Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lees net jouw verhaal pas en kan me zo goed indenken hoe je je moet voelen. Ik kan je vanaf hier alleen maar heel veel sterkte wensen en hopelijk een goed bericht vandaag! 

Dikke virtuele knuffel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug uit het ziekenhuis van de controle. 

 

Nio was zoals ik er uit opmaakt er tevreden.

 

Dit zier er heel goed uit zei hij...

 

Dus hier gaan we dan maar vanuit.

 

A.'s. Maandag om 21.00 terug op controle dan gaat het verband er af.

 

Dan wordt helamaal duidelijk of het in 1 x nu goed is of niet  

 

Maar nio heeft goede hoop.  

 

En ik wacht braaf af tot maandag met toch een beetje een afwachtende gedachten.

 

Eerst zien dan geloven.

 

Dank je wel voor de lieve reacties allemaal 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982,

 

Na al je tegenslagen snap ik dat je wat terughoudend bent. Maar fijn dat Nio er tevreden over is. Dat zegt toch wel wat.

Ik heb vandaag met hem gemaild om mijn operatiedatum voor mijn hersteloperatie af te zeggen. Ik heb hem de situatie uitgelegd.... wat een lieve man is dat toch zeg. Hij zei dat ik hem op de hoogte moest houden en dat ik altijd welkom ben bij hem; zowel voor een hersteloperatie als blijkt dat ik geen gendrager ben, als voor een mastectomie met borstreconstructie bij een negatieve uitslag. Dat geeft wel een fijn gevoel. 

Dus wat dat betreft heb je wel een super goede chirurg hoor meis. Ik weet zeker dat het met jou helemaal goed komt. Probeer er zelf ook maar in te gaan geloven. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai, kom ook weer even kijken hoe het met jouw herstel is gegaan. Nog een heel staartje zie ik. Na zo'n lange tijd ben je er wel helemaal klaar mee en gewoon een dag eens een keer niet aan je borsten denken. Ik hoop dat het nu mooi dicht zit en je ook kunt gaan genieten van het resultaat. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.