Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Eindelijk nog eens een momentje gevonden om op het forum te komen.

Om even op hierboven terug te komen:

Mijn man mag er dus echt nog niet in knijpen (ben ik nog te bang voor) maar hij wil wel hoor :141: vandaar ook mijn vraag.

Mijn borsten zijn eigenlijk helemaal niet gevoelig soms een beetje lastig rond de tepels maar gevoelig niet echt nee.

En bij ons gaat het er ook nog niet al te hevig aan toe hoor hoewel het stilletjes aan wat heviger word :154:

Ik hou mijn bh toch nog aan hoor is misschien niet zo sexy maar vind het nog een eng idee om hem uit te doen.

Amai, heb al serieus afgezien sinds gisteravond.

Gisteren overdag stilletjes aan de kasten geboend en badkamer gepoetst en stof afgedaan.

Ging redelijk goed, maar dan s' avonds een potje uit de kast willen nemen en ik kon er juist niet aan dus nog een beetje verder gereikt en ineens auwwwww pijnscheut

Mijn spier onder mijn oksel pfff, komt ervan hé wie niet horen wil moet voelen...

Vandaag toen ik opstond nog last maar wou gepoetst hebben dus ik gestofzuigd en de vloer gepoetst was ik blij dat het gedaan was maar nu heb ik (natuurlijk) nog meer pijn.

Niet aan mijn borst zelf maar echt die spier aan de zijkant, nog een beetje aan achterkant van mijn rug en aan mijn onderste ribben, voelt alsof ze bont en blauw zien.

Verdorie toch nu is het hier wel proper maar ja...

Ligt aan mijn eigen, dus moet niet zeuren.

Op gebied van indalen heb ik meer geluk denk ik (als dit nog moet gaan komen ga ik nog serieuze hangtieten krijgen :39: ) want mijn littekens zitten echt al onder de borst.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi,thanks voor je altijd lieve en leuek reaktie in me topic

ik zit nu op maat 75G volgens de tabellen,maar draag bhmaat 80F is gelijk aan en vind je nog wat in he,in G al stukken minder leuke bh,s :rolleyes:

en weet je,het verschilt ook per merk bh,en zeker weten doe je het nooit de exacte bh maat,want van ene merk heb je dit en van andere merk dat,gewoon kwestie van passen en bekijken hoe het zit en staat :) dus ik klungel ook nog wel ff door hoor verlopig!

je schreef in me topic dat ik mooie huid heb,vind je? heb momenteel weer de bekende pukkeltjes op me borst en nek joh,balen,zieter niet uit hihi en trekt ook nog eens langzaam weg,of wat bedoel je dan precies met me huid? je bedoeld omdat ik van boven geen zichtbare randen heb?

heb ik te danken aan me dikke taaie huid,hang zal ik ook lang op moeten wachten,wat ik nu juist zo mooi vind en graag wil :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje heb even in je topic geantwoord.

Vandaag heb ik me rustig gehouden enkel met zoontje naar de sint geweest en gekookt dus dikke duim voor mij :153:

De pijn was vandaag zo goed als over waar ik al heel blij om ben want ik zag af hoor pff.

Ga nog eens even mijn harnas uitdoen en littekens insmeren en in mijn bedje kruipen.

tot morgen allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker joh,dat je steeds meer kan doen zonder pijntjes,heerlijk!

ik had het ooit ook eens gelezen,dat er meerdere grotere maten zouden komen,maar dan ben ik mischien al een oma hahaha :126:

we zien wel,in elk geval passen,gokken en gissen zit er het eerste jaar wel in,maar heeft ook wel weer wat,wat leuks en spannends,toch!

heb je even me nieuwe linkje gestuurt :6:

tot spreeks en trusten voor dadelijk

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Ik las dat je eerst erg veel pijn had! Ben blij te lezen dat dat inmiddels over is. Echt rustig aan doen, he!!

Hoe gaat het met je mooie boobies?? We zijn vandaag 3 weken p.o.!! Jij kunt al over een week je kliniekBH uit!

Hoe gaat het met je littekens? En het slapen>? Ik doe heel zelden wat zijslapen, maar heel even.

fijne avond!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles oke en vandaag zeker:

Heb mijn ventje kunnen overtuigen om op het vlieguig te stappen dus Tenerife here we come, we vertrekken volgende week vrijdag voor 13 dagen.

Hopelijk lekker weertje daar!!!

Zou nu wel zo graag onder de zonnebank gaan maar weet niet hoe ik mijn littekens tegoei moet afdekken zonder dat je witte rand onder bikini ziet uitkomen.

Zal maar gewoon wat bleker vertrekken denk ik.

Wel een vraagje, heb dus nog steeds korstjes op de plaats van de knoopjes.

Zou ik zo lang dan maar niet uit het zwembad blijven (kwestie van infecties op te lopen) tot deze weg zijn?

Hi hi en hopelijk zitten mijn borsten niet onder mijn kin als ik uit vliegtuig stap van de druk :45: (zal maar niet te hard lachen :66: )

En kan ik nog net mijn schoonzusje zien, zij word volgende week donderdag geholpen door dr plovier.

Vele groetjes van een happy iemand :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi,ooh ben jaloerssssss,heerlijk de zon opzoeken :136:

hihi zie het al voor me,dat je boezem ineens onder je oksel zit na het uitstappen daar,dan past meteen je bikini niet goed meer hahaha :152:

ik zou lekker zorgen dat de korstjes weg zijn tegen de tijd dat je gaat zwemmen,maar je wondjes zijn echt dicht he,maar nog maar kort,dus zoiezo geen uren in zwembad vertoeven,dan worden je littekentjes week,en is niet echt reuze goed nog hoor,word toch door mijn arts afgeraden.na 3mnd word het niet meer week,tot die tijd wel...dus ff minder lang zwemmen en na uitstappen van zwembad,lekker je littekentjes laten drogen,dat ze niet vochtig blijven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi ,

Alles goed daar ?Met mij wel hoor , gaat steeds beter en beter :35::35: , heb wel bijna geen tijd meer om op forum te zitten....

Ik denk wel dat ik naar de nacontrole ga , als ik erover nadenk dan heb ik ook wel zoiets van is dat echt nodig maar ik ga het toch maar doen , dan ben ik toch zeker dat alles in orde is he.Het is wel een eindje rijden maar ik ga een afspraak maken op een zaterdag , dat kon ook volgens Valérie.

Jij vertrekt vrijdag op reis he , pietzak hihi... :P

Nee hoor meid , het is je echt gegund.

Veel liefs en nog een prettig weekend

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh wat heerlijk, ik wil ook naar de zon!!! Ik hoop dat je heerlijk weer hebt! Als je niet weet hoe je je littekens moet afplakken dan ga je toch gewoon met je bikini onder de zonnenbank? Dan weet je zeker dat je goed zit ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh hheerlijk naar de zon :D

Ik mnoet nog ff wachten tot begin maart helaas..

maar je kunt je pleisters heel dun knippen en op je littekens plakken..

of sunblock erop smeren als je onder de zonnebank gaat..

ik werk zelf met die pleisters.. is nu wel wit daar maja ziet toch niemand nu ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet et goed uit meid, die nieuwe foto!

Die d cup zit heel goed gevuld in iedegeval!!!!

En nou nog lekker op vakantie met van die prachtige boobs ook!!!

Ben echt wel een beetje jarloers nu hoor!

Dus we moeten je hier 2 weekjes missen op t forum :(

Zou inderdaad ook gewoon met bikini onder de zonnebank gaan, probleem opgelost, toch :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook al gedacht om met mijn bikini onder de zonnebank te gaan maar ga niet meer gaan denk ik, zie je achteraf beter hoe ik gebruind ben :35:

A70 ik twijfelde zelfs nog of ik geen grotere maat nodig had maar de winkeldame zei dat ik dit niet mocht doen omdat het een strapless bh is en anders zou gaan openstaan, heb dan ook geen grotere meer gepast en op haar vertrouwd maar hij zat wel goed hoor.

Dat is het mindere nieuws hé dat ik dan 2 weken niet op het forum zal zijn, zal veel in te halen hebben om de laatste nieuwtjes te weten en zal jullie missen ook!!!

Maar ga genieten hoor als het weer meezit toch want heb op een 6 tal verschillende sites gekeken naar de 14 daagse weersverwachting en op 4 geven ze goed weer maar er zijn er 2 bij waar regen bijstaat (bij de ene zelfs 8 dagen na elkaar) en dan word ik echt gek hé!!!!! :107:

Begin wel compassie te krijgen met het ventje hij slaapt al 3 dagen niet meer van aan het vliegtuig te denken

Nog een vraagje en graag jullie eerlijke mening:

Zou ik die witte en turkoise bikini nog dragen op vakantie??? want het is daar zo van dat zwarte zand en dat kruipt helemaal in je bikini en zou het zonde vinden om een nieuwe naar de vaantjes te doen, of zijn deze echt wel te klein nu???

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Evi,wat een volle mooie boezem heb je in die onderste foto,vast je nieuwe bh,staat goed en erg gevult ook hihi

over je bikini,s...tja de ene vind dit al te klein,terwijl ik het zelf persoonlijk wel mee vind vallen,het misstaat je niet,je tepels zitten ruimschoots binnenboord en het stata je juist erg sexy en mooi zo,nu het zo gevult is,toch?

niks mis mee joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo Evi, heb je pics even bekeken en het ziet er goed uit hee!!!!!!!

Die onderste foto vooral, echt heel mooi!!!

Die bikini's gaan nog makkelijke hoor, je bent toch lekker op vakantie op het strand, er zijn er genoeg die helemaal niks aan hebben aan de bovenkant dus ik zou me niet druk maken of het te klein is, je tepels zitten netjes binnenboord!!!

Oh wat ben ik jaloeerrrrrrrrs, ik wil ook in mn bikini op het strand zitten!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje,

die laatste is inderdaad mijn nieuwe bh, moest er 1 hebben voor op vakantie hé...

Wou eigenlijk nog 2 weken een sportbeha te dragen maar nu zal dat niet lukken hé misschien toch nog maar s nachts hoewel dr plovier gezegd heeft dat het echt wel lang genoeg is die 4 weken hoor.

Vind de bikini's persoonlijk ook aan de minieme kant maar mits gebrek aan een nieuwe...

Op vakantie mag dit nog wel net hé, zit er nu toch vol met oudjes <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Ik las op het forum dat je nieuwe foto's hebt, dus ben meteen gaan kijken. Jeetje meid, wat zien ze er goed uit!! Je bikini's worden echt mooi opgevuld!! Ik denk ook dat je die BH's gewend bent met veel meer bedekking, en nu voel je je teveel blootgesteld. Loop er lekker mee rond zodat je er zelf even aan kan wennen!! Want echt, ziet er super goed uit!!

Wanneer vertrek je? Of ben je al weg?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Jongens wat hebben ze me aangedaan, heb echt moeten afkicken hoor!!!

Ben blij dat ik terug op het forum kan, hopelijk blijft dit nu ook zo.

En ja wat loop ik nu te zeuren over bikinis 10 jaar terug liep ik wel monokini dus...

Gisteren eindelijk nog eens een zalig badje genomen (kon alleen precies niet goed onderblijven :154: )

Nog 2 dagen te gaan en dan kan mijn harnas eindelijk uit joehoe, wat zal dat een verlossing zijn

Al bij al is het nog goed meegevallen had erger verwacht maar ben blij hoor

Hoe vaak ik hem ook al gewassen heb er blijft precies toch nog een kliniekgeurtje inzitten.

Een vraagje (weer één):

Als ik mijn armen wat ver wil uitstrekken om bijvoorbeeld iets te nemen heb ik toch nog serieus last aan de spier onder mijn oksel, vooral rechts, is dit normaal of zou ik hiervoor eens een telefoontje doen.

Heb deze vorige week wel serieus verrokken.

Verwacht dat ik gewoon nog wat geduld ga moeten hebben hé, niet??

Zo ik ga nog een beetje verder topics lezen en dan weer snel verder doen want anders krijg ik mijn werk hier thuis niet meer gedaan voor we vertrekken.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi ,

Ik kon ook 2 dagen niet op het forum en heb zo al bijna geen tijd om iedereen zen topic te lezen :rolleyes:

Haha , morgen mag ons harnas uit , ben het echt wel beu ondertussen , heb echt zin om vanavond lekker in bhtje rond te lopen maar eigenlijk had ik het ook erger verwacht met die bh , het heeft mij toch wel lang een beschermend gevoel gegeven.

Jij gaat al in bad lees ik , durf ik eigenlijk nog niet maar heb er wel zin in :106:

Verder gaat alles wel goed met jou denk ik he en jij kan lekker op vakantie vertrekken , ben toch stiekem wel wat jaloers hoor maar het is je echt gegund , denk daar af en toe maar eens aan ons he :P

Zo meid , ik ga je laten want moet dadelijk weer verder , moet nieuw strijkijzer kopen want de mijne doet het niet meer , had vandaag vrij en ik kon dus niet aan men strijk beginnen :77::77::77:

Als ik je niet meer moest horen , fijne vakantie he meid :6:

Veel liefs Nadja :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nadja,

Ik ben gisteren ook maar voor het eerst in bad geweest hoor heb me ook braaf aan de regeltjes gehouden want valerie had 4 weken gezegd maar verlangde er echt naar en op vakantie neem ik niet graag een bad.

Ben er nu wel maar een half uurtje ingeweest i.p.v. mijn gewoonlijk dik uur :blush:

Met mij gaat alles prima (uitgezonderd mijn rug, maar kan maandag terug met medicatie starten) en zeker met mijn vooruitzicht hé

Heb wel bij de weersverwachting gezien dat er al zeker 2 dagen tussenzitten bewolkt zonder zon, en kans op regen pff.

Zolang dit er niet teveel worden is het niet erg maar ga echt wel voor de zon hé, koud zal het er in elk geval niet zijn.

Als ik jou niet meer moest horen tot binnen 2 weken dan hopelijk (als vliegtuig niet neerstort <_< ) en zal zeker aan jullie denken.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Ohhh heerlijk meid, jij ligt zo in de zon te bakken!! Denk eraan om je littekens goed te beschermen!!

Wat een goede timing ook,. dat je vanaf morgen al je BH uitmag... kun je die netjes inruilen voor je bikini :P

Ga je ook meteen beugelBH's dragen?

Dat van je spierpijn... ik zou zowiezo niet meer strekken!! Zorg dat je die spier goed laat uitrusten. Omdat je 2 weken op vakantie gaat zou ik toch even bellen met je kliniek. Misschien kunnen ze je ook tips geven.

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Evi.

Oh wat heerlijk..bijna naar de zon!!!

Dat zou ik ook wel willen.....

Ik heb het ook een tijdje gehad trouwens dat dat strekken ng niet helemaal fijn voelde, gewoon niet doen en naar je lichaam luisteren. Komt vanzelf goed!!!

En laat je niet gek maken door weersvoorspelingen van 14 dagen vooruit: ze kunnen t vaak nog niet 1 dag vantevoren goed voorspellen, dus wellicht helemaal geen regen :38:

Wat je zegt: het is er iiedergeval veeeel lekkerder als hier!

Alvast een hele fijne vakantie, mocht ik je niet meer 'spreken'.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Evi..

Ik had er ook last van hoor, dat ik mijn arm uitstrekte en t zeer deed onder mijn oksel..

komt omdat je die spier een tijdje niet meer hebt gebruikt... :)

Komt vanzelf wel goed..

Ik wens je ook alvast een hele fijn vakantie!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.