Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Hehe... ja, ik haalde jullie topics door elkaar... :P

Ugh ja, mijn borsten steken ook vaak... meer wanneer ik loop, iets aan het doen bent. Nu op de bank heb ik er geen last van. Bij het slapen gelukkig ook niet. ZOdra ik opsta zijn ze er weer!

Vervelend van dat slapen he! Ik wil ook zo graag op mn zij.. ik wacht wel echt totdat ik mn hechtingen heb verwijderd. Geduld!

Leuk dat je toch gezelschap hebt wanneer je vriend gaat werken. Ik moet wat dingen voor school vandaag mailen, dus moet daaraan werken. Dus moet zo even het forum uitzetten haha...

Ik ga misschien later op de middag wel even lopen buiten. Heb wel behoefte om frisse lucht te krijgen! Misschien langs mn broertje gaan (is 2 minuutjes lopen).

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo meiden,

Wow record pas om 17 uur op het forum!!!

Deze nacht redelijk geslapen van 1.00 tot 9.00!! Ennn heb me zelfs op mijn zij gedraaid deze morgen, was te doen maar voelde nog niet echt aangenaam dus denk dat het nog een kwestie is van enkele dagen dat ik me draai!!

Om half 10 begonnen met mijn zoontje zijn lego te sorteren kleur bij kleur in bakken en net een uurtje geleden klaar pfff, als hij het nu 1 van de dagen door elkaar haalt :107:

Pas om 13 uur pijnstiller genomen en weer vooral voor de rug heb echt totaal geen last meer van mijn borsten. :43:

Ook niet van mijn litteken eigenlijk maar is misschien omdat genezingsproces een beetje trager gaat bij mij.

Gisteravond was ik wel een beetje geschrokken toen ik mijn bh uitdeed.

Mijn borsten zijn weer fel uitgezet, heb nieuwe foto gemaakt met die ene bikini en die is nu ineens eigenlijk te klein...Zal hem er vandaag nog opzetten maar op foto zie je het verschil zo niet hoor.

Op zich beter groter dan kleiner maar vond ze zo perfect nu...zolang ze niet nog groter worden kan ik me er nog bij neerleggen (voor sommigen onder jullie zullen ze helemaal niet groot zijn hoor maar voor mij...)

Mijn ma is de strijk weer komen doen en heeft mijn bh uitgewassen dus zal lekker fris zijn zo, alleen wij hebben alleen kachel en blijft duren voor hij droog is...

Zal me eens terug in het harnas wurmen

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja en nadja heb me niet laten verwennen hoor zelf aardappeltjes geschild maar wel laten afgieten door manlief <_<

Doet deugd he je zo nog eens opmaken.

Heb vandaag ook gewoon terug trui over mijn hoofd gekregen, haren wat bij elkaar en vooral weeg 100 gram minder dan voor ik binnenging dus olé want normaal zouden dit er 700 gram meer moeten zijn hé...

Daffyduck ik zal je een link sturen met foto's, alleen in bikini maar dan heb je toch ideetje hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee thanx Evi, heb je al een pb'thje gestuurd maar ze zijn prachtig mooi hoor, helemaal niet klein hoor, ook ik zie dat wel haha. Ik vind alle borsten mooi, klein, medium en groot maar voor mezelf heb ik ze graag groot, betekent niet dat ik dat bij iedereen wil ;)

Voel me verder niet aangesproken hoor haha

Fijn dat je geen last meer hebt van je borsten en dat je vrij goed geslapen hebt.....we hebben je wel gemist hier hoor vandaag!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor compliment daffyduck en ben zelf ook wel tevreden hoor!!

Gisteren beetje geschrokken omdat ze weer groter waren maar vandaag weer super gewoon <_<

Heb jullie ook wel gemist hoor!!!

Zou hier een hele dag kunnen rondhangen maar nu moet ik pc weer afgeven aan zoontje want die wil spelletjes spelen, dan straks is het het ventje weer...

Maar kom nog effe kijken later hoor, tot straks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Eindelijk horen we weer van je!! Vroeg me al af... maar fijn dat je lekker druk was en gezellig met je zoontje bezig, gaat de dag wat sneller voorbij.

Fijn dat je beter slaapt. En dat je op je zij heb gedurft! Maar als het niet goed voelt, is het inderdaad beter dat je gewoon een paar dagen weer wacht.

Dat over je borsten is wel apart! Opeens zijn ze groter en nu niet meer? Of ben je al gewent aan je nieuwe grote? Ik ga zo kijken naar je foto's.

Fijne avond en tot straks weer! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi

hihi ja wilde verhalen hoor je overal over he,maar als er veel kans was op overlijden deed ik geen lipo hoor :mellow:

jij gaat de goede kant op ja,en als je eenmaal weer sport en aktief bezig bent,vliegen de grammen eraf.

ik zal ook weer blij zijn als ik me vet wat ik nu stiekum kweek met minder doen eraf kan werken na me herstel :136:

komt best goed met ons.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie,

Nee nee ben de grootte alweer gewoon :blush: maar was toch weer effe schrikken omdat ik ze goed vond zoals ze waren...op foto zie je het wel niet echt hoor, ze zijn wat dichter naar elkaar toe gekomen.

Enne gezellig bezig met mijn zoontje was wat anders kan geen legoblokjes meer zien :134:

Zijn neef is te groot geworden voor lego en hij had een hele berg aan mijn zoontje gegeven dus nu alles maar gesorteerd in bakken...

Morgenavond zal het wel gezellig worden, ga met hem naar het stadspark in turnhout,is helemaal in teken van halloween versierd en er rijden dan treintjes (hij is nl gek van treinen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ziet er nog goed uit hé al zeg ik het zelf :blush: , ben nog tevreden hoor maar vond het eerst natuurlijker lijken maar ze mogen echt niet te dik meer worden ...

Als je de foto's van A70 ziet kan er toch nog serieus wat bijkomen op die drie weken, het is goed zoals ze nu zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Evi!

Goed geslapen? Ik hoop dat je niet teveel last heb gehad van je rug.

Je borsten worden echt alleen maar mooier! Weet zeker dat het goedkomt! Denk niet dat het heel veel groter kan worden toch? Maar ja, die van A70 zijn erg mooi!! Maar begrijp als je ze niet te groot wil, dat je nu gewoon heel blij bent met de grote!

Fijne zondag!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Evi ,

Hoe gaat het vandaag ?Goed geslapen ?Hopelijk gaat het met je rug al beter.

Oh stadspark in Turnhout , lijkt me leuk...Vandaag is het hier in een gehucht van Mol(in Ginderbuiten)ook Halloweenwandelen.Alle mensen die daar wonen hebben dan hun huizen versierd en er staan dan tentjes waar je wat kan drinken enzo , super gezellig maar weet niet of we er naartoe kunnen want al men collega's komen vanavond op bezoek en morgen moeten we vroeg op want dan gaan we naar de zoo in Antwerpen dus...

Geniet nog van je zondag

Enne Evi , laat je toch eens verwennen he , hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen (middag)

Gisteren super veel last gehad van mijn rug, vandaag tot nu toe nog niet!!

Een super nacht gehad geen 1 keer wakker geweest maar kan ook aan mijn 3 wijntjes gelegen hebben hoor :blush: kon er niet aan weerstaan, moest mijn boobies toch vieren hé!!!

Ik denk dat ik daar al eens geweest ben nadja in ginderbuiten is ooit eens op de tv geweest ook hé wel leuk om te doen

Hoop dat A70 me niet verkeerd begrijpt, vind haar borsten mooi hoor maar bedoel dat ze op die weken tijd fel gegroeid zijn en dat zou voor mijzelf te groot zijn.

Elke morgen als ik opsta knoop ik mijn bh"tje" los om mijn boobies te bewonderen en dan kan mijn dag niet meer stuk :136:

Denk toch dat ze weer iets gegroeid zijn...

Vandaag heel de dag weg dus hoor jullie vanavond nog wel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Blij weer van jete horen :)

Ik denk dat die wijntjes zeker hebben geholpen! Niet elke avond gaan doen he? :P

Ik heb weer een dag op de bank vandaag. Heb genoeg voor school te doen, dus als ik het forum even los kan laten heb ik genoeg te doen. Ga later ook even een rondje lopen buiten, doet echt goed!

's Ochtens vind ik mn boobies nog te 'gevoelig', beetje stijfjes, dus ik laat ze rustig in de BH bijkomen hihi... Maar ik vind jouw idee een goeie! Je dag begint zo heel goed ja!

Tuurlijk weet ik dat je get goed bedoelt! Iedereen weet wat ze voor zichzelf willen! Jij moet blij zijn met je borsten. Hoop dan voor je dat ze niet verder gaan groeien.

Zo Nadja, klinkt super gezellig ja! Ik vind Halloween zowiezo heel erg leuk! Is gewoon een heel andere sfeer, heel grappig!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marie,

Ga je echt al lopen dan of wandelen want dacht dat lopen de eerste 4 weken niet mocht???

Heb ik de eerste dagen na mijn bvg nog van gedroomd hi hi dat ik ging joggen en mijn ene borst onder mijn kin hing en de andere op mijn buik en heel mijn littekens opengescheurd waren.

Was van de tramedol denk ik hoor want vanaf ik ermee gestopt was zijn de dromen ook gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat lopen (op een wandelende tempo) geen probleem is.

Ik ben vandaag niet meer gegaan... toch lui op de bank blijven liggen!

Morgen loop ik wel naar de huisarts en terug! Ik ga de dagen erna wel zorgen dat ik dagelijks even ga lopen. Moet wel weer in beweging komen!

Wat grappig! Lijkt me wel eng, gaan joggen en dat je borsten zo wild van plaats veranderen! :P

Maar ik durf echt niet te joggen, probeer ik pas na 6 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een lekker namiddagje geluierd bij mijn ouders op het terras in het zonnetje.

Heb er echt van genoten, daarna heeft mijn moeder gekookt en zijn we met zoontje naar 't park gaan griezelen.

Pff was weer een massa volk heel lang moeten wachten voor we op een treintje konden...

Weer geen last gehad van pijn of steken dus denk dat ik hiervan wel verlost ben enkel die "%*¨µ£ rug zo beu en begin me weer af te reageren op mijn gezinnetje.

Is echt een venijnige pijn waar niets tegen helpt en word hier echt chagrijnig van :angry:

Ocharme de mensen in mijn naaste omgeving...

Hoop weer een nacht te hebben als de vorige dan heb ik toch een meevallertje.

Heb veel respect voor jullie sportende meiden hoor ben hier zelf veel te lui voor en ook beperkt met de reuma (maar zoals ik al zei vooral lui)

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, Evi!

Zoals ik lees heb je gister een leuke dag gehad! Jammer wel van je rug...! Ben je nu wel weer op je rugmedicatie?

Met pijn in je rug duurt het wachten in een rij nog langer he? Nou, wel heel lief dat je dat voor je zoontje hebt gedaan. Hij heeft zeker erg genoten!

Hoop dat je vanacht goed hebt geslapen!

Vandaag zijn we 11 dagen p.o.!! Donderdag wordt het al 2 weken!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja lekker geslapen hoor zelfs op mijn zij wakker geworden maar toch maar braafjes terug op mijn rug gedraaid.

Moet 3 weken po zijn voor ik terug met mijn zware medicatie kan starten is echt balen.

En ga zo te voelen weer een "klote" dag tegemoet (sorry voor mijn woordkeuze)

En anders neem ik tussendoor een lekker warm bad met olie voor spieren en gewrichten, of infraroodcabine maar mag ook allemaal niet tot ik 4 weken po ben dus...

Maaaarrr niet zeuren ik heb de boobies die ik wou.

Heb gisterenavond nog wat jurkjes gepast om te zien wat nog kon en wat niet maar alles op 1 kleedje na past nog en is ook niet te bloot.

Een heel ander zicht hoor met een boezem die jurkjes :126:

Mijn zoontje heeft inderdaad genoten en als ik hem zie genieten geniet ik ook hé.

Doe er alles voor hoor voor die schat maar daarom denk ik niet altijd genoeg aan mezelf maar ja heb er maar 1 dus verwennen dat joch.

Ja ja alweer 11 dagen gaat vooruit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh meid, vandaag wel rustig aandoen he! Wel aan je rug denken, die heeft ook zijn rust nodig. Vooral zonder medicatie! Zo'n warm bad lijkt me een super idee, moet je echt doen!

Ik heb gister ook wat topjes gepast! Schrok ook toen sommige gewoon niet meer passen!! Dat wordt TE bloot haha... Maar had het over mn BH gepast, dus ik houd ze nog even. Maar wel leuk he, hoe opeens sommige jurkjes enzo opeens veel mooier staan. gewoon vrouwelijker i.p.v. schattig altijd haha...!!

En ja, als je er 1 hebt, maar je die zeker verwennen toch?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi hi ik heb lekker effe in mijn blote tieten gepast :153:

Niet dat ik van plan ben om zo rond te lopen hoor...

En ja hoor hij mag zeker verwend worden maar moet opletten dat het niet te word hé!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik zelf die paarse fles van nivea,huidolie,trekt snel in,en blijft niet vet erna,en werkt geweldig tegen scheurtjes en extreem droge huid9die ik heb) vind kneipp ook wel oke,maar die blijft vaak wat langer vettig op je huid,plakt dan echt aan je kleding enzo :unsure:

ik lag vanacht ook ineens op me zij,heerlijk :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen meiden,

Een heerlijke nacht achter de rug, was wel kort maar goed.

enne die rode strepen waren toch van de bh oeff :43:

maar blijf toch maar smeren.

morgen ga ik terug voor het eerst met de auto rijden hoop dat dit lukt!

tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Ja , ik heb ook al zitten passen , kon het ook niet laten.Er is toch wel heel wat dat ik niet meer aan kan doen , in sommige dingen kunnen men boobies gewoon niet meer in of ze hangen er half uit :125:

maar ja , ik heb wat ik wil he , big boobies dus ik mag niet zeuren :106: .Van sommige kledingstukken vind ik het toch een beetje jammer hoor :84: .

Ben benieuwd naar hoe het was met de auto

Tot straks

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.