Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee heb er geen pijn aan ofzo ze zei ook dat het er rustig uitzag maar zolang die wond open is is er natuurlijk wel een infectie gevaar! en idd wat je zegt die meiden doen dat nooit want bij mijn assistente was het ook de eerste x en was heel nieuwschierig haha daarom durfde ze ook niet die hechting verder eruit te halen denk.

Heey Mii, vind het ook vreemd mischien omdat ik op mijn zij geslapen heb? wanneer mag dat eigenlijk weer ? dankje zal idd vast goedkomen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie,

Zal inderdaad wel schrikken geweest zijn.

Ik zou morgen toch maar terugbellen en naar valerie of dr plovier vragen dan ben je toch wat geruster hé!!

En slaap maar lekker op je zij hoor heeft er niets mee te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, dat klinkt niet fijn en dat was denk ik wel ff schrikken ja!Hoop echt voor je dat je snel terecht kan en anders

kan je mischien ff naar de apotheek gaan voor speciale pleisters die je volledig over de wond kunt doen zodat er in ieder

geval niets in kan komen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

Ik kan morgen om 5 uur terrecht bij de kliniek, ben door de assistent al helemaal ingetaped haha zelfs tot aan mn buik! heb net ff naar mn wond gespiekt maar heel de onderkant van mijn borst is blauw! heel vreemd ben echt benieuwd wat ze morgen gaan zeggen !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Bij mijn zit er ook wat bloed door heen maar dat is al vanaf het begin.

Wel fijn dat je vanmiddag terecht kan.

Ben benieuwd zelf slaap ik ook op me zij al vanaf de 2e dag, wel

Heb ik ze op de spier.

Groetjes karolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat vervelend voor je zeg!Balen dat je weer naar de kliniek moet, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen toch!!

Ik heb vanmorgen de hechtingen eruit laten halen, pfff wat een genot zeg! Zag er allemaal mooi uit volgens de assistente van de huisarts. Heb ook bijna geen pijn meer, alleen als ik 's nachts op mijn zij gelegen heb, net of er dan teveel druk op staat.

Succes morgen bij dr plovier!

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!..

Veel succes vandaag alvast.

Ik heb sinds gister trouwens echt ontzettend last van mijn linkerlitteken.. die band duwt er de hele tijd op erg pijnlijk en om gek van te worden :25:

Daar zit ook bloed op al vanaf dag 2 maar nu ben ik bang dat als ze straks de hechtingen erruit gaat halen en die pleister zit aan de wond dat ze hem gaan opentrekken..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag bij dkr Plovier geweest en het was gelukkig niks ergs!

er zat een bloeduitstorting en daarom bloeide het, hij heeft de hechting eruit gehaald en zei dat het al mooi genezen was.

Wat een opluchting :D @roosie, daar was ik ook bang voor maar die blijven niet plakken teminste niet bij mij het geval:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.