Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Stuur maar op die kleren :75: mijn boobies zijn kleiner!!

Dan heb je een goed excuus om te gaan shoppen, ik zo niet want bij mij past alles nog.

Ik heb ook 1 jurkje deze zomer nog gekocht misschien 3 x gedragen en daar kan ik ook niet meer in vind ik ook heel jammer!!

Was heel goed meegevallen met de auto rijden was nu wel maar klein stukje maar ging goed.

Ga effe pc aan mijn zoontje geven want zit al een half uur te zeuren om spelletjes te spelen.

Veel Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi , ja , da's inderdaad een goei idee.Ben al een tijdje aan't sparen om nu nieuwe kleding te kopen want we wisten op voorhand dat ik veel niet meer zou kunnen aandoen.Ik heb allemaal spannende kleding en er is een deel wat nog niet meer over men boobies heen gaat dus... :6:

Ik ga zaterdag toch eens naar Wijnegem Shopping Center hoor :blush: Niet om veel te kopen want het zou zonde zijn dat ik er over een paar weken alweer niet meer inkan.Maar gewoon om de sfeer op te snuiven he en 1 niet te strak kleedje dat bovenaan toe is dat zal toch wel kunnen he :P Ik heb ook nog nieuwe platte botten nodig dus om die te passen heb ik men boobies niet nodig he :3:

Goed dat auto rijden goed gelukt is.Heb je geen last om van 3de versnelling naar 2de te gaan en om de handrem op te trekken ?Daar heb ik wel wa last mee maar verder gaat auto rijden bij mij ook goed.

Tot straks xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Fijn dat je goed hebt kunnen slapen! Een goed begin van je dag, he?

Wat heb jij vandaag uitgespookt??

Ik ben naar mn stageschool gegaan, dus toch even bezig geweest! Wel lekker, voel je je weer nuttig!!

Jammer dat dat leuke jurkje je niet meer past, maar je hebt er wel wat veeeeeeeeeeel leukers voor in de plaats nu he!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag eigenlijk weer een hele dag bezig geweest :blush:

Deze morgen opgestaan en beetje geluierd en boek gelezen en dan in de namiddag naar de winkel, eindelijk nog eens een stukje met de auto gereden, koekjestaart gemaakt met zoontje, mosselen gekuist en dan frieten met mosselen gemaakt voor mijn ouders bij.

Toen deze weg waren alles mee helpen opruimen met die kleine kapoen van mij, verhaaltje voorgelezen bed in gestoken oefff eindelijk rust...

Pc op mijn schoot genomen iedereen nog berichtje sturen

En vroeg slapen vandaag want moet er morgen vroeg uit pff zal zeer doen...

Het autorijden gaat goed maar inderdaad schakelen gaat moeizaam (net zo'n oudje op de baan <_< ) en de handrem gaat ook niet zo hoog als anders maar dan zetten we hem niet op een bergje hé <_<

Ik houd het ook niet meer lang uit hoor om gaan te shoppen, mijn schoonzus had vorige week nog laarzen gekocht en kleedjes kweet ni hoe tof dus daar wil ik wel is een kijkje gaan nemen. Hou er wel rekening mee of het boven nog uitrekt

Heb de indruk dat mijn borsten aan het dalen zijn (zou dit al kunnen) want mijn bh begint bovenaan te rimpelen en los te zitten (band zit ook zo strak niet meer en staat nochtans op het uiterste)

Zo ik ga stilletjes aan afsluiten hoor jullie morgen wel weer.

Slaapwel :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent ook lekker druk bezig he??

Zolang je ook geregeld rust!!

Lang shoppen is best vermoeiend denk ik... veel lopen en vooral staan. Ik had maandag echt veel rugpijn gekregen.. denk dat we het langzaam moeten opbouwen. Je kunt het gewoon proberen en aangeven wanneer je moe wordt. Niemand verwacht dat je opeens op en top bent ;)

Over dat dalen... hoop het voor je!! Lijkt me super spannend om je borsten eindelijk te zien dalen!! Ik kijk de hele tijd of ze al gelijk zijn en dalen, maar moet nog wachten haha...

Fijne avond!! slaap lekker xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond allemaal,

Eindelijk een momentje tijd om op het forum te komen.

Deze nacht zalig geslapen had me op mijn zij in een bolletje gerold, nog wel met borstvoedingskussen rond mij en lekker ingedommeld.

Deze morgen zoontje weggebracht en bij mijn grootmoeder op bezoek geweest.

Ze was helemaal in spanning om mijn borsten te zien :01: en zei WAUW als ze ze zag, leuk hé.

Ik vind het zo gek dat ze er zo mee bezig is en geweest is (ze is 73) ze zal nu tegen iedereen wel gaan stoefen hoe een mooie boezem haar kleindochter wel niet gekregen heeft :154:

Deze namiddag met zoontje al maar sneeuwbotjes gaan kopen,ik heb al 2 winters na elkaar heel belgie moeten afrijden omdat ik er nooit op tijd had gekocht (voor zo dikwijls er sneeuw ligt) en dacht dit jaar gaan ze me niet liggen hebben (en nu zal je zien dat er geen vlok sneeuw gaat vallen dit jaar :mad: )

Daarna naar speelgoedwinkel kadootjes gaan kopen voor verjaardagsfeestje van vriendje en dan terug naar huis.

Pff was toch niet meegevallen hoor zo een hele dag met de auto op de rakker.

En zeker niet met al die straatjes, lichten, vluchtheuvels en parkeren mensen een ramp,ik dacht zo meteen gaan de mensen achter mij nog claxoneren :44:

Dan thuisgekomen, auto uitgeladen eten gemaakt en nu zit ik eindelijk in mijn zetel (moet alleen tafel nog afruimen)

Maar ja wat zit ik hier te lullen verveel jullie waarschijnlijk.

Nu over de borsten:

Aan de binnenkant van mijn linkerborst voel ik onderaan opzij (kunnen jullie volgen :19: ) wel daar voel ik zo een bultje, een bolletje precies grootte van een erwt, kan ook rand zijn weet het niet goed.

Is wel een beetje eng en kan er weer niet afblijven hé, weet dat het er zit en zit er dan constant over te wrijven.

Het is wel niet zichtbaar dus daar ben ik al blj om, hoop alleen dat het niet erger word.

Denk nu ook wel niet dat je het gaat voelen als je borst volledig vastneemt.

Was eerst niet van plan om op nacontrole te gaan als alles goed zat maar misschien moet ik dit toch maar doen...

Ach ja we zien wel hebben nog tijd genoeg.

Wel dit was mijn verslagje en nieuwigheden van vandaag.

Veel liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!

Je hebt veel gedaan vandaag weer! Wel lekker he, dat je je nu zo goed voelt! Ik moet mezelf nu herinneren om het rustig aan te doen, want vergeet het steeds. Heb vandaag mijn haar gewassen en gedroogd met de fohn. Ging veel makkelijker dan verwacht. Duurde wel lang en was daarna ook best moe. Ben dus weer lekker aan het relaxen op de bank!

Super leuk dat je oma het zo leuk vind!! Hahaha.. echt grappig!!

Dat van je borst... ik heb geen idee. kan het geem luchtbel zijn? Of de rand van je prothese? Ik voel aan de buitenkant van mijn rechterborst de rand een beetje... je ziet niets, maar ik voel een klein stukje rand. Doet het pijn wanneer je het drukt? Ik zou me denk ik niet te druk om maken. Maar als je toch op nacontrole moet, kun je het meteen aangeven.

Geniet van je avond en laat morgen weten hoe het bij de huisarts is gegaan!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie,

Laat zeker weten hoe het geweest is morgen.

Denk ook wel dat het de rand is hoor voelt hard en pijn niet maar durf er dan ook niet te hard op drukken.

Net gemeten onder 79 cm en boven 90 cm.

Uitgerekend en kom op een A uit, volgens mij meet ik niet tegoei ofwel klopt die meter langs geen kanten.

Zal gewoon maar binnen 2 weken naar lingeriezaak stappen en vragen om mijn maat te nemen denk ik.

Ga slapen nu want zit weer veel te laat in mijn bed...

Slaapjes en tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi

morgen gaan jou draadjes eruit hoor,nog nooit gelezen dat na 14dagen de wondjes nog open zouden zijn(soms met uitzondering) dus jij bent morgen lekker draadjesvrij :136:

en wat een mooie maar al zeg,90 van bovenmaat,en dat met 350cc,toch?ik had 96,5 met 750cc,moet je nagaan joh,hihihih

zal vd week weer eens nieuwe foto,s maken van boobs en buik,geef je dan een seintje of ik zet het ff in me topic :)

verders alles goed met je en je borsten?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Evi!

Spannend! Als alles goed is zit je nu bij de huisarts! Misschien al zonder hechtingen :)

Roep even wanneer je terug bent en laat ons weten hoe het is gegaan!

En die maat... tja, is duidelijk dat het niet klopt!! haha.. Ik zou inderdaad wachten totdat je in de winkel gaat meten en een BH mag passen... dan weet je het zeker :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij kan echt geen C hebben hoor,een D zou nog kunnen,omdat je een wat grotere ondermaat hebt.maar maak je niet te druk hoor,die tabellen zeggen vaak het verkeerde,omdat elk merk bh anders uitpakt.

lekker naar een betere lingeriezaak en je laten opmeten,dan weet je de bhmaat van hun bh,s die ze verkopen,en van een ander merk kan je wel weer een andere maat hebben(weer opmeten) en zo ben je eerst komende jaar wle zoet met zoeken naar de juiste bh maten per merk :1bouncingboobs:

hoop dat je draadjes er veilig en wel uitzijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Weer een stapje verder DE DRAADJES ZIJN ERUIT!!

En loop op wolkjes hoor de huisarts (vrouw) zei dat het super mooi gedaan was borsten en littekens!!!LEVE DR PLOVIER

Ze zei ik heb hier al andere gevallen gezien, verhakkeld, open, zweren, etc.

Heb het zelf nu nog wel niet gezien maar denk wel dat ik haar mag geloven ze heeft het wel 3x gezegd dat het zo mooi was :136:

Met een C ben ik al content hoor (en moest het nu op een B uitdraaien, maar kan nooit) want ze zijn mooi en vol boven dus zowizo al goed.

Er zijn nu nog plakkertjes op maar ben benieuwd om straks weer eens te piepen.

Voor de rest weer zalig op mijn zij geslapen!!

Zo dadelijk komt er een vriendje spelen dus kan normaal een beetje rusten, de kinderen zullen elkaar wel bezighouden.

Het is hier zalig aan het waaien met een aangenaam temperatuurtje wil zo graag met de hond gaan wandelen maar hij trekt nogal dus zal het maar laten.

Tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

super dat je nu draadjesvrij bent,maar waarom nog plakkers erop?je huid is toch dicht?gaat enkel maar broeien en krijg je geiriteerde huid van en litteken moet juist luchten en ademen he,dus dat snap ik ff niet?

hier waait het ook,en geen aangename tempratuur hoor,is redelijk fris hier(woon aan de zee)

en een C,nee die ga jij niet overhouden hoor,als je spieren niet meer tegendrukken heb je zeker een dikke D en zelfs mischien een E,geen C in elk geval :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi, wat fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan!

En lijkt me echt super, dat je huisarts zei dat je pc het zo mooi heeft gedaan!! Geeft weer zekerheid he? Ben blij voor je!!

Vind het ook raar waarom je nog pleisters op hebt?

Hond uitlaten zou ik echt de 6 weken mee wachten!! of heb je zo'n klein hondje? Want als je hond gaat trekken... Moet er niet aan denken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Evi , Lang geleden , heb effe tijd gevonden.

Jij bent al draadjesvrij , ik straks om 18u10 , leuk om te lezen dat je dokter het allemaal zo mooi vondt he maar hoe kan het ook anders met onze Dr Plovier :101: Ik ga heel blij zijn als ze eruit zijn want er zit druk op , dat heb ik altijd , heeeeel vervelend :121:

Hihi , wat grappig van je oma , wel leuk he dat ze het allemaal super vindt :35:

Met men boobies alles goed , heb hele droge tepels dus smeer ik ze maar wat in met sebamed huidlotion , dat doet echt deugd dan :)

Ben gisteren toch al wat gaan shoppen hoor :14: Heb 3 kleedjes gekocht hoog toe want met die lelijke bh zie ik er niet uit als ik de deur uitkom , die komt overal onderuit en 2 kamerjasjes.Kan geen kwaad eigenlijk he want moesten ze nog groeien dan kan ik er nog in , daar heb ik wel op gelet.Daarna zijn we lekker met ons tweetjes iets gaan eten :)

laat straks weten hoe het bij de dokter was

Veel plezier vandaag

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ze had er nog even plakkers opgedaan omdat het net onder die strakke band van die bh zit hé.

Ga ze er straks afhalen en dan mogen ze er ook gewoon afblijven hoor.

Kan bijna niet wachten om eens te spieken maar er is nu een vriendje van mijn zoontje hier en mag er niet aan denken dat 1 van de 2 ineens in de kamer staan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foert kon niet meer wachten.

Heb ze er maar gauw afgetrokken.

Ziet er echt super uit een mooi fijn lijntje en enkel klein korstje waar knoopjes gezeten hadden.

Het litteken op mijn rechterborst staat wel ver naar buiten zoals ik al vreesde.

Had nog stilletjes gehoopt dat dit misschien enkel de pleister was maar is wel degelijk litteken vind ik wel jammer :102:

Anders als het litteken onder in het midden van de borst is zie je het echt niet maar nu zit het meer onder aan de zijkant helemaal niet in het midden :26:

Maar ik ga het geen domper laten zijn, ze zien er goed uit en ben er zeker van dat je hier binnen een jaar (en waarschijnlijk wel vroeger) niets meer van gaat zien.

Ga nu nog even wachten met smeren denk ik.

Was vergeten te vragen wanneer ik ermee mocht starten dus achteraf teruggebeld, andere dokter aan de lijn gekregen want zij was er niet meer, en hij zei wachten tot rood volledig weg is.

Ziet eigenlijk wel niet echt rood maar zal voor de zekerheid maar wachten tot maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had mailtje naar Valérie gestuurd en net antwoord gekeregen.Ik had gevraagd wanneer ik terug mag strijken en wanneer ik onder de zonnebank mag.

Strijken mogen we nu al terug doen en met de zonnebank moet ik wachten tot 4 weken po en dan litteken heel goed beschermen.

Dan hebben we toch al wat meer om ondertussen te doen he

Liefs Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah goed dat je me het effe laat weten.

Heb bijna volle mand staan zal er morgen is invliegen dan.

Zonnebank nog maar even wachten en crèmekes smeren hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Heb nog wat nieuwe foto's geplaatst in mijn album.

Ook van mijn littekens dan kan je zien dat de rechtse kant vrij ver naar buiten zit.

Ga nog even de nieuwigheden op het forum lezen en in mijn bedje kruipen.

Slaapjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi dat je hebt kunnen spieken,nu weet je dat eindelijk eens hoe het er allemaal uitziet,nu ff opvallend,over jaartje vast veel minder :rolleyes:

ik wou je foto,s bekijken,maar zie niks mee rin me inbox aan link en of ww,dus denk dat die meegegaan is met inbox schoonmaken(puilde beetje uit)

dus je snapt me hint vast al :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Evi, heerlijk he als die draadjes weg zijn?

En wat een compliment als je huisarts dat zegt, super!!!!

Ben nu wel heeeeel nieuwesgierig geworden, heb je toch wel ergens foto's geplaatst??? Als het mag zou ik ze heeeel graag zien :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje en A70

Bedankt allebei voor de complimenten, ben er zelf ook super tevreden mee hoor!!!!

Moontje: die met tijgerprint is bikini (al een hele oude eigenlijk)

A70: die witte is nog steeds mijn favoriet hoor maar misschien een ietsiepietsie te klein nu??? Ach voor op vakantie misschien <_<

En nu ga ik echt slapen,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi heb je pb al geantwoord,maar wil het ook hier even kwijt,meid je heb t mooi borsten,en zeker in de mooie setjes die je aanhebt,staat je fanrastisch,niks te klein en niks te groot aan,precies goed! sexy topje/hempje ook met die glitters enzo :)

heerlijk he,alles kunnen aantrekken zonder dat er iets ontbreekt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.