Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

@lovertje ik moet ook gewoon geduld hebben haha is lastig soms maar kan toch meer niet doen dus zit niets anders op.

Fijn weekend 

@Desert-Rose ik ga nu gewoon even lekker rustig houden het weekend en van me gezinnetje genieten spelletjes doen enz. Zoontje slaapt gezellig mee op de bank die ik gister geblesseerd geraakt met de voetbal training die kan niet lopen en aangezien hij op zolder zijn eigen kamer heeft word dat beetje lastig 2 trappen op dus ook wel weer gezellig zo..

Fijn weekend

@Nonky

Ja bijna maandag. Gek eigenlijk 1e week ging zo snel voorbij deze week is weer heel langzaam gegaan... maar nu maar even van t weekend en mijn gezinnetje gaan genieten.

Fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 16-12-2016 om 16:38 zei fayenne1982:

 

@Desert-Rose ik ga nu gewoon even lekker rustig houden het weekend en van me gezinnetje genieten spelletjes doen enz. Zoontje slaapt gezellig mee op de bank die ik gister geblesseerd geraakt met de voetbal training die kan niet lopen en aangezien hij op zolder zijn eigen kamer heeft word dat beetje lastig 2 trappen op dus ook wel weer gezellig zo..

 

 

Ah jeetje meis, ook de kleine jongen in de lappenmand, maar wel fijn dat die dan lekker met mama op de bank mag, want 2 trappen op is dan inderdaad geen doen, maar dit is toch een fijne oplossing.

Heerlijk even een familie weekendje, kun jij ook je batterij een beetje opladen.

fijn weekend meis.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 december 2016 om 09:19 zei fayenne1982:

@BrownieG een tities club haha das weer eens wat anders... Ben eigenlijk altijd positief ingesteld maar merk dat nu het om mijn borsten gaat dit wel heel anders is en ik er blijkbaar meer waarde aan hechte als dat ik dacht..

Hey hey, Is ook niet zo gek want laten we eerlijk zijn...je bent er ook constant mee bezig geweest. Je emoties/angsten en onzekerheid komen nu in je herstelproces weer naar boven. Je hebt nu ook hele andere borsten ( prachtige tieten ;) ) en daar moet je vriendjes mee gaan worden hihi. En de ervaring levert dat er soms een baaldag tussen zit. 

Je zoontje heeft het niet mee zo te horen, geblesseerd van de voetbal. Gelukkig nu winterstop toch? Kunnen jullie samen effe bijkomen. Fijn weekend en Succes op je controle!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky lief dat je het vraagt.

@Desert-Rose @Jaydee @Nonky @best_boobie @prisje81 @F-cupje @Susannah @BrownieG @Miss.S  en alle andere die mee lezen.

Alles is op zich goed alleen 2 gaatjes die willen niet dicht gaan en zijn wel smaller als vorige week maar wel ook iets dieper. Dus dat was het mindere nieuws.

Moet rustig aan blijven doen en heb nog 3 extra weken antibiotica gekregen.

12 januari pas weer terug komen hij gaat volgende week 2 weken met vakantie mocht er iets zijn kan ik bij een collega terrecht.

Ik hoop zo dat het alsnog goed komt en dat het niet fout gaat.

Ben eigenlijk best beetje emotioneel er door en best bang.

Maar ik moet rustig aan doen en maar hopen op het beste.

T kan vriezen of dooien zegt nio.

Moet er niet vanuit gaan maar wel rekening mee houden dat het kan zijn dat de protheses verwijderd moeten worden en dan half jaar genezen en dan weer op nieuw.

Hoop zo van niet.

ik ga zo maar proberen te slapen weet even ook niet hoe of wat.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

Jeetje meid, ja kan me voorstellen dat je schrikt,omdat de wonden nog niet goed dicht willen gaan en willen genezen, en ik begrijp echt je angst als je een beetje toegefluisterd krijgt dat je misschien rekening moet houden met verwijdering, je hebt al genoeg voor je kiezen gehad, en soms is het ineens dat de emmer overloopt, en hoe moeilijk het ook is, we gaan uit van het positieve, dat de ab lekker zijn werk blijft doen, en 2017 een top jaar word, zonder gekke dingen.

Denk dat je nu ook maar moet proberen om te gaan slapen,want het was flink heftig vandaag, en je hebt je rust nodig, zowel lichamelijk maar ook in je koppie.

Sterkte meis

 :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Og de God meen je niet meis.... wat rot zeg :( 

Ik hoop echt voor je dat je gaatjes snel dicht gaan en je de implantaten niet eruit moet halen, je hebt al genoeg meegemaakt dus dit verdien je echt niet. Doe maar lekker rustig aan en probeer toch een beetje te kunnen genieten van de feestdagen samen met je familie. 

Dikke knuffel :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie had m gelezen en beantwoord  dank je wel.

@Desert-Rose

Ik lig al lekker onder de dekens op de bank net een themazepam op in de hoop een beetje te kunnen slapen.

Was idd heftig dagje. Maar even tot rust komen en morgen weer verder kijken en hopen dat alles goed gaat komen.

Dank je wel voor je reactie. Allemaal toppertjes hier op t forum.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@F-cupje ik ga mijn best doen te genieten.

Moet ook niet de hoop opgeven maar nu vertrouwen op mijn eigen lichaam en de ab kuur en dan het beste hopen.

Vreselijke rot dag vandaag had beter nieuw's verwacht want komt toch stuk minder vocht uit als week geleden maar helaas.

Dank je wel voor je berichtje.

ik ga zo maar lekker slapen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei fayenne1982:

 

@Desert-Rose

Ik lig al lekker onder de dekens op de bank net een themazepam op in de hoop een beetje te kunnen slapen.

Was idd heftig dagje. Maar even tot rust komen en morgen weer verder kijken en hopen dat alles goed gaat komen.

Dank je wel voor je reactie. Allemaal toppertjes hier op t forum.

Liefs

idd even allemaal verwerken en laten bezinken. hoop dat de temazepam snel werkt meis, slaap lekker.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fayenne,

Heb stukjes gelezen van je verhaal en zie een heel herkenbaar stukje. Over de strak gespannen huid. Ik heb ook wat tegenslag gehad. Ik hoop dat het bij jouw snel dicht gaat en dat de protheses mooi kunnen blijven zitten. Sterkte want ik begrijp heel goed hoe emotioneel dit voor je is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles is niet niks...ik hoop van harte dat alles in orde komt, je hebt al meer dan je deel gehad als ik het allemaal zo lees, zo hoort het helaas niet te gaan. 

Ik wens je dan ook alle succes toe en ook ik zal voor je duimen dat de AB zijn werk doet!

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow niet echt het nieuws dat je wilde horen he meid :( het zal toch tijd nodig hebben denk ik zo, zoals hier boven al eerder is gezegd je bent al vaker op de zelfde plaats in heel korte tijd geopereerd. Dit eist erg veel van je lichaam helaas. Je zult nog meer geduld moeten hebben dan verwacht,. Ik duim voor je dat het toch echt goed gaat komen hoor. Ik wens je veel beterschap en rust inderdaad maar erg goed uit !

Xxx Ik denk aan je meid!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjee meid, het zit niet echt mee wel..... Probeer het allemaal ff aan de kant te leggen, op tijd je AB nemen en Rust!! Valt niet mee dat snap ik, nu de feestdagen voor de deur staan en je kids natuurlijk vakantie hebben, maar  toch doen, en positief blijven denken.....

Als moeders in de put zit is dat voor niemand leuk, zeker niet voor jezelf....

 

XX:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei fayenne1982:

@Nonky lief dat je het vraagt.

@Desert-Rose @Jaydee @Nonky @best_boobie @prisje81 @F-cupje @Susannah @BrownieG @Miss.S  en alle andere die mee lezen.

Alles is op zich goed alleen 2 gaatjes die willen niet dicht gaan en zijn wel smaller als vorige week maar wel ook iets dieper. Dus dat was het mindere nieuws.

Moet rustig aan blijven doen en heb nog 3 extra weken antibiotica gekregen.

12 januari pas weer terug komen hij gaat volgende week 2 weken met vakantie mocht er iets zijn kan ik bij een collega terrecht.

Ik hoop zo dat het alsnog goed komt en dat het niet fout gaat.

Ben eigenlijk best beetje emotioneel er door en best bang.

Maar ik moet rustig aan doen en maar hopen op het beste.

T kan vriezen of dooien zegt nio.

Moet er niet vanuit gaan maar wel rekening mee houden dat het kan zijn dat de protheses verwijderd moeten worden en dan half jaar genezen en dan weer op nieuw.

Hoop zo van niet.

ik ga zo maar proberen te slapen weet even ook niet hoe of wat.

Liefs

Pfffff, meis.....Jij krijgt het ook wel voor je kiezen hè? Maar probeer gewoon positief te blijven, dat is al het halve werk. Daar reageert je lichaam vaak ook positief op. Pak verder goed je antibiotica en je rust, en als wij dan met z'n allen hier op het BF heel hard voor je gaan duimen, dan moet het toch wel goed komen? Heel veel sterkte, meis. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen vrouw,

Ik heb zojuist je hele verhaal bij gelezen liep een beetje achter. Wat een verhaal en het is je zooo gegund een voorspoedig herstel na alle ellende die je hebt doorstaan.

Ik ga echt voor je duimen, ik denk net als iedereen hier. Ik hoop dat je snel weer met een gerust hart kan gaan slapen.

Je doet er zelf iig alles aan, meer kan je niet doen. 

Succes meis, kop op! :60:xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 Oh jee, niet leuk om te horen wat de eventuele gevolgen kunnen zijn als de gaatjes niet dicht willen gaan MAAR we gaan er positief vanuit dat deze goed gaan herstellen. Je borsten hebben al zoveel te verduren gehad maar hopelijk met de AB en goede wondverzorging/rust sla jij je er ook hier doorheen. Weer een lastige periode waar je doorheen moet maar ga heel veel tietgebedjes voor je doen. :53: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.