Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

*** Ik zou t denk ik ook gelijk doen, het zal misschien nog wel iets bijtrekken, maar als t litteken van binnen verkleefd zit wordt dat harder en dan kan je prothese niet indalen inderdaad. Ik heb met mijn buikwandcorrectie ook zoiets gehad, een nabloeding (dat is het bij jou in feite ook geweest denk ik?) en dat litteken zat ook vastgegroeid op de lagen eronder. Heb ik ook los laten snijden, is eigenlijk een fluitje van een cent (bij mij ging het onder plaatselijke verdoving), en dan ben je er wel vanaf!

Succes met je beslissing!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey dames,

Bedankt dat jullie zo mee denken, ik heb 18 april vakantie dus ik ga een afspraak voor dan maken en mocht het nou echt helemaal weggetrokken zijn dan kan ik het gewoon afzeggen idd!

Bij mij komt het idd door die bloeding denk ja, hij zei ook al gelijk dat het opereren werd maar pas toen ik vroeg of het ook zo kon wegtrekken zei hij: mischien maar dat weet ik niet zeker en dat kan pas na 6 maanden goed komen! dus denk dat hij het ook beter vind te opereren ! Het kan ook onder plaatselijke verdoving ja maar hij zei je kan beter ff gewoon weg zijn dat is veel fijner voor jezelf en dat is ook wel zo eigelijk het is toch sedatie dus je bent er niet ziek van tis maar een klein ingreepje eigenlijk! Vind trouwens de service wel goed bij plovier, hij lost het gelijk op en wou gelijk tijd voor me maken hij zei dat hhhij het vervelend zou vinden als ik van de zomer niet trots kan rondlopen :D hij had ook kunnen zeggen: wacht maar eerst een half jaar!

Ik ga ff informatie opzoeke van meiden die hetzelfde hebben, ben al blij te horen dat het bij jou allemaal goed is ingrid:D doet mee weer gerust stellen!

Liefsssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bambie ,

wat jammer allemaal !!

als je in april vrij bent , zou ik die kleine ingreep idd laten doen ! alles komt dan goed tegen dat de zomer eraan komt !

succes ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames bedankt allemaal voor het meedenken.

Ik ben donderdag gebeld door Valerie en kan maandag 18 april om 13 uur geopereerd worden:D dus dat komt perfect uit ivm werk!

nu heb ik wel die vrijdag ervoor de bruiloft van mijn vader dus weet niet of ik nou mag drinken en mmijn zus vliegd dan weer terug naar huis dus die kan ik helaas niet uitzwaaien:(

ben heel erg benieuwd hoe het erna uit gaat zien en ben stiekem toch ook wel weer een beetje bang!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esie: me litteken is nog altijd hetzelfde helaas :(

@mii, Ja haha is mooi en relaxt wonen daar die kennen daar geen stress haha!!

Ik hoop wel dat ik mag drinken op de bruilofd naar me pa !! kga ze gewoon ff mailen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hey Bambie!

Las dat je je BV hebt laten doen bij Plovier!

Ik ga 24 mei op eerste consult!

En hoe is je operatie vandaag voor je litteken verlopen?

Hoe kwam het eigenlijk dat het ene litteken ingekapseld was?

Had het gezien op je foto's ook...

Maar voor de rest vind ik ze prachtig! :126:

Xxx Blue :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blue, ja is goed gegaan hoor:D was maar kleine ingreep, dat is gewoon een vorming van je litteken dat komt denk niet zo super vaak voor ik had daar een flinke blauwe plek en dan heb je daar meer kans op!

@mii, heey meid ik ben maandag geholpen en het ging goed, heb alleen dr plovier erna niet gesproken ik moest ect weg want me zus moest weer optijd naar schiphol om terug te vliegen! ben echt wel benieuwd hoe het er nu uitziet kan nu nog niet veel zien met die pleister erop en die borst is ook weer vol met vocht dus moet WEER geduld hebben pffff ! ben het nu wel beu aan t worden hoop nu toch wel dat het allemaal goed is anders word ik gek denk!

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

ik heb sedatie gekregen net als de vorige x , heb nu een 75E de 75 D bhtjes had ik toch echt te vroeg gekocht!

hoe was vakantie trouwens?? nog topless gezond? ik zat vanmiddag op een camping strandje en daar lage veel vrouwen topless als ik die grote pleister er niet op had gehad had ik me bovenstukje ook uitgetrokken:D beetje late vraag maar zit nu niet zo vaak meer hier ik kijk wel elke dag ffkes maar bijhouden lukt me niet meer haha ! zit nu veel liever buiten met dit weer :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een mooie maat heb uiteindelijk gekregen! :43: Nee ik heb niet topless gezond, in egypte heb ik er geen een gezien die het deed!! Dusja vond het niet gepast, als er nou 1 iemand t ook had gedaan had ik het ook wel gedaan! maar goed, ik ga nog naar portugal en dan ga ik t zeker doen... :D Durf je het wel gewoon? Hoe is het met je onzekerheid meis? Ik heb nu niet echt kunnen checke omdat er op me vakantie niemand topless was... dusja.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik het ook niet doen hoor, wel als er meerdere zijn gewoon liggend dan he niet dat ik ga bedmintonne in me blote tiete ofzo haha, ja het is moielijk te zeggen want het is winter geweest maar ik ben nog altijd stik jaloers dat is niet uit me te slaan denk want als ze geen grote borsten heeft denk ik weer dat me vriend haar knapper vind dan mij dus zo blijft het altijd wel wat bij mij! lastig he onzekerheid en jaloers zijn enzo is echt nie goed voor je relatie maar je kunt er echt niets aandoen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee dat zou ik ook niet doen, gewoon liggend of zittend op je handdoekje!! Of zwemmen zou ik misschien ook nog wel doen hihi! maar in egypte is het toch allemaal wat anders en niemand deed het dusja! Het was ook wel heeel erg rustig in ons hotel!! Ja jaloers zit in je klopt.. vervelend als je daar last van hebt, maar je doet er niks aan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.