Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hii Bambie

las net pas je reaktie op me berichtje hier.

ja idd in begin zien ze er wat geplet uit ja hihi mede door dat je bh en mischien band wat strak zitten,maar ook omdat je spieren nu alles tegendrukken nog he,je wilt niet weten hoe ze eruit zien over tal weken,totaal anders! en malen mooier!

ja ik geloof meteen als je zegt dat je even schrok,hihi zo gek he ineens na zoveel jaar,boobs te hebben.en je hebt goede tijd ook uitgkozen voor je operatie,want jij bent straks helemaal herstelt en klaar voor de aankomende lente en zomer,hmmmm genieten word dat,met boobies!!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

heey moontje maakt niet uit hoor:D

Ja zie dat veel hier dat ze echt nog veranderen! heb ze nu wel maar moet echt nog geduld hebben!

Heb denk nog nooit zo een zin in de zomer gehhad dan nu hhaha. eindelijk mooie bikini's strepless truitjes jurkjes kan 't gewoon niet geloven :D geduld geduld geduld!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je net geopereerd bent denk je jee zoveel geduld opbouwen en zo lang de bh aan en zo lang eerder die 6weken voorbij zijn,nou dat had ik ook allen,maar echt,dat vliegt zo om,voor je het weet,ben je lekekr shoppen en kan je al die mooie en leuke dingen aan! :136:

ja zeker achter de spier,veranderen ze enorm veel nog,bereid je maar alvast voor op enorme mooie boobie,s en die zijn dan echt helemaal van jou :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn boobies gaat alles prima hoor, ze zijn precies zoals ik ze wilde hebben!!!

Enkel heb ik nog een verdoofd gevoel rond de tepels en aan de buiten zijkant, vind ik wel jammer maar zal het nog maar wat tijd geven hé.

Al een beetje beter met de duizeligheid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie hoe gaat het met je? Inmiddels aan je boobies gewend :):D Ik vind ze nu ook steeds mooier worden. Ben blij dat ik het heb gedaan. Mijn rechterborst is alleen nog wel dikker dan de linker en aan mijn rechterzij ben ik echt helemaal paars/blauw en onder mijn borst rechts ook. Ik weet niet wat ze daar hebben uitgespookt :P

Vanaf wanneer mag je eigenlijk weer autorijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeey jayro en evi

Me duizeligheid is al een stuk minder ben wel heel erg moe en val telkens in slaap maar dat is denk omdat ik al nachten niet geslapen heb!

Vannochtend wou ik dus met mijn zoontje naar benede en die vertikte het om zelf te lopen ik moest hem dragen !! ik heb er denk een half uur over gedaan om hhem met instructies naar beneden te krijgen pfff kinderen kunnen zo onmogelijk doen he ! voor de rest is hij wel oorzichtig en hij weet dat hij bij me benen of buik mag liggen :Den hij verteld aan iedereen die langskomt dat papa mij auw heb gedaaan haha dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd auw zeg als mijn vriend mij rechtop duwt hahaha !

Ik heb dus juist hele gevoelige borsten ik voel echt alles ook best vervelend, heb zo een zin om bh's te kopen !! nog ff gedult hebben :)

Liefss bambie

@ eevie

Ik vind ze nu ook heel mooi worden ze zijn ook alk best verandert ik ga vanavond weer fotos maken als ik ga douche ! die blauwe borst is wel vervelend heb je die arnicia druppels nog? mischien ff in blijve nemen helpt wel denk ! ik heb eenns gehoort pas na 6 weken maar mijn auto stuurt mega licht dus denk dat je dat wel veel eerder kan autorijden hoor je moet alleen geen auto hebben zonder stuur bekrachtiging haha want dan gaat het niet goed komen denk!

liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

nou ik heb gedoucht hoor.

Het viel me erg mee. Nu kon ik ook eindelijk mn nieuwe boobies bekijken.

Ik vond ze erg groot! Maar ja, het is natuurlijk ook even wennen.

Hoe is het met jou? Heb je gisteren nog lekker kunnen wandelen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Arnica druppels moet ik ook blijven nemen nog 2 weken stond er op een kaart die ik mee kreeg. We wachten wel af het zal vanzelf wel wegtrekken. Ik vind ze nu ook niet meer groot. Ben er aan gewend nu eindelijk :P

Ze veranderen inderdaad in een week tijd. De mijne zijn nu ook minder gezwollen. Zal binnenkort ook weer even foto's maken. Ik kan sinds vannacht ook eindelijk op mijn zij liggen. Ik moet dan wel heeeeel rustig omdraaien anders voel ik mijn spier en dat is geen pretje.

Alleen als ik moet niezen doet dat nog erg pijn tussen mijn borsten in :( echt een vervelende pijn is dat maar gelukkig heb je dat niet zo vaak :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roline,

Lekker he ff douche ook wel een beetje eng.

Ja dat vond ik ook hoor dat vind iedereen het is natuurlijk in eenkeer heel anders he? maar zoals ik hier veel lees raak je er zo aan gewend :D

Ik heb gister heerlijk gewandeld lekker ff frisse lucht!! loop nog wel veel voorover hoor haha ben net zo een oud wijf:D

en hoe is het met de pijn??

xxx

heeey eevie,

oow echt ja eigelijk wel logisch eigelijk maar d8 dat het alleen van te voren mmoest .

ik ben er nu ook wel wat meer aan gewend vind ze steeds moooier worden.

ben benieuwd naar je nieuwe foto's . ik heb het ook geprobeert een beetje gekanteld lag ik durfde niet echt verder maar dat was al heel fijn !!

Ik moest dus toevallig vannochtend inneens niezen haha dat was echt niet fijn dat deed best zeer, laatst verslikte ik me eige in drinken maar het lukte bijna niet om te hoeste was ook best akelig!!

en hhoe is het nu met de pijn??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

ja, het was echt heerlijk om even te douchen.

Ik loop inderdaad ook wat voorover, ik weet eigenlijk niet eens waarom.

De grote zal inderdaad wel snel wennen, ik was natuurlijk maar een klein A cupje gewend :141:

Met de pijn gaat het wel, ik heb alleen vannacht niet zo lekker geslapen.

Eerst werd ik heel misselijk wakker en later werd ik wakker van de pijn in mijn borst.

Maar op dit moment is het goed te doen.

Ik slik nu alleen nog maar paracetamol.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roline,

sorry voor de late reactie zie het nu pas!

Hoe is het nu ? word je nog veel wakker? ik heb echt last van mijn rug snachts pfff word er vaak wakker van .

zijn je borsten al verandert? die van mij zijn aan de bovenkant al wat zachter aan het worden :D

Alleen aan de onderkant zijn ze meer gespannen en verdoofd een heel raar gevoel, woensdag mogen mn hechhtingen eruit gelukkig ze beginnen wat te jeuken alleen durf niet te krabben:D wanneer mag je eigelijk weer naar de sauna en zwemmen enzo?

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie,

Mij was gezegd 4 weken wachten met zwemmen, jaccuzi, sauna...

En in mijn geval deed zwemmen na 5 weken nog pijn aan spieren onder oksels...dus stilletjes aan terug opbouwen zou ik zeggen

Jij hebt ook sebbin gekregen zeker hé??

Vermoed van wel omdat je borsten al malser geworden zijn.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey evi,

ik bedoel niet echt zwemmen ofzo maar meer echt in het water ivm met infecties dus d8 eigelijk dat dat na 2 weke wel mocht want dan zijn mn hechtingen eruit wou volgende week naar de sauna :D maar zal nog maar ff wachten dan.

Ik heb cereform gekregen staat ook op mijn kaartjes van de cilliconen:) heb natuurlijk al eens een volle c gehad met mijn zwangerschap dus mischien dat ze daarom wat sneller soepel worden .

liefs bambie

heey roosie,

hoe is het met jou borsten? veel pijn of valt het mee??

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

geeft niet hoor :-)

Met mij is het goed. Vandaag wel weer iets meer last. Het voelt een beetje als stuwing, heb jij dat ook gehad?

Verder zijn ze nog wel erg hard, mijn huid glimt ervan zo strak staat alles.

Slapen gaat eigenlijk prima, vanaf het begin al. Ik kan alleen niet wachten tot ik weer lekker op mn zij kan liggen.

Wel vervelend dat jij zo last van je rug hebt. Is je houding soms niet goed?

Mijn hechtingen mogen vrijdag eruit, daar kijk ik ook wel naar uit.

Ik weet niet wanneer je mag zwemmen, of naar de sauna, maar ik denk dat je wel 4 tot 6 weken moet wachten.

Misschien kun je woensdag vragen, als je daar toch bent?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Eevie,

ik moet om 14.30. Wat grappig dat jij op dezelfde dag moet! :D

Dan gaan ze bij jou er best laat uit of bij mij misschien vroeg?

Ben benieuwd of het pijnlijk is om ze eruit te laten halen.

Mooie foto's trouwens meid, in de galerij!

Ze zien er al erg mooi uit.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moest eigenlijk donderdag om 10.20 uur maar kwam echt niet uit met mijn werk dus gebeld en kon dagje later. Ik ben ook wel benieuwd of het echt pijn doet. Ik hoop het niet eigenlijk :P

Dank je wel :D Alleen rechts is nog wel groter dan links. Ik hoop eigenlijk dat die linker ook zo word want vind de rechter wel mooi zo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roline,

Ik heb de ene dag ook meer last dan de andere dag idd net stuwingen. ik was vrijdag naar de bios geweest en kreeg telkes van die harde borsten.

Ik heb een holle rug als houding en als ik op mijn rug lig is dat dus ook en dat gaat echt zeer doen.

Ja ben ook blij als ze er uit zijn het jeukt verschrikkelijk die dingen, ik ga gewoon naar mijn huisarts maar neem aan dat hij dat ook wel weet :D

xxx

heey Lieke,

Gaat heel goed hoor kan eigelijk alles zelf al heel makkelijk, mn borsten zijn al wel wat gezakt heb ik het idee, ik zal snel is nieuwe foto's maken mischien vanavond:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.