Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Evi,las nu net pas je reaktie in me topic :blush:

ja vind je ze nog wat stug?naja nog niet echt zacht dan?

ik heb nisk te klagen,vond me 750cc toen van Macghan al zacht,maar nu vind ik de eurosiliconen zachter lijken,na een week merkte ik dat al op,en nu worden ze pas echt zacht.

als je vanaf voor de borst met een hand beetpakt,en lichtjes knijpt is het wel echt een neptiet zeg maar,maar als je enkel vanaf zijkant,onderkant of bovenkant lichtjes knijpt,echt enorm zacht.

mischien heeft het bij jou net iets meer tijd nodig omdat je er spieren overheen hebt lopen,het zit net wat meer naar achteren he,naar binnen zeg maar,je prothesen,en de zachtheid kan ook echt pas komen na maanden hoor,me eerste bv met anatomische prothesen erden pas na 4,5 mnd beetje zachter <_<

ik wacht op 2 bh,s van sisilingerie,ben benieuwd waneer ze binnen komen en heb mezelf ook getrakteerd op een bikini,naja ik mocht hem van em manneke uitzoeken zeg maar hihi,als alles compleet binnen is,zal ik weer eens foto,s in album plaatsen :118:

hoe ist verder met je?

greetzz moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Hier alles oke hoor ben echt tevreden hoor met mijn borsten

En andere die aan mijn borsten voelen vinden ze al wel zacht voelen hoor, zal nog wat geduld moeten hebben hé.

Ben benieuwd naar je nieuwe aankopen ik ga nog eventjes wachten tot de solden hier

En heb een bikini van sapph op het oog van de nieuwe collectie dus van zodra die binnen is word ie van mij :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat zijn leuke bikini,s ja van Sapph :3: en zitten lekker stevig ook,teminste die met een beugel dan he.

ja de solden is ideaal,shoppen,veel shoppen,voor weinig :D:D:D

ik hou je op de hoogte als ik nieuwe pic,s heb...

en idd dat geduld,grrr ik haat dat woord trouwens,dat heb je gewoon echt nodig,tot zeker een jaar po :6:

komt echt wel goed :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi evi

benje ondertussen al een beetje gewend aan je maat?..( omdat je toch de eerste keer schrok bij het horen van de maat)...hoor hier zovaak dat ze achteraf toch wel iets groter gewild zou willen hebben ....lekker zeg dat je al kunt bh,s shoppen ..moet eerst nog mijn bc hebben en dan nog 6 weekjes wachtern ..pfff lijkt mij een eeuwigheid aangezien je toch graag wilt weten wat voor maat je hebt en nieuwe dames toch graag in en leuk bh tje wil stoppen .....maar ik zou toch zelf ook graag op een E cup willen uitkomen ..hen nu een lege B ( zwangerschappen en borstvoeding doen toch geen goed voro je borsten ) ...maar ik noet nog aftellen nog 10 daagjes dan is het zover..ga eerst maar snel nog voor fotos maken had ze al wel op camera maar deze zijn per ongeluk gedeleted door mijn lieve kleine dochter ( loop de hele dag met mijn camera door het huis fotos van alles te maken hihihih )

maar zijn bij jou je borsten al een beetje aan het indalen ? ik weet ook eigenlijk helemaal niet na hoeveel tijd dit zou moeten gaan gebeuren na een bv

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Heb nog nooit een bikini gehad van sapph maar vind er nu wel enkele leuke tussen zitten (spijtig genoeg geen solden want is nieuwe collectie) en het zijn er zonder beugel.

Goed dat je me op de hoogte houd als je nieuwe pics hebt, enne ik haat dat woordje ook hoor maar als het tot 1 jaar kan duren moet ik nog niet te hard panikeren :125:

Emmy,

Ik ben zeker gewend geraakt aan mijn maat, ik heb nu wel een E nodig maar ze zien er helemaal zo niet uit hoor. Met een voorgevormde bh zijn ze perfect van grootte maar naakt hadden ze toch iets dikker mogen zijn. Je went er echt supersnel aan en als ik eraan denk dat ik toch groter had mogen nemen ga ik naar mijn voorfoto's kijken en dan weet ik weer wat ik ervoor had :107:

Is inderdaad lang wachten voor je een bh mag gaan shoppen en je bent inderdaad reuzebenieuwd naar je maat.

Mijn borsten zijn eigenlijk vrij snel ingedaald al na een dikke week (denk wel dat dit normaal langer duurt) en daarna zijn ze nog wel wat gezakt hoor (nu moet het wel stoppen anders worden het hangtieten hé)

Dat van die camera ken ik daarom heb ik mijn zoontje er ook 1 gekocht en nu kijkt hij er niet meer naar om typisch!!!!

10 dagen, het zal zo zijn hoor en zeker nu met die feestdagen!! Zal je bij deze al veel succes wensen voor het geval ik het moest missen!!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Heb nog nooit een bikini gehad van sapph maar vind er nu wel enkele leuke tussen zitten (spijtig genoeg geen solden want is nieuwe collectie) en het zijn er zonder beugel.

Goed dat je me op de hoogte houd als je nieuwe pics hebt, enne ik haat dat woordje ook hoor maar als het tot 1 jaar kan duren moet ik nog niet te hard panikeren :125:

Emmy,

Ik ben zeker gewend geraakt aan mijn maat, ik heb nu wel een E nodig maar ze zien er helemaal zo niet uit hoor. Met een voorgevormde bh zijn ze perfect van grootte maar naakt hadden ze toch iets dikker mogen zijn. Je went er echt supersnel aan en als ik eraan denk dat ik toch groter had mogen nemen ga ik naar mijn voorfoto's kijken en dan weet ik weer wat ik ervoor had :107:

Is inderdaad lang wachten voor je een bh mag gaan shoppen en je bent inderdaad reuzebenieuwd naar je maat.

Mijn borsten zijn eigenlijk vrij snel ingedaald al na een dikke week (denk wel dat dit normaal langer duurt) en daarna zijn ze nog wel wat gezakt hoor (nu moet het wel stoppen anders worden het hangtieten hé)

Dat van die camera ken ik daarom heb ik mijn zoontje er ook 1 gekocht en nu kijkt hij er niet meer naar om typisch!!!!

10 dagen, het zal zo zijn hoor en zeker nu met die feestdagen!! Zal je bij deze al veel succes wensen voor het geval ik het moest missen!!

Veel liefs

dank je wel evi ...grappig ik zat er namelijk ook aan te denken om voor haar een eigen kindercamera te kopen zodat ze de mijne met rust zou laten ....en dat indalen bij jou is dan wel vlot gegaan zeg ..was jij ook bij de be clinic geholpen of nog bij beacare door dr Plovier ? hoe is jouw herstel eigenlijk gegaan ? nou ik weet zeker dat je boobs prachtig zijn aangezien Plovier toch wel vakwerk afleverd heb er volle vertrouwen in

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Heb je mijn link nog niet gekregen voor mijn foto's? Anders geef je maar een gilletje hoor!

Ik ben bij be-clinic geholpen, had ook eerst een afspraak bij beaucare maar toen kwam ik op een avond thuis en las ik hier op het forum dat Dr Plovier daar wegging en hij was de enige reden waarom ik voor beaucare koos.

Al goed dat dit forum er is want anders had ik voor voldongen feiten gestaan bij beaucare, vind het trouwens heel laf van hen dat ze de mensen niet verwittigd hebben!!!!

Be clinic is in elk geval super in alle opzichten.

Mijn herstel is prima gegaan, de eerste 3 dagen waren de ergste, maar al bij al is het goed meegevallen was de 3de dag al op uitstap met mijn zoontje en moeder!

Daffyduck heeft zelfs (zo goed als) geen pijn gehad en er zijn er dan ook weer die heel erge pijn hebben dus scheelt echt van persoon tot persoon.

Ik vergelijk het met een kindje kopen, zo vergeten die pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Heb je mijn link nog niet gekregen voor mijn foto's? Anders geef je maar een gilletje hoor!

Ik ben bij be-clinic geholpen, had ook eerst een afspraak bij beaucare maar toen kwam ik op een avond thuis en las ik hier op het forum dat Dr Plovier daar wegging en hij was de enige reden waarom ik voor beaucare koos.

Al goed dat dit forum er is want anders had ik voor voldongen feiten gestaan bij beaucare, vind het trouwens heel laf van hen dat ze de mensen niet verwittigd hebben!!!!

Be clinic is in elk geval super in alle opzichten.

Mijn herstel is prima gegaan, de eerste 3 dagen waren de ergste, maar al bij al is het goed meegevallen was de 3de dag al op uitstap met mijn zoontje en moeder!

Daffyduck heeft zelfs (zo goed als) geen pijn gehad en er zijn er dan ook weer die heel erge pijn hebben dus scheelt echt van persoon tot persoon.

Ik vergelijk het met een kindje kopen, zo vergeten die pijn!

hoi evi ..zou ik je link mogen? Nou heel graag!!!!!! :rolleyes: ik ben wel erg benieuwd hoor ( maar ik ben er zeker van dat ze prachtig zijn dr plovier maakt erg mooie boobs )

Hebben ze jou helemaal niet vewittigd dat plovier weg zou gaan bij beacare? Dat is een hele vreemde zaak en lijkt me ook helemaal niet netjes van hun, om niets te laten weten Toch wel fijn dat zon forum dan bestaat he? Ik ben door dit forum ook bij plovier terecht gekomen, en ik ben daar zeeeer blij mee want hij is echt een vakman op dat gebied. :136: .

en jaa die daffy die bofte maar met zon hersel ik heb het gelezen ...hihihi Maar het is voor een goed doel toch? ..en met kids krigjen zei ik ook de eerste dagen nou nooit meer maar was het toch al supersnel vergeten hoor hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je een pbtje doen met mijn link.

Ze hadden me niet verwittigd heb er zelf naar moeten bellen, maar misschien dat ze vlak voor de operatie nog hadden verwittigd???

Ik had zelf een maand ervoor met ze contact opgenomen.

Wel met de bvg is het net hetzelfde, zo vergeten hi hi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Even melden dat mijn nacontrole naar 1 februarie verplaatst is

Ga het weekend van 8 januari met de camper weekendje naar zee vandaar!

Voor de rest alles oke hier, verlang alleen terug naar de zon!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi wie weet hebben we elkaar dan al eens tegengekomen???

Waarschijnlijk word het Oostende, heb ik alles bij elkaar: zee, WINKELS (en solden :125: ), haven, park...

Is jaarlijkse traditie geworden om daar elke winter minstens 1x naartoe te gaan

En ben een echt zeemens hoor in de winter en zomer maar 's zomers spijtig genoeg niet veel tijd.

Vind het ook super om met de camper weg te gaan, hij is van mijn ouders en hoop dat ze hem voor het eerst niet wegdoen want ik heb geen centjes om er 1 te kopen en zou het niet meer kunnen missen denk ik :122:

Zijn er in Nederland eigenlijk camperplaatsen aan zee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaaaaa kom gezellig naar zeeland hihihi

daar woon ik,5min van de zee en boulevaar vandaan, :P

nee echt een camperstaanplaats aan zee is hier niet,de dichtsbijzijnde aan zee is dan in middelburg,kan je overnachten en dan andere dag na vlissingen 9of andere plek aan zee)maar moet bekennen dat er swinters niks te beleven is eerlijk gezegd.

ja wij tuffen ook elk jaar met de camper erop uit,minimaal eens per jaar grote vakantie(zomers) en dan gaan we vaak naar portugal en tussendoor gaan we meerdere keren naar luxemburg,onze favo plek hihi :3:

ik kan zo zigeuner worden,mis me huis nooit als ik met de camper op pad ben hahahaaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

We hebben op dezelfde moment in elkaars topic gereageerd :153:

Oh zalig seg zo dicht bij zee wonen, ik kan er echt van genieten om zo eens flink uit te waaien en kom helemaal tot rust van naar de zee te luisteren.

Hier in Belgie zijn ook niet veel camperplaatsen.

In Oostende mag het officieel niet maar het word gedoogd en is bovendien gratis!!!

Wegens tijdgebrek kunnen we niet in de zomer maar als ik een weekje heb word hij meteen gereserveerd hoor!!

Wij gaan meestal normandie, bretagne, Moezel...en deze zomer naar Ardeche geweest ook een zalige plaats.

De meest campervriendelijke plaatsen vind ik wel in Duitsland en keuze genoeg daar.

Waar in Luxemburg gaan jullie dan, camperplaats of camping???

Hebben we al vaak naartoe willen gaan maar is er nog niet van gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja zag het net,toevallig net in de ander haar topic aan reageren.

wij gaan altijd na de camping in luxemburg,echt voor de kids,omdat we dan langer als een weekendje gaan he,als we enkel een weekendje duitseland doen ofzo,staan we vaak ook echt op een camperplaats.

wij gaan zelf altijd naar Viande,dat is er daar het gezelligst en wel toeristisch hoor hihi

de site waar ik die bh,s van heb is van Sisilingerie,komt uit Polen dus :)

stond echt verstelt van de kwaliteit hoor,heb wel meer bh,s in me handen gehad,waar ik van dacht dat de foto,s op de site mooier waren dan wat je toegestuurt kreeg,maar deze waren andersom,in echt mooier dan op de site te zien,en dat zegt mij al genoeg.

ja die witte zit ook echt als gegoten,terwijl de andere eigenlijk net aan is ja,klopt,hihi :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil weer te snel zijn :blush:

Die staat al bij mijn favorieten, moet alleen de tijd nog eens vinden om ze allemaal te bekijken hi hi

Ja viande is echt wel tof daar gingen mijn ouders vroeger ook altijd met me naartoe.

Hoewel ik me er niet veel meer van kan herinneren is al zeker 20 jaar geleden :unsure:

Ja je ziet wel op je foto dat die witte echt kwaliteit is en mooi afgewerkt.

Goed dat we ervaringen kunne uitwisselen over de site's weten we waar we aan te zijn (hoewel ik mijn steentje nog niet echt heb bijgedragen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zat al te lezen,oohj die staat en verder niks hahaha dacht al dat er wat mis ging :unsure:

ja Viande is echt heel gezellig,en zeker zomers,en ook druk,maar geen vervelende drukte ofzo,en je komt er van allerlei toeristen tegen,heeft altijd wel wat vind ik,beter dan enkel duitsers tegenkomen ofzo,afijn je snapt me vast wel :D

ja klopt,die witte is echt heel mooi,en is met satijn ook,heel zacht en hele comfortabele beugels,en idd mooi afgewerkt,en ik ben al zo een zeikerd op witte kleding en bh spulletjes enzo,hahahahaha

dus had nu eens geluk dat het meteen naar me wens is.

als je hier kijkt voor die prijs daar,krijg je een grijze,zwarte,witte of huidskleurige oma tent zonder iets van kant ofzo eraan in je handen gedrukt,en dan met prijzen die beginnen bij 80 a 90 euro,die niks mooi,s of sexy,s hebben,nou dan maar me rommel uit buitenland halen he,net zo handig,want daar hebben ze dus wel hippe spullen,ook Asos en La Senza hebben hele mooie bh,s....dat word me volgende bh bestelling hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo iedereen

Hier nog eens een berichtje van mij.

Met de borsten gaat alles prima, is niet veel meer veranderd nu.

En ze beginnen eindelijk zachter te worden dus zal allemaal wel dik in orde komen.

Ben vandaag naar de aquasculp geweest, was wel tof en leuk dus denk dat ik eens iets van sport gevonden heb dat me ligt en omdat het in warm water is is het heel goed te doen voor spieren en rug.

Enkel veel armbewegingen en heb nu toch een beetje bang dat ik mijn borstspieren te fel ga trainen maar zal wel geen erg zijn hé.

Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden :141:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow vandaag wel super gevoelige borstspieren van gisteren pff

En wou donderdag terug te gaan, misschien kan ik dit maar beter niet doen, maar nu heb ik er nog zin in...

Had iemand hier nog zo fel last van in het begin je terug ging sporten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.