Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben een mama van zoontje van 5 en krijg op 21 oktober nieuwe boobies. :1bouncingboobs:

Na lang met jullie meegelezen te hebben word het tijd om zelf een topic te starten.

Ik kan stilletjes aan beginnen af te tellen.

Begin ook wel beetje bang te krijgen voor de pijn :155: maar zullen we wel vlug vergeten zijn zeker...

Hou jullie in elk geval binnen een weekje of 6 op de hoogte!

Vele groetjes,

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi!!

Welkom op het forum & gefeliciteerd met je datum! :43:

Weer iemand die naar Dr.Plovier gaat! En wel in zijn nieuwe kliniek!

Hoe ben je bij de kliniek terrechtgekomen?

Ook via dit forum zeker? :)

Ik ben zelf ook geopereerd door dr.Plovier!

Mijn foto's kun je zien in de gallerij!

Als je meer vragen hebt mag je me altijd een pb'tje sturen..

Nu is het aftellen geblazen voor jou, spannend hoor!

De pijn valt allemaal wel mee! In het begin dacht ik: waar ben ik aan begonnen?

Maar dat is echt maar paar dagen, daarna valt het reuze mee,

Ik ben nu 11 dagen PO en voel bijna niks meer! :)

Succes,

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi

Welkom :)

leuk dat je al een datum hebt zeg,en nu maar aftellen ja,spannend!

ik vraag me idd ook even af hoe je bij deze kliniek terecht bent gekomen?via Dk Plovier zelf(na aanbod) of via het forum?

krijg je ronde prothesen?en waar wil je opuit komen?

ik ga vermoeden dat je tussen de 400 en 500 ga krijgen,dat krijgen de meesten bij Dk Plovier :3:

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben inderdaad bij zijn nieuwe kliniek terechtgekomen via dit forum.

Had al een maand of 2 afspraak vast liggen bij beaucare dus was wel even schrikken toen ik hier zag dat dr. plovier wegging.

Direct nog mailtje gestuurd ('s nachts :blush: ) naar hem en de dag erna heeft hij me al teruggemaild en gebeld.

Heb dan ineens een afspraak in zijn kliniek gemaakt.

Er was 350 cc voorgesteld maar heb bang dat dit te groot gaat zijn.

Mag echt niet groter dan C uitkomen wegens gezondheidsredenen (reuma en fibromyalgie) anders ga ik teveel last krijgen.

Zal de dr maar vertrouwen zeker.

Heb wel de indruk dat bij hun merk van protheses de cc niet echt overeen komen met andere merken of denk ik dat maar.

Zit wel nog met "groot" probleem:

Ik word op donderdag geopereerd en op zondag ga ik met mijn zoontje naar de thomas stoomtreindagen.

Eerst werd ik op woensdag geopereerd dus dacht dan zal het wel lukken (mits hard op de tanden te bijten) maar nu zijn er eigenlijk maar 2 dagen tussen :93:

Mijn zoontje is echt gek van treinen en kijkt er een heel jaar naar uit dus dit ga ik hem toch echt niet afnemen neem wel mijn mama mee (en veel pijnstillers)

Hoop dat het gaat meevallen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gelukkig heb je meegelezen op het forum en heb je nu een afspraak in Be-clinic! ;)

Maar wat bedoel je precies met de merken prothesen komen niet overeen?

Ik zou inderdaad op de pc vertrouwen, die weet het het beste!!

Maar 2 dagen naderhand gelijk een hele dag weg... Ik hoop dat dat gaat lukken!

Ik had toen nog heel veel pijn en was niet in staat om weg te gaan!

Is er misschien niet iemand die met je mee kan gaan?

Voor hetzelfde geld voel jij je wel goed om al weg te gaan!

Maar onderschat een bv niet, een hele dag weg is best zwaar na 2 dagen al!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi,

Goh, 2 dagen na je operatie al zoiets ondernemen, lijkt me wel wat zwaar hoor! Kan je mama niet alleen met je zoontje gaan, gezellig uitstapje met kleinkind?! Kun jij thuis nog lekker bekomen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry had niet goed gelezen,

je neemt je moeder mee..

Maar dan nog ik vind het zwaar hoor!

Persoonlijk zou ik het niet doen!

Ik had ook echt geen zin om na de operatie iets te ondernemen

Ik wilde alleen maar in bed liggen!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelciciteerd evi met je datum!

Ik ben 21 september aan de beurt bij Dr Plovier!

Oei lijkt me ook wel wat veel gevraagd van je zelf al na 2 dagen!

Inderdaad wat eefje zegt: Misschien wil oma wel alleen gaan?????

Zou echt je rust wel nemen hoor!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heeft er iemand misschien nog een tip waar ik mooie foto's kan halen?

Heb hier eens een link naar site gezien met voor en na foto's maar vind deze niet meer terug :blush:

Dank je wel

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de link is inderdaad leuk.

Pff, ben net effe gaan spieken of de site van dr plovier online is (normaal vandaag) maar nog niets :23:

Ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig

Misschien later op de dag.

Dit forum is echt wel verslavend hé meiden, eens ik begin te lezen kan ik niet meer stoppen en mijn werk blijft maar liggen hier :11:

Zal er eens gaan invliegen.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hoi,

Ben inderdaad bij zijn nieuwe kliniek terechtgekomen via dit forum.

Had al een maand of 2 afspraak vast liggen bij beaucare dus was wel even schrikken toen ik hier zag dat dr. plovier wegging.

Direct nog mailtje gestuurd ('s nachts :blush: ) naar hem en de dag erna heeft hij me al teruggemaild en gebeld.

Heb dan ineens een afspraak in zijn kliniek gemaakt.

Er was 350 cc voorgesteld maar heb bang dat dit te groot gaat zijn.

Mag echt niet groter dan C uitkomen wegens gezondheidsredenen (reuma en fibromyalgie) anders ga ik teveel last krijgen.

Zal de dr maar vertrouwen zeker.

Heb wel de indruk dat bij hun merk van protheses de cc niet echt overeen komen met andere merken of denk ik dat maar.

Zit wel nog met "groot" probleem:

Ik word op donderdag geopereerd en op zondag ga ik met mijn zoontje naar de thomas stoomtreindagen.

Eerst werd ik op woensdag geopereerd dus dacht dan zal het wel lukken (mits hard op de tanden te bijten) maar nu zijn er eigenlijk maar 2 dagen tussen :93:

Mijn zoontje is echt gek van treinen en kijkt er een heel jaar naar uit dus dit ga ik hem toch echt niet afnemen neem wel mijn mama mee (en veel pijnstillers)

Hoop dat het gaat meevallen.

Groetjes

Hoi Evi,

Fijn dat je een datum geprikt heb voor je BV. En dan nog bij Dr. Plovier. Ik ben zelf door hem onder handen genomen en heb 350 cc gekregen. Ben zeer tevreden, is niet te groot en past bij mijn lichaam. Ik had ook een B dus...als ik jou was, ga er maar voor, maar kleiner zou ik niet nemen. Ik heb zelf ook op geen enkel moment rugpijn gehad. Ik zit nu bijna 5 weken post-op, heb al een ganse week een gewone bh aan (75C) maar ik vind die plots na een weekje te klein uitvallen, nochtans was die vorige week goed...

Wat het uitstapje betreft, zit je idd met een groot probleem...want 3 dagen na de operatie al een ganse dag weg, dat zal overbelastend zijn voor je lichaam denk ik :-( Van die tramadol-pijnstillers weet je wel wat van,...maar je zal ze wel nodig hebben de eerste dagen! Neem zeker de eerste week voldoende rust, daarna gaat alles vanzelf weer beter!

Succes alvast ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb mijn ma al maar verwittigd dat ze misschien alleen zal moeten gaan :139:

Vind dit zo erg voor m'n zoontje, hij kijkt hier al een heel jaar naar uit.

Gisteren nog een dagje strand meegepikt.

Leuke gedachte om te weten dat dit m'n laatste strandbezoek met platte boezem was!! :153:

Begin wel hartpijn te krijgen met het gedacht dat ik mijn zoontje de eerste weken niet ga kunnen knuffelen, ocharme 't ventje

En voor het huishouden... Mijn man is niet bepaald de nieuwe man dus...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is misschien wel een slim idee ja om je moeder aleen te laten gaan.. :) En je kunt je zoontje wel voorzichtig knuffelen.. Alleen ff oppassen de eerste paar dagen/weken... Komt allemaal wel goed hoor! Het huishouden, tjaaa !! Hihi bij ons zag het er ook niet uit... Komt ook allemaal wel weer goed.. liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Hoe gaat t met de voorbereidingen? :38:

Sanp dat t heel rot is dat je niet met je zoontje mee kan, maar ben nu zelf 5 dagen P.O. en vandaag gaat t voor t eerst redelijk goed met de pijn. De nachten zijn nog wel erg rot.

Mijn man moet nu ook t huishouden draaiende houden: hij doet zijn stinkende best. En als ik eerlijk ben jeuken mijn handen om de dingen soms op te pakken. Maar moet gewoon echt opletten. Dan gaat t maar een keer niet helemaal naar mijn zin haha. Ik heb sowieso veel moeite hoor om de touwtjes uit handen te geven, maar het is voor t goede doel!

Dat je je zoontje niet kan knuffelen straks is inderdaad even vervelend. Mijn dochter is bijna 2 en de 1e dag po wou ze op mn schoot zitten. Dit ging natuurlijk niet en mn man heeft ze, kei hard hulend, weg moeten halen. "Mama k®oelen" riep ze. Dat ging echt door merg en been. Maar t lijkt nu wel of ze het snapt dat mama niet zo fit is. Ze komt nu voorzichtig naast me zitten met dr speelgoed en geeft heel veel kusjes. Zo kan ik toch een beetje met dr knufflen. Ze is natuurlijk nog erg klein, maar misschien dat je jouw zoontje t wat beter uit kan leggen. Komt echt wel goed!

En Dr Plovier is echt een hele goede en vriendelijke arts!

Zag trouwens dat de website al wat meer 'doet'!

Ik zal ook nog een kijkje nemen in zijn nieuwe kliniek als ik voor na-controle ga, ben benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de voorbereidingen alles oke (helemaal nog niet mee bezig eigenlijk :blush: )

Nog geen zenuwen enkel bang dat het resultaat zo gaat tegenvallen.

Ga elke dag een kijkje nemen op de site.

Had ook een mailtje gestuurd naar dr.plovier om te vragen of er nog foto's opkomen, kwestie van toch een beetje te weten waar ik terechtkom en ze zouden er in de loop van toch opkomen te staan en hij heeft me op het hart gedrukt me geen zorgen te maken aangezien het een zeer luxueuze kliniek is met nieuwste technologiën

Wanneer moet je op nacontrole?

Kan jij me misschien al een beetje inlichten <_<

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou ik weet wel zeker dat Be-Clinic er picobello uit ziet !! ;)

Altijd beter als Beaucare! Daar opereren ze je in een container..

Hij vertelde mij dat ze in Be-Clinic de beste apparatuur hebben!

Dus no worries... en bij Dr.Plovier ben je zoizo in goede handen!!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej evi,

Net wat mii zegt: no worry's!

Hij had over be-clinic vertelt voor mn operatie en was zo trots als een kind haha.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor na-controle, maar wil dit ergens tussen de 6 en 8 weken P.O. doen.

Dus dan heb jij ws al prachtige boobies :141:

Hij maakte trouwens voor mijn bv wel foto's van mn erwtjes. Weet niet of hij dit bij beau care ook standaard deed??

Maar wie weet, als hij tevreden is over mijn nafoto's, kom ik wel op de site :154:

Maar zonder gekheid, ik denk inderdaad dat hij pas foto's kan plaatsen als de kliniek eenmaal geopend is van zijn eigen resultaten. Dus die zullen de komende weken er vast wel op komen. En anders kijk je toch foto's op de site van Beau Care? Is immers ook zijn (vak) werk. :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ben nieuwsgierig naar de foto's van kliniek zelf.

Foto's van de borsten heb ik inderdaad bij beaucare bekeken en bij jullie natuurlijk hé :141:

Mijn man begint zenuwen te krijgen.

Hij ligt al een paar nachten wakker en dan zegt hij er hangt iets boven ons hoofd hé, ben bang dat je in de operatie zal blijven ...

Mannen hé... :10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach gos wat een lieverd!

Hihi ik dacht dat je foto's van ploviers kunsten bedoelde haha.

Foto's van de kliniek zullen wel snel volgen denk ik hoor. Maar hoe hij erover vertelde tegen mij denk ik dat het helemaal goed zit!

No worry's!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 15 dagen...

Komt super dicht in de buurt nu.

Ze zullen wel zo om zijn want de komende 2 weken zijn nog goed volgeboekt en met een nog lekkere massage en gezichtsverzorging 2 dagen voor de ingreep :rolleyes:

Om daarna goed af te zien :25:

Maar het is voor een goed doel hé

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Komt inderdaad super dichtbij nu.

Als ik erop terugkijk zijn de weken voorbij gevlogen.

Zal zo wel niet het geval zijn met die bh zeker :P

Vandaag al eerste voorbereidingen genomen zo een kussen (worst) gaan halen om wat comfortabel te kunnen slapen.

Ook bij hema gestopt voor tussenstukje maar blijkbaar verkopen ze deze niet in Belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.