Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

heey moontje,

dankje voor de tips :D! Heb dus gewoon een griep dat voel ik maar ben niet verkoude ofzo (snoterig, hoesterig) en heb geen koorts dus ga er morgen ochtend gewoon uit en rij erna toe, ik vertel dat ik ziekjes ben en dan kijken wat hij zegt wil natuurlijk wel dat er niks engs gebeurt!! hoop echt dat hij zegt dat 't geen kwaad kan !! word wel een extra vervelend herstel denk voel me nu al zo beroerd niet normaal ! Jullie horen snel van me !

Dikke kus Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Bambie,

Oei, hoop dat je niet te ziekjes word nu! Maar inderdaad beter morgen melden en zien of het veilig is om het te laten doorgaan, zal voor je duimen!!! :35: Op hoop van zegen dat je morgen mag thuiskomen met je droomboobs! :101:Succes!!! :1bouncingboobs:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Eefje,

Dankje meid!! zat dus eerst te denken om er niks van te zeggen, maar ga dat tog maar doen is wel zo slim ookal wil ik echt geen uitstel!! Heb tot nu toe nog geen koorts dus denk dat t wel doorgaat 't zal wel extra vervelend zijn morgen maar het is niet anders!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ookal kan je operatie doorgaan,als je al slapjes en ziekjes bent,zul je in je herstel ff een knauw krijgen ja,zeker omdat je weerstand wat minder is nu,ik ga een kaarsje voor je branden Bambie,dat je na zo lang wachten nu niet zou moeten uitstellen,moeten we niet aan denken,

en heel goed dat je juist eerlijk bent tegen je arts,komt vast goed meid.

ja hihi blikje cola en of druivesuiker snoepjes,werken goed tegen misselijkheid,mocht je misselijk zijn op terug weg naar huis :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vind ik heel lief moontje!! Ik zit nu ookal vollop aan de cola haha daar pep je echt van op alleen van de prik voel ik me nu wel een beetje opgeblazen hihi! ik lig lekker op de bank want dat gesnurk van me vent kan ik nu echt niet hebben! probeer nu wat te gaan slapen dat zal vast goed doen! En hoope als ik straks wakker word ik me een stuk beter voel!! Me wekker gaat om 5 uur :121:

Liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je even proficiat wensen met je nieuwe boobies!!

heb nu geen tijd om je topic door te nemen maar doe dit later wel vertrekken morgen met camper naar zee

Goed herstel gewenst en hoop dat alles goed gegaan is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie

Na zoveel weken erna toe hebben geleefd,

Vandaag is het zover jou boobieday :1bouncingboobs:

Ik wil je heel veel succes wensen vandaag,komt helemaal goed met je boezem,

ben dan ook heel benieuwd na het resultaat en je verslagje :62:

Hoop dat het meevalt met de zenuwen....

Groetjes Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh als t goed is heb je ze nu.... :D

gefeliciteerd meisje !!! :1bouncingboobs:

wens je een super herstel toe.. hoop dat de pijn mee valt!

hoop snel je verslagje te kunnen lezen, maar rust eerst maar lekker uit en laat je verwennen!

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames!!!

Als eerste bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven!!:D

Vannacht om 5 uur ging me wekker dan en wonder boven wonder voelde ik me een stuk beter! Ben lekker op me gemakje gaan douchen en we waren optijd vertrokken, half 7 kwamen we aan en Valerie was er ook al.

Ik mocht me gelijk omkleden en lekker in me kamertje wachten, dkr Plovier was heel aardig en begon te tekenen, de anestetist kwam even alllesdoornemen was een hele lieve vrouw.

om kwart voor 8 kwamen ze me halen en mocht ik op de operatie tafel gaan liggen, Toen begonnen de zenuwen !!!

Ik was zo bang ik lag helemaal te bibberen maar ze waren heel lief allemaal en stelde me gerust.

De anestetist prikte het infuusje in me arm wat reuze meeviel en d8 eigenlijk dat ze er nog niet gelijk iets in zouden spuiten maar voelde me opeens zo vaag worden ik vroeg, ga ik al slapen ?? Ja zei ze ik ga nu een kapje op je mond zetten en ze begon leuke vrage te stellen maar kon er maar 1 antwoorden want toen was ik al weg, waar ik zo bang voor was was juist heerlijk zo lekker in slaap vallen hhhmm.

Nou het gekke was wat ik nu dus nog steeds zo super vaag vind is dat ik dus weer op me kamertje aangekleed wakker werd naast me ventje!! Ik vroeg dus hoe ik daar kwam, hij zei je bent hier zelf naartoe gelopen met de zusters nou dat geloofde ik dus echt niet (nogsteeds niet) ik aan de zuster vragen en ja hoor ik was er zelf naartoe gelopen met de zusters!! Kan ik me dus echt helemaal niks van herrineren vind dat zo vaag !!! Maar toen ik dus naast me vriend wakker werd had ik al een big smile op me gezicht en voelde me kiplekker nog beter dan gisteravond haha was totaal niet misselijk en pijn had ik niet, na 3 uurtjes lekker suffen en slapen kwam dkr plovier me vertellen dat ik 375 cc heb gekregen en dat het heelmooi en natuurlijk was geworden en dat hij me graag terug zag met de na controle en toen zijn we naar huis gegaan was wel een beetje duizelig en had in de tusse tijd al wat meer pijn gekregen. Lig nu lekker op de bank heb gegeten en gedronken,pijstillers ingenomen. Moet zeggen dat ik nu best wat pijn heb bij me eige te verplaatse op te staan dat gaat bijna niet maar zodra ik gewoon rustig lig mag ik niet klagen valt reuze mee !! En ja me boobies?? Daar valt nog niet veel van te zien ze zijn platgedrukt in die bh ik zie het heel moeilijk ben ook echt stijf dus kan moeilijk kijken, ik zal tog ff gedult moeten hebben tot vrijdag ochtend dan zal ik gelijk fotos plaatsen:D!! tis een heel lang verslagje maar heb gewoon alles opgeschreven wat ik heb meegemaakt :D

Liefs Bambie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

Ik lees al een tijdje mee met jouw topic, omdat ik zelf ook op consult ga bij Dkt. Plovier. Fijn te horen dat alles goed is gegaan en dat je al thuis bent. Ben benieuwd naar de foto's. Rust lekker uit en laat je maar verwennen!

Liefs Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie

GEFEILICIEERDmet je nieuwe boobies :1bouncingboobs:

Leuk om je verslagje te lezen,

tja voor mij hihi ook een raadsel hoor of ik terug was gelopen hihi,

lag in warm bedje,dat is wat ik me herinner,

maar me man vertelde me dat ik in bed wel 4 0f 5 x hetzelfde vroeg,hoezo dement hihi.

Mooi aantal cc's Bambie,gaat een mooie cup :136: worden.

Rust lekker uit,laat je fijn verwennen en neem op tijd je pijnstillers in, ik hoop

dat je goed kan slapen op je rug vannacht zonder al teveel pijn.

Ben heel benieuwd na je eerste foto's,

Liefs Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Wat een leuk verslag! Fijn dat het zo goed is verlopen en dat iedereen zo aardig is, dan voel je je toch sneller op je gemak.

Niet teveel bewegen en verplaatsen dan, lekker jezelf laten verwennen door je vriend ;). Had je vriend trouwens vrijgenomen? 5 dagen toch? Dan kunnen je lekker eens rusten.

Ja nou heb je ze!! Ben heel erg benieuwd. Mag je vrijdagochtend pas douchen voor het eerst? Ik dacht na 1 dag, maar 2 dagen lijkt mijzelf ook fijner.

Nou ik kijk iig uit naar je foto's.

Geniet ervan en nogmaals laat jezelf lekker verwennen!

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie,

Fijn dat alles zo vlot verlopen is.

Ik kon ook moeilijk geloven dat ik zelf naar de kamer ben gestapt. En ik stelde nadien toch ook zeker 3 keer dezelfde vraag aan mijn man.

Rust nu maar goed uit en laat je verwennen. Binnen enkele dagen voel je je wel veel beter en kan je het resultaat zien. (ik ben ook allesinds benieuwd)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.