Ga naar inhoud

Jorro : december 2016/ hersteloperatie 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wauw ik vind ze wel super mooi!! Maar ik snap wat je bedoeld, ik zou er wel van balen omdat je het perfect in je hoofd had. Maar ik zou het ook nog wat tijd geven, misschien is je lichaam gewoon extreem langzaam met indalen, maar ik zou willen dat mijne er straks ook zo uit gaan zien! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij is er nog verschil. Heb links 250cc en rechts 275cc van mentor gekregen bij verdonck. Mijn rechterborst is nu nog altijd kleiner. Ik vrees ervoor of 25cc genoeg was om dit verschil weg te werken. Ben nu 8 weken po en verdonck geeft bij mij ook aan dat het nog tot een jaar kan verandere. Moest het niet bijtrekken ben ik niet van plan om zo lang te wachten en mag hij het corrigeren.  6 maanden wachten is lang genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2017 om 12:25 zei Jorro:

Hoi lieve meiden,

 

Na veel vraag naar foto's, aangezien een hoop van jullie ook bij Dr. Verdonck geopererd zijn en rond de 300cc hebben, hierbij mijn foto's!

 

Ik ben nu 8 maanden PO en heeeel erg tevreden over mijn verloop van de operatie en de nazorg. Echter is mijn lichaam niet helemaal genezen zoals ik hoopte. Vlak na de operatie leek alles goed te gaan, tot ik een blaasje opmerkte in mijn rechter litteken. Dit bleek achteraf een hypertrofisch litteken te zijn en moest behandeld worden. Op mijn foto's kun je goed het verschil zien tussen de twee littekens en het verschil in de grootte van mijn borsten (alle foto's zijn gister gemaakt).

 

Dit was niet het enige helaas. Nadat m'n zwellingen begonnen weg te trekken vlak na de operatie, zag ik verschil in mijn borsten wat kwam doordat mijn rechter borst(nog) niet was 'ingedaald'. Dit kostte tijd dacht ik, aangezien ik veel op dit forum las over dat je ene borst apart hersteld van je andere borst. Ook voelt m'n rechter borst nog een stuk stugger aan dan m'n linker. Dit is trouwens tevens de kant waar het hypertrofische litteken zat!

 

Nu ben ik 8 maanden verder en mijn ene borst is gewoon nog steeds niet ingedaald. Mijn geduld raakt op en vrees dat dit ook niet meer gaat gebeuren. Dus ga ik nu m'n PC weer berichten over hoe en wat. Ik denk en ook stiekem op een revisie... Ben heel benieuwd!

 

Verder ben ik wel enorm tevreden over het volume van mijn borsten en heb ik totaal geen spijt van de ingreep. Helaas dus het pech gehad dat mijn lichaam niet goed herstelde.

 

Jullie meningen zijn meer dan welkom! En wie weet heeft iemand hetzelfde probleem?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Waauw heeel mooi meid!!! Prachtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎/‎08‎/‎2017 om 19:29 zei Opelke:

Ook bij mij is er nog verschil. Heb links 250cc en rechts 275cc van mentor gekregen bij verdonck. Mijn rechterborst is nu nog altijd kleiner. Ik vrees ervoor of 25cc genoeg was om dit verschil weg te werken. Ben nu 8 weken po en verdonck geeft bij mij ook aan dat het nog tot een jaar kan verandere. Moest het niet bijtrekken ben ik niet van plan om zo lang te wachten en mag hij het corrigeren.  6 maanden wachten is lang genoeg.

Wat vervelend... 8 weken is inderdaad nog wat vroeg om je druk te maken, kan nog heel veel gebeuren!

Maar houd het zeker even goed in de gaten.

 

Ik heb in beide borsten evenveel CC zitten en voorheen was mijn rechter borst juist altijd groter, deze is nu vanaf het begin na m'n operatie al kleiner, heel apart haha...

 

Een jaar wachten vind ik trouwens ook wat overdreven inderdaad... Ik ben nu 6 maanden PO aan m'n rechter borst (deze had wat pech met genezen en moest een maand na m'n operatie behandeld worden). Dus vind nog maximaal 2 maanden wachten wel lang genoeg. 9 oktober kan ik langs voor controle gelukkig. Ben heel benieuwd!

 

Succes in ieder geval jij xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey @Jorro,

 

Bij jou in de tussentijd ook niks meer veranderd? Ben nu 3,5maand po en nog geen verandering :( 

Las net op Facebook dat hij €350 vraagt als hij je weer moet opereren.. :o 

 

Ik ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft. Houd je me op de hoogte?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorro ik ben ook heel erg benieuwd!

Hou je mij ook aub op de hoogte?

Bij mij ook nog niks veranderd helaas!

 

@Ellen125 Ik las je berichtje... op Facebook gezien dat hij 350 euro vraagt als hij je weer moet opereren? :o Dat zal toch niet zeker... <_<

 

Ik neem aan dat dit onder garantie valt 

Anders vind ik het echt Schandalig!! 

Verder zeg ik maar even niks...

 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

 

Toch wel even schrikken, als ik dit allemaal lees hoor!!!... Ik heb net vandaag mijn reservatie kosten betaald. Operatie zou door gaan op 24/01/2017 (Bij Dr Verdonck).

Ik volg jullie @Ellen125, @Jorro en hoop dat Dr Verdonck jullie toch weer kan tevreden stellen... 
Hou me via deze weg op de hoogte aub...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ine1:

Hallo allemaal, 

 

Toch wel even schrikken, als ik dit allemaal lees hoor!!!... Ik heb net vandaag mijn reservatie kosten betaald. Operatie zou door gaan op 24/01/2017 (Bij Dr Verdonck).

Ik volg jullie @Ellen125, @Jorro en hoop dat Dr Verdonck jullie toch weer kan tevreden stellen... 
Hou me via deze weg op de hoogte aub...

 

 

Hoi,

 

Natuurlijk schrikken als je dit leest, maar je moet er niet vanuit gaan dat het bij jou ook zo gaat.

Tegelijk met mij zijn er nog 4 anderen van het forum geopereerd en volgens mij ben ik de enige die van deze dames dit verschil heeft.

 

Op ‎17‎-‎09‎-‎2017 om 09:21 zei Tittie_chick:

@Ellen125

 

ik had dit speciaal op mijn consult gevraagd, maar hij vraagt alleen de materiaalkosten zei hij tegen mij.

Dit omdat zowel jij als hij niet in de hand hebben hoe het lichaam het op pakt... 

Hmmm mocht het nodig zijn hoop ik er onderuit te komen :P Ondanks dat hij niet weet hoe het uitpakt vind ik dat een risico voor de chirurg en niet van de patient. Zeker als je goed de leefregels na de operatie hebt opgevolgd.

We gaan het wel zien, wil ook niet met 2 ongelijke borsten rondlopen. Maar zal zeker niet zomaar akoord gaan ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Manueeltje:

 

Dr Verdonck heeft ook hele goede resultaten, ik zou me nog niet direct druk maken:D

ja maar toch, dit allemaal lezen is niet bepaald geruststellend haha :D Heb al een verschil in men borsten en heb nu wel bang dat dit nog meer gaat zijn. en ik weet best dat dit bij elke dokter kan gebeuren maar je leest het toch liever van een andere dokter dan van juist diegene waar je uw bv gaat laten uitvoeren :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben door een andere arts geopereerd maar ook ik heb (al direct na de operatie tot nu - 2 weken po) ongelijke borsten. Hoogteverschil tepels is zo'n 1 cm maar dat was voor de operatie ook al zo. Heb in beide borsten evenveel cc gekregen - nu achteraf had ik daar wellicht een andere keuze in moeten maken maar ik heb me laten adviseren door de chirurg. Maar goed, ik ben al lang blij dat ik nu borsten heb (had een kleine A en nu een mooie C) dus een hersteloperatie zou ik niet eens doen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey @Jorro

 

Ik las net bij Guusje dat je op controle bent geweest? 30 november is mijn 6maanden controle. Heel benieuwd wat Verdonck zegt. Borst verandert helemaal niks, en krijg er zelfs nu wat ongemak bij :( soms van die vervelende steken en bh zit daar ook niet meer lekker.

 

Hoe is het met jou?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Hey @Jorro

 

Ik las net bij Guusje dat je op controle bent geweest? 30 november is mijn 6maanden controle. Heel benieuwd wat Verdonck zegt. Borst verandert helemaal niks, en krijg er zelfs nu wat ongemak bij :( soms van die vervelende steken en bh zit daar ook niet meer lekker.

 

Hoe is het met jou?

 

Xx

Ja @Jorro, lees het net vandaag ook... 
Je moet opnieuw geopereerd worden? Heeft hij iets van de onkosten gezegd?

Oei Ellen, dat is natuurlijk minder? Hopelijk komt alles snel in orde. Hou ons zeker op de hoogte van je consult?

Groetjes Ine....


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen125:

Hey @Jorro

 

Ik las net bij Guusje dat je op controle bent geweest? 30 november is mijn 6maanden controle. Heel benieuwd wat Verdonck zegt. Borst verandert helemaal niks, en krijg er zelfs nu wat ongemak bij :( soms van die vervelende steken en bh zit daar ook niet meer lekker.

 

Hoe is het met jou?

 

Xx

Dag Ellen.

Vindt het zo jammer voor jou en de anderen dat het niet vanzelf is goed gekomen houdt ons zeker op de hoogte.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ine1:

Oei Ellen, dat is natuurlijk minder? Hopelijk komt alles snel in orde. Hou ons zeker op de hoogte van je consult?

Ja zal ik doen. Waarschijnlijk in mijn eigen topic of status update. Als je me volgt blijf je op de hoogte ;) 

 

3 uur geleden zei Karen1989:

Dag Ellen.

Vindt het zo jammer voor jou en de anderen dat het niet vanzelf is goed gekomen houdt ons zeker op de hoogte.

Xx

Vind het ook erg jammer, maar ik heb nog tijd. Moet 6 maanden wachten vandaar dat ik voor 30nov een afspraak heb gemaakt. Langer kan ik niet wachten, ben nu al zo ongeduldig. Dus in principe zou het nog kunnen dat het voor 30november verandert maar ik ben bang van niet.

 

Hoop niet dat dit anderen afschrikt. @Jorro ik en nog wat anderen hebben gewoon ontzettend veel pech denk ik. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ellen125 ik volg je dus ik ben erg benieuwd... bij de 4 maanden ga ik bellen voor een afspraak... Ik herken dat ongemak en die vervelende steken. Ook blijft er bij mij in mijn rechterborst een groot verschil zeurende pijn en mijn bh's zitten ook echt niet lekker :(

Hoop zo dat het nog veranderd... al zie ik dit niet echt gebeuren. 

 

Wens je alvast heel erg veel succes! 

 

Hoop dat @Jorro inmiddels al geholpen is... of weet wat er aan de hand is. 

 

Liefs Xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎20‎/‎09‎/‎2017 om 19:42 zei Wentel:

@Jorro super mooie borsten meid wat je je cup ervoor en nu? En hoeveel cc men operatie is29 sept. En je borst ondertussen al gezakt?

 

Groetjes

 

Dankje! hiervoor had ik een kleine B en nu een mooie 75D (325cc).

Mijn borst is helaas nog niet gezakt en ik onderga binnenkort een hersteloperatie hiervoor :( 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎/‎09‎/‎2017 om 21:47 zei Anoniems:

hi @Jorro ik vind je borsten ook super mooi! Hoeveel cc denk je dat je nodig hebt om van een cup a jou cup te krijgen? En welke bh maat is dit?

Hii, dankje! poeh dat durf ik niet te zeggen. ik had hiervoor een kleine B en heb nu 75D 325cc.

volgens mij maakt je huidige cupmaat niet uit om je keuze in cc vast te stellen. de grootte van de prothese bepaald uiteindelijk je eind cup. dus denk dat je hetzelfde resulataat zult heb als ik met 325cc, ook al heb je nu cup a.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎/‎10‎/‎2017 om 09:22 zei Ellen125:

Hey @Jorro

 

Ik las net bij Guusje dat je op controle bent geweest? 30 november is mijn 6maanden controle. Heel benieuwd wat Verdonck zegt. Borst verandert helemaal niks, en krijg er zelfs nu wat ongemak bij :( soms van die vervelende steken en bh zit daar ook niet meer lekker.

 

Hoe is het met jou?

 

Xx

Hi meid,

ik ben inderdaad op controle geweest en heb voor nu een afspraak staat voor een hersteloperatie op 15 december :(.

het blijkt dus toch overmatige kapselvorming graag 2 tot 3 te zijn. gelukkig doet het geen pijn... dat gebeurt pas bij graad 4. het heeft daarom ook geen haast de operatie, maar ik wil er zelf gewoon zsm vanaf zijn en dit achter de rug hebben. heb ervoor betaald en wil ze zo goed als perfect hebben ook nu.

 

en ik drag ook nog steeds een sportbh overdag, puur omdat dit gewoon nog steeds het fijnst zit haha.

 

voor jou is het nu ook even spannend allemaal he... ik zou je vooral instellen op een hersteloperatie, dan kan het altijd nog meevallen! en dat is zo erg allemaal niet, behalve dan wel balen dat er een klein bedrag van 350 euro aan verbonden zit:( (antwoord op jouw vraag ook @Ine1 x). maar qua pijn etc stelt het echt amper wat voor aangezien de borst wel al is opgerekt. plus mijn litteken gaat er zelfs nog mooier van worden zei Dr.Verdonck. deze was van mijn eerste operatie niet goed genezen.

dus ik ben heel benieuwd!

 

sterkte in ieder geval! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.