Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo,

Sinds een uurtje terug van thomas dag.

Is goed meegevallen maar ben toch doodmoe nu...

Deze nacht weer redelijk geslapen een keer om 4.30 wakker en dan om 8.30 opgestaan.

Overdag zo goed als geen spierpijn meer gehad maar wel steken en branderig gevoel.

Ah ja en gisteren gedouched.

Resultaat is op het eerste zicht goed, ben tevreden...

Heb wel totaal geen gevoel in borsten of tepels en als ik koud kreeg veranderde er ook helemaal niets.

Hoop echt wel dat dit nog terug zal komen.

Alleen nog benieuwd nu of ze nog fel gaan uitzetten (beetje mag wel maar hoeft niet)

Ben al wel vrij veel in de weer weet eigenlijk niet of dit mag, heffen doe ik wel niet en ik zou al zo graag op mijn zij proberen te slapen maar denk dat dit nog te vroeg gaat zijn niet???

En dan nog een klein vraagje ga morgen denk ik om een sportbeha voor als ik die van mij moet uitwassen.

Heb nu een 80 c aan dus dan zal ik deze maat ook maar nemen in de winkel zeker of toch maar een grotere?

En die padded sportbeha's van hema zaten toch goed dacht ik hé.

Deden jullie je beha eigenlijk alle dagen uit om eens te kijken of dit toch maar zo weinig mogelijk doen???

(waren er meerdere dan 1 hé :11: )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Haha.... ik zit ook steeds met allemaal vragen!!

Ik heb ook van die steken en denk dat ik ook zo'n branderig gevoel krijg soms.. (heb ik net in mn topic geschreven!)... mijn nichtje zegt dat dit normaal is, dat je allemaal rare dingetjes gaat blijven voelen... maar ja, je blijft je toch zorgen maken hihi...

Ik heb wel gevoel, maar aan de buitenkant van beide borsten niet... hoop ook dat het terug komt, maar ik denk dat we hiermee ook veel geduld moeten hebben!

Ik wilde gisteravond ook op mn zij, maar denk echt dat dit te vroeg is! Omdat alles nog zo strak zit... en stel je voor je borsten hangen naar de zijkant, de hechtingen zitten strak.. oeii nee, ik wacht wel totdat de hechtingen eruit zijn en de wondjes dicht zijn! Maar misschien maak ik me voor niets druk?

Succes met het slapen vanavond! Hoop dat je weer zo lang kan slapen!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi..

Ben blij dat de dag is meegevallen :D

Nu lekker uitrusten dan!

Ik heb ook nog steeds geen gevoel onderin mijn borsten en mn tepels zijn juist overgevoelig nog steeds!!

Ik keek elke dag naar mijn boobs zonder bh, voor het douchen hihi!

In het begin vond ik het maar niks om die bh uit te doen maar na een tijdje ging ik er na uit kijken omdat ik het niet meer eng vond!

Voor die bh van de Hema zou ik morgen kijken, geen idee welke maat je het beste kunt nemen!

Ik sliep trouwens na 10 dagen alweer op mn zij, kon geen kwaad zei dr.Plovier!

Als het geen pijn doet is het goed :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi,thansk voor je leuke lieve reaktie in me topic,dacht kom ff hier terug reageren.

ja met me buik gaat het goedkomen,weet en zie ik nu al,alelen een bergje geduld opbouwen,en dat is niet me sterkste kant :ph34r:

me boobs,klopt is heel wat he 1000,maar goed,ik heb dat verdrink probleempje en had ook liever genoeg gehad met 400 ofzo,maar dat zou je niet zien bij mij,heb het echt in de breedte en mis erdoor een berg projectie naar voren toe,helaas!

maar ik ben nu wle stik tevreden,nu al,laat staan over een tal weken.

over jou,hoe komt het dat je nog niet tevreden bent?mis je projectie naar voren?of is het de vorm?vertel eens...?

fijne avond

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet uitleggen.

Vind ze ook niet lelijk hoor maar toch ook niet van waw, had me wel een ander beeld gevormd.

Ze staan nog een beetje puntig denk ik

En ook ik ben nooit gewoon geweest van borsten te hebben dus denk dat ik nog gewoon moet wennen...

Mijn man is wel tevreden hoor en ik ook wel gewoon nog wat geduld hebben.

En dan die buik erbij pff

Ga toch nog is effe spieken denk ik en dan mijn man vragen om mijn bikini aan te doen zal ik is gauw foto maken en morgen een album proberen aan te maken kunnen jullie ook eens kijken hé!!

"klopt is heel wat he 1000,maar goed,ik heb dat verdrink probleempje en had ook liever genoeg gehad met 400 ofzo"

En moontje, is zeker niet slecht bedoeld he van die 1000 cc je staat er echt goed mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Nou je borsten gaan zker nog uitzetten hoor, daar kan je wel van op aan!!!

Knap van je dat je toch geweest ben met je zoontje naar de thomas dagen. Verder maar even rustig aan doen dan.

Wat die sportbh betreft zou ik ook niet te groot kopen hoor, je moet wel goed steun hebben. Ik draag nu zelf 70E, maar heb van de hema sport bh nog steeds 75C en die zit wel strak maar wel goed!!!! (Heb overigens de Heavy sport van de Hema)

Gevoel in mn tepels had ik de eerste dagen ook niet, links kwam dit al vrij snel terug, maar rechts heb ik dit nog steeds niet helemaal terug. Gedulhebben, ook wat dit betreft zucht, vind t zelf ook lastig hoor. Kan t woordje geduld af en toe niet meer horen haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat het met je borsten zeker nog wel goed komt hoor.. :D

Je bent pas 3 dagen PO dus er moet nog heel veel gaan veranderen..

Straks zijn ze helemaal niet meer puntig en hebbben ze een mooie vorm gekregen..

Geduld hebben is hier echtt een schone zaak!

Nu zie je ze elke dag veranderen..

Kom maar op met die foto... ;)

Ben je wel happy met de grootte?

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de grootte ben ik wel tevreden hoor er moet niet teveel meer bijkomen (misschien nog een ietsje) maar ik had een C gevraagd en voorlopig 1 gekregen.

Bedankt voor de tip van sportbeha

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi bedankt voor de pb

ennuh,met je boobs gaat het goedkomen meid,het moet nog vormen,en dat gebeurd pas op moment dat alle vocht eruit is en de boel pas kan dalen.

je zult zien he,het gaat goedkomen,en een tipje,in de spiegel zie je vaak amper verschil zelf,maar maak eens elke week foto,s en leg die eens naast elkaar steeds,wedden dat je dan enorme verschillen gaat zien,en dat het steeds mooier word.

geef het ff de tijd :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht weer iets beter geslapen, tot 6.30 deze keer.

Spierpijn is over heb enkel nog het stekende gevoel.

Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar sinds gisteravond voel ik het brubbelen in mijn borst naargelang welke beweging ik maak, is dit normaal of doe ik gewoon teveel en moet ik dringend wat meer rusten???

Het is wel geen vocht dat ik voel want dat voelde helemaal anders aan...

Gisteravond toch nog maar eens gekeken (kon het ni laten <_< )

Ben toch tevreden hoor met het resultaat.

Moet gewoon echt nog wennen om mezelf met boobies te zien :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Blij om te lezen dat het toch allemaal goed met je gaat he , je bent al een hele dag de deur uitgeweest , ik moet zeggen dat dierf ik nog niet goed tot nu toe...

Je borsten gaan nog verder vorm krijgen he de komende dagen/weken , maak je maar geen zorgen , Dr Plovier is een echte kunstenaar in wat hij doet hoor.Ik heb van hem nog geen enkel lelijk resultaat gezien dus...geef je boobies een beetje tijd en alles komt goed :38:

Ik zit al stilletjes weg te dromen naar de dag dat ik kan gaan shoppen met mijn nieuwe :1boobs: .Lekker vanalles nieuw kopen maar daar moet ik nog even mee wachten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , wat deed ik nu , ik drukte perongeluk op weet ik veel welke knop en mijn verslagje stond al bij jou topic :93:

Misschien heb je het al ergens geschreven maar wat vind jou zoontje ervan , hoe gaat hij ermee om ?De mijn is al 15 en hij vind het allemaal wel wat raar denk ik , hij doet dan ook of hij is er niet in geinteresseerd.Ik denk dat hij niet goed weet hoe hij ermee moet omgaan , tja hij zit dan ook volop in de pubertijd he.

Ik zal het eens gaan wagen om alleen die douche in te kruipen :24:

Veel liefs Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

En is het gelukt zo alleen in de douche?

Mijn zoontje is nog maar 5 heb hem een leugentje om bestwil vertelt en gezegd dat mama veel pijn aan haar rug heeft.

Ben is benieuwd of hij er iets van gaat zeggen als hij me binnen een week of 4 naakt in de badkamer ziet staan??

Denk dat hij nog te jong is om er iets van te snappen uit zijn eigen...

Maar als ik het op voorhand gezegd had dan had hij vast en zeker op school al zijn vriendjes al ingelicht over dat mama dikkere borsten gekregen heeft :106:

Ben is benieuwd of hij iets tegen de juf heeft gezegd, moet morgen avond naar het oudercontact in school...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi,fijn te lezen dat het al beterd met slapen,en dat word nog beter met de dag.

dat bebrubbel/geborrel is helemaal normaal,is wel vocht hoor,dat zoekt een weg en dat voel je,dat word minder tot weggaan na het vocht eruit is.

dit hebben we allen wel gehad en niks om je zorgen voor te maken,ja het voelt enkel wat gek he.

leuk te lezen dat je toch al wel blij bent,en meid,ze worden enkel maar mooier als er vorm in komt.

en dat je moet wennen aan het feit dat je nu borsten hebt,is ook iets wat erbij hoort,over tal weken/maanden kijk je er heel anders tegenaan,geloof me

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi , da's wel waar ja , jou zoontje zou er nog niet echt bij stilstaan dat hij dat niet tegen iedereen mag vertellen he en het zou natuurlijk niet fijn zijn als de hele school het zou weten.

Heb jij op je werk iets verteld.Ik heb het tegen al mijn collega's verteld en ook tegen mijn baas.Ja , ik vond dat ik niet anders kon , ik werk als filiaalmanager en moet toch wel verantwoording afleggen als ik er zo maat even 3 weken niet ga zijn.En dan nog , ze zien het achteraf ook he dus ik dacht effe eerlijk zijn en gewoon vertellen en ik moet zeggen ze leven allemaal super met me mee :68:

De douche was wel heerlijk , ben blij dat ik weer fris ben maar ik doe het toch zo snel ik kan hoor.Die steunbeha moet zo snel mogelijk weer aan :unsure:

Mijn borsten zijn wil dik/gezwollen of stijf , ik weet niet wat , aan de zijkant dus zo aan de kant van mijn oksels zeg maar , hopelijk gaat dit nog wat ontzwellen want ik zou toch graag hebben dat ze gelijk met de buitenkant van mijn lichaam komen.

Heel veel liefs

Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.