Ga naar inhoud

Jorro : december 2016/ hersteloperatie 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Ellen125:

Nee nog steeds niet :( al 7 weken gebeurt er weinig. Borst wordt wel soepel maar prothese blijft op dezelfde plaats. Daarom ook niet nog de verwachting dat het de komende maanden nog verandert.

 

Gisterenavond een email gestuurd en ik wil eigenlijk op controle hiermee. Ben bang dat hij me zeker tot 6 maanden laat wachten maar heb daar weinig zin in. Baal als een stekker over de grootte en dat wordt alleen maar erger en dan ook nog dat verschil. Het is beter dan voor de BV maar had er wel meer van verwacht naderbij er zoveel geld aan heb uitgegeven....

Ooh nee wat erg ik kan zeker begrijpen dat je enorm baalt ik zou ook echt balen/lastig zijn. Ik had tot op heden enkel nog maar goeie dingen gelezen nu krijg ik zelf al stress :/ op je foto's zie ik dat verschil bijna niet maar bij jezelf zal dit natuurlijk veel duidelijker zijn. Ik hoop echt voor je dat het alsnog goed komt :*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Tries79:

@Jorro @Ellen125 vinden jullie het goed als ik jullie ga volgen?

 

Ook ik ben door Dr Verdonck geopereerd afgelopen vrijdag 6 weken geleden. En ik heb ook dat 1 echt niet wil zakken, ongelijk is, kleiner is. Links is al mooi maar rechts loopt achter. 

Ik had van tevoren al een verschil in mijn borsten, daarom heeft hij in mijn rechterborst 20cc meer gedaan. Nu achteraf denk ik dus ook van... Dit is volgens mij niet genoeg geweest 

Ik kon niet meer cc's nemen door mijn rechter. Als rechts even groot als links was geweest dan had dit wel gekunnen 

Nu dus links 280cc en rechts 300cc

Mijn wens was eindelijk 2 gelijke borsten te hebben...

 

Ik ben er heel erg onzeker en verdrietig door... Heb dr Verdonck al een paar keer aan de telefoon gehad, maar die zegt idd dat het nog te vroeg is om te oordelen, er nog heel veel kan gebeuren.

 

Ikzelf geloof niet echt dat dit vanzelf goedkomt... 

Over 2 weekjes zou ik mijn borstband eigenlijk af mogen en sportbh uit... Maar het verschil in mijn borsten zie je nu al door mijn kleren heen. Draag dan ook maar wijde truien

Ik was van te voren al zo onzeker en nu alleen maar nog meer. Moet ik straks weer gaan lopen klooien met bh's kopen

 

Ook ik denk van laat me nu maar komen om te kijken wat er nou aan de hand is

Waarom zo lang wachten? Moet er niet aan denken ze nog een jaar rond te lopen...  En ik sta er eigenlijk van te kijken dat ik nu best veel dames tegenkom op dit forum met hetzelfde probleem 

 

Ik zit al een tijdje op dit forum te neuzen

Durfde nooit zo goed te reageren omdat ik me dan een zeur voel. 

 

Groetjes 

 

 

 

 

Hey jasoor tourlijk mag je mij volgen. Wat vervelend dat het verschil bij jou nog steeds niet weg is. Ik heb van te voren nooit een verschil gehad en nu alleen doordat de rechter hoger zit, maar ik kleding valt het door het dragen van een bh gelukkig niet zo op. Volgende week in bikini op vakantie dus ik ben benieuwd of ik het dan ga zien, hoop van niet. Wil toch wel kunnen genieten dus hopelijk gaat mij dat wel lukken.

 

Ja ik vind het ook wel heel toevallig maar ik sprak Best_boobie daarover en het blijft natuurlijk mensenwerk. Iedere pc heeft wel een tijdje dat het wat minder is en ik denk dat wij nu deze pech hebben bij Verdonck? Straten had dat een poosje terug blijkbaar ook. En zo wisselt dat weleens. 

 

Ik heb nu ook het idee dat ik een zeur ben want overal zeg ik wel dat ze ongelijk zijn en dat ik ze (te) klein vind, maarja dat is nu eenmaal zo en ik kan het ook niet leuk maken dan het is of dat ik het vind. Je zeurt echt niet hoor! Je zit hier gewoon nu mee net als wij en het is heel begrijpelijk dat je ook ff je verhaal kwijt moet. Zeker bij meiden die in hetzelfde schuitje zitten is dat soms heel erg fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Karen1989:

Ooh nee wat erg ik kan zeker begrijpen dat je enorm baalt ik zou ook echt balen/lastig zijn. Ik had tot op heden enkel nog maar goeie dingen gelezen nu krijg ik zelf al stress :/ op je foto's zie ik dat verschil bijna niet maar bij jezelf zal dit natuurlijk veel duidelijker zijn. Ik hoop echt voor je dat het alsnog goed komt :*

Verdonck is ook gewoon een hele goede arts hoor. Van alle dames die tegelijk met mij zijn geopereerd ben ik volgens mij de ene. Ik heb gewoon ff dikke vette pech helaas :( Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook gebeurd. Bij iedere arts kan er wel een keer iets tegen zitten dus je moet daar gewoon niet vanuit gaan. 

 

Nee vind je het niet goed zichtbaar? Als ik naar foto van 9 weken kijk dan zie ik het namelijk wel heel duidelijk. Soms wat minder maar komt omdat ik dat ook wel een beetje wil verbergen en ze wat groter wil laten lijken hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ellen125:

Verdonck is ook gewoon een hele goede arts hoor. Van alle dames die tegelijk met mij zijn geopereerd ben ik volgens mij de ene. Ik heb gewoon ff dikke vette pech helaas :( Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook gebeurd. Bij iedere arts kan er wel een keer iets tegen zitten dus je moet daar gewoon niet vanuit gaan. 

 

Nee vind je het niet goed zichtbaar? Als ik naar foto van 9 weken kijk dan zie ik het namelijk wel heel duidelijk. Soms wat minder maar komt omdat ik dat ook wel een beetje wil verbergen en ze wat groter wil laten lijken hihi :blush:

Jaaa maar op dat vlak sta ik meestal op de eerste rij :unsure: als het over zo'n dingen gaat maar idd ieder arts zal wel op een moment wat minder zijn.

Ik hoop echt voor je dat het alsnog bij trekt.

Ik ben nog eens gaan piepen en ik zie het echt moeilijk jij hangt er natuurlijk bovenop en ziet dat beter.

Vindt jouw formaat en vorm wel mooi hoor nog maar kort po en lijkt al mooi natuurlijk maar das persoonlijk natuurlijk.

Ik vrees dat hij wel niet eerder gaat ingrijpen omdat ze toch meestal 6 maand zeggen ik hoop dat er alsnog betering voor je in komt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Ellen125:

Hey jasoor tourlijk mag je mij volgen. Wat vervelend dat het verschil bij jou nog steeds niet weg is. Ik heb van te voren nooit een verschil gehad en nu alleen doordat de rechter hoger zit, maar ik kleding valt het door het dragen van een bh gelukkig niet zo op. Volgende week in bikini op vakantie dus ik ben benieuwd of ik het dan ga zien, hoop van niet. Wil toch wel kunnen genieten dus hopelijk gaat mij dat wel lukken.

 

Ja ik vind het ook wel heel toevallig maar ik sprak Best_boobie daarover en het blijft natuurlijk mensenwerk. Iedere pc heeft wel een tijdje dat het wat minder is en ik denk dat wij nu deze pech hebben bij Verdonck? Straten had dat een poosje terug blijkbaar ook. En zo wisselt dat weleens. 

 

Ik heb nu ook het idee dat ik een zeur ben want overal zeg ik wel dat ze ongelijk zijn en dat ik ze (te) klein vind, maarja dat is nu eenmaal zo en ik kan het ook niet leuk maken dan het is of dat ik het vind. Je zeurt echt niet hoor! Je zit hier gewoon nu mee net als wij en het is heel begrijpelijk dat je ook ff je verhaal kwijt moet. Zeker bij meiden die in hetzelfde schuitje zitten is dat soms heel erg fijn. 

Hoi super dat ik je mag volgen... dank je! 

 

Ik vind dr Verdonck een hele fijne man hoor niet dat ik verkeerd begrepen word. Hij snapt ook dat ik nu heel erg onzeker ben, en daarom de afspraak met hem gemaakt iedere week foto's naar hem te sturen. Zo kijkt hij met me mee... 

 

Ik hoop met je mee! Hoop dat jij jezelf toch prettig voelt in je bikini. 

 

Best_boobie heb ik ook al gesproken 

Zo fijn! Zij kijkt ook met me mee 

 

Ik vind je absoluut geen zeur! Ik begrijp je heel erg goed. Precies wat jij zegt... soms gewoon fijn om je verhaal kwijt te kunnen bij meiden die in hetzelfde schuitje zitten. 

We moeten heel veel geduld hebben... 

 

Dank je voor je reactie terug!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ellen125:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

 

Aan de telefoon heb ik hem 3 weken terug gesproken en toen gaf hij aan 3-6 maanden afwachten. Eerder ben ik al bij hem geweest omdat mijn litteken bij 3 weken open ging door een onderhuidse hechting. Gelukkig is het netjes geheeld nadat hij de boosdoener eruit heeft gepeuterd. Anders had ik toen al terug gemoeten om open te maken. Dus wat dat betreft zou ik het raar vinden als hij mij lang laat wachten. Eerlijk gezegd ben ik dat wachten ook wel beu en dat zal ik hem ook wel vertellen als hij dat aangeeft. 

Het is me op het moment gewoon eventjes teveel. Eerst die onderhuidse hechting en zodra de zwelling weg was vond ik ze (te) klein en dan nu weer dit. Ik zou zo weer opnieuw voor een borstvergroting kiezen maar had gehoopt dat het iets voorspoediger zou gaan. 

 

Het lijkt inderdaad veel op jouw situatie vandaar dat ik ook reageerde omdat ik mij nu wel in jou herken. Aan de ene kant is fijn dat je niet de enige bent maar aan de andere kant...

 

Ik weet dat er tot 6 maanden veel kan veranderen maar zie niet goed waarom het nu nog zou veranderen als ik de afgelopen 7 weken geen verbetering zie?

 

xxx

dit is inderdaad wel heel erg toevallig!

ik zie op jouw foto's dat je borst precies hetzelfde oogt als die van mij die niet wilt inzakken, ook mijn rechter...

ben je toevallig net als ik linkshandig? het schijnt dat het vaak je tegenovergestelde borst is die wat achterloopt qua herstel etc.

 

Ook heb heb naast mijn hypertrofische litteken dus last gehad van een inwendige hechting inderdaad. Dr. Verdonck heeft m'n borst toen van binnenuit 'schoon gespoeld' en daarna was dat weer goed gelukkig.

 

ik leef zo met je mee echt waar... en al dat wachten helpt ook niet echt nee! helaas zijn dat ook hun procedures waar zij zich aan (moeten?) houden :( zolang je geen pijn oid hebt dan is de prio niet hoog genoeg blijkbaar...

 

of jouw borst nog zal bijtrekken tot 6 maanden durf ik ook echt niet te zeggen. bij mij stopte het proces van mijn rechter borst in ieder geval ook vrij snel en is tot op heden geen verandering in gekomen. wellicht kun je dit ook aanhalen bij Dr. Verdonck dat je genoeg vergelijkingsmateriaal hebt, misschien dat hij dan wel wat sneller in actie komt?

 

maar nogmaals, er KAN nog van alles gebeuren in positieve zin...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Manueeltje:

Meid je hebt echt prachtige borsten!

Probeer je er niet te druk om te maken, ik moet echt goed kijken wil ik het zien.

Dat van het litteken is ongelooflijk balen, maar ook daar zie je straks in de loop der jaren nauwelijks nog iets van.

 

Ik heb zelf ook 325 cc, bij mij waren ze in het begin enorm ongelijk, rechts was veel groter dan links, links hing lager, heb me er zo druk om gemaakt... pff... maar het trekt allemaal bij.

 

Bij de ene heeft het meer tijd nodig als bij de ander.

Bij sommige vrouwen zit alles na 6 maanden als keurig op zijn plaats en zijn de borsten mooi zacht, bij de ander kan dit soms wel dik 1 jaar duren.

 

Geef het nog wat tijd.

X

Bedankt voor je positieve reactie! misschien dat dit me uit de brand kan helpen inderdaad...

jij zegt dat het tot een jaar kan duren dus? is dat bij jou ook het geval geweest?

 

ik ben heel geduldig geweest met wachten op die 6 maanden en het zelfs nog uitgesteld tot nu intussen bijna 9 maanden PO. al geloof ik er niet echt in dat er al die maanden niets is veranderd in mijn rechter borst en dat na een jaar opeens nog zal gaan inzakken :(

 

verder ben ik ook echt meer dan tevreden over m'n borsten en om het volume dat erin zit etc.

 

jouw borsten zijn trouwens ook super prettyyy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Tries79:

@Jorro @Ellen125 vinden jullie het goed als ik jullie ga volgen?

 

Ook ik ben door Dr Verdonck geopereerd afgelopen vrijdag 6 weken geleden. En ik heb ook dat 1 echt niet wil zakken, ongelijk is, kleiner is. Links is al mooi maar rechts loopt achter. 

Ik had van tevoren al een verschil in mijn borsten, daarom heeft hij in mijn rechterborst 20cc meer gedaan. Nu achteraf denk ik dus ook van... Dit is volgens mij niet genoeg geweest 

Ik kon niet meer cc's nemen door mijn rechter. Als rechts even groot als links was geweest dan had dit wel gekunnen 

Nu dus links 280cc en rechts 300cc

Mijn wens was eindelijk 2 gelijke borsten te hebben...

 

Ik ben er heel erg onzeker en verdrietig door... Heb dr Verdonck al een paar keer aan de telefoon gehad, maar die zegt idd dat het nog te vroeg is om te oordelen, er nog heel veel kan gebeuren.

 

Ikzelf geloof niet echt dat dit vanzelf goedkomt... 

Over 2 weekjes zou ik mijn borstband eigenlijk af mogen en sportbh uit... Maar het verschil in mijn borsten zie je nu al door mijn kleren heen. Draag dan ook maar wijde truien

Ik was van te voren al zo onzeker en nu alleen maar nog meer. Moet ik straks weer gaan lopen klooien met bh's kopen

 

Ook ik denk van laat me nu maar komen om te kijken wat er nou aan de hand is

Waarom zo lang wachten? Moet er niet aan denken ze nog een jaar rond te lopen...  En ik sta er eigenlijk van te kijken dat ik nu best veel dames tegenkom op dit forum met hetzelfde probleem 

 

Ik zit al een tijdje op dit forum te neuzen

Durfde nooit zo goed te reageren omdat ik me dan een zeur voel. 

 

Groetjes 

 

 

 

 


Hi Tries, heel vervelend twee ongelijke borsten inderdaad! ik ben daarom ook wel heel erg benieuwd naar een foto van je borsten! dan heb ik er een beetje beeld bij.

 

heel herkenbaar ook die overgang van sportbh naar gewone bh. ik moet zeggen dat ik dat ook had uitgesteld en gewoon nog lekker sportbh's droeg voor een langere tijd (zelfs nu nog!) ik vind het gewoon een alsnog fijner zitten dan een beugel bh. en bij mij komt dat met name doordat mijn kleinere borst nog wat stugger is en minder soepel in een beugel bh vormt dan mijn andere borst. dat is ook mijn grote reden dat ik er wat aan wil laten doen. als die even zacht was als m'n andere borst had ik het misschien gelaten voor wat het is, maar een stak aanvoelende borst is niet fijn.

 

en wat @Ellen125 ook zegt, dit is stomme pech dat wij dat nu toevallig hebben bij Dr. Verdonck... maar dit kan bij iedere chirurg gebeuren. buiten dat mogen wij nog van geluk spreken dat hij goed bereikbaar is en ook goede nazorg biedt.

 

verder ben je echt geen zeur hoor! het is juist heel fijn dat dit forum bestaat waardoor iedereen een beetje elkaar op de hoogte kan houden en vergelijkingsmateriaal heeft. maar ik begrijp je gevoel wel. ook ik heb er veel te lang mee gewacht om dit te delen (8 maanden om precies te zien)...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jorro,

Ik vind het fijn te lezen dat ik niet de enigste ben die me zo onzeker voel. 

Toen ik jou verhaal las dacht ik echt... 8 maanden!!! Knap dat jij het zo lang heb volgehouden! Ik word er nu al bijna depressief van... klinkt misschien stom 

Maar dat is mijn onzekerheid!

 

Over dr Verdonck... Ik vind hem een ontzettende lieve man. Hij reageert heel snel op al mijn berichten. Heb ook al wel tig keer gezegd sorry... Maar wil zo niet blijven rondlopen. Hij begrijpt me maar moet geduld hebben. Het kan nog vanzelf goed komen? Ik geloof er niet in maar hij zegt van wel. Geef het de tijd en gaat het niet vanzelf dan wil hij een correctie doen. Maar wel pas over een jaar... en daar maak ik me dus ook zorgen over. Ik weet het is nu niet anders maar ik hoopte zo dat ik eindelijk even grote borsten zou hebben. 

 

Ik moet er niet aan denken over een jaar pas weer onder het mes te moeten dan weer herstellen... dus ik hoop nog steeds een beetje dat hij vanzelf zakt en even groot word. Ik blijf ook best veel last houden van de rechterborst, links is al zachter en ingedaald. Hij heeft rechts natuurlijk flink moeten oprekken dus misschien daarom... 

 

Tuurlijk mag je foto's van mij zien... Maar dan stuur ik je even een pb

Ik ben namelijk nog niet zo handig op dit forum :blush:

 

Ik hoop voor jou dat ze straks allebei even zacht zijn, jij jezelf fijn voelt. Ik ga met je mee duimen! 

 

IK stuur je een pb... 

 

En heel erg bedankt voor je berichtje! Fijn dat jij mij ook begrijpt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tries79 heet hij bij jouw net als bij Jorro gezegd dat correctie pas na een jaar is?? 

 

Ik vind tot 6 maanden po wachten al lang maar daar zou ik nog vrede mee kunnen hebben maar 12 maanden dat gaat me echt te ver. En daar ga ik ook niet mee akkoord denk ik. Ik heb hem 3400 betaald en dan wil ik het nu ook opgelost hebben en niet pas over een jaar...

 

Je hebt over Verdonck wel gelijk hoor. Het is een ontzettend lieve man en ik denk dat dat we wat betreft nazorg wel van geluk mogen spreken dat wij bij Verdonck zitten omdat hij wel goede nazorg bied.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

@Tries79 heet hij bij jouw net als bij Jorro gezegd dat correctie pas na een jaar is?? 

 

Ik vind tot 6 maanden po wachten al lang maar daar zou ik nog vrede mee kunnen hebben maar 12 maanden dat gaat me echt te ver. En daar ga ik ook niet mee akkoord denk ik. Ik heb hem 3400 betaald en dan wil ik het nu ook opgelost hebben en niet pas over een jaar...

 

Je hebt over Verdonck wel gelijk hoor. Het is een ontzettend lieve man en ik denk dat dat we wat betreft nazorg wel van geluk mogen spreken dat wij bij Verdonck zitten omdat hij wel goede nazorg bied.

 

@Ellen125 dat heeft hij aan de telefoon tegen mij gezegd... 

 

Maar ik ga geen jaar wachten. Ik denk precies zoals jij denkt! Ik heb er genoeg voor betaald en wil best 6 maanden wachten, maar dan ook geholpen worden. Het idee alleen al dat ik 1 jaar zo moet rondlopen dan daarna weer moet herstellen zie ik echt niet zitten. 

 

Ik ging er vanuit dat het goed zou gaan

Een beetje verschil maakt me echt niet uit... Maar dit kan niet!

 

Nu begrijp ik echt wel dat ik nog geduld moet hebben er misschien nog wel heel veel kan veranderen... Maar daar laat ik niet 1 jaar overheen gaan. Links ziet er supermooi uit was al vrij snel... maar rechts echt een drama!

 

Blijf ook veel last houden van rechts... Ik wacht nog 2 weekjes en dan bel ik hem zelf om wat dingen te vragen. Dan maak ik een afspraak om rond de 3 maanden langs te mogen komen. 

 

Laten we hopen dat hij ons alle 3 zo snel mogelijk wil helpen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Tries79:

@Ellen125 dat heeft hij aan de telefoon tegen mij gezegd... 

 

Maar ik ga geen jaar wachten. Ik denk precies zoals jij denkt! Ik heb er genoeg voor betaald en wil best 6 maanden wachten, maar dan ook geholpen worden. Het idee alleen al dat ik 1 jaar zo moet rondlopen dan daarna weer moet herstellen zie ik echt niet zitten. 

 

Ik ging er vanuit dat het goed zou gaan

Een beetje verschil maakt me echt niet uit... Maar dit kan niet!

 

Nu begrijp ik echt wel dat ik nog geduld moet hebben er misschien nog wel heel veel kan veranderen... Maar daar laat ik niet 1 jaar overheen gaan. Links ziet er supermooi uit was al vrij snel... maar rechts echt een drama!

 

Blijf ook veel last houden van rechts... Ik wacht nog 2 weekjes en dan bel ik hem zelf om wat dingen te vragen. Dan maak ik een afspraak om rond de 3 maanden langs te mogen komen. 

 

Laten we hopen dat hij ons alle 3 zo snel mogelijk wil helpen... 

Ja inderdaad. Een herstel operatie in het najaar als ik 6 maanden ben dat gaat nog wel, maar later kan gewoon niet. 

Februari op wintersport en van de zomer weer weg en dan ook nog weer pas rond juni en hersteloperatie dus gaat niet. Dat zal mijn werk ook niet pikken. In december is het rustig en dan zal het alleen mogelijk zijn....

 

Ik ga daar ook wel duidelijk in zijn. Dat is het fijnste voor beide denk ik. Hopelijk wil hij daar in mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorro ik ben pas 11 weken po.

Maar ook bij mij zit er nog verschil. 

In het begin enorm , dat ik er echt om kon janken.

Maar het trekt steeds meer bij.

Natuurlijke borsten zijn 9 van de 10x ook niet helemaal gelijk.

Bij een vriendin van mij heeft het echt dik 1 jaar geduurd voordat echt alles op zijn plek zat.

 

Maar heeft de PC je daar niet duidelijk over geïnformeerd tijdens je consult?

Want bij mij is dat echt heel nadrukkelijk verteld dat het echt wel 1 jaar kan duren.  

Ik ben niet door Verdonck geopereerd dus kan op dat gebied geen ervaring daarin delen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik vind het zo jammer voor je dat het nog niet beter is met je ene borst.

Heb je al afspraak kunnen maken om langs te gaan ?

Ik heb alleen nog last dat mijn tepels zo gevoelig zijn. 

Nee ik heb vrijdagavond pas een email gestuurd. Zal deze week wel iets horen. Hoop dat hij me belt dan kan ik het iets beter uitleggen. 

 

Tepel is ook nog gevoelig aan 1 kant. Toevallig diezelfde borst. Vond ik eerst heel vervelend maar doet geen pijn meer dus niet echt last meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Manueeltje:

@Jorro ik ben pas 11 weken po.

Maar ook bij mij zit er nog verschil. 

In het begin enorm , dat ik er echt om kon janken.

Maar het trekt steeds meer bij.

Natuurlijke borsten zijn 9 van de 10x ook niet helemaal gelijk.

Bij een vriendin van mij heeft het echt dik 1 jaar geduurd voordat echt alles op zijn plek zat.

 

Maar heeft de PC je daar niet duidelijk over geïnformeerd tijdens je consult?

Want bij mij is dat echt heel nadrukkelijk verteld dat het echt wel 1 jaar kan duren.  

Ik ben niet door Verdonck geopereerd dus kan op dat gebied geen ervaring daarin delen. 

Hey ik ben ook 11 weken. Jorro al 8 maanden po. Bij mij is het verschil pas sinds 3 weken po. Mijn borsten waren voor de bv wel gelijk dus hoort nu ook zo te zijn. Linkerborst beweegt goed mee als ik mijn arm omhoog doe en linker beweegt niet. Tepel blijft op dezelfde plek maar borst kan ik hetzelfde inkruipen als de goede borst. Zo vreemd. Ga vragen om op controle te komen. Wil dat hij ernaar kijkt dan snapt ie wat ik bedoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Ja inderdaad. Een herstel operatie in het najaar als ik 6 maanden ben dat gaat nog wel, maar later kan gewoon niet. 

Februari op wintersport en van de zomer weer weg en dan ook nog weer pas rond juni en hersteloperatie dus gaat niet. Dat zal mijn werk ook niet pikken. In december is het rustig en dan zal het alleen mogelijk zijn....

 

Ik ga daar ook wel duidelijk in zijn. Dat is het fijnste voor beide denk ik. Hopelijk wil hij daar in mee..

Ik blijf je volgen. Hoop dat je snel antwoord terug krijgt, hij zo snel mogelijk met een oplossing komt. 

 

Ik hoop dat als dit zo blijft hij mij ook bij de 6 maanden wil gaan helpen...

 

Laten we hopen dat hij erin mee gaat

Ik denk het wel toch? Zou voor hem ook niet prettig zijn dat er toch wat dames zijn met hetzelfde probleem 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Manueeltje:

@Jorro ik ben pas 11 weken po.

Maar ook bij mij zit er nog verschil. 

In het begin enorm , dat ik er echt om kon janken.

Maar het trekt steeds meer bij.

Natuurlijke borsten zijn 9 van de 10x ook niet helemaal gelijk.

Bij een vriendin van mij heeft het echt dik 1 jaar geduurd voordat echt alles op zijn plek zat.

 

Maar heeft de PC je daar niet duidelijk over geïnformeerd tijdens je consult?

Want bij mij is dat echt heel nadrukkelijk verteld dat het echt wel 1 jaar kan duren.  

Ik ben niet door Verdonck geopereerd dus kan op dat gebied geen ervaring daarin delen. 

Ahw super vervelend he...

ik moet juist zeggen dat ik er heel relaxed onder was en er vooral in het echt wel rekening mee had gehouden dat het een grote ingreep is een bv en dat het tijd nodig heeft om te herstellen. maar als ik kijk naar toen tot nu (8 maanden verder) is er geen vooruitgang in gekomen, behalve dan dat ik geen last meer heb van beide borsten.

 

ik hoor wel steeds vaker dat het ook echt nog wel tot 1 jaar kan duren allemaal. al betwijfel ik dat bij mij aangezien ik echt al maanden stil sta met mijn rechter borst (de kant die niet wil indalen). hoe zat dat met jouw vriendin dan? ging dat geleidelijk of was dat ook echt plotseling na maanden dat haar ene borst wilde meewerken?

 

borsten zijn inderdaad ook nooit helemaal gelijk. het grappige is nog dat voor m'n bv mijn rechter borst juist groter was en nu is deze juist kleiner... ik vrees voor een te kleine 'pocket'

 

Dr. Verdonck heeft me inderdaad wel goed ingelicht dat het allemaal tijd nodig heeft etc. ik heb gewoon net de pech dat het allemaal niet wilt. want als ik zie naar hoe mooie borsten anderen hebben gekregen dankzij hem, heb ik zeker geen slecht woord over hem te spreken...

 

eind september ga ik in ieder geval op controle en dan ga ik alle opties met hem bespreken. hopelijk heb je dan ook antwoord op mijn vraag over jouw vriendin waarbij het wel een jaar duurde allemaal! misschien overweeg ik dan wel om echt nog even tot een 1 jaar po te wachten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Wat jij nu omschrijft dat heb ik dus met mijn rechterborst.

Bij mij is links ook al veel meer gezakt als rechts en ik denk ook dat dat de reden is.

Rechts is bij mij ook voller als links, maar dat lijkt me logisch omdat rechts nog niet ingedaald is, dus er is meer bolling aan de bovenkant.

 

Ik probeer me er niet te druk om te maken omdat ik weet dat het echt zijn tijd nodig heeft.

Maar ik snap echt heel goed dat sommige vrouwen er enorm onzeker over kunnen worden.

Probeer dat niet te zijn, je bent immers pas 11 weken po. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Manueeltje ja idd. Alleen is mij links wel voller omdat de spier al ontspannen is. Rechts is ook soepel dus neem aan dat spier ontspannen is maar heb echt het gevoel dat deze gewoon niet verder kan zakken omdat hij al 7 weken op precies dezelfde plek zit. Mocht het nu nog goedkomen dan had ik al wel een kleine verandering verwacht.

 

bijna 3 maanden en vind gewoon zo vreemd waarom het dan zou kang zou moeten duren. Wil geen jaar wachten dus kijk wel wat Verdonck zegt. Gaat ook gewoon niet met m'n werk. Eerst zijn reactie maar ff afwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Manueeltje:

@Jorro Jou borsten zijn ook echt prachtig, ik denk dat menig vrouw met je wil ruilen.:D

Bij mijn vriendin wilde haar ene borst ook maar niet ploppen (indalen) uiteindelijk toch wel gebeurd. 

Geef het nog even 4 maandjes de tijd, wil het dan niet... dan zul je vrees ik terug moeten.. x

ahhw dankje meis! :wub: verder ben ik ook echt super blij met het resultaat hoor!

ik ga echt duimen op dat m'n ene borst nog inzakt...

laatste vraag hoor, maar bij je vriendin stond het dus ook eerst maanden stil en toen plopte die opeens als ik het goed begrijp? dit geeft me namelijk echt even hoop dat ik wel kan gebruiken hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ellen125:

@Manueeltje ja idd. Alleen is mij links wel voller omdat de spier al ontspannen is. Rechts is ook soepel dus neem aan dat spier ontspannen is maar heb echt het gevoel dat deze gewoon niet verder kan zakken omdat hij al 7 weken op precies dezelfde plek zit. Mocht het nu nog goedkomen dan had ik al wel een kleine verandering verwacht.

 

bijna 3 maanden en vind gewoon zo vreemd waarom het dan zou kang zou moeten duren. Wil geen jaar wachten dus kijk wel wat Verdonck zegt. Gaat ook gewoon niet met m'n werk. Eerst zijn reactie maar ff afwachten. 

Je kunt altijd even terug gaan, als jij je hier niet zeker bij voelt moet je gewoon terug gaan, je hebt niet voor niets zoveel geld betaald.

Maar ik denk dat Verdonck ook gaat zeggen dat het echt tijd nodig heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Manueeltje:

@Jorro Ja dat heeft een hele lange tijd stil gelegen, leek ook net of 1 borst een beetje hing en de onder echt overeind stond, maar ook dat is helemaal goed gekomen. x

dit geeft me weer wat hoop, dankje! ik ben heel benieuwd. eind september op controle en dan ga ik vragen om zijn eerlijkheid in plaats van weer onnodig te wachten. ik geloof niet dat een arts zoiets niet ziet wanneer het echt opnieuw geopereerd moet worden...

bedankt in ieder geval! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.