Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

heey bambie..

leuk je verslagje... :D

en fijn dat je je weer beter voelde.. ben je niet misselijk geweest van de narcose?

ben echt benieuwd naar je eerste fotos !!!

laat je lekker verwennen nu.. hoop dat je een beetje slaapt vanacht!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Hii Bambie,van harte met je nieuwe boezem :43::43::43:

super te lezen dat je je die morgen dus beter voelde en gewoon ervoor kon gaan!

hihi dat je je niet alles meer herrrinerd had ik ook,ben zelfs zelf met behulp van de OK naar me uitslaapbed gebracht,nou kan je vertellen,weet er echt niks van,want toen ik wakker werd,kon ik me niet voorstellend at ik uberhaud al gelopen had hahahaha

375CC heb ik ook gehad,is heel mooi als je van een natuurlijke cup houd,dus beloofd veel goeds vermoed ik,al ze bij jou mooier zullen worden-zijn want zag je voorfoto,s en je had al mooie borsten van jezelf :rolleyes:

beterschapjes toegewenst en rust maar lekker uit :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meide!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik heb idd ook vaak aan mn vriend gevraagd waarom ik aan een zak aangesloten zat haha en ik wou persee de teletubbies kijken terwijl ik dat echt stomme beesten vind normaal gezien !!

Ik heb tog gewoon sedatie gekregen en dat was echt goed werd kiplekker wakker had gelijk zin in een pannekoek met spek en cola moet je nagaan !! Ik heb sinds gister avond heeel veel pijn ik kan dus echt niks zelf, overeind komen, opstaan, naar de wc, me eige nog maar een beetje verschuive gaat al niet pffff ik lig voor geen meter en heb al behoorlijk last van mijn rug, als ik opsta val ik zowat flauw omdat ik dus geen lucht krijg en dan verschrikkelijke pijn heb haha wat ben ik tog een klaagmiep!! Ik heb trouwens een bobbel recht heel hoog zite en links niet is dat wel goed? probeer weer snel terug te reageren maar heb hier denk een dik kwartier over gedaan haha voel me net een oud wijf

Dikke kus Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Vooreerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!! :64: Nog enkele daagjes en de ergste pijn is ook alweer geleden! Houd moed! Wens je een voorspoedig herstel en zie uit naar je eerste picjes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte gefeliciteerd met je boobs..wat je vertel klinkt me alleammal zo bekend..ik bennu 9 dagen po en het gaat met de dag een stukje beter ...maar voel me nog steeds een oud wijf hoor (alles gaat nog tergend langzaam hihihihi) maar ach het hoort er allemaal bij toch?

wel heel fijn voor je dat je niet misselijk geworden ben ..doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen de komende tijd Ik wens jou een voorspoedig herstel

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb gewoon sedatie gekregen vond t ook wel vreemd ja ze hadde aan de tel gzegd van niet maar vond het heerlijk hoor werd super lekker wakker nie suf of misselijk! wanneer kan ik weer op zn minst zelf overeind komen?? bent nu wel beu aan t worden !! haha

thnx emmy vond jij t niet eng om je bh uit te doen ik mag gaan kijken maar durf m nie uit te doen ik probeerde het net maar voelde me borsten helemaal naar de zijkant trekken werd er gelijk duizelig van pfff ik w8 maar ff tot morgen denk

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Ik heb precies hetzelfde als jij, kan ook amper omhoog komen en ontzettend last van mijn rug als ik gelegen heb, pfff.

Hoop dat dat snel overgaat want is echt pijnlijk.

Verder alles goed gegaan? Bij mij ook, heb verslag net op mijn topic gezet.

Succes verder met herstellen, over een paar weken zijn we er blij mee dat we het gedaan hebben haha.

Nou, ik ga weer liggen, erg vermoeiend zo achter de pc.

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

ik heb net je foto's bekeken en vind ze heel mooi, natuurlijk en in verhouding met je lichaam. Ze moeten nog een beetje indalen maar na 2 dagen po is het erg mooi. Ben je blij? Hoe ging het de eerste keer toen je mocht spieken? Je was bang om hè bh uit te doen of niet?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lieke,

Dankje vind ze zelf ok al heel mooi:D ben er zeker blij mee was wel even schrikken vond ze best groot maar als ik de foto zie zijn ze gewoon goed in verhouding:)

Vind ik! De eerste x spieke vond ik wel eng hoor durfde de bh echt niet uit te doen maar het viel reuze meer eerst trekt het even maar als de bh eenmaal uit is is het juist lekker je kunt weer goed ademen :D

Voor jou nog 2 weken en dan is het voor jou ook zover!!

Liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Bambie

mooie foto joh,ziet er al goed uit he,nog erg hoog en strak,maar dat is logisch,dus ben erg benieuwd als ze wat gezakt zijn en minder gespannen zijn.gaat mooi worden joh!

voor jezelf is het wel even wennen zeker,nu ineens borsten te hebben?

en straks na je herstel,ben je voor de zomer helemaal klaar :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje,

Dankjewel:d vind ze zelf ook dat ze er al netjes uitzien maar nog wel wat geplet en hoog ja zo voelt het ook pfff.Nu nog wat gedult hebben tot ze helemaal zijn ingedaalt en niet meer gezwollen zijn .

Ja was ff schrikken toen ik het zag terwijl ik juist bang was dat 't te klein zou zijn hihi is tog even anders en onwerkelijk ineens van die boobies! maar ben er wel super blij mee al ! kan niet wachten om bikini's en bh's te kopen:D

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Ze zijn heel mooi al hoor!!! Mag je trots op zijn! Ben zeker als ze straks wat gedaald zijn en meer naar voren gekomen dat je zo'n mooi spleetje zult hebben! :43: Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de spier drukt nog een beetje tegen, als die opgerekt is wordt het nog mooier. Hoe lang duurt dat ongeveer voordat de spier een beetje opgerekt is? Dat kan binnen 1 week al een verschil zijn of niet?

En hoe is het met de pijn? Minder? Wat vond je vriend van de grootte, hij wilde ook niet dat ze te groot werden hè?

Ja ik mag over 16 daagjes!!! Nog 2 weken werken en nog 2 weekeinde zonder borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof na 6 weken pas echt helemaal maar denk dat je na 2 weke ook al wel veel verschil kan zien:D

De pijn is wel wat minder hoor maar voel me nog niet echt geweldig maar dat kan ook niet natuurlijk na 3 dage ik moet gewoon geduld hebben, ik ging net douchen en mn vriend hielp me met hare wasse enzo en hij zei : :18: amai had je tog niet beter wat kleiner genomen?? ik zei ja ze zijn wel groot he!! Vind je het erg dat ze zo groot zijn?? toen zei hij, nee hoor tuurlijk niet is mooi zo maar wel groot !!

hoeveel cc ging jij krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid ik heb je foto's gezien en ze zijn nu al prachtig! Het staat natuurlijk nog harstikke strak maar geloof me ze gaan nog zoveeeel veranderen, echt als ik bij mijn foto's kijk vind ik het echt een wereld van verschil hoe ze zijn verandert :blink: Succes met je herstel nog verder, dan ga ik even van mijn laatste weekendje genieten voor mijn wissel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ik heb je berichtje gehad, ik ga maandag mijn huisarts bellen vragen of hij die pilletjes mij wil voorschrijven, want heb natuurlijk wel een receptje nodig. Heb geen recente foto's maak er van de week nog ééntje voor mijn wissel. Maar ik heb foto's tot en met 7,5 weken en ik vind echt dat je duidelijke verandering ziet hoor (misschien vind jij van niet hoor kan ook hahah)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Alsnog een proficiat met je boobies!!

Heb net je foto bekeken en ziet er al goed uit hé.

Wacht maar tot je 2 weken po bent dan zal je ze wel naar voor zien komen, dan is dat geplette beter weg :141:

Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met de pijn en zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey roosie,

Ik hhoop voor je dat hij dat wil doen want ik was dus helemaal niet misselijk!

Ik heb net je album weer eens bekeken d8 dat er alleen fotos van vlak na de bv op stonden maar nu zie ik idd de fotos van 7,5 week po en je ziet zeker verschil.

Nog 3 daagjes voor jou wat snel alweer !! ben je zenuwactig??

xxx

heey evi

Dankjewel:D ja kan niet w88 tot ik straks het echhte resultaat kan zien !

Ja de pijn gaat beter maar heb nog wel last hoor als ik ga staan krijg ik bijna geenn lucht en een drukkend gevoel, nog ff gedult hebben :D

hoe is t met jou boobies??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey bambie..

heb net je foto gekeken!!

en ziet er al goed uit hoor!!

word alleen maar beter!! nu zijn ze nog wat hoog, straks gaat de spier ze los laten

en dan word het prachtig !!! :1bouncingboobs:

hoe is het nu met je? is de pijn al wat minder geworden?

en lukt het een beetje om op je rug te slapen?

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

Ja klopt ze moeten echt nog zakken! Heb nog wel wat pijn maar t gaat best redelijk heb meer last van me rug nu haha en als ik sta krijg ik geen lucht! wanneer mogen de plakkers eraf? ik ben nu aan het afbouwen met me pijnstillers want ik word er echt suf van !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey jayro

Dankjewel ben er ook al heel blij mee:D

nou ik moet zeggen dat dat alleen maaar zo lijkt haha mijn vriend zet de laptop op schoot en ik typ dat over 1 zin 10 minuten whaha en daarna moet ik gelijk weer rusten! verveel me zo dood ! morgen is me vriend weer werken en zie dat echt niet zitten eigelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.