Ga naar inhoud

Jorro : december 2016/ hersteloperatie 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jorro:

zeker mooi geworden bij jou! al met al gaat het erom dat je zelf blij bent met het eindresultaat, dat is het belangrijkste. mijn vriend en vriendinnen zien het minimaal, maar ik heb er zelf soms last van ook en zie het de ene keer erger dan de andere keer...

 

dat Verdonck het heeft verpest wil ik niet zeggen... mijn overmatige kapsel is wel weggehaald en ik voel de silicoon nu gewoon zitten als ik erop druk ipv dat er nog iets tussen zit zeg maar. alleen het is ook zo bepalend hoe je genezingsproces is en ik heb gewoon dubbel pech denk ik... of het beter hersteld had kunnen worden bij een andere arts heb ik geen idee van, zal deels ook aan de genezing zelf liggen helaas.

 

ach het had altijd erger gekund denk ik dan maar!

 

fijn dat jij nu blij bent in ieder geval. geniet ervan xxxx

Heb je nog eens een foto op het forum gezet?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Jaydee:

@Bushaju, ik heb je toegevoegd aan mijn album. Wel even een kanttekening; veel dames vragen toegang tot mijn album, ze kijken en je hoort er niks meer van. Even een reactie zou ik wel op prijs stellen. (Zelfs als het een negatieve reactie is). Dat doe ik zelf ook altijd als iemand me toegang geeft tot haar album. 

 

Xxx Jaydee 

@Jaydee zou ik ook eens een kijkje mogen nemen in je album? Ik heb geen album maar als je wil kan ik je wel privé een paar foto’s toe sturen;) en je hebt idd gelijk ivm een reactie achterlaten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

Dankjewel voor je reactie, @Bushaju. Ja, ik ben er nu heel blij mee. Heb ook geen pijn meer aan mijn borstspieren, wat ik na mijn prothesewissel in mei 2016 wel heel erg had. Kon ook bijna niet meer schakelen in de auto. Maar gelukkig heeft dr. Nio dit 8 december 2017 netjes opgelost. Ik heb alleen nog een klein bubbeltje onder mijn rechterborst en dit gaat hij aankomende maandag operatief verwijderen en dan ben ik klaar met de booboperaties. 

Heb jij ook een album? Ben nu ook wel benieuwd naar jouw boobs. 

Ach......als je zelf maar tevreden bent, daar gaat het allemaal om!

 

Xx Jaydee

Oei toch nog een

keer onder het mes?? Maar als Het volledig in orde is dan zou ik dat ook doen... zindelijk deze zomer dan vollop genieten.. geniet ervan als alles achter de rug is. En

heel veel succes voor je operatie. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bushaju:

Oei toch nog een

keer onder het mes?? Maar als Het volledig in orde is dan zou ik dat ook doen... zindelijk deze zomer dan vollop genieten.. geniet ervan als alles achter de rug is. En

heel veel succes voor je operatie. 

 

Liefs 

Dankjewel, meis. Lief van je. Maar is meer een littekencorrectie, dus stelt niet zoveel voor. Moet helaas wel weer onder narcose, maar ja....dat is maar voor een half uurtje. Komt helemaal goed. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kristel612, ik ga je toevoegen. Ik wil er wel even bij vertellen dat ik geen jonge bloem meer ben...ik word in juli 52. Dan moet je toch met iets andere ogen naar de foto's kijken :38:.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jaydee:

@Kristel612, ik ga je toevoegen. Ik wil er wel even bij vertellen dat ik geen jonge bloem meer ben...ik word in juli 52. Dan moet je toch met iets andere ogen naar de foto's kijken :38:.

 

Xxx Jaydee 

@Jaydee Haha :D ik vind ze er wel mooi uitzien hoor! Persoonlijk vind ik de grote 560cc mooier (zonder double bubbel natuurlijk) maar dat is wat je mooi vind natuurlijk! Fijn dat Nio dit voor je gaat oplossen, en zo snel! Sorry voor mijn vraag maar had je van nature ook een verschil in borst? Dacht dat te zien op de foto, als je mijn vraag ongepast vind dat negeer je die maar!! Mijn excuses alvast dan!! Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kristel612, dankjewel. Ik hou wel van big boobs, dus vandaar ook de 825cc. Maar ik had zowiezo grotere protheses nodig, om de double bubble eruit te kunnen krijgen. Heb soms zelfs spijt dat ik niet voor de 925 of de 1050cc gegaan ben :blush:. En ja.....ik had van nature ook al een verschil in borsten. (Maar ja...wie niet hè?) 

Maar nu wil ik jouw boobs ook wel zien. Ben benieuwd. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaydee:

@Kristel612, dankjewel. Ik hou wel van big boobs, dus vandaar ook de 825cc. Maar ik had zowiezo grotere protheses nodig, om de double bubble eruit te kunnen krijgen. Heb soms zelfs spijt dat ik niet voor de 925 of de 1050cc gegaan ben :blush:. En ja.....ik had van nature ook al een verschil in borsten. (Maar ja...wie niet hè?) 

Maar nu wil ik jouw boobs ook wel zien. Ben benieuwd. 

 

Xxx Jaydee 

Ik heb van nature ook klein verschil daarmee mijn vraag ;) ik zal je een paar foto’s privé sturen, ik heb 325cc rond volledig achter de spier, wou natuurlijke borsten! Amaai 1050cc :56: kan me dat zelfs niet voorstellen :68: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.