Ga naar inhoud

Jorro : december 2016/ hersteloperatie 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden,

 

Na veel vraag naar foto's, aangezien een hoop van jullie ook bij Dr. Verdonck geopererd zijn en rond de 300cc hebben, hierbij mijn foto's!

 

Ik ben nu 8 maanden PO en heeeel erg tevreden over mijn verloop van de operatie en de nazorg. Echter is mijn lichaam niet helemaal genezen zoals ik hoopte. Vlak na de operatie leek alles goed te gaan, tot ik een blaasje opmerkte in mijn rechter litteken. Dit bleek achteraf een hypertrofisch litteken te zijn en moest behandeld worden. Op mijn foto's kun je goed het verschil zien tussen de twee littekens en het verschil in de grootte van mijn borsten (alle foto's zijn gister gemaakt).

 

Dit was niet het enige helaas. Nadat m'n zwellingen begonnen weg te trekken vlak na de operatie, zag ik verschil in mijn borsten wat kwam doordat mijn rechter borst(nog) niet was 'ingedaald'. Dit kostte tijd dacht ik, aangezien ik veel op dit forum las over dat je ene borst apart hersteld van je andere borst. Ook voelt m'n rechter borst nog een stuk stugger aan dan m'n linker. Dit is trouwens tevens de kant waar het hypertrofische litteken zat!

 

Nu ben ik 8 maanden verder en mijn ene borst is gewoon nog steeds niet ingedaald. Mijn geduld raakt op en vrees dat dit ook niet meer gaat gebeuren. Dus ga ik nu m'n PC weer berichten over hoe en wat. Ik denk en ook stiekem op een revisie... Ben heel benieuwd!

 

Verder ben ik wel enorm tevreden over het volume van mijn borsten en heb ik totaal geen spijt van de ingreep. Helaas dus het pech gehad dat mijn lichaam niet goed herstelde.

 

Jullie meningen zijn meer dan welkom! En wie weet heeft iemand hetzelfde probleem?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei KoKo:

Ow wauwww super mooi!:wub:

Mooi je littekens ook en hele mooie ronding!

 

dankjewel meid!

 

alleen helaas is m'n ene litteken niet heel mooi nog... deze ga ik sowieso nog laten behandelen mocht het niet mooi wegtrekken net als m'n andere litteken.

 

wel grappig dat het verschil in m'n borsten je dus blijkbaar niet eens opviel?! met bh zie je dat ook niet echt moet ik zeggen, maar zonder wel vind ik... hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei KoKo:

Huh behandelen? Vertel vertel de mijne zijn foei lelijk<_<

Ow nee dat was me niet opgevallen.

Maar vind het echt 1 van de mooiste borsten die ik hier tegen kom meis.

Vind ze echt geweldig mooi.

 

ahw heel lief! ik herken bij jou ook heel goed dat je Mentor hebt! hahaha. echt prachtig he die high profile protheses!

en behandelen als je niet tevreden bent over je littekens kan bij mijn chirugs iig op hun kosten...

gelukkig maar want mijn linker litteken heeft behoorlijk wat meegemaakt en dat is ook te zien hahaha

gewoon even navragen of dat bij jou ook kan! heb je een foto van je littekens toevallig?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

ik ben nu 11 weken po en mijn rechterborst wil niet zakken. Sinds 4 weken po zit deze al op dezelfde hoogte en Verdonck zei 3-6maanden afwachten maar heb nu toch maar een email gestuurd. Wil eigenlijk langskomen dus hopelijk doet hij daar niet moeilijk over. Rechts wordt wel soepel dus ik ben bang dat hij de pocket te klein heeft gemaakt :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Ellen125:

Hey,

 

ik ben nu 11 weken po en mijn rechterborst wil niet zakken. Sinds 4 weken po zit deze al op dezelfde hoogte en Verdonck zei 3-6maanden afwachten maar heb nu toch maar een email gestuurd. Wil eigenlijk langskomen dus hopelijk doet hij daar niet moeilijk over. Rechts wordt wel soepel dus ik ben bang dat hij de pocket te klein heeft gemaakt :24:

Hi Ellen,

 

misschien is het iets te vroeg dat je je zorgen maakt, maar Dr. Verdonck contacten kan nooit kwaad nee. Gelukkig staat hij bekend om zijn goede nazorg en zal hij nooit moeilijk doen als je op consult wilt komen!

 

Je zet mij ook wel aan het denken nu je het over 'pocket' hebt. Dit zal in mijn geval denk ik wel echt het probleem zijn en kan daarom mijn ene borst niet goed 'indalen' denk ik...

 

Ik ben toevallig 2 maanden geleden op consult geweest hierover, omdat dit inderdaad tot 6 maanden nog kon zakken. Ik was toen 6,5 maand PO. Dr. Verdonck had er vertrouwen in dat het nog zou 'indalen' en anders moest ik weer contact met hem opnemen, wat ik net ook heb gedaan en meteen een foto erbij heb verstuurd. Ben heel benieuwd naar zijn reactie! Ik houd je wel op de hoogte.

 

Tevens lees ik trouwens wel veel erover op internet dat het met een revisie vaak heel mooi gecorrigeerd wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Loumi:

Hoi,

Wat naar dat het niet helemaal gaat zoals je gehoopt had. Maar vind je borsten echt heel erg mooi!! Mag ik vragen wat je voor situatie was? 

Hii,

Inderdaad balen! hopelijk kot het goed allemaal.

en wat lief, dankjewel!!

 

Mijn voor situatie: Ik ben 24 jaar, 1.67m lang en weeg 56 kilo. Heb hiervoor altijd een 75B gehad, tot ik begon met fanatiek fitnessen en mijn borsten krompen tot een kleine B. dit was mijn druppel en ben daarom super blij met deze borstvergroting!

 

En jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Hey,

 

ik ben nu 11 weken po en mijn rechterborst wil niet zakken. Sinds 4 weken po zit deze al op dezelfde hoogte en Verdonck zei 3-6maanden afwachten maar heb nu toch maar een email gestuurd. Wil eigenlijk langskomen dus hopelijk doet hij daar niet moeilijk over. Rechts wordt wel soepel dus ik ben bang dat hij de pocket te klein heeft gemaakt :24:

Hoi Ellen,

Is het nog steeds niet beter?

Heb je al antwoordt gehad?

Laat iets weten als je geweest bent of iets gehoord hebt.

Ik hoop voor jou dat ze alsnog zakt kan dat er echt tijd tussen zit dat de ene echt veel trager zakt dan de andere of denk je van niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Karen1989:

Jorro,

 

Wat naar want ik vind ze nochtans heel erg mooi hopelijk komt het snel goed

dankjewel Karen!

Ik hoop het ook heel erg inderdaad... zal jullie op de hoogte houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jorro:

dankjewel Karen!

Ik hoop het ook heel erg inderdaad... zal jullie op de hoogte houden!!

Krijg zelf wel een beetje stress nu mijn afspraak staat ook ingepland wel nog eventjes weg 15/12 bij Verdonck.

Ja ik ben wel benieuwd wat hij er van gaat zeggen en gaat aandoen :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Karen1989:

Krijg zelf wel een beetje stress nu mijn afspraak staat ook ingepland wel nog eventjes weg 15/12 bij Verdonck.

Ja ik ben wel benieuwd wat hij er van gaat zeggen en gaat aandoen :/

waarover krijg je stress dan? gooi het eruit! ^^ nergens voor nodig eigenlijk hoor, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jorro:

Hi Ellen,

 

misschien is het iets te vroeg dat je je zorgen maakt, maar Dr. Verdonck contacten kan nooit kwaad nee. Gelukkig staat hij bekend om zijn goede nazorg en zal hij nooit moeilijk doen als je op consult wilt komen!

 

Je zet mij ook wel aan het denken nu je het over 'pocket' hebt. Dit zal in mijn geval denk ik wel echt het probleem zijn en kan daarom mijn ene borst niet goed 'indalen' denk ik...

 

Ik ben toevallig 2 maanden geleden op consult geweest hierover, omdat dit inderdaad tot 6 maanden nog kon zakken. Ik was toen 6,5 maand PO. Dr. Verdonck had er vertrouwen in dat het nog zou 'indalen' en anders moest ik weer contact met hem opnemen, wat ik net ook heb gedaan en meteen een foto erbij heb verstuurd. Ben heel benieuwd naar zijn reactie! Ik houd je wel op de hoogte.

 

Tevens lees ik trouwens wel veel erover op internet dat het met een revisie vaak heel mooi gecorrigeerd wordt!

Ik heb verschillende foto's gestuurd omdat er niks meer veranderd. Baal gewoon enorm want ik vind ze te klein en dan is rechts ook echt niet mooi en Verdonck deed het aan de telefoon af als Mwa niks aan de hand maar zo voelt het niet omdat er al weken niks veranderd. Zie niet in waarom dat dan nu opeens wel zou doen.

 

Ben ook wel overtuigd dat hij het op wil lossen alleen ik heb geen zin om nog maanden zo rond te lopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Karen1989:

Hoi Ellen,

Is het nog steeds niet beter?

Heb je al antwoordt gehad?

Laat iets weten als je geweest bent of iets gehoord hebt.

Ik hoop voor jou dat ze alsnog zakt kan dat er echt tijd tussen zit dat de ene echt veel trager zakt dan de andere of denk je van niet?

 

Nee nog steeds niet :( al 7 weken gebeurt er weinig. Borst wordt wel soepel maar prothese blijft op dezelfde plaats. Daarom ook niet nog de verwachting dat het de komende maanden nog verandert.

 

Gisterenavond een email gestuurd en ik wil eigenlijk op controle hiermee. Ben bang dat hij me zeker tot 6 maanden laat wachten maar heb daar weinig zin in. Baal als een stekker over de grootte en dat wordt alleen maar erger en dan ook nog dat verschil. Het is beter dan voor de BV maar had er wel meer van verwacht naderbij er zoveel geld aan heb uitgegeven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Nee nog steeds niet :( al 7 weken gebeurt er weinig. Borst wordt wel soepel maar prothese blijft op dezelfde plaats. Daarom ook niet nog de verwachting dat het de komende maanden nog verandert.

 

Gisterenavond een email gestuurd en ik wil eigenlijk op controle hiermee. Ben bang dat hij me zeker tot 6 maanden laat wachten maar heb daar weinig zin in. Baal als een stekker over de grootte en dat wordt alleen maar erger en dan ook nog dat verschil. Het is beter dan voor de BV maar had er wel meer van verwacht naderbij er zoveel geld aan heb uitgegeven....

Hi Ellen, best toevallig dat jouw verhaal me heel bekend voorkomt. In eerste instantie dacht ik dat je je niet druk hoefde te maken nog. Maar het lijkt behoorlijk veel op mijn situatie en ik ben nu intussen 8 maanden verder.

 

Om je geen valse hoop aan te praten zal ik inderdaad aanraden er rekening mee te houden dat hij je inderdaad nog even laat wachten. Wie weet komt het bij jou nog wel goed! En die kans is er... Zo niet dan zul je revisie krijgen. 

 

Ik heb vandaag contact met hem gehad en ik kon op zijn vroegst deze herfst een afspraak inplannen. Dit omdat ik geen extreme pijn heb en je het beste niet te snel opnieuw geopereerd kunt worden als je verder geen klachten hebt. De bedoeling is dat ik eind dit jaar, uiterlijk begin volgend jaar een correctie operatie onderga. 

 

Heb je misschien een foto van je borsten? Dan kan ik het wat beter vergelijken. Vergeet namelijk niet dat er tot 6 maanden echt nog een hele hoop kan veranderen he... In positieve zin! 

 

Ik duim voor je xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Jorro:

Hi Ellen, best toevallig dat jouw verhaal me heel bekend voorkomt. In eerste instantie dacht ik dat je je niet druk hoefde te maken nog. Maar het lijkt behoorlijk veel op mijn situatie en ik ben nu intussen 8 maanden verder.

 

Om je geen valse hoop aan te praten zal ik inderdaad aanraden er rekening mee te houden dat hij je inderdaad nog even laat wachten. Wie weet komt het bij jou nog wel goed! En die kans is er... Zo niet dan zul je revisie krijgen. 

 

Ik heb vandaag contact met hem gehad en ik kon op zijn vroegst deze herfst een afspraak inplannen. Dit omdat ik geen extreme pijn heb en je het beste niet te snel opnieuw geopereerd kunt worden als je verder geen klachten hebt. De bedoeling is dat ik eind dit jaar, uiterlijk begin volgend jaar een correctie operatie onderga. 

 

Heb je misschien een foto van je borsten? Dan kan ik het wat beter vergelijken. Vergeet namelijk niet dat er tot 6 maanden echt nog een hele hoop kan veranderen he... In positieve zin! 

 

Ik duim voor je xx 

He dames, ik ben maandag geopereerd dus ik weet dat het veelste vroeg is maar mijn borsten zijn nu al ongelijk. 

 

Eigenlijk precies zoals jou situatie nu @jorro! Ik maak me eigenlijk zorgen om alles nu, lees dat veel meiden dat hebben zo kort na hun operatie. Maar ik ben echt zo bang dat het zo blijft! Mn linkerborst hangt veel lager en is een stuk groter en houdt ook meer vocht vast. Iemand die me gerust kan stellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Claire90:

He dames, ik ben maandag geopereerd dus ik weet dat het veelste vroeg is maar mijn borsten zijn nu al ongelijk. 

 

Eigenlijk precies zoals jou situatie nu @jorro! Ik maak me eigenlijk zorgen om alles nu, lees dat veel meiden dat hebben zo kort na hun operatie. Maar ik ben echt zo bang dat het zo blijft! Mn linkerborst hangt veel lager en is een stuk groter en houdt ook meer vocht vast. Iemand die me gerust kan stellen? 

Heb je misschien foto's? Denk dat het inderdaad nog veel te vroeg is aangezien je borsten nog best wat zwelling etc zullen hebben... bij mij zag je het eigenlijk pas nadat m'n zwellingen waren weggetrokken. Na een maandje ongeveer. En dat is helaas niet weggetrokken na 8 maanden :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jorro:

Hi Ellen, best toevallig dat jouw verhaal me heel bekend voorkomt. In eerste instantie dacht ik dat je je niet druk hoefde te maken nog. Maar het lijkt behoorlijk veel op mijn situatie en ik ben nu intussen 8 maanden verder.

 

Om je geen valse hoop aan te praten zal ik inderdaad aanraden er rekening mee te houden dat hij je inderdaad nog even laat wachten. Wie weet komt het bij jou nog wel goed! En die kans is er... Zo niet dan zul je revisie krijgen. 

 

Ik heb vandaag contact met hem gehad en ik kon op zijn vroegst deze herfst een afspraak inplannen. Dit omdat ik geen extreme pijn heb en je het beste niet te snel opnieuw geopereerd kunt worden als je verder geen klachten hebt. De bedoeling is dat ik eind dit jaar, uiterlijk begin volgend jaar een correctie operatie onderga. 

 

Heb je misschien een foto van je borsten? Dan kan ik het wat beter vergelijken. Vergeet namelijk niet dat er tot 6 maanden echt nog een hele hoop kan veranderen he... In positieve zin! 

 

Ik duim voor je xx 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

 

Aan de telefoon heb ik hem 3 weken terug gesproken en toen gaf hij aan 3-6 maanden afwachten. Eerder ben ik al bij hem geweest omdat mijn litteken bij 3 weken open ging door een onderhuidse hechting. Gelukkig is het netjes geheeld nadat hij de boosdoener eruit heeft gepeuterd. Anders had ik toen al terug gemoeten om open te maken. Dus wat dat betreft zou ik het raar vinden als hij mij lang laat wachten. Eerlijk gezegd ben ik dat wachten ook wel beu en dat zal ik hem ook wel vertellen als hij dat aangeeft. 

Het is me op het moment gewoon eventjes teveel. Eerst die onderhuidse hechting en zodra de zwelling weg was vond ik ze (te) klein en dan nu weer dit. Ik zou zo weer opnieuw voor een borstvergroting kiezen maar had gehoopt dat het iets voorspoediger zou gaan. 

 

Het lijkt inderdaad veel op jouw situatie vandaar dat ik ook reageerde omdat ik mij nu wel in jou herken. Aan de ene kant is fijn dat je niet de enige bent maar aan de andere kant...

 

Ik weet dat er tot 6 maanden veel kan veranderen maar zie niet goed waarom het nu nog zou veranderen als ik de afgelopen 7 weken geen verbetering zie?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorro @Ellen125 vinden jullie het goed als ik jullie ga volgen?

 

Ook ik ben door Dr Verdonck geopereerd afgelopen vrijdag 6 weken geleden. En ik heb ook dat 1 echt niet wil zakken, ongelijk is, kleiner is. Links is al mooi maar rechts loopt achter. 

Ik had van tevoren al een verschil in mijn borsten, daarom heeft hij in mijn rechterborst 20cc meer gedaan. Nu achteraf denk ik dus ook van... Dit is volgens mij niet genoeg geweest 

Ik kon niet meer cc's nemen door mijn rechter. Als rechts even groot als links was geweest dan had dit wel gekunnen 

Nu dus links 280cc en rechts 300cc

Mijn wens was eindelijk 2 gelijke borsten te hebben...

 

Ik ben er heel erg onzeker en verdrietig door... Heb dr Verdonck al een paar keer aan de telefoon gehad, maar die zegt idd dat het nog te vroeg is om te oordelen, er nog heel veel kan gebeuren.

 

Ikzelf geloof niet echt dat dit vanzelf goedkomt... 

Over 2 weekjes zou ik mijn borstband eigenlijk af mogen en sportbh uit... Maar het verschil in mijn borsten zie je nu al door mijn kleren heen. Draag dan ook maar wijde truien

Ik was van te voren al zo onzeker en nu alleen maar nog meer. Moet ik straks weer gaan lopen klooien met bh's kopen

 

Ook ik denk van laat me nu maar komen om te kijken wat er nou aan de hand is

Waarom zo lang wachten? Moet er niet aan denken ze nog een jaar rond te lopen...  En ik sta er eigenlijk van te kijken dat ik nu best veel dames tegenkom op dit forum met hetzelfde probleem 

 

Ik zit al een tijdje op dit forum te neuzen

Durfde nooit zo goed te reageren omdat ik me dan een zeur voel. 

 

Groetjes 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jorro:

Hii,

Inderdaad balen! hopelijk kot het goed allemaal.

en wat lief, dankjewel!!

 

Mijn voor situatie: Ik ben 24 jaar, 1.67m lang en weeg 56 kilo. Heb hiervoor altijd een 75B gehad, tot ik begon met fanatiek fitnessen en mijn borsten krompen tot een kleine B. dit was mijn druppel en ben daarom super blij met deze borstvergroting!

 

En jij??

Hoi Hoi, 

Geen dank meid! 

Ik mag nog, ik ben 28 september aan de beurt alleen dan bij een andere kliniek. Bij Dr. Peters.  Zo'n ongelooflijke zin in!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je hebt echt prachtige borsten!

Probeer je er niet te druk om te maken, ik moet echt goed kijken wil ik het zien.

Dat van het litteken is ongelooflijk balen, maar ook daar zie je straks in de loop der jaren nauwelijks nog iets van.

 

Ik heb zelf ook 325 cc, bij mij waren ze in het begin enorm ongelijk, rechts was veel groter dan links, links hing lager, heb me er zo druk om gemaakt... pff... maar het trekt allemaal bij.

 

Bij de ene heeft het meer tijd nodig als bij de ander.

Bij sommige vrouwen zit alles na 6 maanden als keurig op zijn plaats en zijn de borsten mooi zacht, bij de ander kan dit soms wel dik 1 jaar duren.

 

Geef het nog wat tijd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.