Ga naar inhoud

Jorro : december 2016/ hersteloperatie 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op ‎10‎/‎10‎/‎2017 om 18:44 zei Tries79:

Hoi @Ellen125 ik volg je dus ik ben erg benieuwd... bij de 4 maanden ga ik bellen voor een afspraak... Ik herken dat ongemak en die vervelende steken. Ook blijft er bij mij in mijn rechterborst een groot verschil zeurende pijn en mijn bh's zitten ook echt niet lekker :(

Hoop zo dat het nog veranderd... al zie ik dit niet echt gebeuren. 

 

Wens je alvast heel erg veel succes! 

 

Hoop dat @Jorro inmiddels al geholpen is... of weet wat er aan de hand is. 

 

Liefs Xx

 

 

 

Hi Tries, wat vervelend ook voor jou :(

ik heb net een heel bericht naar Ellen getypt toevallig:

 

ik ben inderdaad op controle geweest en heb voor nu een afspraak staat voor een hersteloperatie op 15 december :(.

het blijkt dus toch overmatige kapselvorming graag 2 tot 3 te zijn. gelukkig doet het geen pijn... dat gebeurt pas bij graad 4. het heeft daarom ook geen haast de operatie, maar ik wil er zelf gewoon zsm vanaf zijn en dit achter de rug hebben. heb ervoor betaald en wil ze zo goed als perfect hebben ook nu.

 

ik moet dus helaas weer onder het mes... ik zal jullie op de hoogte houden!

 

jij ook heel veel sterkte in ieder geval xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jorro Hmm balen! Kapselvorming? Was jouw borst ook wat harder dan? Ik kan er wel in knijpen maar is niet zo zacht als links. Sinds deze maand ook vaak van die steken in mijn borst. Zo vervelend. 

 

Krijg je een nieuwe prothese of wat gaat hij tijdens de hersteloperatie doen? Begint het herstel dan weer opnieuw? 

 

Waarom moet jij ook al 350€ betalen? Komt op mij over als machtsmisbruik. Je wilt het opgelost hebben maar hij doet dat alleen als je betaald. Terwijl je er niks aan kunt doen dat dit gebeurd. Bij de meesten is dat garantie... 

 

Gelukkig is het zo 15 december en heb je daarna hopelijk 2 mooie gelijke borsten. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorro jeetje een herstel dus... hopelijk dat je er dan idd vanaf bent en kunt gaan genieten van je borsten. Superfijn dat je ons op de hoogte wil houden. 

 

@Ellen125 fijn dat je deze vragen hebt voor @Jorro want ik denk dus hetzelfde.

 

Ik heb rechts dus echt pijn... Kan nu wel bellen maar dan zegt hij toch wacht tot de 6 maanden dus bel bij de 4 maanden dat is binnenkort. Mijn borst is dus echt een stuk stugger als dat links is

Links is al heel erg slap zacht zeg maar

rechts voelt echt stijf aan ook alsof er te weinig ruimte zit. Als ik erin knijp voel je dat ook en is geen prettig gevoel... links geen problemen mee. Andere vorm ook nog steeds zie de prothese zitten links dus totaal niet. Dus loop met 1 slappe zachte borst een 1 stijve harde borst 

 

 

Vind het vreemd dat er weer voor betaald moet worden. Kunt er toch niks aan doen moet toch gewoon vergoed worden binnen een jaar?

Vind ik niet netjes van hem!

 

Ik hoop dat het snel 15 december voor je is @Jorro 

 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames ik heb 2/11 mijn controle bij verdonck, ben dan 4 maanden po. Ben nog niet tevreden, heb nog steeds een duidelijk verschil tussen beide borsten. Hopelijk doet hij er iets aan en komt hij niet af met dat er voor de operatie al een verschil was of dat als hij een groter implantaat had gebruikt dat rechts dan weer groter werd dan links. Ik hoop op een hersteloperatie zonder extra kosten. Tijdens de operatie is het plaatje doorgebrand op mijn been (voor de coagulatie) en heb daar nu een serieus litteken dus bij het bespreken van het prijskaartje zal ik hem daar wel eventjes aan helpen herinneren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Opelke hoi ik vraag me dus al bijna 4 maanden af wat dat nou op mijn rechterbeen is... De dag na mijn borstvergroting had ik echt een flinke blaar en dacht nog wat is dit nou? Meteen een foto van gemaakt en dus thuis ook gezegd dit ga ik nog wel even bespreken met hem als ik op controle ga... want ben gewoon verbrand. Bij mij dus ook een flink litteken <_< Misschien een domme vraag maar jij zegt van het plaatje voor de coagulatie... Wat is dit? Ik dacht dat ze met een soort van soldeerbout tegen mijn been waren aangekomen. Zei nog thuis en tegen vriendinnen dit moet hij toch gemerkt hebben? En waarom zegt hij niet eerlijk we hebben je per ongeluk verbrand..

 

Dus ook ik ga dit aangeven als hij geld durft te vragen voor een herstel. Ik hoop natuurlijk ook dat hij mijn rechterborst wil repareren zonder kosten. Ik ga morgen bellen voor een afspraak zit dan bijna op de 4 maanden. Vind het wachten nu lang genoeg geweest 

Wil weten wat er aan de hand is waarom ik pijn blijf houden en het verschil heel graag weg hebben. 

 

IK wens je heel veel succes! Ik ga je volgen als je het goed vind zo kan ik op de hoogte blijven. Zo blij te lezen dat ik niet de enige ben met verschil en een litteken op mijn been. 

 

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Tries79 oh ik ben dus niet de enige bij wie dit is gebeurd.jouw situatie lijkt wel erg hard op de mijne... idd bij mij ook op mijn rechterbeen.. Ook direct een dikke blaar (dus ongetwijfeld een brandwonde). Ik dacht ook eerst dat hij me had geraakt met dat schroeiding en vroeg me af waarom ze dit niet eerlijk hebben gezegd. Net alsof je dat niet merkt... Maar hij ontkende dat dit kon omdat je benen worden afgedekt tijdens de operatie. Na aandringen en op mijn strepen te blijven staan zei hij dat het enige wat hij zich kon bedenken was dat het plaatje was doorgebrand. Dit is een plaatje wat ze op je plakken waardoor er via je lichaam verbinding gemaakt kan worden met dat ding waarmee hij je wonden dichtschroeit.. heb je hem hier nog niet over gesproken? Zou ik zeker doen! Je kan hem ook een whatsappje doen met foto. Wanneer ben je juist geopereerd? sowieso eis ik een littekencorrectie en hopelijk maakt hij mijn borsten dan ook ineens gelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2017 om 14:29 zei Tries79:

@Jorro jeetje een herstel dus... hopelijk dat je er dan idd vanaf bent en kunt gaan genieten van je borsten. Superfijn dat je ons op de hoogte wil houden. 

 

@Ellen125 fijn dat je deze vragen hebt voor @Jorro want ik denk dus hetzelfde.

 

Ik heb rechts dus echt pijn... Kan nu wel bellen maar dan zegt hij toch wacht tot de 6 maanden dus bel bij de 4 maanden dat is binnenkort. Mijn borst is dus echt een stuk stugger als dat links is

Links is al heel erg slap zacht zeg maar

rechts voelt echt stijf aan ook alsof er te weinig ruimte zit. Als ik erin knijp voel je dat ook en is geen prettig gevoel... links geen problemen mee. Andere vorm ook nog steeds zie de prothese zitten links dus totaal niet. Dus loop met 1 slappe zachte borst een 1 stijve harde borst 

 

 

Vind het vreemd dat er weer voor betaald moet worden. Kunt er toch niks aan doen moet toch gewoon vergoed worden binnen een jaar?

Vind ik niet netjes van hem!

 

Ik hoop dat het snel 15 december voor je is @Jorro 

 

Xxx

 

 

@Opelke

Ik ben 5 maanden op en er zit ook nog altijd een verschil tussen links en rechts. Ik heb ook steken in mijn rechter borst. Ik vind het ook raar dat het bij de meeste rechts is.

Links heb ik niets van problemen.

Ik vind het ook wel erg dat er moet extra betaald moet worden.

Ik ben ook geopereerd door Dr. V 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Opelke ik ben 7 juli geopereerd 

Dus nee jij bent niet de enige met nu een litteken op je rechterbeen :( Heb er de dag erna meteen foto's van gemaakt had er ook last van moest het echt leeg prikken. Daarna ook meteen gaan smeren met littekencreme helaas geen effect gehad. Dat is niet mijn enige litteken want ik heb aan de binnenkant van mijn linkerborst ook een litteken... toen het verband eraf ging zat er een flinke korst... dachten eerst nog dat het opgedroogd bloed was tot ik het onder de douche eraf wou spoelen en ook daar gewoon een brandwond zat. Nu dus ook een plek die niet meer wegtrekt 

 

Ik ben echt heel erg verdrietig geweest 

Ontzettend onzeker en iedere keer maar denken... Ach het komt goed... nog even volhouden er kan nog veel veranderen

Maar helaas is dit dus niet zo. Loop met 2 littekens en 2 verschillende borsten

En ben nu nog onzekerder als van te voren. Ik durf er ook met niemand meer over te praten want ze snappen me toch niet. Dus ben zo blij dat ik hier niet de enigste ben... en al zeker 4 met hetzelfde probleem zitten als mij. En ik eindelijk iemand gevonden heb met hetzelfde brandwond aan haar been. 

 

Hij heeft me iedere keer wel netjes te woord gestaan over mijn borsten hoor 

Vind het alleen zo jammer dat hij me beloofd heeft dat ik eindelijk 2 even grote borsten zou krijgen en dit dus niet zo is. Laatste gesprek aan de telefoon voelde ik me een beetje in een hoekje gedrukt toen hij zei... ja maar u blijft altijd een beetje verschil houden. Dit zei hij niet bij mijn 2e consult. Het zou opgelost worden dat was mijn wens

Ik zei hem duidelijk... Als u ze even groot kan krijgen ben ik echt zo gelukkig 

Geen probleem zei hij... dan stoppen we in de kleinste borst 20cc meer

De pijn die ik constant voel dacht ik eerst van... misschien komt dit omdat hij deze 3cm heeft moeten oprekken? Maar begin steeds meer te twijfelen 

Deze borst blijft hard zit een stuk hoger blijf de prothese zien en is nog steeds een stuk kleiner. Blijft rechtop staan met liggen en lijkt dan ook wat naar buiten te staan. Veel geld betaald om eindelijk normale bh's te kunnen dragen geen verschil meer te kunnen zien... Maar helaas draag ik nu hele dure bh's om het verschil van grote nog steeds te kunnen verbergen 

En zonder kleding schaam ik me nog steeds heel erg. Dus ik loop nog steeds altijd met een hemdje over mijn bh en dan mijn kleding 

 

Vind het jammer dan ook nog eens te lezen dat hij weer geld vraagt als hij een herstel moet doen. Heb hier niet om gevraagd! Hij is de expert hij opereert er iedere dag weet niet hoeveel

Dus ben erg benieuwd wat hij tegen mij gaat zeggen... hoe hij dit gaat oplossen 

 

IK volg je nu op het forum... zou je me aub op de hoogte willen houden?

Hoop zo voor jou dat dit allemaal snel word opgelost..

 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tries79:

Hey @Opelke ik ben 7 juli geopereerd... 

Dezelfde dag als mij... ongeluksdag blijkbaar.. pijn heb ik niet, ook vrijwel niet gehad.  Bij mij zei hij wel dat mijn borstbeen iets naar binnen stond tijdens het eerste consult waardoor bh's niet altijd mooi aansluiten. En er voor had ik ook verschil hoor, maar dit zou opgelost worden met 25cc meer te plaatsen rechts... niet dus.. ik houd je zeker op de hoogte. Maar wat mij niet duidelijk is is of hij op de hoogte is van die brandwonde op je been en wanneer je dit dan juist tegen hem hebt gezegd? Want toen ik 2 weken na de operatie op controle ging voor de hechtingen zei hij dat hij dit nog nooit had meegemaakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Opelke:

Dezelfde dag als mij... ongeluksdag blijkbaar.. pijn heb ik niet, ook vrijwel niet gehad.  Bij mij zei hij wel dat mijn borstbeen iets naar binnen stond tijdens het eerste consult waardoor bh's niet altijd mooi aansluiten. En er voor had ik ook verschil hoor, maar dit zou opgelost worden met 25cc meer te plaatsen rechts... niet dus.. ik houd je zeker op de hoogte. Maar wat mij niet duidelijk is is of hij op de hoogte is van die brandwonde op je been en wanneer je dit dan juist tegen hem hebt gezegd? Want toen ik 2 weken na de operatie op controle ging voor de hechtingen zei hij dat hij dit nog nooit had meegemaakt..

@Opelke ik ben niet bij hem geweest voor controle woon een beetje te ver weg dus gewoon bij mijn ha geweest. Hechtingen hebben er ook nog een weekje langer ingezeten. Hij weet dit nog niet... heb hem tot aan de 8 weken alleen maar aan de telefoon gehad over het verschil wat er nog steeds zit. Dat mijn borst maar niet wilde zakken en ik er last van heb. Heb foto's gemaakt om het hem te kunnen laten zien staat een datum bij en hij ziet het zo ook wel... littekens zie je echt heel goed. Tuurlijk gaat hij zeggen dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt 

Maar ik ben dan het bewijs dat het op dezelfde dag bij 2 personen is gebeurd.

Mag ik vragen hoe laat jij geholpen bent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tries79:

@Opelke ik ben niet bij hem geweest voor controle woon een beetje te ver weg dus gewoon bij mijn ha geweest. Hechtingen hebben er ook nog een weekje langer ingezeten. Hij weet dit nog niet... heb hem tot aan de 8 weken alleen maar aan de telefoon gehad over het verschil wat er nog steeds zit. Dat mijn borst maar niet wilde zakken en ik er last van heb. Heb foto's gemaakt om het hem te kunnen laten zien staat een datum bij en hij ziet het zo ook wel... littekens zie je echt heel goed. Tuurlijk gaat hij zeggen dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt 

Maar ik ben dan het bewijs dat het op dezelfde dag bij 2 personen is gebeurd.

Mag ik vragen hoe laat jij geholpen bent? 

10.00u

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tries79:

IK moest 9.15 binnen zijn en werd iets voor 10.00u naar de ok gebracht

Lag jij naast mij dan? Ik lag in het laatste bedje naar de ok toe

 

 

Stuur me maar een pb hoor 

 

Ik ben dan na jou aan de beurt geweest denk ik. Ik lag aan de andere kant van de kamer. Het laatste bed aan het raam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2017 om 13:21 zei Jorro:

Hi meid,

ik ben inderdaad op controle geweest en heb voor nu een afspraak staat voor een hersteloperatie op 15 december :(.

het blijkt dus toch overmatige kapselvorming graag 2 tot 3 te zijn. gelukkig doet het geen pijn... dat gebeurt pas bij graad 4. het heeft daarom ook geen haast de operatie, maar ik wil er zelf gewoon zsm vanaf zijn en dit achter de rug hebben. heb ervoor betaald en wil ze zo goed als perfect hebben ook nu.

 

en ik drag ook nog steeds een sportbh overdag, puur omdat dit gewoon nog steeds het fijnst zit haha.

 

voor jou is het nu ook even spannend allemaal he... ik zou je vooral instellen op een hersteloperatie, dan kan het altijd nog meevallen! en dat is zo erg allemaal niet, behalve dan wel balen dat er een klein bedrag van 350 euro aan verbonden zit:( (antwoord op jouw vraag ook @Ine1 x). maar qua pijn etc stelt het echt amper wat voor aangezien de borst wel al is opgerekt. plus mijn litteken gaat er zelfs nog mooier van worden zei Dr.Verdonck. deze was van mijn eerste operatie niet goed genezen.

dus ik ben heel benieuwd!

 

sterkte in ieder geval! xx

 

Hey, ik neem aan dat de herstelperiode dan ook veel minder lang zal zijn?

 

Want zou dit toch op mijn werk niet kunnen veroorloven, om pakweg nog eens een maandje uit te zijn? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Grownbabe:

@Ellen125 is het mogelijk om je foto's te zien? ik ga maandag op consultatie bij verdonck. Ik vraag me af of je kapselvorming hebt want bij motiva komt het bijna niet voor. (daarom dat ik voor motiva ga) Ik ben erg benieuwd wat verdonck zegt! Volg je. 

Ja dat lijkt mij dus ook niet. Borst is gewoon zacht, maar wel anders dan de linker. 

 

Ik zal je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffff, wat een gedoe allemaal bij die dr. Verdonck, @Jorro, @Tries79, @Opelke en @Ellen125. Wel opvallend dat jullie bijna allemaal dezelfde klachten hebben. En altijd vervelend, als je een hersteloperatie nodig hebt. Ik weet er alles van. Ik ben vorig jaar op vrijdag 13 mei (jaja.... vrijdag de dertiende, dat is bijna vragen om problemen :38:) geopereerd in het streekziekenhuis hier in de buurt. Bij die prothesewissel bleek dat er een prothese (met nog een vloeibare siliconengel) lek was en ik heb een flinke double bubble aan die operatie overgehouden. Ik ben het vertrouwen in die pc kwijt en omdat ik een groot deel van de kosten terug heb gekregen van de zorgverzekeraar i.v.m. de lekkende prothese, kan ik het mij permitteren om me 8 december door Dr. NIO te laten opereren.... ook een hersteloperatie dus, maar moet wel weer de hele smak geld betalen, omdat ik me niet door mijn oorspronkelijke pc laat opereren.  Maar ja... alles beter dan die double bubble en de last en pijn die ik daarvan heb.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed komt dames en dat jullie daarvoor geen extra geld kwijt zullen zijn.

Oja..... @Jorro, we hebben een clubje opgericht voor dames, die in december 2017 geopereerd worden. "Alle kerstballen verzamelen" heet het. Dus als jij ook lid wil worden...you 're welcome. (Ennuh.....klopt jouw topic titel wel? ..... december 2016????... of is dat nog de titel van vorig jaar?)

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

16 minuten geleden zei Jaydee:

Pffffff, wat een gedoe allemaal bij die dr. Verdonck, @Jorro, @Tries79, @Opelke en @Ellen125. Wel opvallend dat jullie bijna allemaal dezelfde klachten hebben. En altijd vervelend, als je een hersteloperatie nodig hebt. Ik weet er alles van. Ik ben vorig jaar op vrijdag 13 mei (jaja.... vrijdag de dertiende, dat is bijna vragen om problemen :38:) geopereerd in het streekziekenhuis hier in de buurt. Bij die prothesewissel bleek dat er een prothese (met nog een vloeibare siliconengel) lek was en ik heb een flinke double bubble aan die operatie overgehouden. Ik ben het vertrouwen in die pc kwijt en omdat ik een groot deel van de kosten terug heb gekregen van de zorgverzekeraar i.v.m. de lekkende prothese, kan ik het mij permitteren om me 8 december door Dr. NIO te laten opereren.... ook een hersteloperatie dus, maar moet wel weer de hele smak geld betalen, omdat ik me niet door mijn oorspronkelijke pc laat opereren.  Maar ja... alles beter dan die double bubble en de last en pijn die ik daarvan heb.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed komt dames en dat jullie daarvoor geen extra geld kwijt zullen zijn.

Oja..... @Jorro, we hebben een clubje opgericht voor dames, die in december 2017 geopereerd worden. "Alle kerstballen verzamelen" heet het. Dus als jij ook lid wil worden...you 're welcome. (Ennuh.....klopt jouw topic titel wel? ..... december 2016????... of is dat nog de titel van vorig jaar?)

 

Xxx Jaydee 

ja dat viel mij ook al op ja, allemaal dezelfde klachten bij jullie:huh:... hebben jullie ook allemaal motiva protheses? Hopelijk is het toeval en staan niet nog meer 'Verdonck meiden' dit te wachten... succes in ieder geval allemaal, hopelijk wordt alles netjes opgelost!

 

Liefs cat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jaydee:

Pffffff, wat een gedoe allemaal bij die dr. Verdonck, @Jorro, @Tries79, @Opelke en @Ellen125. Wel opvallend dat jullie bijna allemaal dezelfde klachten hebben. En altijd vervelend, als je een hersteloperatie nodig hebt. Ik weet er alles van. Ik ben vorig jaar op vrijdag 13 mei (jaja.... vrijdag de dertiende, dat is bijna vragen om problemen :38:) geopereerd in het streekziekenhuis hier in de buurt. Bij die prothesewissel bleek dat er een prothese (met nog een vloeibare siliconengel) lek was en ik heb een flinke double bubble aan die operatie overgehouden. Ik ben het vertrouwen in die pc kwijt en omdat ik een groot deel van de kosten terug heb gekregen van de zorgverzekeraar i.v.m. de lekkende prothese, kan ik het mij permitteren om me 8 december door Dr. NIO te laten opereren.... ook een hersteloperatie dus, maar moet wel weer de hele smak geld betalen, omdat ik me niet door mijn oorspronkelijke pc laat opereren.  Maar ja... alles beter dan die double bubble en de last en pijn die ik daarvan heb.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed komt dames en dat jullie daarvoor geen extra geld kwijt zullen zijn.

Oja..... @Jorro, we hebben een clubje opgericht voor dames, die in december 2017 geopereerd worden. "Alle kerstballen verzamelen" heet het. Dus als jij ook lid wil worden...you 're welcome. (Ennuh.....klopt jouw topic titel wel? ..... december 2016????... of is dat nog de titel van vorig jaar?)

 

Xxx Jaydee 

Ja vreemd he? Alleen hebben zij Mentor en ik Motiva. 

 

Ik heb je topic gelezen, wat heb jij veel meegemaakt zeg! Fijn dat je je het kunt permitteren om naar Nio te gaan. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei CatvonDee:

 

ja dat viel mij ook al op ja, allemaal dezelfde klachten bij jullie:huh:... hebben jullie ook allemaal motiva protheses? Hopelijk is het toeval en staan niet nog meer 'Verdonck meiden' dit te wachten... succes in ieder geval allemaal, hopelijk wordt alles netjes opgelost!

 

Liefs cat!

 

Alleen ik heb Motiva. De anderen hebben Mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames ben terug van mijn controle. Gelukkig geen kapselvorming. Hij zei om het 1jaar/1,5 jaar de tijd te geven. Zolang wil ik niet meer wachten dus over 6 maanden ziet hij me terug. Hij zei dat tegen dan mijn rechterspier nog wat kan ontspannen en ze misschien alsnog gelijk worden. Ik hoop het maar geloof niet dat dit vanzelf bijtrekt.. Hoe het nu is vind ik het geen 3000 euro waard. Ga een tijdje afstand nemen van het forum. Ben ongelukkig en gefrustreerd door mijn rechterborst. En er kan de eerste tijd toch niks aan gedaan worden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach @Opelketoch. Wat vervelend dat je zo ongelukkig en gefrustreerd bent. Als het jou helpt om ff afstand te nemen van het BF, dan moet je dat zeker doen. Ik loop zelf dus al anderhalf jaar met een lelijke double bubble, maar ik vind het juist fijn om ook ervaringen van anderen te lezen hier.... dan weet ik dat ik tenminste niet de enige ben, bij wie het niet helemaal gegaan is, zoals het hoort. Maar ieder mens is natuurlijk anders. Heel veel sterkte meis.... hopelijk komt het allemaal vanzelf goed.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.