Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

heey bambie!!

net ff je fotos bekeken en ziet er al goed uit zeg!

die bult zie ik niet echt hoor..

maar geen reden tot paniek, komt goed !!

je borsten zijn aparte wonden dus genezen ieder apart!!

geef t gewoon ff de tijd en je zult zien dat het goed komt :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

Dankje:D ben er ook al heel blij mee alleen die bult viel me echt op op die foto die ik schuin heb genomen die vooraan in mijn gallerij staat, de linkse borst eigenlijk als je vanuit de foto kijkt (voor mijzelf rechts :P) vind het een raar zicht zie het trouwens in het echt niet alleen op de foto mischien raar genomen ofzo:D je hebt wel gelijk ja de ene is wat meer ingedaald dan de ander denk! jou boobies zijn ook echt heel mooi geworden he ga je nog op na controle als je 6 maanden PO ben ?

Liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

Tja ik denk niet echt dat het persee nodig is want wat wil hij gaan controleren dan? je ziet zelf wel als er iets niet goed zit ik denk dat hijzelf meer het resultaat wil zien wat begrijpelijk is natuurlijk:D ik moet na 6/8 weken en na 6 maanden maar ga denk alleen na 6/8 weken zal denk ook nog wat vragen hebben enzo, het is vanuit mij volgens de tom tom 55 minuten rijden maar wij deden er 40 minuten over dat valt opzich wel mee! jij woont niet zo ver van mij vandaan he dus je zou het kunnen doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga ze niet meten, heb ik vorige keer wel gedaan maar werd er niet blijer of wijzer van ofso haha. Ik probeer me deze keer niet teveel op borsten te focussen anders word ik gek.. en mijn omgeving al helemaal haha!

Maar ze zijn echt groot hoor! Gaat je zeker een mooie maat opleveren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

kan nu pas eindelijk weer komen kijken. Leuk dat je weer foto's hebt gemaakt, zijn al behoorlijk iin volume toegenomen volgens mij (als ik het zijaanzicht bekijk lijken ze echt veel voller). Die bult zie ik ook ja maar ik denk dat dit gewoon moet indalen zoals iedereen zegt geduld geduld. Gewoon goed je kliniek bh met velco strip (ofzoiets) dragen die zorgt voor een continue druk op je borsten. Volgens mij voor het indalen en de zwelling?

Ze zijn nu in ieder geval al mooi!!

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

ben benieuwd of ze nog gegroeid zijn!!

Heey Lieke,

Ze zijn idd wat groter geworden :D en die bult zie ik op fotos bij wat meer mensen mijn rechterkant moet gewoon nog meer indalen dat is bij eel veel meiden dat de rechter kant minder snel indaald ik moet GEDULD hebben wat best moeilijk is! heb vannacht echt op mn zij kunnen slapen heerlijk zeg ik heb echt goed geslapen:D voor jou nog precies 1 weekje SPANNENDDD!!!!!!!!! al veel zenuwen????

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie,

Net je nieuwe foto's bekeken

Je rechterborst zit inderdaad wat hoger maar zou me hier niet teveel zorgen om maken, ik had dit ook de eerste 2 a 3 weken en is helemaal in orde gekomen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey evi,

Bedankt voor de geruststellin, denk ook wel dat dit goed gaat komen heb wel ff plovier gemailt met foto ff kijken wat hij ervan zegt :D opzich ziet hij er niet ander uit dan de ander kwa vorm behalve die bult dus denk niet dat het de cillicoon is waar ik dus stiekem een beetje bang voor benn :blush:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb weer wat hoor, wou gister gaan douchen zie ik opeens bloed door mn pleister heen gedrukt!Ik vandaag bij de assistente van de huisarts de hechtingen eruit laten halen maar me wond begon een heel klein beetje te bloeden en er kwam een beetje wondvocht mee, volgens de assistente zag het er rustig uit maar ze wilde hem er niet verder uithalen omdat ze bang was dat me wond verder open zou gaan en zei dat ze liever had dat ik terug naar de kiniek ga. Ik ga morgen even bellen voor een afspraak want kreeg vandaaag moeilijk contact met de kliniek. Ben benieuwd hoop dat het snel dicht groeid want moet maandag weer werken eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!..

Wat vervelend dat het is gaan bloeden en dat je daarvoor nu helemaal naar de kliniek moet..

Ik zie op mijn pleister daet het ook gebloed heeft alleen dat zat er al vanaf de dag dat ik mijn BH uit mocht doen, dus denk dat dat gewoon nog bloed is van de operatie zelf

Ben echt heel benieuwd hoe mijn litteken er dit keer uit zal zien..

Hopelijk kun je ze snel bereiken de kliniek

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey roosie,

Vind het ook heel vervelend ik durf nu niks meer te doen ben bang dat hij open gaat vind het wel vreemd dat hij na 13 dagen opeens bloed! had de kliniek vandaag al wel gebeld maar kreeg eerst een vrouw aan de tel die zei dat ik na 3 uur terug moest bellen en na 3 uur kreeg ik een mannelijk dokter aan de tel (geen plovier) en die zei dus dat ik de hechting een week langer moest laten zitten en moest ontsmettend hij klonk heel gehaast, ik wou eigenlijk valerie spreken dus denk bel nog even terug maar toen werd er niet opgenomen. denk dat het heel druk was vandaag maar wil tog ff dat er naar gekeken word hoor! ik moet maandag weer werken en dat wil ik echt niet met een open wond en ben helemaal ingetaped door de assistente en ga dat er echt niet zelf afhalen ! weet er gewoon geen raad mee en ben bang op infectie enzo mischien ziet dkr plovier gelijk wat er aan de hand is, had ook het idee dat de dokters assistente niet goed wist wat ze moest doen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa snap inderdaad dat het een heel naar idee is dat je nu met een opend wond loopt.

Ik heb zelf de vorige keer geen last van bloedingen gehad, maar misschien komt het vaker voor en hebben meiden op het forum hier ervaring mee?

Hmm wel jammer dat ze dan zo gehaastig overkwamen, zou gewoon morgen nog een keer proberen te bellen inderdaad!

Het zal vast geen infectie zijn hoor meid, je hebt toch ook geen pijn eraan of dat wel?

Die dokterassistenten krijgen er natuurlijk ook niet dagelijks mee te maken, bij mijn assistent was het ook de eerste keer en benieuwd dat ze was joh hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.