Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb vandaag bh's geshopt en heb cup D tot nu toe! :D ben ik heel blij mee!!

Me borst had flink gebloeid na de controle wat ik echt eng vond maar me schoonmoeder (arts) heeft erna gekeken en hij is gelukkig helemaal weer dicht gegroeid waarschijnlijk omdat m'n heching eruit is ;) en het zag er heel rustig uit . nu hopen dat 't herstel verder perfect verloopt! Ook nog is een extra week vrij gekregen van m'n baas dus ik kan nog lekker een week luieren hhhmm heerlijk daar is januari toch voor he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 75D ja heb er gelijk 4 gekocht had een bon gehad van een vriendin ik kreeg er 1 van me vriend en de 4de was gratis dusja haha oop dat ze blijven passen:D 75E was opzich ook goed hoor die was niet echt te groot maar vond D toch wat mooier zitten, ik von trouwens de bh's bij de hunkemuller tegenvallen zeg ze zijn maar saai! wij hebben in berge op zoom ook wel een hele keine hunkemuller hoor misch daarom !

En hoe is het met jou ROline al geshopt??:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Jayro,

wou jou net een berichtje sturen om te vragen hoe het is haha zag nl net je berichtje in een ander topic;) maar daar (probeer) ik niet teveel meer op in te gaan want werd er een beetje chagerijnig van!

Ja mooie maat he ben er echt blij mee! was wel heel leuk om te doen, mijn borsten zijn ook heel gevoelig joh als ik het dus koud heb of bijv gister zat ik 'into the wild' te kijken en die muziek is zo mooi dan krijg ik kippevel maar mijn borsten gaan dan echt gewoon zeer doen haha zo gevoelig zijn ze maarja dat gaat hopelijk snel weg voor de rest gaat het super alleen loop nog wat krom hoor haha maar dat komt door die band denk, en ik kek dus net naar me wond nou ik zie er bijna niks meer van hij is echt gewoon bijna weg gelukkig :D want was tog wel ff bang hoor! En hoe is het met jou herstel ? ben je al aan het werk?

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk geef toch ook maar mijn reactie in dat topic. We zijn toch niet achterlijk ik laat mij wel goed informeren hier over.

Maar ja je hebt altijd geitenwollen sokken zeikerds.

Ja met mij gaat het goed. Behlave dan het gevoelige. Ik slaap nu zonder bh en dat is echt heerlijk.

Kan mij voorstellen dat je daar van schrikt. Mijn littekens zijn nu helemaal dicht en voelen zacht aan dus het ziet er mooi uit.

Ik ga dinsdag beginnen met werken voor 50% dus we doen het lekker rustig aan.

En jij al aan de slag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

ik heb alleen nog maar een sportbh gekocht bij de Hema. In een 80D, maar ik denk dat een 75D mooier staat, maar die hadden ze niet.

Ik was laatst ook bij de Hunkemoller en vond het daar ook tegenvallen. Heel veel hetzelfde en niet echt aparte bh's.

Denk dat ik maar naar Livera of V&D ga als ik ga shoppen.

Ik heb alleen ook nog een Hunkemoller bon, dus zal toch ook daar moeten gaan shoppen.

Hoe is het verder met die bloeding die je hebt gehad? Is alles weer rustig?

Ik moet morgen weer gaan werken, ben jij ook al aan het werk?

Ik heb trouwens ook hele gevoelig borsten, met name m'n tepels. Echt heel irritant. Elke aanraking is teveel!

Hopen dat dat snel overgaat!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey jayro en roline,

Jullie moeten alweer werken is wel ff kut denk na zolang thuiszitten ik moest eigelijk ook morgen weer beginnen maar heb lekker een week extra vrij gekregen, ik heb nog zo veel overuren staan! ben wel benieuwd hoe het jullie bevalt, is het zwaar werk? mijn wond is helemaal dicht en je ziet er bijna niks meer van alleen nog wat blauw, ja die overgevoeligheid kan na 6 weke over zijn maar ook pas na 9 maanden maar daar gaan we niet vanuit:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig, 9 maanden! :wacko:

Dat hoop ik toch niet, ik ga maar uit van 6 weken.

Ik heb gewoon zittend werk, dus dat is vast goed te doen.

Fijn dat het allemaal goed gaat met de wond en super lekker dat je nog een weekje vrij bent.

Kun je nog even rustig aan doen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee niet 9 maanden hoor! Ik ga ook voor die 6 weken hahaha.

Nee ik heb gelukkig ook geen zwaar werk. En ik hoef maar 4 uurtjes te werken dat scheelt wel weer.

Ik vind het ook wel weer lekker om onder de mensen te zijn.

Thuis ging ik mij wel een klein beetje vervelen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja 9 maanden is extreem hoor haha ik hoop toch ook dat de ergste klachten met 6 weken voorbij zijn, dat is wel lekker joh maar 4 uurtjes werken! Daar ben ik dus bang voor bij mmij werk ik word waarschijnlijk weer lekker 9 uur achter de kassa geplant, ik werk bij de Aldi en daar zijn ze niet zo begaan met het personeel:D

maar jij slaapt snacht al zonder bh joH? ik mag dat nog niet pas na 4 weken, bij de bergman kliniek was dat ook al na 2 weken geloof ik. ik heb nu een gewone bh aan getrokken mijn martelwerktuig zit in de was en heb nu een mooi truitje aaan getrokken en dat ziet er dus geweldig uit:D ben er zo blij mee heb echt een decollotee nu :D ze lijken trouwens gelijk een stuk groter met een voorgevormde bh haha !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!..

Heb even je nieuwe foto's gekeken en jeee wat zijn ze groot he :136:

Echt groot hoor voor 375cc, vergeleken mijn 360cc bij mijn eerste bv

Je kunt er trots op zijn hoor

Leuke bh's ook en ze hadden inderdaad wel maatje groter gekund zoals je al zei maar als jij dit mooier vind moet je het lekker zo houden!

Ik denk dat je litteken op den duur wel even mooi gaat worden als de andere, want het is nu helemaal blauw/paars door die bloeduitstorting, maar ik denk dat die uiteindelijk ook gewoon mooi herstelt maar dat het aan die kant iets langer gaat duren.

Majaa ik ben natuurlijk geen deskundige :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roosie,

Dankjwel:D heb jij alweer nieuwe foto's geplaatst? ze zijn idd best aan de krappe kant mischien dat ik ze zaterdag ga ruilen . ziet er best eng uit he die blauwe plek maar dat kan natuurlijk helemaal wegtrekken. hoe is het met de pijn en met het slapen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor je foto's Bambie :D Hoe gaat het verder met je? Mijn hechtingen zien er niet zo mooi uit als de jouwe :) Mijn vriend schrok er zelfs een beetje van hihi. Moet natuurlijk ook nog allemaal zoeken.

Heb jij ook niet last van gevoelige borsten?? Ik vind het echt een vreselijk rot gevoel. Als er een stofje over heen gaat dan voelt het zo irritant :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Eevie,

Dat heeft even zn tijd nodig dat komt vast goed hoor! mijn borsten zijn ook overgevoelig ik voel idd ook elke aanraking of als er kleding overheen ga heel irritant hoop dat dat snel over gaat:D Wanneer plaats je weer nieuwe foto's?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie ,

Net je foto's bekeken waw ze zijn echt mooi hoor en al erg veranderd.

Die bloeduitstorting ziet er erg uit door dat blauwe maar vind dat het litteken zelf op zich er heel goed uit ziet dus als dat blauwe weg is ziet het er net zo uit als aan de andere kant denk ik.

Heel mooi gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het weekend weer wat foto's maken :D

Je hebt dus al nieuwe bh's gekocht? Kan het niet zo zijn dat je straks bijvoorbeeld weer maatje groter hebt omdat het straks nog moet zakken?

Wanneer zou de overgevoeligheid weggaan? Ben blij als dat echt over is daar word ik wel gek van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.