Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Hej Evi, wat fijn dat je zo ontzettend tevreden bent!

Kleiner worden zullen ze denk ik niet worden hoor, bij mij iniedergeval niet tot nu toe zoals je op mn foto's kunt zien.

Heb je nu 80C in sportbh vd hema? Ik pas vd hema ook de 75C sportbh, zit wel een beetje strak) maar bij de hunkemoller kom ik uit in een 70E! Een beugelbh vd hema in 75C was ook te klein. Dus wie weet zijn jouw boobs nog wel ietsjes groter dan 80C ;) Ben wel benieuwd hoor....

Heb de eerste weken ook heel weinig gedaan hoor. De 1e 1,5 week was ik gewoon thuis en had ik hulp en deed niets dan lekker opt forum rondhangen :38:. 10 dagen na mn bv ben ik met mn ouders een weekje meegeweest op vakantie en heb daarom dus ook op de 10e dag mn draadjes laten verwijderen. Volgens de huisarts was dit prima en zag het er goed uit (geen reden om langer te wachten).

Ben vorige week weer begonen met werken en heb toen ook voor t eerst een klein beetje gestreken, maar de stofzuiger laat ik nog steeds even voor mn man staan tot ik 6 weken Po ben!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ben ook eens benieuwd op welke maat ik ga gaan uitkomen.

Ga nog maar (proberen) te wachten tot ik 4 weken po ben om bh's te gaan passen dan zal de maat wel hetzelfde blijven denk ik hé

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorie was tekst aan het typen en ineens verspringt mijn scherm en alles kwijt.

Is omdat ik laptop op mijn schoot heb staan denk ik (noemt toch niet voor niets laptop hé :81: )

Begin dan maar terug opnieuw hé!

Dus:

Deze nacht vrij slechte nacht gehad hoewel het niet aan de bvg te wijten was.

Om 2 uur wakker van de rugpijn, om 3.30 zoontje bij in bed gekropen (hij zei dat hij gedroomd had maar denk dat hij de intimiteit met z'n mama beetje mist) dan om 5 uur weer wakker van rugpijn.

De eerste dagen na bvg niet zoveel last gehad van mijn rug maar denk dat de pijn van de bvg de pijn van de rug overschreden heeft.

Nu echt afzien dus zal blij zijn dat ik mijn medicatie voor de reuma terug mag starten.

Voor de rest alles prima in orde.

Durf het maar amper te zeggen maar heb vandaag nog geen steken gehad in mijn borst.

Heb wel de indruk dat ze opzij wat groter geworden zijn want als ik mijn armen beweeg voel ik ze constant.

Ben is benieuwd als ik straks weer is ga kijken!!

Ah ja en mijn buik is ook terug bijna de oude, ging tijd worden :43:

Ben weer een kilo kwijt ook dus nu zal er niet zoveel meer afgaan denk ik weeg nog een kilootje meer maar daar zullen die borsten wel voor iets tussen zitten :6:

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal mag ik medicatie terug starten als ik 3 weken po ben dus die maandag erna start ik terug.

Neem nu wel vervangende middelen maar moet me normaal inspuiten en dit is veel straffer hé.

Moontje ik had 2 dagen geleden mijn bovenmaat genomen maar niet direkt opgeschreven

Dacht dat het 98 was maar kan niet denk ik zal wel 89 geweest zijn

Ervoor had ik 78 onder en 86 boven.

De onderkant veranderd normaal toch niet hé of toch, dit moet je toch onder de borst meten of ben ik mis???

Ga eerst effe een boterhammetje eten want ben weer vertrokken hoor hier op het forum :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!!

Oeiii hoop dat je snel weer je medicatie van je rug mag gebruiken. Lijkt me niet leuk om naast je borsten ook rugpijn te hebben. Maar je hebt wel geluk dat je vandaag geen steken hebt! Ik voel nog steeds van alles gebeuren, maar haal het in mn hoofd dat mn borsten 'aan het werk' zijn om verder in te dalen en vocht te verliezen :P

Hele lief dat je zoontje bij je is komen kruipen. Kan me goed voorstellen dat hij zijn mama mist!! Hoop dat ie rustig slaapt en je geen arm opeens tegen je borsten krijgt!

Ben ook benieuwd naar je afmetingen! Dan kun je je tijdelijke maat weten, is ook leuk. Ben heel blij voor je dat de vocht weg begint te gaan. Lijkt me echt een opluchting! Hoef je niet meer liters water de hele dag te drinken :P

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

Weer een redelijk slechte nacht gehad.

Een keer of 3 wakker geweest (weer van rugpijn) o god wat verlang ik ernaar om op mijn zij te slapen.

Ik betrap me er wel van dat ik elke keer probeer een beetje meer op mijn zij te draaien.

Net een afspraak gemaakt bij mijn huisarts om volgende week donderdag de draadjes er te laten uithalen.

Hopelijk is het al genoeg genezen, heb er wel geen last van.

En mijn borsten doen ook geen pijn meer joehoe!!

Enkel truitje over mijn hoofd trekken lukt me nog niet (misschien ben ik gewoon te bang om iets te forceren)

Deze morgen had ik weer hartzeer.

Een mama had haar kindje op de arm met het naar school gaan en Enzo wou ook rond mij springen maar bedacht zich op tijd en zuchtte zo van oohhh...ocharme 't ventje, hij is een echt mama's kindje en knuffelaar... ik zei nog eventjes schatje en dan kan mama je terug pakken :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeimorgen Evi :116: ,

Hoe gaat het vandaag met je , en met je rug ?

Met mij gaat het wel.ik wil nu soms kleine dingen gaan doen maar dan merk ik toch dat ik na eventjes terug ze zetel in moet :22: Wat echt lastig blijft is bv de stekker in stopcontact steken en bv drukken op het zeeppompje dom he.Is dat bij jou ook ?

Vannacht wel slecht geslapen , er was precies heel wat aan de hand in mijn boobies...

:) Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukt er al vrij veel maar merk ook dat als ik ergens druk op moet zetten dat dit nog stroef gaat.

Of me rechtdrukken uit bed of zetel lukt ook nog niet maar begin mijn plan al te trekken...

Goed voor mij want ben niet graag afhankelijk van iemand trek graag mijn plan :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , dat is ook zo , ben ook niet graag afhankelijk van anderen.Door de dag ben ik de hele week alleen en heb ik ook heel goed mijn plan kunnen trekken.Maar als ik 's avonds zelf een glaasje drinken ofzo wil gaan nemen dan krijg ik naar men vijs van men vriend en dan heb ik zoiets van de dingen die ik zelf kan daar hoeft hij dan echt niet voor recht te staan he.Maar daar wil hij dan niet van weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Ik ken dat dat je zooo graag op je zij wilt, heb ik ook telkens nu! Maar moet mezelf echt tegenhouden.

Kleine dingetjes zoals iets in de stopcontact doen, zeeppompjes enzo zijn wel te doen maar je voelt je spier zijn best doen. Moet dan ook mijn hele houding aanpassen om het te doen. Als ik op de bank lig en mn laptop op schoot wil is ook een hele klus. eerst zitten, laptop op schoot, (kussen liggen al op de goede plek), draaien, dekentje met een hand optrekken terwijl je de laptop met de ander vasthoud... koffieetafel zou eigenlijk tegen de bank aan moeten, maar dan is dat weer lastig voor het opstaan.. pff... :124:

Als je vriend je wilt verwennen, gewoon even laten doen! Je hebt je rust wel nodig he!! Maar ik herken het.. wil ik zelf gewoon blijven bewegen en niet dat iedereen elke keer alles moet doen.

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb mijn ventje even alleen naar de winkel gestuurd (eerst gebeld en bestelling laten klaarzetten, weet het ik kan het echt niet laten :blush: ) en om brood.

En ga hem daarna aan het stofzuigen zetten...

Eten laten maken...

Soms toch leuk hoor om je te laten bedienen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb mijn ventje even alleen naar de winkel gestuurd (eerst gebeld en bestelling laten klaarzetten, weet het ik kan het echt niet laten :blush: ) en om brood.

En ga hem daarna aan het stofzuigen zetten...

Eten laten maken...

Soms toch leuk hoor om je te laten bedienen <_<

Hahaha ze moesten eens weten he die mannen, af en toe denken we gewoon dat het een stel kinderen zijn die niks kunnen (of is dat ook zo??? :45: )

En mannen laten zich altijd bedienen dus nu even de omgekeerde wereld...voor je het weet moet je het allemaal weer zelf doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

was net aan het denken om zelf aardappeltjes te schillen of zou ik hier nog even mee wachten???

Als het me lukt kan ik waarschijnlijk weer alle dagen zelf aan het koken gaan hé, maar verveel me...

En wat de mannen betreft: het zijn en blijven inderdaad "allemaal" grote kinderen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi, heb jij trouwens foto's? Of wil je het liever niet laten zien?

En nee geen aardappels schillen hoor, dat is mannenwerk :154:

Dat is het enige voordeel ongeveer dat ik nog bij mn ex woon. We zijn 10 jaar samen geweest en ik heb NOOIT gekookt of boodschappen gedaan. Hij vindt dat helemaal te gek en maakt er elke dag een feestje van qua eten. Hij werkt 's nachts dus is overdag thuis. Zodra hij wakker is, gaat ie op internet kijken wat we gaan eten, gaat dan de boodschappen doen en maakt de heerlijkste gerechten. Nog een voordeel hiervan is dat de kinderen al vanaf baby alles lusten en super goed en gezond eten. Van Thais tot surinaams tot hollandse stamppottten, en ook nog eens heel pittig.

Verder was (en is) het niet zo fijn om met hem te leven hoor haha.

Nu zit ie trouwens een paar weken in Amerika en moet ik dus zelf koken, pfff wat een drama. Hebben al 2x bij mac Donalds gegeten, 1x pizza besteld en 2x bij mn vader gegeten. Ik had een grote pan pasta gemaakt en daar hebben we 2 dagen van gegeten en vandaag soep uit zak met brood haha. De omgekeerde wereld dus, pfff wat ben ik een kneus in de keuken, ik vind er ook echt geen reet aan dat koken!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat jij je nu maar eens lekker verwennen Evi,mag ook wel eens,en aardappels schillen hoort daar niet bij he hahahaha

ik heb je een pb,tje gedaan :6:

verder alles goed met de boobs Evi?en slaap je al als vanouds of gaat het nog moeizaam?denk wel he,je bent net dikke week po,maar komt goed hoor,geloof me maar :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Evi :116:

Heb je jezelf laten verwennen of heb je het zelf gedaan :140: , hihi

Hoe gaat het vandaag met je?Bij mij begint mijn litteken te jeuken :146: , heb jij dat ook?

Heb gisteren eigenlijk bijna niet in men zetel gezeten.Had me wat opgemaakt , deed echt deugd i.p.v. de hele dag rond te hangen in kamerjas.Dan zijn we met de hond gaan wandelen , een cafeetje gedaan , pizza gaan afhalen en dan natuurlijk de zetel in.Was ook met de was bezig geweest , niet strijken maar plooien.

Deed echt deugd allemaal maar 's avonds was ik moe :122:

Tot straks meid

Nadja xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, schreef Evi net in Nadja's topic... foutje! :93:

Nou Nadja, hierbij dus, hoe gaat het met jou?

Goed kunnen slapen op je toren?

Wat heb jij veel gedaan joh! Wel lekker!! Het huis uitgaan doet je echt goed he?

Ik heb geen last van mn litteken, alleen die stomme steken en dat zware gevoel in je borsten elke keer ik opsta ofzo... :81:

Voor de rest gaat alles z'n gangetje!

Plannen voor vandaag?

liefs,

marie xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie , je slaapt toch nog hoor :100: , je zit en Evi haar topic ,hihi , maakt nie uit hoor.

Neen heb helemaal niet goed geslapen op men toren , word die toren kotsbeu , ik wil op men zij slapen , GGGRRRR.heb vannacht veel last gehad van de boobies , ze waren heeeeeeel stijf :mad:

Vandaag beetje rustig aan doen , ben alleen thuis met men zoon , vriend is vandaag een extra vroege gaan werken en als hij thuis is dan gaan we met ons tweetjes boodschappen doen en verder wat gezellig relaxen he.Wat zijn jou plannen ?

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.