Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Chantal, ik duim echt giga keihard met de anderen mee. Dat je nu wel eens een datum wilt weten is heel logisch en ik vind je verre weg van ongeduldig. Je wilt inmiddels toch echt wel weten waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. De operatie is al mega spannend en dit brengt nog even extra spanning met zich mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Meiden

heel erg bedankt voor jullie opbeurende woorden.doen me echt goed en geven me het gevoel geeeeeen zeur te zijn.

Ik kom straks nog effe terug hier..moet nu naar ouderavond van mijn jongste spruit.

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me zo zielig op dit moment.

Mijn dochter is was ziekjes.moeten volgende week een echo laten maken en bloed prikken.De loon van mijn man is er nog niet..hoewel het nog niet laat is (het word altijd rond de 5de 6de betaald,maar door vroeger doorgemaakte stress en problemen met andere werkgevers zit die angst gewoon heel diep).en zo nog wat kleine dingen.

Ik voel me echt klote(sory voor het woord), maar ik zie het effe echt niet meer zitten.

Dat sjit ziekenhuis dat niet belt,..etc etc.

Hoop dat ik snel bericht krijg en dat met mijn Dochter volgende week alles in orde is.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meisje toch. Zo te lezen zit het even niet mee he. Nee is ook niet leuk dat er nog niet gestord is. En dat van je dochter is ook niet leuk. Lees ik het goed dat ze een echo heeft gekregen en bloed af heeft moeten laten nemen? Het ziekenhuis ook nog niet eens gebeld voor de bvk. Ja dan mag je gerust even lekker huilen en je uitkuren op deze site hoor. Wij zijn er dan wel voor je. Enne meisje alles komt goed. Echt waar.147.gif

Liefs van mij en een bosje bloemen116.gif

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Cinta

Mijn dochtertje moet as dinsdag voor echo en bloed onderzoek..

nu ben ik ook nog eens echt mijn gsm kwijt.heb hem gister op het werk nog gebruikt en mee genomen.maar hier is niks te vinden.

en hij staat uit dus bellen kan ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff Jeetje, het zit je ook ff echt niet mee he !! :(

Ik ga nog harder voor je duimen dat het ziekenhuis deze week belt

en dat alles oke is met je dochtertje... en natuurlijk dat je je telefoon nog vind!!

Kop op he meid ! Komt goed !!

Enne je mag best even uithuilen hier hoor... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh om sip van te worden allemaal zeg! <_<

het zit ook allemala tegen deze week,zou dit niet mischien betekeken dat je juist einde deze week goed nieuws hebt,een belletje vanaf hun?met ene datum,laten we die hoop houden.

je gsm kwijt?meid,hoe kan dat nu,je bent juist zo allert op dat ding,omdat je verwacht gebelt te worden????

en sterkte met je dochtertje,hopen en duimen op niks ergs :71: wat is er aan de hand?of vertel je dat liever niet,geen probleem hoor,vroeg het meer uit belangstelling...

sterkte en vind maar gauw je gsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man o man wat ben ik blij met dit topic.

Lieve meiden.julie mogen best weten wat er met Minke aan de hand is.

Ze had gistermorgen steken in haar zij en ik zag dat het serieus was.Ik heb vroeger een grote cyste op mijn nier gehad en die is toen verwijderd.(heb 20 cm litteken),maar ben dat rotding wel kwijt

Vorige week had ze pijn bij het plassen.plasje naar huisarts gebracht.geen blaasontsteking.

Een paar jaar geleden heeft zo ook al een echo van nieren en blaas gehad omdat ze bloed bij urine had.

Bleek dat ze een verstopping had.je houd een gaatje waardoor de normale keutel komt en rondom slibt het helemaal dicht.Je merkt het nog niet eens dat ze een verstopping heeft.

Ik denk dus dat dit nu ook weer zover is.

Met afluisten en aftasten voelde hij niks bijzonders.Heb nu zon zakjes gekregen voor zachtere poep te krijgen en moet dus komende dinsdag echo en bloed prikken.

Denk niet dat het iets ergs is.ze heeft nu ook geen pijn meer.

Komt wel goed.was gisteren gewoon effe depri en ik denk dat het gegeven dat het zo lang duurt gewoon de doorslag geeft.Word er echt een beetje depri van.wachten .wachten wachten.

WIl niet meer wachten

En de loon is ook gestort.jippieeee.

komt allemaal wel goed.maar ik ben heel blij met jullie meiden echt waar

Groetjes Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje.

ja ik heb mijn gsm gevonden.lag in de auto van het werk.

Heb hem gelukkig terug.

Met mijn dochter zal wel niks aan de hand zijn,ze heeft nu helemaal geen pijn meer...is levendig genoeg..dus denk dat ze een verstopping heeft...komt goed.maak ik me niet gek over..

Morgen of vrijdag moeten ze me bellen.ben benieuwd..heb eigenlijk gevoel dat ze niet bellen.gek he...tis al zovaak iets beloofd en niet uitgekomen.

gr Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden

Nog steeds geen bericht....wat ergerlijk man...

kan aan bijna niks anders denken..maar goed dat mijn nichtje vandaag jarig is en we haar verjaardag gaan vieren.

gr chantal.

ik wil ook zooooooooo graag een datum hier neerzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Chantal

Bedankt voor je lieve berichtje in mijn topic!! :116:

Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen morgen dat ze bellen !!!! :71:

Hoop morgen als ik weer op het forum ben dat ik hier dan een datum zie staan!!'

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ook super voor je duimen dat je eindelijk gebeld wordt morgen :35: :35: :35: , je wacht nu al lang genoeg! Pffff, je zou van minder moedeloos beginnen worden. Hoop dat het met je dochtertje ook weer in orde komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiiiiii meiden.

Ik heb nieuws..goed nieuws..ben zo blij.kan het bijna uitschreeuwen.

De operatiedatum is dus nu defenitief 17 november..

Ik wou na 13 nov.omdat mijn zoontje dan jarig is.

Nou ze hadden dus vandaag niet gebeld.Ik was op het werk erg gestresst ,kon niks hebben en was vinnig.hihihi

Dus ik kwam thuis,gelijk de telefoon gepakt en weeeeeeeerrrr gebeld.

Kreeg weer die vriendelijke assistente aan de lijn.Heb haar even duidelijk gemaakt dat zij ervoor zou zorgen dat de papieren bij de opnameplanner op het bureau zouden komen en ik wo.do of vr gebeld zou worden en dat dat nog steeds niet gebeurd is.Heb haar gezegd dat ik het echt spuugzat aan het worden was

Zegt ze gelijk:ik ga je doorverbinden met de opnameplanner.Ja zeg!!!

Krijg ik een vriendelijke meid aan de telefoon,heb er mijn gal gespuugd over hoe het gegaan is.Zei ze:ik zeg altijd tegen de assistentes dat ze de patienten mijn nummer moeten geven omdat ik het wel eens vergeet om iemand terug te bellen of uberhaupt te bellen.

Nou ja zeg.

Maar goed.ze was heel vriendelijk en gelijk een datum mogen prikken en dat is nu wo 17 nov.geworden.Ben so blij

ze zei ook :ik hoop dat ik je een fijn weekend heb gegeven.Ik zeg:ja een heel fijn weekend.

Joepieeeeeeeeeeee ik mag ook...

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa natuurlijk houd ik je topic in de gaten!! :D

Ik heb toch gezegd dat ik voor je zou duimen...

Het heeft toch geholpen!

Nu kan lekker je datum in je titel worden gezet en dan is het officieel :43:

echt heel leuk voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Mii.

het doet me heel veel hoe hier met me meegeleefd word..en dat het dan zo snel geregeld kan worden terwijl ik weken zit te wachten.is toch eigenlijk absurd.

Maar goed..dus jij hebt er toch voor gekozen om het geheim te houden..Okee als je je er beter bij voelt.Ik weet niet wat ik zou doen..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil het toch geheim houden..

Dat was ook mijn bedoeling totdat dit uit kwam..

Maar verder heb ik er ook nog niks van gehoord, dus ik laat het maar even zo..

Het is niet dat ik me schaam maar ik vind het gewoon heel erg persoonlijk!

Maar goed, raar dat het nu ineens zo snel kon gaan

het is maar goed dat je zelf hebt gebeld he..

nu kun je gaan aftellen :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Gefeliciteerd met je datum!!! :64: Dus toch weer zelf moeten bellen, grrr <_< , maar goed je kunt eindelijk aftellen!!!!! Zet zo je datum bij in je titel en ga je verhuizen naar de operatieverslagen!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey wat lees ik nu,wat een super goed nieuws :43::43::43:

jammer dat je dus weer zelf moest bellen,maar afijn dat mag de pret nu niet meer wegdrukken want je hebt ene datum,ja toch?!

heel erg fijn zeg,jeetje,of je weekend goed zal zijn ,en hopenlijk is en blijft je dochtertje nu ook pijntjes vrij,en op na de verjaardag en erna je GROTE dag!

sucses met aftellen.....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.