner vanwege het vocht of juist groter vanwege dual plane. Maar maakt mij beide niks uit! Ik voel me echt goed ook. Alleen als ik even te ver loop worden ze hard. Soort stuwing. Blijkbaar kan dat dus nog niet echt. Volgens een vriendin trekt dat vanzelf weg. 

Fijn dat jij nu over de maat uit bent. 480 zal ook niet heel veel verschil brengen denk ik. Voor je het weet ben je aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei gastmama:

@ellen001 hoelang en zwaar ben jij? Want nu twijfel ik dus of 340 niet te weinig is bij mij!!!

Ik ben lang. 183 cm en 76 kilo. Vrij slank postuur. Als ik er even vanuit ga dat jij niet zo lang bent als ik,  dan zal je totaal anders uit kunnen komen qua cc... lastig he? Ik heb ook echt een knoop door moeten hakken hoor. Je weet gewoon niet waar je goed aan doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden als je bij Nio je wensen uitspreekt dan weet hij precies wat het bij jou moet gaan worden.

Ik wilde natuurlijke borsten en geen ballen. Toen kwam hij meteen met de eurosiliconen 85% gevuld hp dual plane

Ik heb de 350 cc gepast en de 400 cc en uiteindelijk gekozen voor de 350 cc

Ik heb de eerste 6 wkn veel vocht gehad in linkerborst. Nu goed geslonken en erg blij met het resultaat.

Nu 8 wkn po en sinds een weekje voelen ze echt zo echt aan en heerlijk zacht.

Als jullie in mijn album willen kijken geef dan even een seintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag OP 6. Sinds vandaag slik ik geen pijnstillers meer. Mijn tepels zijn juist wel wat gevoeliger nu, maar verder echt geen pijn. De vorm wordt steeds mooier. Links staat nog net wat hoger dan rechts. 

Eigenlijk kan ik alles weer, maar dat mag natuurlijk niet. Best lastig! 

Ze worden ook al steeds een beetje zachter trouwens... 

Ik heb 2 foto's toegevoegd voor degene die het leuk vinden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Pienn:

Worden met de dag mooier! Hoe is het me je littekens? Ga jij ook van die siliconen pleisters gebruiken? Had het ergens voorbij zien komen op het forum

Hoi Pienn, het is zo leuk om elke dag even goed te kijken! Ik wil die pleisters wel gebruiken denk ik. Lijkt mij effectiever dan olie ofzo. Nu zien de littekens er erg netjes uit. Dunne lijntjes. Maar ik maak altijd lelijke littekens, dus ik wil geen risico lopen... 

Word je al nerveus? Het is wel prima weer voor een borstvergroting! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Pienn:

Ik begin mega zenuwachtig te worden. Denk er alleen maar aan Haha. Maar ja het komt allemaal wel goed. Hoe laat werd jij geopereerd en moest jij lang terug rijden?

Dat snap ik! Een week geleden zat ik precies hetzelfde... 

Ik zou om 10 uur geholpen worden, maar dat werd 10.40 uur. Voor mij is het 30 minuten rijden. We gingen rond 16 uur naar huis. Moet jij ver rijden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎10‎-‎2017 om 21:36 zei Pienn:

He @ellen001 ik weet niet waarom maar ik kan geen reactie meer plaatsen op de foto’s dus doe ik het even zo. Zag de laatste foto’s die je hebt toegevoegd. Ziet er super mooi uit. Nu weet ik helemaal cker dat 440 top is! Hoe voel je je?

@best_boobie pf @Desert-Rose weten jullie waarom ik geen reactie kan plaatsen bij foto’s?

Wat zie je staan? Stuur me even pb, en leg even uit wat er precies niet kan, dan kijk ik met je mee. Makkelijker dan in een topic :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 2 weken verder! Ik ben er echt super blij mee! Ik hoef niet meer terug te komen bij Nio met 6 weken. 

Inmiddels kan ik ook weer op mijn zij slapen. Ik heb verder echt geen last. Alleen van de beperkingen waar je op moet letten, zoals niet tillen en niet sporten. Ik wil graag alles weer kunnen doen en weer kracht opbouwen. Maar ja, nog even geduld dus... 

Morgen ga ik beginnen met hansaplast littekenverwijderaar. Moet zeggen dat het litteken er rustig uit ziet, maar doe het toch maar voor de zekerheid. 

In mijn album nieuwe foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ellen001:

Ik heb je volgens mij toegevoegd... hoop dat ik de goede heb

 

Dan is dat denk ik niet helemaal goed gegaan, want ik zie geen album bij jou.. Ik heb dat ook weleens gehad. Ik heb diegene toen opnieuw toegevoegd. Misschien helpt dat? Als je mij dan weer citeert dan kijk ik gelijk even of het nu wel is gelukt :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Pienn:

Hee @ellen001 wat ziet het er weer prachtig uit! Jij bent wel voorbeeldig in het genezingsproces. Die ballen van mij zitten nog tot m’n nek en kan alleen maar met hoop kijken naar jouw borsten ;)

Dank je wel @Pienn. Ik hield ook voor de operatie in gedachten dat het de eerste weken waarschijnlijk nog niet echt mooi zou zijn. Het valt mij inderdaad 100 % mee. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik lang borstvoeding heb gegeven en mijn borsten toen ook altijd groot waren. 

Komt vast goed hoor! Je ziet zoveel verandering de komende tijd! Heb je nog geen album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei B00bies:

 

Dan is dat denk ik niet helemaal goed gegaan, want ik zie geen album bij jou.. Ik heb dat ook weleens gehad. Ik heb diegene toen opnieuw toegevoegd. Misschien helpt dat? Als je mij dan weer citeert dan kijk ik gelijk even of het nu wel is gelukt :) 

 

Gelukt hoor! Het zijn nullen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ellen001:

Gelukt hoor! Het zijn nullen! 

 

Hihi o dan was dat het! Maar wauw wat zijn jouw borsten mooi en dat al na twee weken! Echt prachtig :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei B00bies:

 

Hihi o dan was dat het! Maar wauw wat zijn jouw borsten mooi en dat al na twee weken! Echt prachtig :wub:

Dank je wel! Die van jou vind ik ook echt prachtig! Mooie volle en natuurlijke borsten heb je. Die hydrogel is zo gek nog niet hoor ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.