Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo allemaal,

Hier ben ik dan met boobies :1bouncingboobs:

Het is allemaal super meegevallen.

Deze morgen om 9.00 uur vertrokken was nog geen 5 minuten weg en stonden al in de file.

Op 4 plaatsen waar we langs moesten zat het potdicht.

Dan gps maar gevolgd en bijna helemaal binnen door gereden...

Net op tijd aangekomen, had meer stress om op tijd te zijn dan zenuwen!!

Vriendelijk ontvangen door receptioniste en daarna kwam valerie nog wat overlopen (zeer vriendelijke en zachte vrouw)

Na de betaling naar kamer gebracht, dr plovier langsgekomen, anesthesist en klaar voor operatie.

Om 11.10 verdoving gegeven nog eventjes wakker geweest en weg was ik...

Om 13.15 was ik dan terug op de kamer.

Toen ik wakker werd heel veel pijn onder rechter oksel, pijnstiller bijgekregen en opgelost...

Beetje later last van rug en midden van ribben maar pijn is zeer draaglijk hoor (vandaag toch nog)

De dikte is voorlopig zoals ik gewenst had, maar kan nog fel uitzetten zeker :wacko:

Ik heb 350 cc rond medium profiel achter de spier gekregen...

Nadja ook nog eventjes gezien zij zou 500 cc krijgen dus ben benieuwd wat het geworden is...

Thuisgekomen pijnstillers gaan halen bij mijn moeder gaan eten en nu verslagje uitbrengen hé.

Begin al wel last te krijgen van die bh, zal wel door de zwelling komen.

Mijn ene tepel stond ook wat hoger dan de andere (is mezelf trouwens nooit opgevallen) dus hoop nu wel dat dit niet te hard gaat opvallen nu ze dikker zijn.

Voor de rest ja nog 2 dagjes geduld hebben om het resultaat zonder bh te zien hé, hoewel je er nog niet veel van kan zzeggen, ja ja weet het geduld :rolleyes:

Hou jullie op de hoogte

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Evi

Van harte gefeliciteerd meid!!!

Heel veel sterkte met je herstel en die 350 CC gaat je vast een prachtige cup opleveren!!!!

Mijn ene tepel staat rouwens ook iets hoger dan de andere en was me ook nooit echt opgevallen en t stoort me nu na mn bv nog niet hoor, dus maak je geen zorgen.

Spannend he dat nog 2 dagen te moeten wachten. Ik vond t doodeng toen ik hem de 1e keer uit deed, maar t wachten wordt vast beloond!!!!

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mama mia,

Wat gisteren de hemel was is vandaag de hel.

Wat een nacht!!!

Zo goed als niet geslapen vooral pijn van de rug en de spieren.

Nu ik al eventjes uit bed ben gaat het wel wat beter, maar toch...

Vanaf vandaag gaat het alleen maar beteren hoop ik, toch??

Wel gek hoe je zo snel aan de grootte went...

Maar het kan nog uitzetten niet??

Hopelijk ook weer niet teveel dan, kan ni wachten tot morgen om eens te spieken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

PROFICIAT met je nieuwe BOOBIES !!!

Wat fijn dat de eerste dag goed meeviel qua pijn. Jammer van de slechte nacht maar probeer dan zoveel mogelijk tijdens de dag je rust te nemen en binnen een paar dagen, gaat dat allemaal al een pak beter!

En je kan beginnen aftellen naar het moment dat je die BH even uit mag doen om eens te spieken :-) Spannend he !!!

We zijn allemaal erg benieuwd dus als je ergens foto'kes hebt staan, geef je maar een gil :-)

Liefs en veel beterschap!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Gefeliciteerd met je Boobs! Fijn dat je de operatie zelf vond meevallen en de eerste nachten zijn meestal het zwaarst dus dat is normaal hoor!

Je borsten gaan nog helemaal veranderen hoor dus maak je geen zorgen (hoor mij dat zeggen de druktemaker over haar borsten haha)

Die ticker hieronder kan je bij verschillende sites maken, volgens mij heb ik van tickerfactory.com

Ben in ieder geval erg benieuwd naar je foto's!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja nog een vraagje

Weet er iemand waar ik zo een (gratis) ticker kan maken waar ik kan opzetten zoveel dagen sinds...

Hey Evi,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: Wens je een voorspoedig herstel!

Je kunt een ticker maken bij : 7910.org, daisypath, tickerfactory, forumticker, ezticker enz. Keuze genoeg dus! Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi ,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: .

Ik ga 1 van volgende dagen even lezen hoe het bij jou allemaal verloopt , heb toch wel pijn en kan me nu niet zo goed consentreren.

Veel liefs en tot snel

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag goed doorgekomen, nu begin ik weer wel fel last te krijgen van mijn rug.

Ben al bang om straks te gaan slapen...

Net nog telefoon gekregen van Valérie om te vragen hoe het met me ging, vind ik supertof van hen dat ze toch nog effe informeren!!!

Voor de rest blijft het huisje nog vrij proper, mijn ventje helpt goed (dus zorgen gemaakt voor niks) en mijn klein schatje is ook er bezorgd en behulpzaam...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervelend he de rugpijn,heb ik ook altijd eerste week,van dat in 1 houding slapen,brrr vind dat rugslapen zoiezo niks :134:

maar als je straks in een andere houding kan slapen,zal je zien dat het beterd met je rug,en zoiezo proberen rechtop te lopen he,om te voorkomen dat je helemaal een stijve plank gevoel krijgt.

bedankt voor je reaktie in me topic.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey evi..

ja de nachten zijn het ergst!!

ik sliep na 12 dagen ofzo weer op mijn zij, omdat ik het niet meer uit kon houden op mijn rug!

maar elke nacht gaat het ietsje beter hoor, je zult het zien.. :)

op www.trickerfactory.nl heb ik die van mij gemaakt..

Nog een goed herstel en een fijne nacht toegewenst!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht is redelijk meegevallen!

De eerste keer wakker geworden om 5.30 en dan nog doorgeslapen tot 8.30, dan maar opgestaan omdat ik het weer niet meer kon houden van de rugpijn...

Maar ja had ik me wel aan verwacht word anders al een keer of 3 per nacht wakker van de pijn en draai verschrikkelijk veel en dan nu constant op hetzelfde plekje liggen...

Ach ja hoort erbij hé, wie mooi wil zijn moet lijden :153:

Straks een douche nemen, ben ik wel wat bang voor

Had donderdag de bh effe losgemaakt omdat hij scheef aan zat en de naad op mijn rechterborst zat.

Gewoon effe recht gedraaid (en dit zonder te spieken hé <_< )maar jongens dit was pijnlijk.

Dus om hem nu straks helemaal uit te doen brrrr en dan weer terug aankrijgen!!!

Maar verlang echt wel naar die douche...

Ga het toch riskeren van morgen met mijn zoontje naar thomas dag te gaan.

Zal me wel lukken hoewel ik 's avonds wel stik op zal zijn

Hopelijk word de pijn alleen maar beter vanaf nu maar ik veronderstel van wel hé...

Wat de ticker betreft lukt me alleen maar om er een te maken om af te tellen niet om op te tellen (begrijp je)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja en nu het mindere leuke!!

Ging deze morgen op de weegschaal staan, 3kg bijgekomen :134:

Hopelijk zit hier veel van het vocht bij!!

2x 350 cc zou toch niet meer mogen zijn dan 700 gram hé of wel???

Heb het ook zitten die dikke buik, is donderdagavond begonnen toen zat het echt nog onder mijn ribben en vanaf gisteravond gezakt naar de buik, een mooi tonnetje heb ik nu :146:

Maar dit ging toch terug weg hoop ik hé????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi ,

Hoe gaat het met jou ondertussen?

Met mij al wat beter , heb al veel beter kunnen slapen en ben ook al minder stijf.

Heb toch ook wel bang om straks de beha uit te doen en te douchen , hopelijk is het resultaat oke want naar de douche zelf kijk ik echt wel uit , voel me niet meer zo fris :131:

Zet jij foto's op het forum ?

Veel liefs Nadja :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss J,

Wat een geruststelling ga alvast beginnen met de thee te drinken

Hey marie,

Dat geborrel in mijn buik en onder mijn borsten heb ik ook hoor, gek he.

Mijn buik word met het uur erger ben precies een maand of 5 zwanger.

Wou juist mijn jeans aantrekken maar kreeg knop niet dicht pffff

Hey Nadja,

Deze nacht ook al veel beter geslapen en de pijn is ook oke weinig last ben de hele dag in de weer (hoop dat dit wel mag, zolang ik niet hef wel denk ik hé)

Ben ook beetje bang om bh uit te doen straks en super benieuwd naar het resultaat en die douche op zich ja daar verlang ik ook naar.

Foto's ga ik niet plaatsen op het forum denk ik, heb dit zo met mijn man afgesproken.(teveel bekende pottenkijkers :141: )

Wel een privéalbum en dan met bh of zo want vond het toch ook tof om de resultaten van anderen te zien.

Ga jij foto's plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.