Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

Voor iedereen die het wil lezen en ook mijn andere topic hebben gevolgd en voor een aantal mensen in het bijzonder.@best_boobie @jaino @Jaydee @Ank @lovertje @prisje81 @Miss.S @MarTiet 

En de rest sorry ben er een aantal vergeten. Spanning denk ik... 

 

Hoi allemaal.

De meeste zullen mijn slechte ervaring bij Dhr Janssen uit Oisterwijk wel kennen uit mijn andere topic. Ken je deze nog niet, dan kun je via de volgende link even lezen hoe een en ander gelopen is:

Nu vandaag sinds 7.00u op 5 december lig ik na afgetekend te zijn te wachten tot ik om kwart voor 10 ongeveer opgehaald wordt voor de operatie bij Nio. Rond ongeveer half 11 ben ik aan de beurt. Ik vind het heel spannend en hoop dat ik na vandaag alleen maar positief er op kan terug kijken. Nio heeft er lang over gedaan om alles goed af te tekenen hij vond het zo vervelend dat het bij Dhr Janssen zo gelopen is en wilde het nu echt mooi gaan maken. Dus kom maar op ik laat het over me heen komen... kreeg alleen nog een fijne mededeling dan als ik terug op de kamer ben ik me zou voelen alsof ik een zwaar ongeluk heb gehad. Haha fijn vooruitzicht...

Nu maar afwachten en ik zet mijn verslagje zodra ik er aan toe ben.

Meiden bedankt voor alle steun en lieve berichten die jullie me al die tijd hebben gegeven.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis, 

Heel veel succes vandaag, en een cadeautje van sinterklaas kan alleen maar positief zijn.

En de pijn erna, ja meid, is echt heel vervelend, maar met de goede pijnstilling is daar ook doorheen te rollen op een dragelijke manier,en zolang je er iets moois voor terug krijgt,is het het allemaal waard. voor nu is het, kom maar op met die mooie boobs.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid 

Ondertussen lig je waarschijnlijk al op tafel om je mooie boobies te krijgen.

Heel veel succes en ben zo benieuwd hoe je boobies gaan worden!! 

Doe straks rustig aan, en mocht je hulp nodig hebben met medicatie schema, dan weet je me te vinden hè!

Ik vind je titel van dit topic erg toepasselijk haha, laat ik het ff staan tot morgen, maak ik er dan een officiële titel van ;)

Tot later!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet anders dat het goed komt met 2 mooie Nio's voor 5 decemeber. Je bent in goede handen.  Mijn herstel gaat ook super goed nooit gedacht dat hetzo snel al zo mooi zou zijn. Gaat bij jou vast ook gebeuren. En dat het even allemaal niet zo comfortabel voelt dat moet je er voor over hebben. Maar net de pijnstilles hoef je geen pijn te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, ik ben zelf ook niet veel meer op het BF , omdat ik  ff niet zo goed in mijn vel zit, zowel lichamelijk als geestelijk niet. Maar ik ben jou niet vergeten hoor meis. Ik had je datum goed onthouden en wil je daarom nu ff feliciteren met je nieuwe boobs, die vast prachtig geworden zijn. Ben reuze benieuwd. Plaats maar snel foto's ;). Doe rustig aan en neem op tijd je medicijnen in. En laat je maar lekker verwennen... je verdient het. Fijn herstel gewenst, Kim.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames dank je wel voor jullie reacties ik mag lekker naar huis. Voel me kei beroerd en echt veel pijn.  Thuis lekker op de bank of in bed even proberen te slapen. Heb afgelopen nacht niet kunnen slapen. Morgen zal ik een uitgebreid verslag schrijven en proberen een foto te plaatsen Heb er nu helaas nog geen puf voor.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei fayenne1982:

Dames dank je wel voor jullie reacties ik mag lekker naar huis. Voel me kei beroerd en echt veel pijn.  Thuis lekker op de bank of in bed even proberen te slapen. Heb afgelopen nacht niet kunnen slapen. Morgen zal ik een uitgebreid verslag schrijven en proberen een foto te plaatsen Heb er nu helaas nog geen puf voor.

Liefs fayenne 

Rustig aan meid. Goed je pijnstillers op tijd nemen!!! en dat verslag dat komt wel. eerst ff aan jezelf denken!!!

Van harte met je Nio's!! Misschien ben je er nu nog niet zo blij mee hihi, met die hele man niet meer, ;) maar komt vast goed.

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ben op dit moment niet veel aanwezig op BF omdat het me ff allemaal niet zo lekker gaat. Wens je een goed herstel. Laat jezelf maar lekker verwennen en rust goed uit.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ptries @Nonky @MarTiet @Miss.S @lovertje @Tianie @marjon_nl @best_boobie @jaino @BrownieG @Desert-Rose @Ank @Jaydee @Sweetboobs16 @popie @Dee_x @B2016 @Boobielicious~ @F-cupje @prisje81

Bedankt voor jullie reacties. Het is inmiddels 2 uur vannacht en ga eindelijk mijn plekje op de bank opzoeken.

Gisteren was het dan zover eindelijk de afspraak bij nio. Was erg zenuwachtig. Ik heb me om 7 uur 's ochtends gemeld bij de balie en mog meteen naar de kamer vrij snel kwam nio om af te tetekenen haha meet lint er bij was best grappig heel serieus was hij en had het idee dat hij er ook echt ruim de tijd voor nam wat ik heel fijn vond. Dat was gedaan. Nio waarschuwde me nog dat als ik terug op de kamer kwam ik me zou voelen alsof ik een zwaar ongeluk had gehad. Nou dat stelde me echt gerust....not!!. Kwart voor 9 werd ik op hallo voor naar de ok te gaan infuus prikken was een drama tot 3 keer toe mis maar uiteindelijk gelukt. Toen de narcose en was snel vertrokken... ik werd wakker en voldeed me aardig ok.. toen kwam de pijn vrij snel op zetten en echt het voelde als of er een olifant over me heen had staan dansen wat vreselijk. Morfine gekregen en nog meer.toen kwam de mededeling dat tijdens de operatie nio zijn assistent klein beetje met een naald in zijn hand geprikt had tja kan gebeuren.. moest bloed bij mij geprikt worden om te testen op hiv enz. Prima geen probleem. Maar het was inmiddels kwart over 2 toen ik bij was en om 4 uur was er nog geen bloed geprikt en ik wou zo graag terug naar de kamer mijn vriend zou met mijn jongste dochtertje op bezoek komen en hij was ook nog niet gebeld dat alles goed was. Eindelijk om kwart over 4 wordt er bloed afgenomen en kon ik naar boven. Ik snel mijn vriend bellen die maakte zich al zorgen... hij was al bij het ziekenhuis. Heb toen nog een prik morfine gekregen voor de pijn want wat is deze heftig zeg... bezoek is een uurtje gebleven vind ik wel erg fijn. Toen gingen ze naar huis en heb ik even tot rust proberen te komen. Voelde me zo stoned als een garnaal en probeerde wat te gaan slapen maar dit lukte niet steeds als ik in slaap ging vallen ging mijn adem erg langzaam en leek het alsof ik flauw viel. Zuster gebeld en kreeg zuurstof kwam waarschijnlijk door de morfine. Hielp wel maar geen oog dicht gedaan. Pijn was ook erg. Ook vreselijk om op zo poo te moeten plassen in bed haha.

Volgende ochtend drains verwijderd zat vrijwel geen bloed/vocht in tien aankleden en mocht ik naar huis.maar wat bleek tijdens het aankleden.... Mijn sport bh's paste niet... help wat nu alles afgezocht en uiteindelijk 1 sport bh met tussenstukje kunnen vinden bij een sportzaak in Amsterdam net vanavond nog dezelfde besteld want heb er wel 2 nodig. De pijn is echt vreselijk en medicatie werkt niet echt. Heb naproxen en oxycodon voorgeschreven gekregen naproxen 3 x per dag oxycodon 2 keer per dag de oxycodon haalt t scherpe weg en de naproxen werkt totaal niet. Morgen maar even bellen hierover. Weet niet goed wat ik hier mee moet doen...

Heb de eerste foto's met pyama aan en sport bh aan toegevoegd als ik mijn bh uit durf te doen zal ik morgen of donderdag even foto van zonder plaatsen.protheses zitten erg hoog ga ervan uit dat dit wel gaat zakken hoop ik en voelt allemaal nog erg hard en strak maar zal dus weer geduld moeten hebben haha..

Maar ik heb dus gewoon cup G zat op H dus 1 maatje kleiner alleen schrok een beetje toen ik stiekem onder mijn shirt keek want leek niks van over te zijn haha maar dit zal door de lift komen denk ik en dat de protheses nog erg hoog zitten. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden

In ga nu proberen wat te slapen op de bank en hoop dat de pijn wat afzakt

Weltrusten allemaal 

Liefs fayenne 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snelle jelle,

Nou je krijgt het ook niet kado he? Hou je lekker koest hoor, je bent er vlot bij met je verslag en foto's. Je borsten zitten lekker in je nek hè? Ik had dat ook, haha ik dacht ojee als dat maar goed komt maar gelukkig zakt  met de weken alles rustig op zn plek. Het leek alsof ze begon bij mn sleutelbeen.  

En het is nog al niet wat die operatie van jou...nummer drie dit jaar, best een aanslag voor je lijf. En deze lijkt me heel heftig. Hoe lang heeft hij geopereerd? ..drink lekker veel brandnetelthee en gember thee en probiotica is ook goed na een operatie voor een extra boost voor je herstel en ivm de narcose. 

ik hoop zo dat die pijn snel weg is...Wellicht heeft BB nog een goed advies voor je. Wanneer heb je je eerste controle? 

De eerste dag zit er al op! Na een week gaat alles alweer een stuk beter gelukkig. Ff doorbijten meid, deze x is het niet voor niks.:)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.