Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

nou t was dus geen hechting dat is t probleem dus niet, heb gebeld naar de kliniek en ze heeft met dr plovier overlegd, hij zei dat ik mijn litteken goed moest masseren en vroeg of ik nog op nacontrole ging komen want dan zou hij er gelijk ff naar kunnen kijken ! Door dat gekken litteken is mijn borst aan de onderkant rechter heb nieuwe fotos geplaatst waar op je duidelijk ziet dat mijn rechter borst duidelijk veranderd en ingedaald is en mijn linker helemaal niet!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? Ga je op nacontrole? Misschien stelt het je wel gerust. Denk dat het met veel geduld wel vanzelf zal goed komen, maar als je twijfelt, kun je misschien toch maar eens langs gaan.

Zoals ik je al schreef, ik vind ze wel heel mooi hoor, en ze passen perfect bij je! :55: De ene zal gewoon meer tijd nodig hebben, twee aparte operatiewonden. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Eefje,

Kga wel ff op na conrole ja vooral omdat hij nog bloed en omdat die ene borst nog zo hoog zit en dat blauwe is nog niet weg! hij kan er natuurlijk geen verandering in brengen maar me denk wel gerust stellen enzo :D wie weet zit er tog een hechting die niet oplost die ik zelf niet zie zitten ..

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnks meide, ik ga morgen ochtend een afspraak maken net ff me pa gebeld om te vrage wanneer hij met me kan rijden.

Ben benieuwd hoe dat nou kan ik denk door die blauwe plek want daar zit natuurlijk veel bloed en en er staat denk druk op die wond, zie trouwens geen open wondje ofzo dus het is maar langs een klein gaatje ofzo!

Ja mijn tepels krimpen echt al mee he haha da was eerst niet gelukkig maar want vind het zo steeds natuurlijker worden:D

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Vandaag dus op na-conrole geweest! Hij bekeek mijn ingetrokken litteken en zei al gelijk dat het kaspelconstractatie is van mijn litteken 'niet van mijn cillicoon' Dit kan hij oplossen door een operatie waarbij hij het litteken overnieuw openmaakt 'geen verwijdering van cillicoon' een vrij kleine ingreep maar wel onder narcose dus! Ik kan ook afwachten of het litteken mischien vanzelf soepel word maar hij kon me niet garanderen dat dat ging gebeuren dus nu is het aan mij de keus of ik het (kan zo snel mogelijk) laat opereren of dat ik eerst even 6 maandjes afwacht! Moeilijke keus hoor! De bloeding zou kunnen komen door dat samentrekken maar daar moest ik me geen zorgen over maken zei hij (heb trouwens al een paar dagen niet meer gebloed), Mijn rechter borst zal waarschijnlijk ook niet gaan zakken als dat litteken zo blijft! Meiden wat zouden jullie doennnn???????

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

Wat vervelend zeg! Moeilijke keuze ook.

Je kan ms nog even aankijken omdat het nu niet bloedt en kijken of er verbetering in komt. Zo niet kun je als nog kiezen voor een operatie.

Ms niet 6 maanden maar kijk hoe het is als je 3 maanden bent?

Lastig hoor.

Dikke kus in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het meteen laten doen hoor!

Beter voorkomen dan genezen en als het met zo'n kleine ingreep weer goed is, krijg je ook maar lichte/korte narcose he..

Dat gaat, denk ik, uit zichzelf nooit helemaal perfect mooi worden, omdat het ook geen 'normale' lichaamseigen ingreep is he een bv...

Maar goed dat is mijn mening en wat ik zou doen. Je moet het natuurlijk zelf weten, misschien is wat Jayro zegt wel beter, om het nog heel even af te wachten...

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieverd,

tjee dit is ook niet iets wat je verwacht maar ik zou voor de ingreep kiezen( hoe rot het ook is dat je weer onder narcose moet) Maar straks wacht je 6 maanden en moet je miss alsnog.

Hoop dat je voor jezelf het idee krijgt dat je de goede keuze maakt en we horen het dan wel.

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bambie,moeilijk zeg die keuze,zou gewoon toch maar effie wachten lijkt me zo gevoelig die plek,en het is nog niet zo lang geleden je BV.Anders moet je wat gaan horen bij meiden met zulke ervaringen,het beste meid,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bambie,

Wat een ellende! :134:

Als de dokter niet kan garanderen dat het vanzelf goed gaat komen, zal ik denk ik niet afwachten... :unsure:

Hij heeft er toch wel verstand van en dit is vast niet de eerste keer dat het voorkomt (?)

Heel veel succes! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zei zelf al wel dat het nog maar 6 weken geleden was dus mischhien dat et over een maand weer normaal is of over 2 maanden mischien pas over 6 maanden dusja, aan de ene kant is het beter om 't gelijk te doen maar aan de andere kant als ik ff afwachten en trekt het mischien zelf wel bij, ze gaan toch weer in je lichaam snijden en het heeft geen haast ofzo pffff zo moeilijk

Ik kan trouwens een kleine week niet werken dan dus dat valt wel mee en dat niet indalen komt omdat dat litteken helemaal verkramt naar binne trekt (naar boven) dus ja die huid daaronder is niet soepel vandaar dat die prothese niet kan indalen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Als ik jou was zou ik nog max een tweetal maanden afwachten en nu al een afspraak maken voor binnen die 2 maanden (kan je nog altijd afbellen hé)

Na 2 maanden zie je denk ik wel of het litteken wat bijtrekt ja of nee en dan ben je de zomer nog voor hé om opnieuw een operatie('tje) te doen...

Maar dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.