Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heey heey,

Ik ben een hele trotse mama van een zoontje (2 jaar)

Ben zelf 21 en vind het verschrikkelijk om kleine borsten te hebben (cup a )

ik ben 1.64 lang weeg 51 kilo en heb een cup a en wil graag een volle c als dat mogelijk is heb wel borstvoeding gegeven had toen een cup c.

Heb nu eindelijk aan mezelf toegegeven dat ik tog eigenlijk wel heel erg graag een bv wil:D

ik heb maandag 25 oktober mijn eerste consult bij docter maas in bilthoven ik ga samen met mn vriend.

hoor dat de ingreep best klein is dus ben er nu niet meer zo bang voor maar nu ik het eenmaal wil wil ik er echt niet te lang meer mee w88 heel stom mischien maar tis net of ik verliefd ben eet slecht slaap slecht kan niet w88 tot maandag denk er constant aan!!

kzit alleenn in over de datum die ik moet gaan kiezen ivm mijn werk, ik werk in een winkel met altijd personeel te kort, de drukke kerstdagen komen eraan en aangezien ze bij de bergman kliniek geen lannge wachtijdden hebben ben ik bang dat me revalidatie rond de feestdagen valt

nu heb ik wel aan mijn filiaalleidster verteld dat ik het graag wil maar niet dat dat al zeker is ofzo

ze zei al wel dat ik dan niet tegen de district leider moet vertellen waarvoor ik geopereerd word ivm ziektewetuitkering alleen vinden jullie dat ik t kan maken tegenover mijn collega's om zomaar opeens te zeggen ik kom 6 weken niet werken ook niet met de kerst want ik ga me laten opereren terwijl hun met de gebakke peren zitten en mijn filiaalleidster zal denk best pissig zijn die zal wel verwachten dat het over een paar maanden pas kan wat natuurlijk ook gewoon kan maar ik wil absoluut niet zolang wachten als t eerder kan.. ik zou graaag jullie mening horen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi..

Welkom op het forum... :D

Spannend dat je de stap hebt gezet om een bv te laten doen!

En je hebt dezelfde leeftijd als ik haha ;)

Ik werk ook in een winkel en ik heb 4 weken vakantie genomen.

Daarna ben ik weer aan het werk gegaan! Wat voor winkel werk je?

Als je werk niet zo zwaar is zou je in principe na 4 weken wel weer aan het werk kunnen!

lastige beslissing, je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk!!

Wil je het wel aan je collega's vertellen of ga je iets anders verzinnen?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

wat leuk een snelle reactie:D en een leeftijdsgenootje:D

Heb 't al wel verteld ja tegen mn collega's zal tog moeten ze zullen t zien alleen mijn districtleider zie ik eigenlijk zelden en heb ook juridisch advies gevraagd en je mag gewoon in de ziektewet alleen je kunt beter niet zeggen wat voor operatie want vaak gaan ze dan proberen je geen uitkering te geven maar mijn filiaalleidster weet t wel maar zal t niet tegen haar zeggen dat weet ik zeker ik werk bij de aldi en dat is dus echt zwaar tilleen of achter de kassa. aan de ene kant kan ik natuurlijk gewoon wat plannen want mijn dl zal denken dat t om een medische operatie gaat maar vind het wel lullig tegenover mijn filiaalleidster heeel moeilijk mischien moet ik tog maar is een xtje geduld hebben of juist een x egoïstisch zijn.. vind jou borsten echt superrrrrrrrr mooi hoelang ben je en hoeveel weeg je ???

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat onzettend grappig... :D

Ik werk ook in een supermarkt!!! bij Dirk vd Broek!

Dus ik doe ook het zware werk, ik vul vakken dus de eerste 6 weken heb ik dit ook niet gedaan!

Ik heb tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik een operatie ging doen en hiervoor 4 weken vakantie opnam!

In jou geval kun je dan in de ziektewet ;) En daarna heb ik nog 3 weken fulltime achter de kassa gezeten..

Dit ging wel goed hoor :) Nu doe ik het zware werk weer en heb geen enkel pijntje meer!

Hoe reageerden je collega's? Ik zou doen wat jij denkt dat het beste is... :)

Als ik in jou schoenen stond zou ik zo snel mogelijk mijn bv laten doen..

Misschien begrijpen je collega's je wel heel goed en vinden ze het oke..

Bedankt voor je compliment.. :) Ik ben 1.68 lang en weeg 54 kilo

en jij?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie.

Spannend he zo'n eerste consult. Ik stond te trillen als een rietje toen ik voor t eerst een afspraak had gemaakt. Ben erg benieuwd wat je arts je adviseerd, komt vast goed...

Een borstvergoting is geen hele grote ingreep, maar het herstel is best zwaar. Vooral de eerste 5 dagen!!!

Na een week of 2 ben je al wel weer redelijk 'mobiel'hoor, maar zwaar tillen en hoog reiken mag absoluut niet! Ik ben nu zelf bijna 4 weken PO en begin nu weer een beetje alle dagelijkse werkzaamheden weer op te pakken. Alleen dingen waar ik mn armen echt veel bij moet gebruiken vermijd ik liever nog even (bv stofzuigen)

Denk dus dat het wat je werk betreft misschien niet nodig is om 6 weken weg te blijven, maar misschien dat je na 4 weken al wel weer wat werk op kan pakken (ik weet natuurlijk niet of je werk evt. te zwaar is)

Of misschien kan je wat aangepast werk krijgen???

Of je de ziektewet in mag dat verschilt per werkgever. Ik zelf heb 4 weken verlof, waarvan ik 2 weken in de ziektewet zit en 2 weken vrije dagen inlever.

Kan me voorstellen dat, nu je de beslissing genomen hebt, niet te lang meer wil wachten. Misschien nog maals een gesprekje met je filiaalleidster aan gaan en vertellen hoe belangrijk dit voor je is....

Heel succes ermee en hoor graag hoe je consult verlopen is...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

Welkom en wat spannend dat je al bijna op consult mag!!!

Ik begrijp dat je het moeilijk vindt om je werk in de steek te laten voor je boobjob maar ik persoonlijk vind dat je voor jezelf moet kiezen. Het is toch niet zo dat ze geen extra hulp kunnen vinden voor de drukke dagen en dat alleen jij dat kan? Kunnen ze geen uitzendkracht laten komen voor die paar weken? Wat als je echt ziek zou zijn of een ander soort operatie moest ondergaan? dan moeten ze toch ook voor vervanging zorgen? Jammer dat je al tegen iemand hebt gezegd wat je gaat doen, anders had je gewoon kunnen zeggen dat je geopereerd wordt en dat je het te persoonlijk vindt om te zeggen wat het precies is. Het gaat hier om jouw lichaam en jouw geluk. Als het belangrijk voor je is dat dit snel gebeurt, dan moet je dat doen, als je er geen probleem mee hebt om nog een paar maanden te wachten dan zou ik wel gewoon gaan werken.

Dit is gewoon mijn mening hoor, ik zeg niet dat je het zo moet aanpakken maar dit is hoe ik het zie.

X Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18

ik wil ook best eerder werken alleen ben bang dat t niet ga mogen ik heb ook geen vakantie dagen meer maar had een juridisch adviseur gebeld en vertelde dat je niet hoef te zeggen wat voor operatie wel zul je naar de bedrijfsarts moete en die zal mij dan dus arbeidsongeschikt stellen en heeft geheimhouding plicht alleen t lullige vind ik dat mn filiaalleidster t wel weet waarvoor en ook weet dat ik t kan uitstellen maar kan natuurlijk ook even goed praten en me wel beschikbaar stellen voor evenntueel licht werk ik zal t maar op me af laten komen mischien moet kan ik zowiezo pas over 2 maanden terrecht en maar ik me voor niks druk

mijn collegas reageerden heel positief alleen gaan ze waarschijnlijk nog meer overuren moeten draaien door mij wat ik dan weer vervelend vind maarja ..

ik ben 1.64 en weeg 51 kilo wil iet te klein nemen want als ik het doe doe ik het goed ben daarom heel benieuwd wat t maximalen is wat er in gaat kunnen, ik vroeg t aan jou omdat jij best wat vooruit ben gegaan op cupmaat super mooi zou ik ook willen maar wil t ook weer niet TE groot vind jou maat echt mooi bij je lichaam passen terwijl jij helmaal niet zo groot ben en niet veel weegt.zal morgen een fotoplaatsen van hoe mn borsten nu zijn:D

@ a70

Ja ben zoooooo zenuwachtig pfffff,

t herstel zie ik ook t meest tegen op aangezien ik een zoontje van 2 heb.

ik ga mezelf zeker aanbieden op werk wat ik wel zou kunnen doenn,

ik ga idd heel goed praten met mijn fl, ja die ziektewet is schijnt allemaal best lastig want ze zijn het uiteindelijk wel verplicht maar veel zullen het gaan weigeren en dan zul je het moeten aanvechten waar ik natuurlijk niet op zit te wachten en dan waarschijnlijk geen verlenging zal krijgen van mijn contract dat loopt tot april..

zal t zeker meteen vertellen de 25ste ben echt zooo benieuwd..

p.s. hb jou borsten natuurlijk ook even gechekt geweldig mooi vooral dat zo zo goed bij elkaar staan welke cup heb je nu?

liefssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt.. :) Ja ben van een A/B naar 75E gegaan, als zou je het niet zeggen hoor!

Ik vind ze ook niet te groot voor mijn lichaam!!

Toen jij tijdens je zwangerschap een C had, vond je dat precies goed of had het nog wel groter gemogen?

Heb je zelf al een idee hoe je ze geplaatst wil hebben en of je rond of anatomisch wilt?

Ik zou toch voor jezelf kiezen hoor en voor die operatie gaan!!

Misschien kun je wel wat aangepast werk krijgen na die paar weken..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ daffyduck

heeey

dat is ook een beetje het probleem waar ik werk kunnen ze dus nooit echt vervanning krijgen maarja eigenlijk is dat natuurlijk niet mijn schuld maar van t bedrijf zelf.. ik had t liever niet gezegt maar heb best een hechte band met mijn collegas en is mischien wel verdacht om niet te zeggen waarom ze zullen het denk ook gaan zien of me gaan uithoren.. ik w8 m consult af en dan bel ik eventueel mn fl ter plekke om te vragen of ze t goed vind...

mischien denk ik wel teveel aan anderen want als het andersom was zouden ze mischien ook aan hun eigen denken ff afwachten ...ik zie dat jij over een maand aan de beurt bent spannend hoor welke maat zou je ongeveer t liefst willen???

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18

vond ze toen zeker mooi wat meer had zeker groter gemogen nu ik er echt voor mag kiezen, mijn zus heeft ook cup e en is heel kort maar vind het bij haar wel heel groot in verhouding met haar lichaam maar bij jou absoluut niet gek he dat dezelfde cupmaat zo kan verschillen.. ben wel blij dat ik met jillie kan praten mn vriend word helemaal gek van mij haha ..ik hou jullie op de hoogte

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej bambie,

Dank je wel hoor. Ik heb nu 1 bh gekocht sinds mn BV e dat was een 70E, maar heb ook een aantal D gepast die goed zaten. Dus hou t nog even op een 70D. (ik ben 1.70m en 53 kilo)

Heb zelf ook een kindje (dochtertje) van bijna 2 (as vrijdag is ze jarig). De zorg voor haar was best zwaar na de bv, maar als je hulp hebt komt die allemaal best wel goed hoor!

Als je het niet verplicht bent om te zeggen waarvoor je geopereerd wordt, moet je het ook niet doen!

Net wat Daffy zegt: kies maar een keer voor jezelf dan!!!!

En wat de grote betreft is mij advies: kies een maatje groter, want grote went erg snel!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog een krappe maand en dan ben ik aan de beurt, ik kan ook niet wachten hoor, liever vandaag dan morgen!!!

Ik ben 1 van de weinigen hier denk ik die al van te voren zegt dat ze voor een grote cup wil, dus ik ben sowieso niet tevreden met minden dan een D. De meesten willen een cup die bij hun lichaam past maar ik denk dat elke cup bij je lichaam past, het is een kwestie van wennen. In Real life hebben ook genoeg tengere meiden een grote boezem en zwaardere dames een kleine cupmaat. Het is toch niet perse zo dat als je tenger bent dat grote borsten misstaan of dat het er niet uitziet als je groot bent en je hebt kleine borsten? Ik denk dat het een kwestie van smaak is en mijn smaak is grote borsten :1big_boobs: . Ik vind dat mooi bij vrouwen, of ze nou echt zijn of niet. Ik vind wel dat het er natuurlijk uit moet zien maar tegenwoordig zien de meeste borsten er natuurlijk uit dus daar maak ik me geen zorgen over.

Ik had vroeger grote borsten (zie gallerij) en wil minimaal deze maat terug....ik ben benieuwd of het gaat lukken!

xxx Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Ik ben vorige week bij Dr maas geweest. Heel aardige man. Beetje apart maar goed.

Hij vroeg aan mij wat ik wilde en ik had geen idee eigenlijk behalve grotere borsten.

We zijn gewoon gaan passen tot ik had wat ik mooi vond. Wij kwamen uit op 300cc. Hij ggebruikt het liefst ronde protheses omdat hij de risico's van het draaien van de anatomische te groot vindt. Ik krijg ze voor de borstspier omdat ik genoeg weefsel en borstplooi heb.

Ik heb de dag gepland op 5 januari dus ook nog even afwachten. Maar ben ook de hele tijd met borsten bezig hahah.

Veel succes morgen ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@a70

ik zie idd op tege de revalidatie met de kleine maar wat je zegt met veel hulp kom je best ver en zal die wel krijgen alleen wel frustrerend denk haha.. ik ga ook voor een vollere maat idd lijkt me het verstandigst

liefsss

@ daffyduck

Ja precies ik vind het een hele onderneming en veel geld zou t heel erg vinden als ik daarna nog niet tevreden ben, mijn zus is helmaal klein en heeft cup e staat elemaal niet verkeerd maar voor mij wel te groot vind dat weer net iets te eng zo een verschil maar t moet wel zeker een volle c worden bij mij, je hebt van nature hele mooie borsten maar ook zeker borstvoeding gegevenn?? ik had met mijn zwangerschap ook een volle c en nu lijk ik minder te hebben dan dat ik voor me zwangerscap had..

xxxxx

@jayro

heey ja maar ik denk dat ze dat allemaal wel een beetje zijn haha ..wel fijn om te horen dat hij ronde gebruikt ben ik wel voor..kon je toen pas terecht? of was dat je eigen keuze?

ja ik kan me hoofd er niet van afzetten kwil ze t liefst morgen al hahah .. ik moet trouwens niet a.s maandag maar die erop dus nog ff me zenuwe in bedwang houden:D

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bambie

welkom :)

spannend joh je eerste consult,en die is altijd erg leuk ook,dat is dan echt je eerste stap he :D

en wat heb je zelf in gedachten allemaal?of laat je het nog even op je afkomen qua advies?

in elk geval alvast veel lees en post plezier op het forum en een goede voorbereiding :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18

heb mij foto geplaatst..

alleen aan mn beste vriendinnen me vader, aan me schoonmoeder, zus en me 3 collegas wou t eigenlijk aan niemand vertellen maar ze zullen tog gaan weten dat ik geopereerd word en moet ook revalideren enzo en jij??

liefssss

@moontje

Heeeyy heey

Ja kan echt niet wachten tot maandag:D ik zou graag ronde siliconen willen en t lieft achter de spier of dualplane, heb nu een a cup en zou tog zeker een volle c willen zo groot mogelijk eigenlijk wat bij mn lichaam kan en mooi is natuurlijk hoop wel dat het kan heb wel borstvoeding gegeven dus dat scheeld natuurlijk:d

Ja dankje vind het wel heel leuk om hier met mensen te praten heb ik hier in mn omgeving niet :D

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Heb je foto gezien..

En ik denk echt dat je hele mooie boobies gaat krijgen!!!!

Dat zie ik nu al aan je vorm en stand van tepels, gaat goed komen meis :D

Ik heb het tegen ouders, zusje en aan 2 vriendinnen verteld!

Maaarr.. het is ook al uitgelekt, dus dat gaat zo snel..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en in de zomer valt het zoizo wel op.. ;)

Ik wil gewoon mooie truitjes aan kunnen doen zonder ze te verbergen omdat ik bang ben dat iemand het ziet!!

Ik ben na 4 weken weer gaan werken, 3 weken heb ik achter de kassa gezeten

daarna weer vakkenvullen, geen enkele last gehad.. echt fijn! :)

Weet jij al wat je gaat doen met je bv? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

liefsss

@ daffyduck

Ja precies ik vind het een hele onderneming en veel geld zou t heel erg vinden als ik daarna nog niet tevreden ben, mijn zus is helmaal klein en heeft cup e staat elemaal niet verkeerd maar voor mij wel te groot vind dat weer net iets te eng zo een verschil maar t moet wel zeker een volle c worden bij mij, je hebt van nature hele mooie borsten maar ook zeker borstvoeding gegevenn?? ik had met mijn zwangerschap ook een volle c en nu lijk ik minder te hebben dan dat ik voor me zwangerscap had..

xxxxx

xxxxx

Ja ik heb wel 2x borstvoeding gegeven maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, het heeft met de zwangerschap zelf te maken. Mijn bosten waren ook niet veel groter tijdens de borstvoedingperiode dan tijdens het eind van de zwangerschap.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt idd ze zijn al voor de bevalling enorm !! hoeveel cc ga je nemen en naar welke cup wil je gaan??

Ik wil graag een grote c maar zie veel meiden van mij lengte en gewicht die een D/E hebben wat ik tog ook wel heel erg mooi vind en vind 't absoluut niet misstaan zooo moeilijk allemaal!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt idd ze zijn al voor de bevalling enorm !! hoeveel cc ga je nemen en naar welke cup wil je gaan??

Ik wil graag een grote c maar zie veel meiden van mij lengte en gewicht die een D/E hebben wat ik tog ook wel heel erg mooi vind en vind 't absoluut niet misstaan zooo moeilijk allemaal!!

xxx

Ik weet nog niet hoeveel cc, mijn pc bespreekt dat allemaal vlakvoor de operatie en welke cup ik wil uitkomen? Cup groot haha. Nee ik weet t niet, heb heel veel los vel nu, erge hangtieten en wil gewoon goedgevulde borsten. van mij mag hij erin gooien wat erin past en wat mooi staat. dat laatste is natuurlijk persoonlijk dus ik heb een aantal foto's verzameld van bv's met grote borsten zodat hij kan zien wat ik mooi vind en hoe groot ik ze ongeveer wil hebben. dat is iig zeker een E cup. Ik ben niet bang dat ze te groot worden, want daar hou ik wel van....

Mn omgeving weet dat en vraagt mij nu elke keer: Daph, je laat ze toch niet te groot maken he, je bent zelf vrij tenger....in het begin zei ik dan: nee joh, gewoon wat bij mn lichaam past, maar tegenwoordig zeg ik gewoon dat ik ze groot wil......dan is het dalijk niet zo'n shock haha.

Ik denk maar zo: Je kan ze beter te groot laten maken dan te klein, te groot went snel, te klein brengt alleen maar weer spijt en frustraties met zich mee en dat is nou juist niet de bedoeling. Dus als je pc met 2 maten aankomt zou ik lekker de grootste nemen, zoveel zal het toch niet schelen uiteindelijk.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja juist ik ga ook vragen wat er als meeste in zou kunnen want er kan tog nooit zoveel in dat het overdreven te groot word, maandag krijg ik 't te horen en ook de datum kan gewoon niet etenn zo zenuwachtig ben ik haha echt raar dat 't allemaal zoveel met je doet !!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.