Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Jaydee:

Dankjewel meis....lieffffffff!

Ik dacht trouwens dat ik mijn album op privé had staan.... maar jij kon zo kijken? Nou ja... dan zal ik iets verkeerd gedaan hebben. 

 

:53:

 

Ohja..... en mijn man is idd een kanjer.... we zijn al bijna 36 jaar samen en nog steeds totally in love :wub:

Nou ik volg je en ik kreeg gister een mail met Jaydee heeft nieuwe foto's toegevoegd aan haar album.. dus misschien dat ik ze daarom kon zien? anders even instellingen checken hihi :D

 

ah wauw ik hoop dat ik dat ook kan zeggen als mijn vriend en ik 36 jaar samen zijn! :53: heerlijk voor je!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Desi3:

Ja natuurlijk mag je kijken! Ik dacht je al te hebben toegevoegd? Ik heb net een nieuwe foto geplaatst en durf het bijna niet te zeggen; maar ik begin echt aan de grootte te wennen en ik vond ze net stiekem zelfs best wel mooi..  
Ik heb gister gesprek gehad bij de chirurg en daar een heel goed gevoel aan over gehouden. Hij zei dat ik dit gevoel waarschijnlijk zou hebben gehad bij elke maat prothese, blijkt een naam voor te zijn voor vrouwen die heel erg schrikken na de operatie en in paniek raken. Doordat ik uiteindelijk ''de grotere'' prothese heb gehad, gaf ik die prothese de schuld. Terwijl het blijkbaar maar heel weinig scheelt met de prothese die ik anders had gehad. Ik reageerde  veel te emotioneel en in paniek, leek wel alsof alle stress van afgelopen maanden eruit kwam. Ik denk eerlijk gezegd door alle stress van de voorgaande weken (ik was echt héééel zenuwachtig en was maandenlang geobsedeerd door borsten, wilde het perfect..) + dat mijn oma (mijn tweede moeder) net is overleden en ik paar maanden geleden ben gaan samenwonen. Ik denk dat alle stress er ff uitkwam.
 

Jaaa ik zou heel graag willen kijken in je album. Ik voeg jou ook toe!

Ach lieverd toch, je hebt het gewoon ff flink voor je kiezen gehad zeg, de afgelopen maanden. Nog gecondoleerd met je oma. Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik ben zelf de oma van een kleindochter van 4 jaar en een kleinzoon van 8 maanden. En oma en kleindochter, dat is twee handen op één buik. Gisterenmiddag was ze ook hier en dan zegt ze regelmatig tijdens een knuffelpartij dat ze zoveel van me houdt en dat ze altijd bij mij wil zijn. Nou, dan smelt ik hoor. Normaal pas ik op vrijdag altijd op bij hun thuis, maar dat gaat nu ff niet lukken met mijn kleinzoon van ruim 10 kilo. Maar mijn kleindochter is heel zelfstandig, dus ze had bedacht dat opa haar morgenmiddag uit school komt halen en dat ze dan bij oma komt logeren om oma te helpen. Toen opa zei dat ze dat beter kon doen als oma weer alles mag, begon ze heel erg te huilen.... echt verdriet.... dikke tranen.... nou, op zo'n moment heeft opa ff helemaal niks te zeggen hoor; ze komt dus gewoon gezellig logeren vanaf morgenmiddag. Dan gaan we samen kerstkoekjes bakken en lekker knutselen... heerlijk!!!

Dus ik kan me voorstellen dat je in een diep gat valt als je oma, waar je zo'n goede band mee had, overlijdt. En dan idd de stress erbij van het op jezelf wonen en dan ook nog eens een operatie erachteraan.....tja..... dan snap ik dat je alles niet meer helemaal helder ziet en dat je je implantaten overal de schuld van geeft. Maar het komt wel goed meissie. Probeer gewoon een beetje je rust te pakken en ook tijd te nemen om het verlies van je oma te verwerken... is niet niks hè? En af en toe ff lekker huilen kan daar veel bij betekenen. Sterkte meis!

 

Veel liefs, Jaydee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jaydee:

Spannend, meis. Ik ga voor je duimen hoor. Ik heb een album, dus als je wil koekeloeren........

 

:53:, Jaydee

Ziet er goed uit!! Heeft je pc goed voor elkaar gekregen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Ach lieverd toch, je hebt het gewoon ff flink voor je kiezen gehad zeg, de afgelopen maanden. Nog gecondoleerd met je oma. Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik ben zelf de oma van een kleindochter van 4 jaar en een kleinzoon van 8 maanden. En oma en kleindochter, dat is twee handen op één buik. Gisterenmiddag was ze ook hier en dan zegt ze regelmatig tijdens een knuffelpartij dat ze zoveel van me houdt en dat ze altijd bij mij wil zijn. Nou, dan smelt ik hoor. Normaal pas ik op vrijdag altijd op bij hun thuis, maar dat gaat nu ff niet lukken met mijn kleinzoon van ruim 10 kilo. Maar mijn kleindochter is heel zelfstandig, dus ze had bedacht dat opa haar morgenmiddag uit school komt halen en dat ze dan bij oma komt logeren om oma te helpen. Toen opa zei dat ze dat beter kon doen als oma weer alles mag, begon ze heel erg te huilen.... echt verdriet.... dikke tranen.... nou, op zo'n moment heeft opa ff helemaal niks te zeggen hoor; ze komt dus gewoon gezellig logeren vanaf morgenmiddag. Dan gaan we samen kerstkoekjes bakken en lekker knutselen... heerlijk!!!

Dus ik kan me voorstellen dat je in een diep gat valt als je oma, waar je zo'n goede band mee had, overlijdt. En dan idd de stress erbij van het op jezelf wonen en dan ook nog eens een operatie erachteraan.....tja..... dan snap ik dat je alles niet meer helemaal helder ziet en dat je je implantaten overal de schuld van geeft. Maar het komt wel goed meissie. Probeer gewoon een beetje je rust te pakken en ook tijd te nemen om het verlies van je oma te verwerken... is niet niks hè? En af en toe ff lekker huilen kan daar veel bij betekenen. Sterkte meis!

 

Veel liefs, Jaydee :54:

Ahhh wat lief zeg van je kleindochter. En pas 4 jaar.. Te lief, daar smelt je toch van..:wub: 
Ja mijn oma had huidkanker wat was uitgezaaid.. Ze heeft nog zes weken lang elke dag bestralingen gehad, waarvan ze is hersteld, maar plotseling kregen we te horen dat het was uitgezaaid in haar longen. Letterlijk 2 weken later zei ze op zondagochtend niet meer verder te willen leven zo, en op maandagavond is ze ingeslapen (ze had het stiekem al lang afgesproken met de huisarts). Ik ben zo boos geweest op haar, waarom zo snel? Ze was geestelijk nog zo goed bij, waardoor het leek alsof ze zich beter voelde dan dat wij allemaal dachten. Ik heb letterlijk gesmeekt of ze niet nog even wilde doorzetten (egoïstisch, maar wilde haar nog niet missen). En nu is het zo gek en stil zonder haar. Ze belde me bijna elke dag, soms dacht ik pffff niet weer oma hahaha ^_^ 

Bedankt voor je lieve woorden. Jij ook sterkte met je herstel en geniet er van morgen saampjes met je kleindochter! En ik ben heeel benieuwd naar je foto's!!



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Desi3:

Bedankt voor je lieve woorden. Jij ook sterkte met je herstel en geniet er van morgen saampjes met je kleindochter! En ik ben heeel benieuwd naar je foto's!!

Geen dank, meis.  Ik heb een reactie onder jouw foto's geplaatst. 

Nogmaals sterkte met het verlies van je oma. Een groot gemis. Maar koester je herinneringen aan haar. Die zijn van onschatbare waarde. 

Ik ben mijn vader, mijn moeder en mijn zus al kwijt, maar ik troost me altijd met de gedachte:" Iemand is pas écht dood als er niet meer over hem/ haar gesproken wordt of aan hem/ haar gedacht wordt. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaydee, 

 

Jeetje eerder helemaal niet aan toegekomen om je te feliciteren. Maar wat fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen en dat je zo weinig pijn hebt. Ik hoop natuurlijk voor je dat het zo blijft en dat je in de komende weken een goed herstel hebt! Het is je gegund! Ik ben wel benieuwd, zou ik misschien ook mee mogen kijken :)

 

Mijn hersteloperatie is verplaatst naar februari omdat ik op vakantie ga ( en zodat ik nog wat meer tijd heb om aan te komen :P ) dus ben zelf nog niet aan de beurt geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎12‎-‎2017 om 19:01 zei Melonas:

Hoi Jaydee, 

 

Jeetje eerder helemaal niet aan toegekomen om je te feliciteren. Maar wat fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen en dat je zo weinig pijn hebt. Ik hoop natuurlijk voor je dat het zo blijft en dat je in de komende weken een goed herstel hebt! Het is je gegund! Ik ben wel benieuwd, zou ik misschien ook mee mogen kijken :)

 

Mijn hersteloperatie is verplaatst naar februari omdat ik op vakantie ga ( en zodat ik nog wat meer tijd heb om aan te komen :P ) dus ben zelf nog niet aan de beurt geweest.

Hoi meis, bedankt voor je felicitaties,

 

Ik ben idd hartstikke blij. Alles is prima verlopen; de operatie, het herstel en het belangrijkste van alles.....mijn double bubble is weg.:43:

Ik ben van de week drie dagen aan het stoeien geweest om mijn album op privé te krijgen, maar op de één of andere manier lukte dat steeds niet op mijn foon. Daarom ben ik nu maar ff achter de pc gekropen ( eerder kwam het er niet van, omdat mijn kleindochter hier logeerde en al oma's aandacht opslokte :38:), maar volgens mij is het nu eindelijk gelukt en heb ik jou ook bijgevoegd.

Evenals, @best_boobie, @Doe ik het of niet?, @Aloysa, @Guusje78, @Desi3, @noov, @BrownieG, @Wilma, @Jasmijn_, @Sweetboobs16, @Zee-Bra77, @Melonas , @CupA84tjeen @Fickta.

Als er nog iemand wil koekeloeren, dan roep je maar, dan voeg ik je toe.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

Heyyy wat lees ik nu dat hij weg is je db! Wat een super nieuws, ga straks in jouw album kijken. Was even wat minder op het forum, wat rust nemen ivm dat ik er zo mee bezig ben. Ik merk nu dat ik was minder gestresst ben. Ben erg blij voor je dikke kus Xxx 

Als je rustiger wordt door minder op het forum te zijn, dan moet je dat inderdaad gewoon doen. 

Maar maak je ook niet te druk, meis. Want zoals ik ook in mijn operatieverslag schreef; ik heb 8 december beleefd als een feestdag. Het valt echt allemaal reuze mee. 

Rustig aan hè meis? 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve jaydee

Ben een hele poos niet meer op het forum geweest, wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat en eindelijk je mooie boobies hebt. Heel veel liefs Anouk A:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-12-2017 om 18:25 zei Jaydee:

Hoi meis, bedankt voor je felicitaties,

 

Ik ben idd hartstikke blij. Alles is prima verlopen; de operatie, het herstel en het belangrijkste van alles.....mijn double bubble is weg.:43:

Ik ben van de week drie dagen aan het stoeien geweest om mijn album op privé te krijgen, maar op de één of andere manier lukte dat steeds niet op mijn foon. Daarom ben ik nu maar ff achter de pc gekropen ( eerder kwam het er niet van, omdat mijn kleindochter hier logeerde en al oma's aandacht opslokte :38:), maar volgens mij is het nu eindelijk gelukt en heb ik jou ook bijgevoegd.

Evenals, @best_boobie, @Doe ik het of niet?, @Aloysa, @Guusje78, @Desi3, @noov, @BrownieG, @Wilma, @Jasmijn_, @Sweetboobs16, @Zee-Bra77, @Melonas , @CupA84tjeen @Fickta.

Als er nog iemand wil koekeloeren, dan roep je maar, dan voeg ik je toe.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Na alles wat je hebt ondergaan blijft je zo positieve vrouw zou ik ook in je album mogen kijken.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ank en @Pienn. Ik heb jullie toegevoegd. Ik wil er wel even eerlijk bij vermelden dat ik het reuze jammer vind als ik mensen toegang geef tot mijn album, dat sommige mensen nog niet eens de moeite nemen om een reactie achter te laten, hier of in mijn album. Dus ik hoop dat ik van jullie wel een (eerlijke) reactie mag verwachten. Alvast bedankt. 

XXX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2017 om 22:31 zei Anouk78:

He lieve jaydee

Ben een hele poos niet meer op het forum geweest, wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat en eindelijk je mooie boobies hebt. Heel veel liefs Anouk A:52:

Dankjewel, meis. Hoe is het met jou? Jij was toch ook bij Nio geweest om groter te gaan?  Als je het leuk vindt zal ik je aan mijn album toevoegen. Kun je zien dat mijn double bubble weg is :D.

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid! Hoe is het nu met je? En met je prachtige boobies!? Doe je wel nog een beetje rustig aan? Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad. Ben er wel klaar voor geloof ik.. inmiddels zit ik helemaal onder de uitslag en jeuk en heb daar weet iets voor gekregen. Had ook nog niks.. Haha. Ga mijn eigen apotheek beginnen denk ik ;) Vooralsnog moet ik me pas om half een melden donderdag. Beetje jammer want de kerstviering van de kinderen komt nu  in het geding voor mijn man. En ze waren al zo verdrietig dat mama er niet bij kon zijn. Hopelijk loopt het niet uit En gaat alles goed. Ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd,

Met mij gaat het goed hoor. Ik had vanochtend alleen voor de eerste keer pijn sinds de operatie. Ik stond onder de douche en kreeg ineens hevige pijn in mijn rechterborst, onderin bij mijn borstplooi, maar dan heel diep, tegen mijn ribben aan zeg maar. Pffffff, ik werd er gewoon naar van, zo'n vervelende weeïge pijn. Misschien inwendig een hechting geknapt ofzo? Geen idee. De pijn verdween pas een beetje toen ik mijn sportbh weer aan had. Ik heb het wel de hele dag gevoeld. Niet zo heftig als vanochtend, maar toch. Maar het was ook gewoon te mooi om waar te zijn hè..... vanaf de operatie gewoon 0.00 aan pijn gehad.

Maar nu over jou... nog maar twee nachtjes slapen mop. Spannend hoor. Helpt hetgene wat je hebt gekregen tegen de jeuk een beetje? Moest je wel gewoon doorgaan met dezelfde antibiotica? Pfffff, ik vind het zo spannend voor je. Ik geloof dat ik hier meer mee bezig ben dan toen ikzelf geopereerd werd. Komt vast goed meis.  Ik stuur je zo ook nog ff een pb-tje. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gertaschrude:

Hoi Jaydee, ikzelf heb ook 825 Nio boobies. Zou ik een kijkje in je albums mogen nemen? Ik heb jou ook net toegevoegd.

Ik heb je toegevoegd. :38:

Ga snel een kijkje bij jou nemen 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @Ank en @Pienn. Ik heb jullie toegevoegd. Ik wil er wel even eerlijk bij vermelden dat ik het reuze jammer vind als ik mensen toegang geef tot mijn album, dat sommige mensen nog niet eens de moeite nemen om een reactie achter te laten, hier of in mijn album. Dus ik hoop dat ik van jullie wel een (eerlijke) reactie mag verwachten. Alvast bedankt. 

XXX

 

Bij je album heb ik een recensie geplaatst maar is

waarschijnlijk niet aangekomen?

Dus bij deze het resultaat is mooi uitgevoerd door Dr.Nio.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Ank:

Bij je album heb ik een recensie geplaatst maar is

waarschijnlijk niet aangekomen?

Dus bij deze het resultaat is mooi uitgevoerd door Dr.Nio.

xx Ank

Dankjewel. Ben er zelf ook erg blij mee. Voor het eerst sinds anderhalf jaar zonder double bubble :35:.

 

XX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wens2017:

Hoi @Jaydee je bent inmiddels al weer een paar weken verder, hoe is t nu met je? Ik ben wel benieuwd naar hoe de corse valt, zou ik ij je album mogen kijken? Xxx

Ik ben vandaag idd alweer 12 dagen po. Ik zal je toevoegen,  Wens2017. Hoe is het met jou? Jij mag in januari toch weer? Dan heb je weer twee mooie gevulde borsten. Die heb je wel verdiend na de pech die je hebt gehad. 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey! 

Wauw wat ziet het er bij jou al mooi uit zeg! Wat zul je blij zijn!  Ik krijg 15 januari mn hersteloperatie! T schiet al op gelukkig! Ik heb bij mn linkerborst met implantaat dat het in het midden van de borst wat afgevlakt is. Ik heb geïnformeerd of de corse hier een oplossing voor kon zijn maar das geen garantie, is de vorm van de borst. Maar goed t is al zoveel beter dan t was! Ik laat t voor nu maar zo. Pc zei dat t met corse bij mij waarschijnlijk een wat kokosnoot achtige vorm zou worden. Wie weet ooit met een wissel of zo. Bij jou is de corse in ieder geval heeeeel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.