Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh je gaat eindelijk je droom boobies krijgen !! 

geduld hé , ze zitten nu in je nek maar moeten nog flink zakken en ontvochten.. Komt echt helemaal goed, ik vind het er al heel mooi uitzien zo in sportbh :D Die gaan super zijn binnen dit en 2-4 weken ! Maar ja... geduld... ze moeten zakken en hun plaats vinden en jij moet het rustig aan doen en goed je rust nemen, veel drinken, ... Komt helemaal goed en hey, de eerste dagen zijn het zwaarst hé ! Na dag 3 - 4 gaat het beter gaan qua pijn, je lichaam heeft nogal wat moeten doorstaan hé!

Komt goed

Veel beterschap & nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe tweeling !!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

He meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs,maar fijn te lezen dat de dag zelf heel goed is verlopen.

Het is de eerste periode inderdaad even zoeken hoe jij het prettigste kunt liggen en een beetje slapen,als je maar een klein beetje kunt rusten scheelt dat ook weer, je lichaam heeft nu echt even alle energie nodig om te gaan herstellen.

Pijnstilling duurt heel vaak eventjes voordat het in gaat werken en je een spiegel opbouwt, maar als het nu echt niet gaat kun je naast de oxycodon 2 keer per dag ( dit zijn de langwerkende,regulerende) wellicht vragen of je de oxynorm 5 mg erbij mag nemen, die mag je dan zo nodig, max 6 keer per 24 uur, deze zijn kort werkend, maar werken wel binnen een half uur, moet je alleen even vragen of je dan de naproxen nog mag/moet nemen, want dat is bij iedereen anders.

Ik wil je een heel goed herstel wensen meis.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misspe thanks voor je reactie. 

@Nonky haha ja zitten echt heel erg hoog de protheses maar dat is inderdaad een kwestie van geduld geduld en nog eens geduld. En das zo lastig maar ja t moet wel.. vanacht paar uurtjes op de bank geslapen dit ging redelijk druk in mijn rug verzacht de pijn een beetje heb ik het idee...

@Miss.S jaaa ze zitten er eindelijk heeft even geduurd en nu met een groot portie geduld dan komt het helemaal goed deze keer hoop ik eindelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose goede morgen. Dank voor je uitgebreide reactie.

Heb net contact gehad met nio en mag de naproxen niet meer nemen maar dan 4 x per dag de oxycodon.

Op de bank met rug tegen de leuning dan is de pijn te houden. Protheses zitten erg hoog nio heeft net gezegd dat als de wond beneden goed geneest we met een band de protheses gaan helpen zakken.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei fayenne1982:

@Desert-Rose goede morgen. Dank voor je uitgebreide reactie.

Heb net contact gehad met nio en mag de naproxen niet meer nemen maar dan 4 x per dag de oxycodon.

Op de bank met rug tegen de leuning dan is de pijn te houden. Protheses zitten erg hoog nio heeft net gezegd dat als de wond beneden goed geneest we met een band de protheses gaan helpen zakken.

Liefs fayenne 

Goedemorgen meis, en geen dank hoor,

 Ah super, dit kan idd ook, opvoeren naar 4 keer per dag, dit zal zeker een stuk beter werken dan de naproxen,  je kunt er wel behoorlijk duizelig van worden,maar dat is te overzien, als de pijn maar dragelijk is.

Precies, eerst maar even kijken hoe de wonden gaan genezen, want daar moet je nu nog geen druk op gaan zetten. Inderdaad even een hoekje in de bank maken,zodat je comfortabeler kunt liggen, soms helpt een warme doek in je rug ook wel iets, want juist omdat je van Nio natuurlijk een paar dagen bedrust moet hebben, is het wel fijn als die rug een beetje ontzien word, want dat is soms dat je ook van ellende niet meer weet hoe je moet zitten/liggen.

Nu lekker rustig aan blijven doen, en laat je maar goed vertroetelen, dat heb je verdiend.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, He moppie!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Wat een dag is dat geweest voor je zeg. Lang!!! Maar je hebt ze nu eindelijk. Ze zien er in sportbh in ieder geval top uit. Inderdaad nog even zakken en ontvochten maar volgens mij gaat je heel blij zijn!!!! 

Ik ben echt heel blij voor je meis!!!!!! 

Een heel goed herstel gewenst, ik hoop dat de pijn eerdaags minder wordt en je steeds meer kan genieten van je borsten. Je hebt het echt zo verdient. 

Lieve groet, Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982,

Hey meis,  wat fijn dat je het achter de rug hebt. Ziet er al mooi uit hoor,  zo in je shirt. Laat je maar lekker vertroetelen,  neem op tijd je medicijnen en pak lekker je rust . Dan komt het allemaal snel goed met jou. Ik wil je een fijn herstel toewensen. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi

Oh ja.. midden in de nacht het forum afstruinen en lekker ff je verslag schrijven.. Ik kan me nog goed herinneren hoe het was :45: 

Nou, in 1 ding heeft Nio dan in ieder geval al gelijk gekregen.. Je voelt je aangereden.. over overreden... Maar!! Die aanrijding heeft je wel twee volle boobs gegeven. Ziet er echt al goed uit in Sportbh en pyjama!!
Wat is er nou gebeurd met die sportbh's die niet pasten? Of heb je ze toch maar aan getrokken?

Hm.. prikincidentje.. Op de operatiekamer.. Dat is natuurlijk balen, maar het is protocol dat iedereen dan ff op hiv getest wordt. Wel fijn dat protocol dan gevolgd wordt. Goed dat ze het erkennen en idd.. zoiets kan gewoon gebeuren...

Wat betreft de pijn, even doorbijten idd en goed dat je nu die oxycodon wat vaker mag nemen. Hoop dat het nu goed te doen is voor je? Anders laat het even weten, dan help ik je alsnog met een schema.

Een heel goed herstel he, en laat die bh maar aan zolang het niet goed voelt zonder haha. Die foto's komen wel.. al denk ik wel dat je zelf barst van nieuwsgierigheid, niet?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Susannah @best_boobie @Jaydee @prisje81 @F-cupje @Desert-Rose @BrownieG en nog zo veel meer mensen.

Hier zijn ze dan.... de foto's. Van dag voor de operatie en van vandaag 3a4 dagen po.

Liefs fayenne 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja! Wat een verschil! Ik vind het er echt mooi uitzien! Hoe gaat het verder met je? En met de pijn?

Ongelooflijk, wat een kunstenaar is Nio. Echt ik merk dat ik gewoon helemaal blij word voor jou! Zit hier met een big smile! 

Echt fantastisch. Wanneer ga je voor controle?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zo meid, nou met deze borsten kan jij echt nu al trots voor de dag komen, en dan zit je pas op een paar dagen po, wat een enorm verschil.

En ik denk dat je je over de maat ook echt geen zorgen hoeft te maken,want dat gaat helemaal goed komen.

Probeer wel lekker rustig aan te blijven doen,geen bewegingen maken die je niet mag,en lekker die heerlijke oxy blijven nemen :kez_11:   en dan voel je uiteindelijk zelf op een gegeven ogenblik wanneer je die af kunt gaan bouwen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid toch! wanneer heb jij voor het laatst zulke mooie strakke boobs gehad?!!!

Prachtig gewoon...:wub:

Ben je er eigenlijk zelf ook blij mee, want het is in jouw ogen waarschijnlijk wel een enorm grootte verschil ,  toch? Ik weet dat je ook wel een beetje bang was voor te kleine borsten, omdat je ze altijd groot gehad hebt...

Bedenk je wel dat ze nog wat voller kunnen worden, na een paar weekjes. Dus geen paniek, mocht dat aan de orde zijn. ;)

Ik denk dat je man er wel (ook) heel blij mee is. of zit ik ernaast?

Met deze boobs heb je wel echt een hoop voordelen. Geen  smetplekken meer, geen zakdoeken meer eronder als het warm is, geen huid die aan de zijkant langs je bh piept, kleding staat veel mooier (denk ik) en het gewicht zal ook anders zijn nu. Je houding verbetert misschien ook wel, want je mag nu echt met borst vooruit.

Wees trots op je nieuwe boobs, want er zijn nu heel veel meiden die ontzettend jaloers op jouw boobs zullen zijn :)

Hoe is het met de pijn nu?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallllloooo zeg, wat een metamorfose joh :35: Zijn SEXY boobs geworden hoor...onze TIETatovenaar heeft prachtig werk bij je geleverd!!!!! Ik ben een beetje stil ervan...kom niet vaak voor hoor :45: 

Ze zijn je gegund en hoop dat je er blij mee bent want ze staan je perfect. Je mag ze met trots dragen poehee

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.