Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Moontje,

Komt wel in orde met me, we zullen vlug een maatje groter willen :125:

Nadja,

Bij mij was het gisteren aan de buitenkant ook een beetje gezwollen hoor. En het zijn precies 2 harde "ballen" hé...

Zal wel in orde komen zeker???

De mijne zijn vanboven een beetje aan het uitzetten ook, voel het aan mijn bh heb deze wat losser gedaan in omtrek en zit weeral goed vast (dat beloofd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey evi hoe gaat het allemaal met je

Ben je tot nu toe tevreden met je borsten?

Ben benieuwd naar je foto's

Las dat je toch nog naar die thomas dagen was geweest, knap hoor dat je dat al zo snel kon, ik deed het je niet na hoor ;)

Heb zelf weer ff wat nieuwe foto's online gezet, nog steeds niet tevreden..

Misschien bestaat het dan toch... een ontevreden klant bij Plovier

Bij iedereen valt het allemaal een maatje groter uit dan dat ze wilden en bij mij kleiner :145:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Je hebt het gevonden goed!! kunde lekker meekletsen <_<

Hey Roosie,

Tot nu toe ben ik tevreden, de eerste dag dat ik ze zag zonder die bh had ik ook effe mijn twijfels maar nu super tevreden (tot nu toe)

Vind het echt jammer voor je dat het zo tegengevallen is maar als je dit met dr plovier bespreekt bij je nacontrole...Wanneer moest je nu weer juist gaan??

Ik begrijp je wel hoor wat de dikte betreft, maar als je ziet hoeveel cc je hebt gekregen zou je toch groter moeten gaan uitkomen denk ik en je bent ook maar een fijntje hé misschien komt het nog wel ...

Stuur je effe een pbtje en ga meteen nog is naar je foto's kijken.

Deze nacht weer om 4.30 wakker van de rugpijn na de pijnstiller toch nog geslapen.

Nu vlug vlug verder doen anders is zoontje weer te laat in school.

Zo verslavend dat forum sta ermee op en ga ermee slapen :blush:

Tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagje:

Als je rimpeling krijgt zie je dit meteen of komt dit pas na een x aantal dagen,weken, maanden???

En kan je dit voorkomen (door bv rusten) of heb je dan gewoon pech???

Heb echt bang dat ik al teveel doe maar voel me goed en ben altijd bezige bij dus is het zo moeilijk om stilletjes in de zetel te zitten...

Enkel strijken en poetsen (komt m'n ma doen, wat een lieverd) en heffen doe ik nog niet daar ga ik me wel aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Was je nog op tijd op school van je zoontje?

Die verslaving ken ik ja hihi... kan er uren op neuzen! :62:

Ben jij al begonnen met verminderen van je pijnstillers? Ik heb vanmorgen mn paracetamol overgeslagen... ik voel me wel wat stijver weer, maar ja, kan niet elke dag zoveel pilletjes blijven slikken he? Of denk je dat ik te snel begin met minderen?

Hoezo je vraag over rimpeling? zie je iets raars gebeuren? Ik ben ook benieuwd naar de reacties op je vraag.

Succes vandaag!! :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Evi ,

Hoe gaat het met je vandaag , ik denk dat ik tegenover jou toch maar een luilakje ben hoor :45:

Ik heb het precies echt nog nodig om in mijn zetel te liggen , er zit momenteel zoveel druk op die boobs van mij.Zou dat zijn omdat ik een grote prothese heb of is het misschien dat ik er gewoon meer last van heb?

Hoe lang moeten wij eigenlijk die tramadol innemen ?

Ja , die forumverslaving ken ik ook , vind het super gezellig , ik kan er uren mee bezig zijn...Het zijn dan ook allemaal heel leuke dames hier he :)

Liefs Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie: was nog net op tijd op school kan het niet laten van op te staan en dan onmiddelijk forum op te zetten, en als ik dan begin te lezen ja...

Nee merk niets op bij mezelf hoor maar vroeg me het gewoon af (wist ik ook of ik al gerust kon zijn hé op dat gebied)

Nadja: Ik heb echt geen zittend kont hoor en zeker niet als ik me zo goed voel.

Ga vanaf vandaag proberen om die tramadol te laten (denk niet dat dit een probleem gaat zijn) en dan s'morgens en s'avonds een ibuprofene en tussendoor als het nodig is nog een dafalgan.

Heb in het begin op aanraden van Valerie dafalgan ingenomen na 4 uren maar merk dat ik dit gerust kan uitstellen tot een 6 tal uren.

De spierpijn is over mag ik wel zeggen af een toe een verkramping alleen maar stekende pijn en dan vooral in mijn rechterborst. Kracht op mijn armen zetten gaat ook nog wel niet zo goed.

Juist dacht ik weer slim te zijn had geen zin in een douche en dacht ga mijn badje halfvol laten lopen en effe in het warme water zitten.

Nu zat ik erin en ineens dacht ik oei, hoe moet ik er nu weer uit :25: was weer niet slim van me.

Na een paar keer proberen is het me toch gelukt.

Ben nog steeds tevreden word precies alleen maar mooier :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Heb je in bad gezeten? ALs ik het goed heb begrepen mag je maximaal 3 minuten douchen, en in bad gaan mag pas wanneer je hectingen eruit zijn en je wondjes dicht zijn. Weet het allemaal ook niet zeker, maar zou het wel even uitzoeken!

Fijn te lezen dat je je goed voelt!! Ook al kan je meer, niet teveel doen! Het is wel de bedoeling dat je lichaam rust krijgt, he :) Dat zeg ik nu heel braaf, maar vind het ook heel vervelend om alles los te laten. Maar goed, even doorzetten zodat onze nieuwe boobies mooi worden !! :1bouncingboobs:

Jij gaat geen foto's plaatsen, he? Doe je het wel voor jezelf? Is wel leuk om te zien hoe het per dag veranderd!!

fijne avond! :116:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie,

Was maar badje tot net aan de buik en erin en eruit (hoewel eruit ni goed lukte :45: )

Had nog een mail gestuurd naar valerie en kon toch geen kwaad de bewegingen zolang ik maar niet ging heffen. Ja en dan stofzuigen en strijken doe ik ook nog niet hoor daar hou ik me wel aan.

Deze nacht een mindere nacht gehad.

Dacht ga zonder kussens slapen maar dat was geen goed idee, rond 5 uur wakker geworden met overal weer pijn, opgestaan en mijn borstvoedingskussen genomen met pijnstiller en dan toch nog doorgeslapen tot 7.30.

Pijn is gelukkig terug weg en ook al een kilootje terug kwijt oef maar moet nog af hoor, zal wel komen, "geduld" hé.

Voor de rest enkel de gekende steken hé, heb ik wel alleen in mijn rechterborst misschien omdat ik rechts ben.

Hoelang gaan jullie wachten met de draadjes, 10 of 14 dagen??

Gaat ook weer even spannend zijn om te zien of ze "mooi" zijn...

Ga zo meteen effe sportbeha halen bij de hema met mijn ma, zal dan maar gewoon de maat nemen die ik nu aanheb want je kan daar (bij ons in belgie toch) niet passen dus hoop dat dit dan goed gaat zijn.

Tot later allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vannacht ook geprobeerd om te slapen zonder kussen maar hm ging niet hoor.Om 00u15 werd ik wakker , pijn overal , mijn vriend moeten wakker maken om me recht te helpen , pijnstiller genomen , mijn fort met kussens terug gebouwd en dan toch nog wat verder geslapen.Alle ja , het is meer slapen wakker , slapen wakker enz

Liefs

:1big_boobs:

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi!

Heb je pbtje ontvangen en inmiddels een terug gestuurd! Ziet er goed uit!! De zomer mag nu al komen!!

Wat grappig dat je het over de bekende steken hebt, ik zat er vanmorgen weer over te zeuren. Zijn het niet teveel steken?? Ik heb het gevoel dat ik steeds meer steken en pijntjes voel. Moet het niet juist minder worden? Mn borsten voelen ook nog best hard aan... wanneer worden ze soepeler?!? Pff zoveel vragen haha.. :74:

Maar wanneer jullie het hebben over zonder kussens slapen, bedoelen jullie zonder zo'n torenhoge steun achter je hoofd/rug? Of onder je knie?

Ik slaap nog steeds wel goed, alleen krijg eerder de neiging te gaan draaien, zonder echt na te denken. Maar durf het echt niet haha...

Mij was verteld dat ik na 10 of 12 dagen de knoopjes van mijn oplosbare hechtingen mag laten knippen door mijn huisarts. Ik heb gekozen om het a.s. maandag te laten doen, 11 dagen p.o. Ben erg benieuwd!!! Eenmaal de pleisters eraf mogen is het toch een opluchting lijkt me!! En je kunt lekker lang douchen of in bad! :101:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het heb over zonder kussen slapen bedoel ik inderdaad zonder torentje, gewoon zoals ik anders slaap.

Dacht gisteren ook effe om op mijn zij te draaien maar durf nog niet goed hoor. Ga nog maar effe wachten.

die steken zijn bij mij ook fel hoor en vooral eigenlijk in mijn rechterborst links voel ik niets??

Ik ga maar wachten tot volgende week woensdag of donderdag voor de hechtingen eruit te laten halen.

Heb hoge kans op infectie en traag genezingsproces door de medicamenten die ik moet nemen voor mijn ziekte dus zal maar zolang mogelijk wachten, hoop dat het dan al genoeg genezen is en ik niet langer moet wachten.

Deze voormiddag dus sportbeha gaan halen,was toch een pashokje was me nooit eerder opgevallen dus ineens gepast en het is een 80 C geworden, precies zoals ik gewenst had.

Of zullen ze nog kleiner worden???

Ga even wat administratie doen nu dus tot later op de dag vandaag!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh okay, als je genezingsproces langzamer is dan normaal, zou ik ook iets langer wachten! Maar je kunt altijd met 14 dagen p.o. naar de huisarts gaan... en hij/zij kan zien of het "klaar" is toch? Maar goed, jij kent je lichaam :)

Fijn te horen dat je ook die steken hebt!! Niet fijn voor jou hahaha... maar fijn voor mij om te weten dat het normaal is :14:

80C!! Wat een mooie maat, meid! Of het nog groter kan worden, volgens mij is er altijd een kans bij een bv achter de spier (als ik mn huiswerk op het forum goed heb gedaan)... Volgens mij kan je spier nog gaan uitrekken om de prothese meer ruimte te geven ofzo.. Volgens mij kun je dit ergens in de topic van Miii terug vinden!

Succes met je administratie! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , heb ook al dikwijls op het forum gelezen dat bij bv onder de spier de borsten nog groeien :D

Je zou nu oon C80 hebben , mooie maat he , ga je waarschijnlijk heel gelukkig mee zijn.De bh die ik nu aanheb is een D90 , als de mijn nog gaan groeien , dat beloofd dan :45:

Ik dacht dat onze draadjes er 14 dagen in moeten blijven zitten of heb ik dat dan weer verkeerd verstaan? :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het papier dat ik nog van beaucare had meegekregen stond 10 à 14 dagen maar ga dan toch zeker die 14 dagen wachten

En dan zal de huisarts wel zien of het oke is of niet hé.

Net nog maar mijn 2de pijnstiller genomen van vandaag, goed hé :136:

Maar als het nodig is neem ik ze nog hoor.

En ben echt doodmoe vandaag dus morgen weer is een dagje proberen te luieren als zoontje naar school is :excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet zoveel pijnstillers meer nodig , het is niet dat het echt "pijn" doet op dit moment , het is eigenlijk meer een gevoel he.

Ja , bij jouw zoontje van 5 jaar kan je niet zomaar even op de zetel gaan liggen slapen he , de mijne is 15 dus hij begrijpt dat allemaal wel.

Kijk alvast uit naar morgen , dan heb je door de dag weer wat meer rust.

Had je mijn bp gekregen?Ik vind dat ze er echt heel mooi uitzien hoor , echt prachtig :35:

Is jou man er ook tevreden mee ?

Ik ga vandaag nog aan men vriend vragen of hij nog wat foto's wil maken en dan zet ik er nog enkele bij op , het is van zaterdag geleden en er is waarschijnlijk toch weer heel wat veranderd he.

Liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je pbtje gehad hoor bedankt.

Ben zelf ook wel tevreden :101: ze zijn precies zoals ik in mijn gedachten had van grootte en het tepelverschil waar dr plovier over sprak zie ik zelf niet (oef)

Mijn zoontje is wel lief geweest rustig alleen gespeeld, het is een echt schatje.

En mijn ventje ook trouwens want had zo'n bang voor huishouden maar hij helpt me heel goed.

Ik heb het er moeilijker mee om alles uit handen te geven dus doe ik wat ik kan zoals opruimen afwasmachine in en uitladen ...

Deze namiddag wat administratie gedaan en toen ik gedaan had voelde ik mijn spier weer wel onder oksel, beetje verrokken denk ik :83:

Ale het begint al te beteren hoor.

En wat mijn ventje zijn gedachten zijn over mijn borsten: hij is supercontent hoewel hij er al jaren tegen was dat ik een bvg zou laten doen maar hij begint ook een beetje gefrustreerd te geraken dat hij eraf moet blijven :47:

Morgen zijn we al een weekje po, gaat snel hé.

Ben er maar zeker van dat ze al veranderd zullen zijn...

De mijne moeten niet meer veranderen hoor ben content zo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.