Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Hi Evi,ik kom even terug antwoorden in jou topic,net zo gezellie :)

ja ik heb nu toch wel goede hoop hoor,op me buik en rug gedeelte,het valt best mee die bulten,volgens die therapeut dan,die had erger gezien dus dit was een eitje volgens hem,me vochthuishouding zag er erg goed uit,voor bijna 4weken po,dus dat hoorde ik graag hihi.

geduld geduld en nog eens geduld he,komt goed,ff doorbijten voor moontje.

je spieren zijn rare dingetjes hoor,vergis je er niet in,spieropbouw moet men voor werken,spierafbraak heeft men snel,heel snel,je hebt weken rustig aangedaan,en amper je spieren gebruikt,teminsge als het goed is :P dus die zijn beetje afgetakeld he,en die ga je nu weer meer gebruiken dus die krijgen een knauw ineens,dat zal je de komende tijd nog wel houden,wel steeds minder natuurlijk,zou me niet ongerust maken,gewoon even rustig opbouwen,je spieren gebruiken,dan komt het goed.

op naar de zon,met je mooi boezem :5:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt voor jullie vakantiewensen allemaal, ga er zeker van proberen te genieten en de littekens zitten onder mijn bikini hé

Heb hem nog eens gepast en is toch maar nipt maar ja..., koop er daar waarschijnlijk wel een nieuwe voor thuis dan.

A70: is inderdaad waar ze kunnen het nog niet voor een dag voorspellen dus positief blijven denken!!

Marie: ik was eerst nog van plan om een gewone sportbeha door te dragen tot ik 6 weken ben maar ja nu met die zomerkledij gaat dat waarschijnlijk niet alle dagen lukken...Ga wel af en toe 's nachts dragen dan maar voor de rest wissel ik af met die 2 nieuwe bh's van in album (heb er nog geen andere)

Nu weer "nieuw" ontdekkingtje

Had al eens eerder gezegd dat ik zo precies een bolletje voelde aan de binnenkant van mijn linkerborst.

Een tijdje niet meer gevoeld en nu vandaag voelde ik het weer.

Vooral als ik voorover buk en nu voel ik het ook in mijn andere borst dus zal de prothese wel zijn.

Nu is mijn vraagje: zal je dit gaan zien als mijn borsten verder ingedaald zijn??? Hoop van niet in elk geval...

Mijn schoonzusje gaat morgen ook onder het mes om 7.30 uur moet ze daar zijn dus hopelijk morgen middag een nieuwe tevreden klant van Plovier!!!

Vele groetjes en kom morgenavond nog wel even op het forum om jullie daarna 2 weken te moeten missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonzus heeft ze 515 cc is het geworden!!

Misschien komt ze later nog wel eens in mijn topic...

Mijn koffers zijn gepakt enkel die van mijn man nog maar hij ziet het precies niet echt zitten :wacko: ocharme heb er wel een beetje compassie mee...

Ga mijn zoontje in bad zetten en in bed steken, dan nog eens alles checken

In de loop van de avond kom ik jullie nog wel even goededag zeggen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

515 cc is ook de moeite!

Hoop dat zij net zo tevreden is strakjes als wij!

Dat bobbeltje is inderdaad de prothese, ik voelt t ook tussen mn boobs en inderdaad vooral als ik iets voor overbuk.

je ziet het niet, voelt het wel.

Heb het gevraagd bij mn na/controle. Het is niks abnormaals en Dr Plovier vond het ook niet storend. En ik nu ook niet meer zo. Zolang je het maar niet ziet, toch...??

Een hele fijne vakantie meid en ik wens je mannetje veel sterkte toe!

Hij is t vast zo vergeten als hij dadelijk op t strand kan liggen!!!

liefs

xxx

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden,

Mijn harnas mag uit!!!! Heb het gisteren in de late namiddag al uitgezwierd hoor!!!

Ga zo meteen vertrekken naar de luchthaven nog gauw een douche nemen en we zijn weg.

Tot binnen 2 weekjes!!!

Zal veel in te halen hebben

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo

hier een berichtje vanuit tenerife

super goed weer gehad tot nu toe tussen de 28 en 32 graden maar vandaag zit het dicht wel niet koud dus even een momentje om een berichtje te typen

ga zo dadelijk jullie topics beetje bijlezen

met mij en de boobies gaat alles prima alleen mijn littekens zien heel rood is na de vlucht gekomen zou dit hier iets mee te maken hebben???

zo ga afsluiten nu ben donderdag terug van de partij op het forum

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jaaaaaa jij zit lekker in het warme zuiden!!!! Jeetje je mist hier niks hoor. Nou ja op het forum wel maar niet in de koude kikkerlandjes!!! hahaha.

Geniet er nog maar van zolang het kan, voor je het weet zit je hier weer!!

Misschien zijn je littekens rood door het zout van de zee? Ik weet het ook niet, misschien even een mailtje naar Plovier sturen om het zeker te weten???

Veel plezier nog en tot snel!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Evi

ooh wat ben ik jaloers zeg!! wat ene heerlijke tempratuur zeg,zeker tegenover ons hier,brrrrr :65:

ik denk idd tempratuurverschil vd huid en of het zout idd,die roodheid bezorgt aan je littekentjes,wie weet....

tot snel Evi,geniet maar heerlijk van je vakantie,mazzelkont :46:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier zijn we weer!!

Brrrrr ben precies op de noordpool beland, is eventjes 30 gr verschil!!!!

We hebben maandag nog een zware storm gehad heel de dag regen en super veel wind maar dinsdag nog een super zonnige dag dus was nog een goede afsluiter.

Gisteren om 17.00 uur vertrokken in Charleroi en om 22.00 uur thuisgekomen door die monsterfiles (en dan zeggen dat ze goed voorbereid zijn op de belgische wegen voor de sneeuw!!!!)

We deden er een uur over om 20 km af te leggen en konden niet sneller dan 10km/u rijden dus was al direkt een leuke thuiskomst

De littekens zijn iets minder rood geworden maar heb ondertussen nog niet gekeken (te koud :o )dus zou kunnen dat ze terug erg rood zien.

Denk toch echt dat dit van de vlucht gekomen moet zijn???

Verder gaat alles prima met de boobs alleen dat ik nog steeds mijn gevoel niet terug heb, heel lichtjes en de ene keer werken de tepels bij kou maar de andere keer ook weer niet, hoop dat dit wel terug in orde komt (ja weet het geduld ;) )

Heb 2 dagen op vakantie gehad dat ze super zacht waren maar ze staan toch nog vrij gespannen hoor vanaf wanneer gaat dit over???

Ga proberen 1 van de dagen bij jullie topics te komen maar heb het nu super druk met was, strijk, winkel etc.

Op vakantie gaan is leuk maar thuiskomen pff

We hebben het weer gehad en heb ervan genoten

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Poeh wat een verschil dan: 30 graden!!! Jij zal t zeker koud hebben!

was heerlijk zeker om in bikini te lopen daar!!!

Succes met je was, strijk etc.

is altijd zo´n domper he als je thuiskomt :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70, Mii en moontje (en al de anderen die meelezen)

Heb het inderdaad superkoud!!!

Ben wel wat gebruind ja met witte boobies :153:

Wou daar een nieuwe bikini kopen maar geen enkele naar mijn zin gezien (kan je dat geloven???) echt wel crisis daar precies of ze willen de bikini's van 10 jaar terug nog verkopen maar moet nu toch wachten tot de zomer dus we kopen er hier wel 1.

Ga één van de volgende dagen proberen om wat meer tijd te maken voor het forum maar zal niet makkelijk zijn nu met het sint weekend er nog eens bij.

Ben nog altijd machientjes was aan het draaien morgen aan die berg strijk beginnen :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ben eindelijk een beetje bij met was en strijk.

Met die sint er nog eens tussen bijna geen tijd gehad om op het forum te komen.

Pff mijn vakantie lijkt al zo lang geleden, heb al terug stress :134:

Had de eerste week op vakantie proberen te zwemmen maar dit lukte toch nog niet, de tweede week ging het al iets beter zal nog maar een week of 2 wachten om er terug in te vliegen (en dan hebben we weer de uitvlucht dat het feestdagen zijn, en daarna weer iets anders :blush: )

Voor de rest alles oke met de boobies

Alleen zijn ze 's morgens soms wel heel gespannen, ze beginnen wel wat mee naar opzij te vallen als ik op mijn zij lig dus het begint zachter te worden.

Ga volgende week maar eens bellen om een afspraak te maken voor de nacontrole.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi :116:

Ik lees dat je het goed hebt gehad op vakantie , en wat een temperatuur , zalig.

Verder met de boobs alles oke ?je vroeg of die stijfheid in men borsten er nog was he , eigenlijk niet meer , ik had daar 's nachts heel veel last van maar nu niet meer hoor , jij wel?

Ik heb net nog even in je album gekeken en prachtig hoor Evi , ze zijn heel mooi van vorm , kan je heeeel trots op zijn :125::125:

Hoe voelde het nu eigenlijk zo gezellig met mooie boobs in bikini op strand , was het niet raar in het begin?

Heb jij al een afspraak voor nacontrole , ik ga 8 januari , heb er eigenlijk weinig zin in maar ja , hoort er ook bij he :141:

Heb nog enkele foto's geplaatst in de galerij

Tot snel meid

Veel liefs

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken en het ziet er goed uit hoor!!!! Heel mooi!!!!

Lekker bruin ook, pfff ik kan niet wachten tot het weer zomer is, ik ga de hele dag in mn bikini lopen haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel, veel is er niet te zien op de foto's hé... :155:

Heb de indruk dat ze buiten het soepeler worden niet fel meer veranderd zijn.

Vind ze al zo gewoon en denk elke dag had ik ze misschien toch maar wat groter genomen en anders is dit omdat ik al lekker mijn zomerkleren heb mogen dragen en nu weer in die dichte truien zit... weet het niet

Was er eergisteren weer echt van overtuigd dat ze kleiner geworden waren, niet dus...

Ik ga ook op 8 januari op nacontrole om 15 uur was de eerste zaterdag die vrij was en daarna zat het vol en wil toch ook op een zaterdag zodat ik niet in die domme file sta!

Heb er ook totaal geen zin in...

Echt stijf kan je het niet noemen 's morgens maar ze voelen wel heel gespannen aan dan.

W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was nog niet klaar :wacko:

Wat het strand betreft: het voelde helemaal niet vreemd hoor was zelfs heel fier om eindelijk met borsten in bikini te kunnen, heb wel altijd tussen 2 bikini's moeten wisselen er was er geen 1 naar mijn zin, erg hé

Ga seffens naar die ene lingeriewinkel mijn maat laten opnemen en een nieuwe bh kopen

Hou jullie op de hoogte

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier ben ik weer

Ben ik even geschrokken daarnet

Naar de lingeriewinkel geweest en mevrouw heeft even mijn maat genomen: 75 E

Onder 75 cm en op 95 cm

Ik zei wablieft???? Kan niet...

Een stuk of 30 bh's gepast (zonder te liegen, dacht eens "vlug" een bh te gaan kopen) en inderdaad bij de meesten een E nodig marlies deckers een D.

Heb nu gewoon een simpele genomen voor het comfort en het is er 1 van marie jo geworden maat 75 E

fotootje staat in mijn album

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Evi,had je eigenlijk al geantwoord in mijn topic maar hier ook ff,kan het niet laten hahaha

jee ik dacht al dat je een andere maat nodig zou hebben,beugels prikken niet voor niks zoals ik al schreef.nu heb je de juiste maat al zal je eerst jaar nog bezig blijven met ondervinden van welk merk je nu welke maat hebt hihi

staat je erg goed zeg,en wat een decolete man :101: zelfs ik met me iets grotere heb niet zo een mooi spleetje(helaas)

je hebt een goede daad vericht,netjes bh,s gepast zodat je de maat weet en je zelf ook verwend met mooi nieuwe bh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.