Ga naar inhoud

ellen001 : 24 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Bijna 3 weken PO. Morgen weer werken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Zou ook weer veel zin hebben om te sporten, maar dat moet helaas nog even wachten. 

Ik ben super blij met het resultaat! Het had best iets groter gemogen. Met kleding aan, is het allemaal lekker bescheiden... Het zal straks met een andere bh natuurlijk wel meer tonen. 

Maar Nio heeft er mooie natuurlijke borsten van gemaakt! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

@ellen001 ik vind ze helemaal niet klein hoor als ik mag zeggen. Zo ogen ze iig niet op de foto! Hier verder goed. Merk wel dat als ik heel lang sta of rechtop zit dat het aan de onderkant wat pijnlijk wordt. Herken jij dit? En verder opgezette buik. Lijk wel zwanger. Wat voor sport doe je? Sportte je veel voor de operatie? Daar moet idd nog ff mee gewacht worden helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw :wub: ik vind ze echt perfect bij je staan! Ik snap wat je bedoelt, in kleding valt best wat volume weg en al helemaal in een sportbh. Nog even geduld en dan kan je allemaal leuke bh’s gaan shoppen! Ben benieuwd naar je maat. Ze zijn sowieso groter dan mijn boobs hihi.  Jaloers :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pienn:

@ellen001 ik vind ze helemaal niet klein hoor als ik mag zeggen. Zo ogen ze iig niet op de foto! Hier verder goed. Merk wel dat als ik heel lang sta of rechtop zit dat het aan de onderkant wat pijnlijk wordt. Herken jij dit? En verder opgezette buik. Lijk wel zwanger. Wat voor sport doe je? Sportte je veel voor de operatie? Daar moet idd nog ff mee gewacht worden helaas

Die opgezette buik herken ik zeker! Was bij mij na een week wel een  stuk minder. Ik ben sowieso nog wel wat opgezet. Of dat nou vocht is of de paar weken niet sporten...  Last van de onderkant herken ik niet, maar ik heb gewoon op wonderlijke wijze nergens last van gehad. Lijkt mij wel normaal om te hebben hoor! 

Ik doe altijd van die lessen met gewichten enzo. Moet van Nio 3 maanden wachten ermee. Dus, voor de zomer ben ik er vast weer helemaal klaar voor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei B00bies:

Wauw :wub: ik vind ze echt perfect bij je staan! Ik snap wat je bedoelt, in kleding valt best wat volume weg en al helemaal in een sportbh. Nog even geduld en dan kan je allemaal leuke bh’s gaan shoppen! Ben benieuwd naar je maat. Ze zijn sowieso groter dan mijn boobs hihi.  Jaloers :blush:

Ja, als mensen mij nu zien zeggen ze : Huh je had toch je borsten laten vergroten? 

Maar inderdaad, sportbh drukt plat en voorheen droeg ik push up. Dus al met al is er met kleding niet veel verschil. Maar, als ik straks weer naar de sauna kan, dan is het verschil toch wel zeer duidelijk hoor!  Haha 

Vraag me trouwens af of de mijne groter zijn hoor. Heb jij al een duidelijke bh maat nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jbtje:

Dat zijn inderdaad prachtige borsten! Vind ze ook echt nooi groot. En straks in een andere bh ga je dat verschil wel zien in kleren! 

Dank je wel :blush:

Ik heb zo'n zin om bhs te kopen en dan te zien hoe alle kleding staat! Ben nu al klaar met die sportbh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2017 om 20:50 zei ellen001:

Ja, als mensen mij nu zien zeggen ze : Huh je had toch je borsten laten vergroten? 

Maar inderdaad, sportbh drukt plat en voorheen droeg ik push up. Dus al met al is er met kleding niet veel verschil. Maar, als ik straks weer naar de sauna kan, dan is het verschil toch wel zeer duidelijk hoor!  Haha 

Vraag me trouwens af of de mijne groter zijn hoor. Heb jij al een duidelijke bh maat nu? 

 

Hihi, straks met mooie bh’s onder je kleding en strakkere topjes/jurkjes of zelfs mooi gevulde decolletés gaan ze het zeker zien hoor. Ik let er ook altijd op als ik bh’s koop of mijn borsten er mooi in naar voren komen in kleding, dat is voor mij doorslaggevend. Hoe mooi de bh ook is..

 

Ik heb 60H (60FF Engelse maat) als cupmaat. Maar dat is toch wel lastig te krijgen waardoor ik ook vaak 65 koop en daarin heb ik ook weer afhankelijk van hoe de bh valt 65E/65F/65G nodig. Het is maar net hoe die valt, hoe breed de cups zijn en of ik wil dat hij pusht. Toch wel een gedoe hoor bh’s kopen. Maar ach ik stap nu in ieder geval zelfverzekerd de winkel binnen en ook weer zelfverzekerd en blij de winkel uit :) 

 

xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jasmijn_:

Ik kan niet anders zeggen dan: wauw wauw wauw!! Ik vind ze echt heel erg mooi:wub:

Passen ook perfect bij je lichaam!

Dank je wel Jasmijn! Ik ben ook heel blij met het resultaat. Jij staat nog aan het begin van de tocht zie ik. Je zal er geen spijt van krijgen hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ellen001:

Dank je wel Jasmijn! Ik ben ook heel blij met het resultaat. Jij staat nog aan het begin van de tocht zie ik. Je zal er geen spijt van krijgen hoor! 

 

Ja klopt, ik moet het hele traject nog starten! Ben nog echt een beginner wat dat betreft haha. 

Hoor meer ik lees en zie van iedereen, hoe meer zin ik er in krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
7 minuten geleden zei Boobbieb:

Hey ! Wat leuk, ik word ook de 22e geopereerd door Nio !

Hey!!! Wat leuk!! Ik heb vandaag nog een keer gepast. Het maakt het wel erg echt!!!! We hebben ook een club voor meiden die in december geholpen worden. Alle kerstballen verzamelen. We houden contact! Wie weet zien we elkaar daar wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

Hey!!! Wat leuk!! Ik heb vandaag nog een keer gepast. Het maakt het wel erg echt!!!! We hebben ook een club voor meiden die in december geholpen worden. Alle kerstballen verzamelen. We houden contact! Wie weet zien we elkaar daar wel...

Ik ben nog een beetje de site aan het uitproberen, ben er nog niet heel handig in maar lees wel regelmatig de verhalen.

 

hoeveel CC ga jij doen ? Ik ga de groep opzoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aankomende dinsdag ben ik 5 weken PO. Wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten. Ongelooflijk hoe je jezelf zo veel mooier en vrouwelijker kunt voelen met volle borsten. Ik ben blij dat ik het gedaan heb.

Ze worden steeds wat zachter en voelen helemaal eigen. Als ik voorover buig voel ik aan de onderkant wat rimpeltjes. Maar verder niet. Ze zien er echt natuurlijk uit. 

Gisteren kon ik het niet laten om al nieuwe bhs te kopen. Zo leuk! Draag nu maat 75 E. Randje F. 

Ik voeg een foto toe. In mijn album ook nog van de borsten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei ellen001:

Aankomende dinsdag ben ik 5 weken PO. Wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten. Ongelooflijk hoe je jezelf zo veel mooier en vrouwelijker kunt voelen met volle borsten. Ik ben blij dat ik het gedaan heb.

Ze worden steeds wat zachter en voelen helemaal eigen. Als ik voorover buig voel ik aan de onderkant wat rimpeltjes. Maar verder niet. Ze zien er echt natuurlijk uit. 

Gisteren kon ik het niet laten om al nieuwe bhs te kopen. Zo leuk! Draag nu maat 75 E. Randje F. 

Ik voeg een foto toe. In mijn album ook nog van de borsten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw!! Ze zijn echt heel erg mooi en de bh staat je ook prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.