Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Hi Evi

ik had toen met me dual plane ervaring,ook eerste weken last van me spieren,enorm zelfs

logisch ook he,spieropbouw doe je lang over en veel werk,spierafbraak heeft men snel hoor,dus in je hersteltijd heb je al een groot deel spierafbraak gehad,omdat je niks tot weinig deed met je spieren,dus lekker langzaam weer opbouwen joh,scheelt berg spierpijn na hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hallo,

Hier zijn we dan weer.

Alles was goed gegaan en alles zit op zijn plaats :141: (dacht ik wel hoor)

Het verschil tussen sebbin en cereform is blijkbaar dat cereform breder en platter is (cereform gaf bij mij het mooiste resultaat had hij gezegd), en zal ook een beetje afhangen van je eigen wensen geloof ik, ik wou zo natuurlijk mogelijk.

Ook gevraagd of ik na een x aantal jaren terug op controle moest komen en was niet nodig hij zei als ze na 20 jaar nog goed zijn waarom dan gaan vervangen...

En nu waar ik van "geschrokken" ben na in Bambie(dacht ik) haar topic te lezen en er gezegd was dat het dual plane zou zijn toch maar eens gevraagd en blijkbaar is dit toch zo en niet volledig achter de spier.

En dat bobbeltje dat ik voelde is de prothese maar moet ik me niet druk om maken, voel het trouwens ook niet altijd meer.

Zo dat was het dan zo een beetje denk ik...

Ah ja over mijn gevoel dat nog niet 100 % terug was zei hij ook dat dit tot een jaar kon duren (hier natuurlijk ook al zo dikwijls gelezen) dus nog niet teveel zorgen maken (hoewel ik er toch bang voor ben dat het niet zal terugkomen)

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed zit!

Toch altijd even fijn om een bevestiging te horen van de chirurg zelf he.

Ik 'schrik' toch ook wel even van het feit dat het dus nu toch dual plane blijkt te zijn..

Hele grote kans dat ik dat waarschijnlijk ook heb dan neem ik aan?!

Ik vind het niet zo erg want ben heel blij, maar dit had wel gecommuniceerd mogen worden vind ik want alle meiden die door Plovier zijn geopereerd zijn volgens mij in de waan dat het achter de spier is..

Ben benieuwd hoe die geplaatst is bij je schoonzus

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey evi,

wat goed dat je dat allemaal is gevraagd heb zeg! :D Roosie jij zal dan ook wel gewoon dual plane hebben! maar hun hoeven geen dual plane te zeggen dat is niet eens een bestaand woord dat is gewooon een bijnaampje en in principe is het toch achter een spier, maar snap wel dat je er liever meer duidelijkheid in had gehad:D vind het ook wel raar hoor blijf toch ook liever achter de spier zeggen ben daar nu zo erg aan gewend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm apart, nu ben ik ook wel benieuwd wat ik heb, zou ik dan ook dual plane hebben? Ik heb atijd al getwijfeld of ze wel achter de spier zaten omdat ze zo zacht zijn, natuurlijk voelen en eruit zien. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er bij mij een spier overheen zit....maar ja eigenlijk ook niet dat er een halve spier overheen zit. Nou misschien toch maar even een afspraak maken dan want nu ben ik wel nieuwsgierig. Ik las wel bij veel meiden die dual plane hebben dat het herstel heel pijnlijk was en ik heb geen pijn gehad dus dat is dan wel weer raar.

Fijn dat alles goed was en je niet meer terug hoeft

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr.plovier heeft gezegd voor mijn operatie dat ie achter de spier ging plaatsen,

dus ik neem aan dat ik achter de spier heb en geen dual plane..

bij de bergman word er ook verteld dat dat hetzelfde is, maar dat is dus niet zo?

misschien noemt dr.plovier achter de spier ook wel gewoon dual plane...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nu ik dat allemaal lees had ik het daarnet kunnen vragen toen ik op consult was om 16u30

nou ja mischien is het gewoon een ander benaming dual plane en om ons gemakkelijk te maken

vertelt hij achter de spier,hij heeft me wel gezegd dat het pijnlijk was de eerste 3 ,4 dagen

dus ja aangezien ik altijd hoor dat dual plane pijn doet of hoe noem je het is het dus datgene

we allemaal bedoelen achter de spier.Nou ik ben daarnet geweest maar ik wist al heel veel van jullie

hier,ik was zo zenuwachtig maar door mijn zus die mee was,ze is echt niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er ook nooit sprake van dual plane geweest voor de operatie hoor, werd gesproken over achter de spier.

En is toch een andere methode hé, ja mij maakt het eigenlijk niet veel uit hoor ben tevreden over hoe ze zijn maar toch leuk om te weten hoe het nu zit.

hi hi morgen word plovier overstelpt door telefoontjes om te weten hoe het nu zit achter de spier of dual plane dus voor de meiden die nog moeten gaan of op consultatie moeten, ineens vragen hé!! :excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja randen kan ik het niet echt noemen, maar gewoon aan de zijkant en onderaan, als ik erop druk voel ik het heel duidelijk!!

en als ik mijn armen omhoog doe of gebukt sta voel ik soms van die ribbels/rimpels..

voelt smerig aan.. dacht dat je dat niet had als je dual plane hebt!!

nee mijn bikini is nog niet binnen, vd week denk ik, hoop dat ie past! :D

ik ga niet op na controle... jij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zoiets voel je ja, die ribbels niet maarja ze zijn bij mij alleen van boven zacht dus kan het nog niet echt voelen! heb mn bh weg gestopr trouwens ben morge 4 weken po:D mijn boobies lijken echt huge in een voorgevormde bh haha echt mooi:D ben er echt verlieft op !! Ik weet niet of ik op na controle ga als mijn rechter borst bij 8 weken PO nog niet gedaalt is ga ik toch wel ff langs denk anders niet en na 6 maanden weet ik niet hoor als alles in orde is niet denk ! is weer een eindje rijden he en durf zelf niet in belgie te rijden snap niks daar van die wegen pfff dan rij ik opeens weer op een trambaan enzo of tege de richting in whaha !! zijn jou pijntjes weg of nog last van anders zou ik wel ff gaan. ben benieuwd oftie past wel foto maken he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een rimpel niet echt maar wel een bobbeltje als ik voorover buk (en ook niet altijd) onderaan aan de binnenkant van mijn borst.

Als je er dan op duwt voel je het zo wegploepen vind ik wel niet aangenaam maar voel het niet altijd hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb af en toe nog wel wat pijntjes maar dat hoort er gewoon bij..

ook het gevoel onder mijn tepels is nog niet terug helaas..maar dit kan tot 1 jaar duren dus heb nog maar even geduld.. ;)

ik voelde vorige week ook echt iets heeeel raars, lag op men zij zonder bh en voelde aan de zijkant in het midden tussen mijn boobs, aan die rand iets heeeeeeeeeeel raars!! schrok er gewoon van, net een bultje waar ik op kon duwen!

sinsdien heb ik t niet meer gevoeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal dan wel zo een bultje zijn dat ik soms voel.

Als ik op mijn zij lig voel ik het ook al eens, je ziet het wel niet.

Heb het daarstraks ook gevraagd en kan geen kwaad, zei ook je gaat het met de jaren toch niet zien als bultje of putje hé en hij verzekerde me toch van niet.

Ik zal je op de hoogte houden als mijn schoonzus gebeld heeft en dan weet je daar ook meer van hé.

Vind het ook wel een beetje raar dat we over dat dual plane niet beter ingelicht waren en ik schrok er ook van dat Roosie dacht dat ze cereform had en het toch sebbin leek te blijken???

Maar ja voor de rest niets dan lof over plovier en zijn resultaten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.