Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

heey moon had net gereageerd in jou topic :D mischien komt hij vanmiddag of morgen wel denk, die van mij is van phax en ze hadde hem mmaar in 1 kleur ! met mijn boobies gaat het goed hoor heb bijna geen pijn eraan en me kliniek bh ligt in de kast :D vannacht had ik hem toch even terug aan gedaan mn borsten zijn zo gevoelig dat het deken echt niet lekker lag op me borsten, het voelt toch wel veilig zo een ding maar heb juist over dag liever een gewone bh aan haha, me rechter borst is ook nog wel blauw hoor en is harder en zit hoger weet wel dat ik geduld mmoet hebben maar stiekem maak je je dan toch zorgen he?!

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bambie

me bikini kwam vandaag toe,en jee viel tegen,is gewoon echt te krap,kan hem wel aan,zodra ik stil sta/zit enz <_<

durf er dus echt niet mee te zwemmen hoor.

ik hou het dus echt maar bij beugel bikini,s heb er een van Freya(met beugel) en daar durf ik wel met gerust hart mee te zwemmen hihi.

moet wel zeggen,de bikini is in echt mooier dan op de afbeelding :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

alles goed?

Heerlijk zeker zonder die martelbh?

Ik mag vanaf maandag gewone bh's aan gelukkig. Ik heb vandaag 4 nieuwe bh's gekocht! :1bouncingboobs:

Allemaal bij de Hunkemoller. Ik heb er 2 in 75E en 2 in 80D.

Ben er heel erg blij mee en kan niet wachten tot ik ze volgende week mag gaan dragen!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roline,

Lekker joh kun je eindelijk mooie truitjes aan :D hoop dat de bhs lekker zitten hoor van veel meiden dat ze in het begin niet lekker zitten op de littekens. ik heb er geen last van gelukkig alleen ze zijn denk een beetje te klein me beugels staan er helemaal ingedrukt savonds ! Liep de actie nog steeds bij de hunkemuller:D

Ik kan niet wachten tot de zomer joh! lekker truitjes met decelotee dragen:D

Heb je trouwens nog welleens last van je boobs en je gevoelige borsten?

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

ze waren in de uitverkoop, dus er zat 70 procent korting op, ik had nu 4 mooie bh's voor maar 30 euro! Koopje dus. :D

Misschien zou je een maat groter moeten proberen. Lijkt me niet echt lekker als die beugels zo in je borsten drukken.

Ik hoop ook dat ze lekker zitten, want nu kan ik eindelijk kleding aan die niet zo hoog hoeft te zitten om die lelijke bh te verbergen.

Ik moet ook nog bikini's gaan shoppen, kan niet wachten!

Ik heb afgelopen week wel weer last gehad aan 1 kant. Ik heb daarvoor zelfs de kliniek gebeld omdat ik toch wel bezorgd was. Volgens hun kwam het door de inkapseling. Nu gaat het een stuk beter. Alleen de huid rond de littekens trekt nog heel erg als ik mn armen omhoog doe, heb jij dat ook?

Heb jij verder nog veel last?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roline,

Jeetje dat is ff lekker shoppe 70% korting;) Ik heb eigelijk bijna geen last wel van mijn rechterborst ff last gehad sinds ik weer op mn buik slaap (wel met kliniek bh aan hoor) ik slaap zowiezo trouwens nog steeds met die bh omdat mijn tepels/borsten zo gevoelig zijn, ga het trouwens binnekort ff zonder proberen want van mn stijve tepels heb k niet meer zoveel pijn! Dat trekken heb ik wel een beetje ja maar dat is denk normaal die litteken moeten nog soepel worden en de huid erom heen ook ! Hoe is het trouwens om met gewone bhs rond te lopen ?? stukke groter he in kleding? Ik kan niet w88 tot het zomer is :D !

Heb deze week best een heftige week gehad, mijn zoontje van 2 en een half moest maandag mee met de ammbulance die kreeg een epilepsie aanval door zijn hoge koorts dus dat was heel erg schrikken en gister avond weer naar de HAP gegaan want hij had weer 41 graden koorts maar gelukkig niet weer een aanval gekregen!

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

jeetje meid, dat is schikken! Hopen dat het gauw goedkomt. Heeft hij dat ooit eerder gehad?

Hoe is het nu met de koorts?

Die rotgriep heerst, ik hoor het heel veel om me heen, ben zelf ook al 2 dagen ziek.

Ik slaap zelf nog met een sportbh aan, maar ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zonder ga proberen.

Lijkt me toch wel weer prettiger.

Nou meid, ik hoop dat je zoontje gauw opknapt. Het beste ermee.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

Hij had het nooit eerder gehad nee maar kan het wel weer krijgen zei de arts als hij weer koorts krijgt! Hij slaapt nogsteeds de hele dag door die aanval, de koorts is al iets minder maar nog niet weg hoop niet dat hij het nog eens gaat krijgen het zo eng om te zien ! Het schijnt wel een kinder epilepsie te zijn (absence) dus ze groeien er zowiezo overheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Bambie wat een heftig verhaal van je kindje! erg zeg :( Gaat nu beter?

Hier gaat alles goed. Slaap al ff zonder bh en dat bevalt me goed :) en de gevoeligheid wordt nu wel minder dat is wel fijn hoor. Werd er echt gek van.

Moet je eigenlijk die littekencreme gebruiken tot het op is weet jij dat Roline?

Met bh's lijken je borsten inderdaad enorm. Denk dat voor mij ook niet groter had gemoeten want anders krijg je komt dat meisje met de borsten aan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEey,

Me zoontje is al wat beter hoor nog wel wat koorts maar komt vast goed!

Ja mijn borsten zijn ook al wat minder gevoelig gelukkig is heel vervelend he!

In een voorgevormde bh zij je borste echt mega ja haha, ik gebruik eigenlijk geen litteken creme moet ik nog halen of zou dat te laat zijn??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet. Kreeg je geen creme van de kliniek? Ik zou ook niet weten hoelang je het moet gebruiken. Ik smeer het nu al 2 weken elke dag op.

Weet je ook wanneer je weer mag zonnebanken of zonnen? Ik doe maar een handdoek over mn littekens heen voor het geval ze zo raar gaan verkleuren (als ik een keer onder de zonnebank ga).

Moet je ook nog een keer op afspraak bij de arts? Ik moet ergens in april weer voor een controle :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Eevie,

Ik denk dat je dat zolang kunt gebruiken als je wil, je mag pas na 1 jaar je littekens aan de zon blootstellen dus als je echt naakt gaat zonnen moet je ze wel afplakken anders kunnen ze echt zichtbaar worden/blijven !

Ik moet met 8 weken PO en met 6 maanden PO op controle .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

naar mijn idee moest je die littekencreme 3 weken lang 2 maal daags opsmeren.

Ik denk dat het dan ook wel op is, want zo groot was het flesje niet.

Ik begreep dat je 3 maanden de littekens niet bloot mocht stellen aan zonlicht of uv licht. Daarna mag het wel. Maar je zou het voor de zekerheid nog even kunnen checken bij de kliniek.

Ik vind mn boobies ook flink met een voorgevormde bh, dus ik draag nu vooral bh's zonder vulling. ^_^

Liefs Roline

@Bambie, fijn om te horen dat het al wat beter gaat met je zoontje. Gelukkig maar.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu dus 2 nachten zonder kliniek bh geslapen en maar wel in en wit topje voor mn gevoelige tepels.. zit er tot 2 x toe bloed op n topje precies bij de borst waar hij nog steeds zo blauw is :S Morgen gelijk naar de kliniek bellen , mijn vriend zegt dat er een klein haartje zit (waarschijnlijk een hechting ofzo) wel klote dat ik elke x zo een reis moet aflegge :Smaar wil het echt laten nakijken want maak me toch wel zorgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Bambie,

Als je durft zou ik eens met een pincet proberen om aan dat "haartje" te trekken. Het is waarschijnlijk een stukje oplosbare hechting die zich naar buiten probeert te werken, Heb ik ook gehad met mijn lift. Als ik dan eraan trok kon ik een heel stuk eruit trekken. Kan helemaal geen kwaad. Waarschijnlijk is het een stukje wat je eruit kan trekken en zodra dat dat weg is kan het mooier genezen omdat het niet meer irriteert.

Groetjes en succes,

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt normaal ga ik ook naar me schoonmoeder maar haar vader is gister avond overleden dus die heeft het nu heel druk en vind het vervelend om daar mee aan te komen zetten nu:S mijn vriend zegd dat het geen hechting is maar volgens mij wel hoor is toch idd raar een haar daar haha! mn vriend gaat hem er straks uit trekken haha ben benieuwd

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.