Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jaydee dank voor je berichtje.

@Jaydee @best_boobie @Desert-Rose @Susannah @MarTiet @prisje81 @lovertje @Misspe @Nonky @Sweetboobs16 @Sonja1985 @BrownieG @popie @Xxmelliexx @Tianie @marjon_nl @ptries @Miss.S @F-cupje @Dee_x @Boobielicious~ @B2016

Goede morgen 

Even een update. Afgelopen maandag ben ik vervroegd op controle bij nio terug geweest dit omdat er nog vocht uit de wond bleef komen.

Nio heeft gekeken en de pleisters eraf gehaald. De wond zelf is goed aan het genezen alleen op paar kleine stukjes niet helemaal dicht maar het zag er goed uit.

Alleen tot mijn grote schrik zaten mijn borsten rondom de pleisters helemaal onder de open blaren.

Verklaarde voor mij wel de irritatie en je erge jeuk.hij heeft het met een spiegel laten zien en zag er best heftig uit.

Opnieuw hechtpeisters er op geplakt en volgende maandag weer terug komen tenzij er meer vocht komt dan moet ik eerder terug. 

De blaren komen van de pleistergevoelige huis. Maar ook stond mijn huid te strak gespannen dus trok het mijn huid kapot.. (zo iets als ik het goed begrepen heb.

Mag er nu witte vaseline op doen met een gaasje op de plekjes die niet onder de pleisters zitten. Dit helpt wel beetje tegen de jeuk.

Verder met de pijn gaat het veel beter ben medicatie aan het opbouwen als ik zit of lig of sta heb ik nergens last van beetje lopen gaan ook goed.. maar verder mag ik nog niks doen dus doe ik dat ook maar braaf niet.

Ben super blij met de vorm etc alleen hopen dat alles goed gaat genezen nu.

De nieuwe foto's laten even op zich wachten tot er geen blaren meer zitten. Hoop volgende week na de controle weer een foto te kunnen plaatsen.

Liefs fayenne 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kak van die blaren seg!! doet dat dan geen zeer??? :S Hoop voor je dat ze gauw genezen! En hoop dat je littekens , naja.. ik hoop dat alles goed geneest en dat je niet toch nog in de shit komt. Maar dat zal vast niet. Je hebt nu dokter Nio en hij is wel goed qua nazorg (qa alles dus je zit veilig ;) )

Ik wens je heel erg veel beterschap & foto's komen nog wel, geen haast mop ;) neem maar lekker je rust en laat je lekker verwennen. Fijn dat de pijn nu ook wat meevalt ;) 

Hoe verloopt het slapen? :) 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dus het gaat goed op die blaren na, dat is ff schrikken. Maargoed, de eerste week zit erop! Pffff lekker hoor! 

Ja meid we krijgen t niet kado maar ik weet zeker dat je straks heel blij bent! Nio is the boobmaster! 

Fijn even wat van je te horen want jij bent wel zo'n persoon waar ik vaak aan moet denken. Hoe gaat het nou met dr, alles zal toch wel ok zijn....?

inmiddels ook weer in bed aant slapen of nog ff niet? Maar fijn dat je al een beetje kan bewegen. Ook goed voor de spijsvertering zullen we maar zeggen.

fijne dag mop, deze week gaat ook weer voorbij.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier ff, fijn dat het steeds beter gaat!

We houden ff contact over die blaren en zo, en idd klopt, over het strak staan van die huid en het trekken van de pleisters. Daardoor zijn die blaren ontstaan.

Normaal gesproken geneest dat weer goed, maar is wel ff schrikken ja.

Heb je pb ook net beantwoord, tot later

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Nonky @Miss.S

Dank voor jullie reacties die blaren schrok ik idd wel van hoop dat dat snel weg trekt.

Pijn is gelukkig veel minder slaap nog wel op de bank is toch net wat makkelijker met in en uit stappen..

Maak me toch wel beetje zorgen over de wonden dat deze nog niet dicht zijn.

Normaal is dat na ruim een week al wel zo toch?.

Vorige keer was dat bij mij ook al wel zo en een grote lekkage toen haha das nu niet zo maar zit me toch niet lekker.

Heb net foto's naar nio gestuurd of ik tot maandag moet wachten of voor t weekend nog moet komen.

Hij zegt gewoon maandag als de huid niet wil genezen kunnen we toch niets doen...

Pff heel realistisch maar niet echt opbeurend haha.

Maar goed ik hou me rust en probeer maar weer positief te blijven en hopen dat hij maandag zegt dat het er goed uit ziet en dat de pleisters er af mogen.

Maar dat vind ik dan ook weer heel spannend.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

He meis, 

He bah nu ook nog blaren erbij, en dat is inderdaad een allergie die sommige hebben bij pleisters,en als ze eenmaal open gaan en in gaan drogen dan neemt de irritatie ook af, wel iets om te onthouden als je ooit weer pleisters moet plakken dat je aangeeft dat je er allergisch voor bent.

De genezing valt nu zwaarder, er is natuurlijk een aantal keren geopereerd en het is zeer waarschijnlijk dat je daarom nu ook meer last hebt van de wonden, de huid en weefsel hebben het behoorlijk te verduren gehad en dat heeft nu tijd nodig, want ook binnenin de borsten moet alles genezen, en je geduld word ditmaal helaas veel meer op de proef gesteld dan de vorige keren.

En het is heel normaal dat je je zorgen maakt, het is ook allemaal niet niks.

Je staat gelukkig onder zeer goede en strenge controle bij Nio en het is met dit soort dingen altijd heel fijn dat je weet dat je hem altijd kunt bereiken, ook lees ik dat je er contact over hebt gehad met BB, en dit is fijn dat je een achterban hebt, dat als het even teveel word of je wilt nog even een extra geruststelling, of dat er een blik word geworpen op een foto,dat je haar dan een pb kunt sturen.

Verder is alleen het enige wat je kunt goed veel rusten,de dagelijkse vitaminen nemen, en eiwitrijke voeding, dit is altijd goed voor wondherstel, want verder zal je lichaam het nu stapje voor stapje op moeten gaan lossen.

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose ja is een heel gedoe allemaal weer. ik mag op de blaren die niet onder de pleister zitten witte vaseline doen en dan gaasje er op. Hoop dat dat helpt maar ja dan gaan de pleisters er af misschien maandag en dan word alles misschien weer open getrokken (de blaren bedoel ik dan).

Ik hou me lekker rustig. Doe haast niks. Zit op een stoel, lig op de bank en loop tussendoor een beetje want hou echt mega veel vocht vast  waarschijnlijk door de medicatie  ( nooit eerder gehad behalve tijdens zwangerschap).

Slapen lukt alleen voor geen meter haha bank is opzich het probleem niet maar dat op me rug liggen  is een drama maar goed even geduld en ook dat mag weer.

Nio is idd erg alert en als ik een mail stuur heb ik vrij snel antwoord dat is wel fijn.

Alleen vind ik m niet echt geruststellend haha wel heel realistisch het kan vriezen of dooien zegt hij. Dus of de wond gaat goed genezen of hij springt weer open en dan hebben we een probleem. (Mede ook omdat ik in verleden gerookt heb was wel gestopt ruim voor de operatie)

En hij is daar heel streng in en duidelijk wat ook terrecht is natuurlijk.

Maar het is nu dus afwachten en weer een portie geduld bij elkaar rapen.

Hoop voor de kerst toch wat meer rust te hebben.

Heb er zo naar uit gekeken wil niet dat het nu alsnog fout gaat.

Ik stuur bb elke dag een foto zodat ze mee kan kijken of het beter gaat.

Echt heel fijn dat ze dit wil doen.

Verder gaat het met de pijn echt veel beter  ben met de medicatie gestopt nu ivm het vocht vast houden huisarts denkt dat door de oxycodon komt 

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer dat Nio niet echt geruststellend is, maar ik denk ook dat hij dat niet kan op dit moment, hoe moeilijk en lastig het allemaal is, hij zal ook geen idee hebben hoe alles gaat genezen, dus ik denk dat hij daarom een slag om de arm houdt, heb jij helaas niets aan, maar het is nu inderdaad een genezingsproces wat niet te voorspellen is.

Het is inderdaad zo dat je door de oxycodon vocht vast kan gaan houden,en waarschijnlijk doordat alle energie nu naar de wonden gaat, word dit langzamer afgevoerd.Een beetje door het huis lopen en de voeten omhoog als je zit of ligt, kan wel helpen dat het vocht word afgevoerd, maar plas je wel goed? 

De blaren kunnen misschien weer iets open gaan, maar het kan ook zo zijn dat ze al aan het indrogen zijn onder de pleisters, maar dat zal dan met pleisters verwijderen ook even spannend zijn.

Roken kan een nadeel zijn qua genezen, maar als je op tijd bent gestopt voor de operatie en nu nog steeds niet rookt, dan zou de doorbloeding al een heel stuk beter moeten zijn als dat je door was blijven roken.Maar het is vaak zo dat hoe vaker er gesneden word op dezelfde plek, des te langer het herstel kan duren.

Daarbij natuurlijk ook een aantal keren narcose en dat hakt er echt in.

Ja fijn dat ze iedere dag even met je meekijkt,dat heb je nu ook echt even nodig, want het is weer een periode waar je doorheen moet,maar zolang je bijv maar ziet dat er vooruitgang inzit , is dat al een enorme geruststelling.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose plassen gaat gelukkig goed en zeer regelmatig. Op adviseren geen brandnetel thee meer maar gewone thee en water.

Ben sinds eind de ochtend pas gestopt  met de medicatie dus dat zal nog even de tijd nodig hebben.

Voeten liggen regelmatig om hoog.

Gek eigenlijk dat zo narcose zo'n impact heeft op je lichaam. Je denkt niks aan de hand heb gewoon lekker geslapen maar uiteindelijk is het dus veel meer.

ik neem gewoon braaf mijn ab kuurtje elke dag in en hou me rustig. Veel meer kan ik niet doen. En dan hopen dat mijn lichaam het goed gaat genezen.

Blijft beetje griezelig maar het is niet anders.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

Ok ja dat is wel een goede tip, want in sommige gevallen kan brandnetelthee een averechtse werking hebben,maar als plassen goed gaat, dan word het vocht toch wel redelijk goed afgevoerd.

Ja nou he, narcose is echt troep, het is heel fijn dat het bestaat, maar de rommel moet er ook weer uit,dus het is echt een behoorlijk gevecht wat je lichaam aan het houden is, om alles weer netjes in het gareel te brengen en te genezen.

Maar het is natuurlijk ook het niet kunnen slapen,daardoor sta je al moe op, toch de stress, van komt het wel goed,dat houd je allemaal bezig.

Maar wat je zegt, braaf je ab, rusten etc en meer kun je niet doen,maar met kleine baby stapjes zul je hopelijk iedere dag merken dat je je weer iets prettiger gaat voelen, gelukkig is de pijn al zo goed als weg, dus dat scheelt een berg.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je meid. Die wonden gaan SOWIESO dicht. Je hoeft niet door het leven met een pleister onder je boob :) 
Maar door de druk (en extra doordat je nog zoveel vocht vasthoudt) kan het wat langer duren..
Echt heel vervelend, want op een gegeven moment verlies je wel een beetje het vertrouwen idd.. maar het komt goed!
Wondvocht ziet er niet slecht uit en je huid is ook niet onrustig.

Ik denk dat als het vocht uit je lichaam afneemt, door het stoppen met de oxy, er ook minder spanning op je huid komt en de wonden ook makkelijker kunnen gaan genezen.

Wonden genezen nooit bij iedereen gelijk, helaas... En of het nou aan het roken in het verleden ligt of aan iets anders, maakt niet uit. Uiteindelijk gaat ie dicht.

Het is goed dat de rommel eruit komt, het hoort er niet in te blijven, en waarschijnlijk is het maar een heel klein gaatje, waar dit uit komt. Geduld wordt wel op de proef gesteld he.. :(

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 hey hey, effe bijgelezen en zit effe niet mee met je blaren onder je pleisters. Sommige kunnen er idd niet tegen maar lees vaak dat dit met de tijd ook heelt. En wat al eerder is aangegeven, er is veel gedaan aan je borsten in korte tijd dus je lichaam zal mede hierdoor wat meer tijd nemen om te helen. Vertrouw erop dat dit goedkomt want Nio weet wel ermee om te gaan. En BB die meekijkt ...en anderen die je coachen.. hihihi je hebt een heuse TITIES CLUB om je heen :35: 

Vertrouw op je lichaam en blijf positief en allerbelangerijkst...hou de rust erin! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mo@Desert-Rose @best_boobie @BrownieG @Nonky 

@BrownieG een tities club haha das weer eens wat anders... Ben eigenlijk altijd positief ingesteld maar merk dat nu het om mijn borsten gaat dit wel heel anders is en ik er blijkbaar meer waarde aan hechte als dat ik dacht..

@Desert-Rose fijn dat die narcose bestaat maar jammer dat je lichaam er zo veel moeite voor moet doen om alles weer normaal te krijgen.

Ik doe wat ik moet doen en doe nix wat ik niet mag en meer kan ik idd niet doen helaas.

@Nonky idd een emorollercoaster hoop dak er snel uit ben want vind 't maar niks. Afwachten tot maandag en hopen dat nio positief is.

@best_boobie geduld wordt idd weer goed op de proef gesteld. Maar ja ik moet er maar mee om proberen te gaan en me niet gek laten maken door me eigen lichaam.

Fijn te lezen dat de wonden dicht zullen gaan haha lijkt me geen fijn idee als dat niet zougebeuren.dan zou ik wel een probleem hebben maar ga ervan uit dat dat niet zo zal zijn.

Ik heb je nieuwe foto's gestuurd.

ik hoor graag jou mening of je het idee heb dat het beter gaat. 

Liefs fayenne 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ja maar dat is meer dan normaal hoor, dat het je meer doet dat je had gedacht, het gaat hier toch om je stukje vrouwelijkheid, trots in de spiegel kunnen kijken,je goed voelen met je eigen lichaam, etc etc en als het dan allemaal niet zo loopt als je je een hele tijd geleden had voorgesteld, gaat dat zeker niet in de koude kleren zitten.En voor zover ik steeds lees ga je er super goed mee om, en probeer je ondanks alles positief te blijven, maar dat wil niet zeggen, dat je tussendoor niet even een dip dag met wat tranen mag hebben toch?

Eenmalige narcose is al lastig, voor je lichaam, maar jij hebt binnen zeer korte tijd een aantal keer narcose gehad, dus dat is echt een aanslag op je lichaam, maar met tijd en rust komt dit zeker goed, nu gaat eerst even alle energie naar de genezing van de wonden, en als dat beter gaat, kun je ook de batterij weer verder op gaan laden, zodat je ook weer meer energie krijgt, maar dat komt wel.

Nou nu maar hard duimen dat je maandag positief antwoord krijgt van Nio.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

Ja daar heb je helemaal gelijk in dat ik tussendoor best een dag met tranen of een baal dag mag hebben maar wil dat nooit zo laten blijken haha zeker niet tenopzichte van mijn kinderen thuis. Mijn zoontje van 10 was ook helemaal uit zijn doen dat ik geopereerd moest worden en dan dat ik ook nog een nacht moest blijven slapen.

Zo goed geleerd met hem voor zijn geschiedenis toets en toen hij deze op 5 december op school moest maken bakte hij er niet van.

Kreeg vandaag het cijfer een 5 te horen hij kwam in tranen thuis en zei... Ja mama maar ik kon er niets aan doen want ik moest steeds aan jou denken dat het allemaal wel goed zou gaan...

Best sneu voor hem..

Dus als de Kids aanwezig zijn dan probeer ik toch zo min mogelijk het verdriet of pijn of wat ook te laten merken....

Hoop het echt dat nio maandag positief is dat geeft me toch wat rust denk ik..

Zit al aan de vitamine pillen er bij en lekker groeten en veel fruit haha meer kan ik niet doen..

Net even met mijn vriend samen naar de supermarkt hier in 't dorp geweest eten voor vanavond halen maar zelfs dat was al behoorlijk vermoeiend. 

En als ik moet hoesten hou ik ze stevig vast haha bang dat ze er uit floepen haha zit allemaal zo anders als voor de operatie toen hing er alles maar aan te bungelen en nu zit alles hoger en strakker is echt erg wennen.

Zo lekker eten en mijn zoontje klaar voor de training van voetbal maken en dan weer lekker op de bank hangen..

Dankjewel voor je uitgebreide reacties... erg fijn en duidelijk.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

Ach gut, ja dat is triest als hij dan zo heeft zitten leren en dan een 5 heeft gehaald,waarschijnlijk een complete blackout, omdat die zo aan jou moest denken, het is jammer van het cijfer, maar het is wel vertederend, en de volgende keer haalt die echt wel weer een voldoende,maar ik snap dat je dan je tranen niet wilt laten zien, dat moet dan idd maar achter gesloten deuren, want opkroppen is geen oplossing.

Nou ik hoop echt voor je dat Nio zegt, het gaat de goede kant op, want precies, dan kun jij een beetje los gaan laten en ontspannen.

Klopt hoor meis, meer als goed eten, fruit, en extra aanvullende vitamines kun je niet doen,maar dat komt wel weer goed, daar zou ik me geen zorgen over maken,op een gegeven ogenblik voel je dat je weer iets meer energie krijgt.

In huis denk je dat je een hele pief bent en weer veel kunt, maar buiten en dan ook boodschappen is toch nog behoorlijk vermoeiend, maar ook wel weer goed dat je het doet, want je hebt toch ook frisse lucht nodig.

Het is natuurlijk ook een hele grote verandering,geen borsten die hangen en overal uitpuilen, dadelijk gewoon bh 's kunnen dragen, zonder dat de bovenkant er helemaal bovenuit komt, en vasthouden is een reactie die je automatisch doet, daar denk je niet eens bij na. En het zal echt gaan schelen als de pleisters etc er af zijn,en dan duurt het nog wel even eer de huid soepel gaat worden.

Oh goed zo, dadelijk weer lekker op de bank tv kijken,koppie thee erbij, goed voor jezelf zorgen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja meid wat een pech weer maar blijf geloven het komt echt goed. Je bent ook een paar keer onder het mes geweest en het is nog zo kort geleden. Ik heb de eerste paar weken ook apart geslapen en afzien hoe je moet slapen hebben een waterbed dacht kom daar nooit meer uit. De eerste keer mee een boodschap doen was ook vermoeiend en bang dat er iemand tegen aan zou lopen. zelfs naar de controle naar Nio heb ik ze mee vast gehouden als er bobbels in de weg zaten. Maar na paar weken zal je zien gaat steeds beter. Over 2 maanden ben je een stuk opgeknapt en hartstikke blij. Geniet nu nog maar van het niets doen je kan je hele leven nog zorgen voor anderen .Ik ben nu 6 wkn Po volgende week ga ik weer volledig aan het werk afgelopen met uitslapen en bank hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.