Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Hihi... Ja apart is dat ! Maar of je nou een bv of bvk laat doen, je bent toch allemaal aan het wachten op een operatie en datum! Dus dat is altijd spannend ! Natuurlijk leven wij dan met je mee! laat even iets weten als je telefoon hebt gedan? Hoop voor je dat ze snel bellen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel Yvon

Eigenlijk ga ik er wel vanuit dat ik deze week bericht krijg.

Maar ik heb de twijfel te pakken.

Er gaan gedachten door me hoofd als: Wat als het net voor mijn zoons verjaardag is,

Wat als mijn huis er uitgaat zien als een varkensstal

Wat als mijn kids hun rommel niet opruimen.

Wat als ik heel veel pijn heb en depri word

wat wat wat.....................

Ik heb me wel voorgenomen om mezelf niet te gek te maken de operatie te laten plannen na 13 november.

Dan is mijn zoon jarig en dat wil ik nog gezond meemaken.

Dan heb ik ook de stress niet dat ik niet goed ter been ben dan.

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat is zooooooooooooo herkenbaar. Ik denk dat iedere moeder dat heeft. Maar in dit geval moet je gewoon even aan jezelf denken. In principe moet je alles uit handen geven, hoe moeilijk ook. Ik heb dat ook moeten doen en heb ook vaak op mijn handen moeten gaan zitten of mijn mond dicht moeten plakken hoor!! Dat hoort er allemaal bij. Een baaldag zal je zeker hebben en je kinderen zullen je zeker uit gaan testen ( geloof me :153: ) maar leg gewoon aan je kids uit wat er aan de hand is en ze zullen het zeker begrijpen. Niet twijfelen, maar gewoon doen. En denk erom, mama is ook maar een mens en dat mogen je kinderen heus zien hoor :rolleyes: In principe valt de pijn mee en is het goed te doen met de pijnstillers. ( uitzonderingen daar gelaten ) maar ook daar is een oplossing voor hoor.

Komt helemaal goed.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me effe klut....moet nu naar tandarts...kom straks effe hierop terug

zo ben er weer

nou ik heb straks de assistente gebeld of ze de brief(goedkeuring) gekregen hadden.Ze kon het niet terug vinden.Ze zei:U bent op 23 SEPTEMBER op consult geweest.zo snel hoort U niks.

Ik zei: Ik ben op 26 augustus op controle geweest.

Ze zei toen dat het goed kan zijn dat de brief nu naar de instantie was die post doet inscannen.

Ze heeft een aantekening gemaakt dat ik graag gebeld word om een afspraak te maken omdat ik het moet inplannen voor het werk.

Ik hoop maar dat de brief bij hun aangekomen is..Zal dit ook nog fout gaan lopen???

Ik word er knetter van...wil niet weer iedere dag moeten bellen en steeds horen dat ze nog niks binnen hebben.

Misschien dat ze 23 september die brief hebben gekregen want ik heb die ook op die datum gekregen.

Ze kon wel zien dat de operatie goed gekeurd was door de dokter..dus denk dat het toch wel loopt..........heel langzaam.

Mijn theorie is: de brief is 23 september aangekomen.Ze hebben een notitie gemaakt ervan dat het goed is en dat die nu naar de scanfirma is..Dat was dus buiten het ziekenhuis om.

Raar he.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zei dat de o.p okee was.......

ik denk dat de brief er wel geweest is en dat ze vermeld hebben dat het okee is.en dat hij daarna naar de scanner geweest is.

Er werken verschillende assistenten.

Ik wacht tot vrijdag en dan bel ik weer

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii

tja of de brief binnen is weet ik dus niet.ga er wel vanuit omdat ze de datum 23 sept.in de pc had staan.waarvoor dan ook!

Ik hoop dat ik binnenkort echt bericht krijg..Deze week nog.Ik weet dus niet of de dokter nu gelijk het accoord aan de op planner doorgegeven heeft of dat dat weer gaat als de brief ingescand is en dat die dan die brief krijgt.

Denk eigenlijk dat de op planner niks op heeft met de goedkeuring.Hij zal denkik alleen de goedkeuring van de PC nodig hebben om mij in te plannen

Maar ja .ik kan niet meer doen dat weeeeer wachten.

gr Chantal.Ik ga deze week maar wat afleiding zoeken ,ga donderdag met mijn oudste meisje (13,5) haar eerste bhtjes cq topjes uitzoeken..leuk!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje

Ja ik begin het echt zat te worden

Mijn buurvrouw verwijt me dat ik ongeduldig ben en dat ik de assistentes lig te pushen

Ze zegt dat ik rustig moet afwachten..ja heb ik niet al lang genoeg afgewacht.

Voel me zielig.hihihi en wil gewoon een datum.Ik denk dat ik het pas na 13 november wil.

Na de verjaardag van mjn zoontje.

maar ik heb pas geduld als ik de datum weet.is dat zo gek te begrijpen van familieleden.

Ik wou dat het al vrijdag was,dat ik dan weer kan bellen.Heb me voorgenomen pas vrijdag weer te bellen,voel me zelf ook lullig als ik alweer naar hun bel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap je volkomen hoor,ben ook zo,idee dat je nog geen datum hebt,laat je niet rusten.

ik zou zeker gewoon weer vrijdag bellen,en dan toch even rustig afwachten verder,meer als dat kan je ook niet meer doen.

groot gelijk,plannen na je zoontjes verjaardag,dan kan je op je makje herstellen(is ook belangrijk he)

ik duim voor je,dat je toch morgen of vrijdagmorgen belletje krijgt :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je helemaal hoor meis... Ik zou ook elke dag bellen! Dan mensen mij maar ongeduldig vinden! Je wacht al lang genoeg !

Wat kan het toch allemaal lang duren he! Dat is gewoon met alles zo !! Hoop echt voor je dat het nu EINDELIJK eens een keertje op gaat schieten en je een datum kunt prikken.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden.

Jullie berichtjes beuren mij echt op..Laten mij inzien dat ik geen aanstelster ben en dat het normaal is dat ik er ongeduldig door ben.

Ja ik ga vrijdag bellen .hoop met heel mijn hart dat het niet nodig is en dat ik morgen bericht krijg.hahah ga de deur niet uit zonder mijn gsm.hihi

Morgen lekker shoppen .effe verstand op nul en leuke dingen kopen.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa leuk ,shoppen en keutelen in de stad,heerlijke en leuke afleiding ook :D

nee joh,je bent geen aansteller,waarom,omdat je nu eenmaal zo graag wilt,niks mis mee,je bent er gewoon lekker gezond veel mee bezig,en we hadden het liever allemala al gister ipv morgen hoor,begrijp je.

ik ga zeker je topic in de gaten houden,met het goede nieuws wat je dan neerzet B)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje sietske

ik ga morgenvroeg weer effe bellen.Voel me net zo'n zeikwijf dat geen geduld heeft.Maar ik wil gewoon een datum waar ik naartoe kan leven

Misschien heb ik morgen meer nieuws maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet meer in.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Met lood in mijn schoenen heb ik net weer gebeld naar de assitente van de PC

Ze heeft weer in het postvakje gekeken en zei dus dat ze geen goedkeuring binnen had.

Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik het een beetje zat ben.Dat ik al 5 weken zat te wachten op een datum.

Dat kon ze goed begrijpen zei ze.

Ik heb nu een faxnummer gekregen en heb gelijk de brief gefaxt.

Hij is nu tenminste daar waar hij zijn moet.

De assistente heeft voor haarzelf een aantekening gemaakt dat ze het maandag zelf gaat bekijken(de faxen) en dat ze de brief hoogstpersoonlijk bij de opnameplanner op het bureau zou gaan leggen.

Ik zou dan wo / do / of vrij gebeld worden.

Ik heb gezegd dat ik het hoopte dat ik gebeld zou worden.Ze zei dat als het maandag niet daar zou zijn dat ze me hoogstpersoonlijk zou bellen.

En dat geloof ik haar wel

Dus hoop dat het volgende week eindelijk geregeld word.

ben het spuugzat eigenlijk.

heb het effe helemaal gehad.sorry voor mijn ongeduldigheid en mijn geklaag

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tis zo..dat ik nu geduld moet hebben.Ik vertrouw de assistente ook wel,de vorige keer heeft zij ook ervoor gezorgd dat de papieren per post verstuurd werden.En dat is ook goed gegaan.

Ik moet nu gewoon afwachten,maar dat doe ik onderhand al 5,5 week he??

Ik ben ook maar een mens met gevoelens .

Maar toch denk ik dat ik wo/do of vrij de datum hoor voor de operatie.

gr Chantal.

Ik hoop toch zo dat ik deze week ook in het groepje verslag borstverkleining bij mag komen te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.