Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

@ptries het was niet ontstoken hen preventief antibiotica gekregen eerst voor 3 weken nu nog met 3 weken verlengd omdat de wond onder de borst nog niet dicht is.

Mag de pleisters rond de tepel er nu zelf afhalen maar vind dit nogal erg spannend.

Dat last ik de huisarts maar even doen denk ik.. Mijn pc is met vakantie 2 weken vanaf morgen.

Verder gaat het prima. Hoop dat de wond snel goed dicht gaat dan kan ik gaan genieten en heb ik wat meer rust in me koppie.

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S @Desert-Rose @best_boobie @MarTiet @Ank @F-cupje @prisje81 @Susannah @lovertje @Misspe @Nonky @BrownieG en de rest...

Even een update.

Inmiddels 3 weken po.

Vandaag zelf de pleisters rond de tepel er af gehaald en dit ziet er voor zover ik kan zien prima uit.

Pff was wel even spannend om te doen. Maar nio zei dat ik het zelf moest doen dus alle moed bij elkaar geraapt en gelukt....

Vooral onder de linker borst blijft er op t 3 landen  punt vocht komen.

Hier ben ik niet zo blij en weet ik ook niet wat er mee te doen eigenlijk.

Nio is 2 weken met vakantie en en een andere pc via de ik beetje griezelig.

Pff ging dat stukje ook maar dicht dan zou ik eindelijk rust hebben. En met een gerust hard het nieuwe jaar in kunnen gaan.

En trots en blij met mijn boobs Kunnen zijn. Ben er wel trots op al vind ik ze aan de kleine kant maar happy ben ik nog niet omdat de wond onder de borst maar niet dicht gaat Maar hoop dat dat ook snel zal komen.

ik heb de foto's toegevoegd.

Hoop dat jullie fijne en gezellige kerstdagen gehad hebben.  En mocht ik mensen niet meer spreken wil ik iedereen alvast een super goed en gezond en vooral ook en happy boobs 2017 wensen.

Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, dat ziet er heel netjes uit bij je tepels zeg!!! Maar ff niet te veel aan doen. Als het goed dicht blijft de komende paar dagen, dan kun je vanaf volgende week wel wat gaan smeren, want je hebt nogal wat velletjes hihi

Rustig aan, ik denk dat je prothesen nog een klein stukje moeten zakken en dat je spier ook nog uit moet zetten. Denk dat er nog wel wat volume bij komt :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ziet er goed uit die littekens rond je tepels!! heeft Nio weer goed gedaan. 

Ik hoop dat je gauw beetje rust krijgt en dat het de goede kant uit gaat. En je hebt ze tussen de spier, ik denk dat je boobs nog wat moeten zakken en dan nog gaan groeien hoor ;) 

geef de moed niet op hé meid! komt heus wel goed!! 

k denk aan je en ik wens je ook een gelukkig nieuwjaar alvast!! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ja helaas is het drielanden punt,nog even een hekel puntje, maar zie je wel dat er verbetering in zit? De tepels zien er al heel mooi uit, de littekens zijn mooi aan het indrogen, en dit is heel goed.

Voor de rest heeft je lichaam nu eenmaal iets meer tijd nodig om te herstellen,is natuurlijk een flinke opgave na diverse operaties ,en soms gaat de genezing eerst beginnen op andere plekken, zie je tepels, en dan naar de plek die het meeste energie vraagt,en op deze manier regelt het lichaam het zelf zo dat het niet uitgeput raakt.En soms zie je dan ineens dat het op een gegeven ogenblik heel snel geneest, dus we blijven hopen dat dat bij jou ook zo zal zijn.

Er staat natuurlijk spanning op,maar de wond geneest van binnen naar buiten,en wat er zich van binnen afspeelt is niet te zien,maar het herstel is in volle gang.

Qua maat, het zal nu nog even wennen zijn voor je, maar wat bb ook zegt, de protheses moeten nog iets meer indalen, en dan word de verhouding in de borst ook anders,de vorm, de grote.

Maar je geduld word enorm op de proef gesteld jammer genoeg.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose me geduld raakt beetje op haha. Waar de wond nog vocht lekt laat de pleister los. De huisarts kan en wil deze vervangen maar weet niet goed of dit mag. Heb een mail naar nio gestuurd met de vraag wat te doen maar hij is met vakantie dus geen idee of ik antwoord krijg. 

Ach ja de maat... Het zei zo als de wond maar goed geneest dad het belangrijkste de maat kan ik uiteindelijk wel mee leven de problemen die ik had heb ik hierdoor niet meer en het ziet er stukken beter uit ook.

Dus als de wond geneest ben ik dik tevreden en krijgt nio een grote pluim van mij!.

Kom mega slaap tekort door het op de rug slapen echt een drama dat zal de genezing ook niet sneller laten gaan.

Maar goed morgen toch naar de huisarts even kijken of ik iets anders mag dan themazepam. Want het werkt gewoon niet.

Heb eerlijk gezegd geen idee of er verbetering in zit heb de wond zelf nooit gezien altijd een pleister over gezeten.

Aantal dagen geleden was ik positief want er kwam minder vocht maar nu is t weer terug zoals de week er voor.

Me bloeddruk is blijkbaar ook erg laag heeft de huisarts gemeten toen ik vorige week bij hem was ivm het vele vocht vasthouden.

Geen idee of dat met de genezing wat te maken kanhebben.

Drink ruim voldoende alleen water en thee. Eet geen zou vooral verse groentes en fruit. Slik extra vitamine en 2 x in de week witte vis.

Slik me antibiotica netjes volgens schema. Verschoon het 3 x per dag...

Tja geen idee wat ik nog meer kan doen behalve blijven hopen en rustig blijven.

En joepie........ GEDULD hebben. Haha verschrikkelijkste woord van dit jaar..

Liefs

@Miss.S yep dat heeft nio idd super gedaan!!. Echt geweldig. En de grootte tja als het groter wordt heel fijn zo niet jammer maar helaas ik kan er wel mee leven denk ik al is het erg wennen. Maar als de wond maar gaat genezen dad het belangrijkste nu.

Liefs.

@best_boobie

Zitten idd nog al wat velletjes maar dat zit over heel mijn borsten echt zo mega droog. Jeukt echt heel erg..

Maar er zit ook nog lijm resten van de pleisters hoe mag ik dit weg halen?.

Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 k begrijp helemaal dat je geduld opraakt, het is genoeg geweest, en je bent natuurlijk verschillende malen herstellende geweest.

Nou Nio gaat wel reageren,ik denk een jaar geleden, was hij ook op vakantie in Croatie, en iemand van het forum had hem mail gestuurd, en vanaf zijn vakantie adres kreeg ze bericht, want ja ik zou idd Nio even laten beslissen over de pleisters.

Je doet eigenlijk alles wat je kunt doen,maar slapen is idd nu heel belangrijk, dus zou zeker even met je huisarts overleggen of je iets zwaarders kunt krijgen, ook al is het maar even voor een paar dagen ( want slaaptabletten, en vooral de zwaardere geven heel snel gewenning) maar het gaat er maar om dat je een beetje de batterij op kunt laden.

Voor wondgenezing helpt ook goed eiwitrijke voeding,dus wat je al eet vis, zalm is weer goed voor de omega 3,  rood vlees,yoghurt, kwark, desnoods aangevuld met weipoeder, en probeer suiker te vermijden, dit kan genezing tegenwerken.

Lage bloeddruk kun je nu even niets mee doen, omdat je voor vocht bijna geen zout mag, maar door een lage bloeddruk kun je je wel moe, lamlendig,etc van voelen., wie weet heeft je huisarts daar een oplossing voor. Maar het kan denk ik wel met je herstel te maken hebben, want alle doorbloeding gaat nu naar de wonden.

Gelukkig kunnen we dit rotjaar bijna afsluiten en gaan we hopelijk heel goed het nw jaar in, heb je wel verdiend meis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 Hoiii, nou ziet er goed uit bij je tepels :35: Die jeuk is echt nasty he! Als alles straks potdicht is bij je littekens kun je de lijmresten met een creme weghalen en is de jeuk/ velletjes ook veel minder. ( met een watje wat bodylotion/amandelolie insmeren werkte bij mij) Voor nu zou ik ook niets doen en op je tanden bijten. We kunnen niet voorzichtig genoeg bij je! 

Ik heb geen ervaring met borstlift maar lees wel overal dat de drielandenpunt bij de meeste een probleemgebied is mbt gaatjes en vocht. Merk wel dat je lijf hard aan het werk is want bij je tepels ziet het er allemaal prachtig uit. 

Las dat Nio geadviseerd had dat je bij een collega terecht kon dus als je geen reactie krijgt op je mail, kun je misschien Dr van Selms proberen te contacten? 

Sterkte met alles en hopelijk lees ik snel dat ie dicht zit xx

imagegif

xxjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei fayenne1982:

@Desert-Rose en @BrownieG heb antwoord van nio gehad en morgen anders ik bij vervangende pc terecht. 10.20 mag ik er zijn. Ik hou jullie op de hoogte. 

Liefs

Oh Super dat Nio reageert .. Hou van deze tietenkoning :45:  Huh had zn leuk filmpje erop gezet voor je.. Pakt ie hem niet! Jammer! Wilde je effe laten lachen..

We horen van je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fayenne1982:

@Desert-Rose en @BrownieG heb antwoord van nio gehad en morgen anders ik bij vervangende pc terecht. 10.20 mag ik er zijn. Ik hou jullie op de hoogte. 

Liefs

:35:  zie je, ik wist dat die zou reageren maar inderdaad beter dan maar even bij een vervangend pc, die zijn vaak toch beter op de hoogte van dit soort wonden dan een huisarts.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat zijn ze al mooi geworden zeg. Ja dat 3 landenpunt is het gevoeligste plekje maar niet teveel doen dan gaat het ook dicht en zolang gaasje in je bh dat is denk normaal dat er soms wondvocht uit kan komen heb ik ook gehad. En ik had ook na paar weken allemaal kleine velletjes ik smeerde het af en toe in met olie toen alles ook helemaal dicht was. Jij ook een heel fijn uiteinde en een gelukkig nieuwjaar met je nieuwe boobs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lovertje @Miss.S @best_boobie @Desert-Rose @BrownieG @prisje81  @F-cupje en de rest.

Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest om de hechtpeisters  (steristrips) te laten vervangen. Op advies van nio.

Ik had een vervanger want nio is met vakantie. Ze heeft de pleisters er af gehaald en de wond bekeken.

Geen nieuwe pleisters nodig. Ziet er rustig uit alleen bij beide borsten het 3 landen punt nog open. (Zie foto's)

Moet nu vette gaasjes er op doen met gewoon gaasje er over en het zo verder laten helen.

Heb het verslag van de afspraak met de foto's ook naar nio gemaild met de vraag wat hij er verder van vind. En dit kreeg ik als reactie:

 
Ziet er goed uit!! Ben tevreden. Nog niet nat maken. Vet gaasje en gaas erop prima. Steristrips inderdaad niet meer nodig. Doorgaan antibiotica
 
Dus ik vervolgens nog gevraagd of hij verbetering zag met vorige week en toen was het antwoord JA.
 
Dus ik ben weer een beetje gerust gesteld en hoop dat het zo rustig aan dicht gaat groeien.
Wat een opluchting die pleisters er af was zo irritant.
 
Die mevrouw zei ook door die blaren en de pleisters gaat het genezingsproces ook niet vlotter want je lichaam is met veel tegelijk bezig. Dus pleisters er af. 
 
Heerlijk. Die mevrouw zei dat ik mocht douchen en spoelen maar nio begrijp ik van van nog niet dus dat doe ik dan nog maar beter even niet en afwachten tot 12 januari.
En dan hopen dat het dicht is en ik eindelijk weer heerlijk kan gaan douchen.
Heb ik wel zin in nu na ruim 3 weken en na 12 januari ruim 5 weken niet lekker te hebben kunnen douchen..
Voel me net zo'n hulpbehoevende  zwerver haha. 
 
Zo nu even tot rust komen.
 
Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Oh maar dat ziet er inderdaad heel goed uit hoor,je zult in de komende weken gaan zien dat de wond van binnenuit steeds meer dicht gaat groeien, en dat er een klein vliesje over de wonden gaat ontstaan, zoals op de bovenste foto al te zien is. Vette gazen is zeker goed zodat de wonden niet vast gaan zitten aan de andere gaasjes,gebeurt dat ondanks de vette gazen toch, dan kun je de even dubbel of 3 dubbel erop leggen.

Door de pleisters en blaren bleef het natuurlijk ook irriteren en nu kan ook de huid erom heen rustig gaan worden.

Super dat Nio tevreden is, en dat je tijdens zijn vakantie toch gewoon op hem kunt rekenen.Maar zo te zien ben je echt op de goede weg.

Als dadelijk alles dicht is, zul jij echt gaan genieten van een douche,zijn zulke kleine dingetjes, maar mis je enorm als je het niet kunt of mag.Maar inderdaad als Nio zegt nog niet nat maken,zou ik dat ook zeker nog niet doen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose dank je voor de reactie 

Ik vind die onderste foto er griezelig uit zien haha nergens of er iets uit hangt. Maar dit zal dus naar binnen wegtrekken of zo begrijp ik dat goed?.

Yep kleine dingen als een douche nemen of weer heerlijk op de buik of zei slapen. Lekker met de kids wat doen allemaal dingen waar ik zo naar uit kijk. Maar ik heb maar in me achterhoofd..... van de lente kan dat allemaal weer.... tja en als 't eerder is is mooi meegenomen haha.

Hij is toppie nio echt super dat hij dit zo doet. Ben zo blij dat ik bij hem terecht gekomen ben.

Nu maar mijn borsten tot rust laten komen en denk vanavond weer verschonen en dan kijken of blijft plakken of niet zo niet dan 1 x per dag hoe minder ik er aan komt hoe meer rust en des te beter denk ik toch?.

Wel grappig als ik eerder een gaasje of zakdoek onder mijn borsten moest dobleven  ze zo er onder zitten..... Nu vallen ze er zo weer onder uit...... was de hang toch nog ergens goed voor :P

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

Klopt je ziet een klein stukje weefsel / huid, maar als dat gaat genezen gaat dat er net zo uitzien als de wond op de andere foto,eerst geneest de binnenkant nog iets meer en dan ga je zien dat de wondranden steeds meer tegen elkaar komen te liggen, met een klein vliesje over het wondje,maar het heeft echt nog even tijd nodig, het ziet er verder rustig uit,je zal wellicht nog een klein beetje wondvocht kunnen zien, maar het ziet er naar mijn idee al behoorlijk droog uit.

En heel vaak is het een goed teken dat het wondje toch nog iets vochtig is, zo weet je zeker dat de doorbloeding goed is.

Precies, jezelf niet teveel dingen opleggen,maar het is fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken,en op deze manier leer je nog meer de kleine dingen waarderen, niet dat je dat hiervoor al niet deed, maar het word nu nog waardevoller.

Als Nio geen instructies heeft gegeven hoe vaak je moet verschonen dan zou ik zelf zeggen, 2 keer per dag verschonen, zo heb je minder kans dat het gaasje indroogt, en het dus vast kan gaan zitten, maar wil je het zeker weten, kun je Nio beter even mailen want iedere wond heeft een andere verzorging nodig. En denk niet, ik wil hem niet weer storen,gewoon doen, dan geef je hem maar een lekkere fles whiskey of wijn als je op je laatste controle moet gaan ;)

Ja die zakdoekje of gaasjes hebben nu geen houvast meer, maar meis, wat zul jij dadelijk van de zomer als je iets transpireert een verschil gaan merken, geen smetplekken meer etc, dit is ondanks de ellendige dingen waar je doorheen moest gaan, een super goede keuze geweest.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 Ziet er top uit joh!! Heb ze erger voorbij zien komen om heel eerlijk te zijn. Het is langzaam maar goed aan het herstellen. Ik heb geen verstand van wondverzorging maar daar hebben we @Desert-Rose voor ;)

Fijn dat je weer wat gerust gesteld bent door Nio en nu idd weer je rust pakken zodat je wondjes in alle rust dicht kunnen en snel opdrogen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, Nio geeft dus aan niet te spoelen, dan zou ik dat idd zeker ff niet doen :)
Jammer van het douchen :(
Had ook gereageerd op je pb, wat betreft wondzorg. Maar aanvulling is dus: niet te spoelen, omdat Nio dat afraadt.

Zoals ik al zei: rechts daar zijn je wondranden al echt aan het groeien, naar de goede kant, bij links zie ik dat nog niet. Maar het ziet er goed doorbloed en granulerend uit, dus heb echt hele goede hoop.

Fijn dat je van Nio ook die bevestiging gekregen hebt :35: 

Nog ff, 12 januari is het zo hihi... (probeer er een mantra van te maken, want het duurt lang he hihi)

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, ik vind het er ook al een stuk beter uitzien. Maar aan de andere kant snap ik je ook heel goed, dat je graag wil dat de wonden dicht zijn en dat je lekker uitgebreid kunt gaan douchen. Nog ff volhouden, meis. Van de zomer heb jij prachtige stevige boobs, lekker zonder hang en zoals Desert-Rose aangeeft, zonder zweet- en smetplekken onder je mooie boobs. Maar ik snap je ongeduld..... ik vind het nu ook wel lang duren voordat het eindelijk juli is en ik weer aan de beurt ben. Maar goed.... eind januari mijn eindpresentatie voor de cursus, dan rond 20 maart hoop ik weer oma te worden en vorige week heeft de vriend van onze andere dochter haar ten huwelijk gevraagd. Dus één september ben ik ook weer de moeder van de bruid....... hopelijk met nieuwe borsten, zodat ik ook weer een normale bh aan kan tegen die tijd, zonder een hemdje eronder. Hoop maar dat de tijd snel zal gaan. Zowel voor jou als voor mij :38:.

Succes, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @BrownieG @Jaydee

Dames ik reageer vanavond even op jullie reactie. Zit er even beetje door heen op t moment sorry.

Sinds de pleisters er gister af zijn en ik met de vette gaasjes bezig ben komt er meer bloed.

Beetje verwarrend allemaal.

Nio zegt dat het bloed ok is heb de foto's naar hem gemaild. Maar ben zelf zo bang.

Sorry.

Liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, luister maar goed naar best-boobie. Dan weet je dat je je dus geen zorgen hoeft te maken om dat bloed. Probeer van je boobs te genieten en blijf positief... des te sneller ben je weer de oude met prachtige boobs. Alles komt goed, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.