Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Maresje, bedankt voor je lieve woorden.

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat dit forum nu juist heel confronterend is!

Maar ik sluit me bij Mii aan: het grijpt me echt heel erg aan!!! Laat alstjeblieft iets van je horen als de operatie achter de rug is en je er toe instaat bent!!!

Leef enorm met je mee. Ik loop echt al de hele dag met een steen op mn maag van dit afschuwelijke nieuws!

Maar Dr Plovier heeft gelijk: Het is ook goed te genezen, houd je daar aan vast!!!

Jij gaat deze strijd winnen voor je man, je kindjes en natuurlijk voor jezelf!!!

Denk aan je en enorm veel sterkte!!!

Dikke kus en knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Maresje,

Echt verschrikkelijk nieuws.

Heeeel veeeel moed, meer kan ik je nu niet zeggen.

Begrijp wat je bedoeld...

Nu mijn bvg nabij komt begin ik meer en meer schuldig te voelen en te denken er zijn zoveel vrouwen die hun borst door zo een ziekte moeten afstaan en wij gaan er vrijwillig in laten snijden...

Ben er echt niet goed van.

Gek hoe je zo gaat meeleven hé met elkaar

Je komt er wel!!!!!

Dikke knuffel en veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maresje, ik weet even niet wat ik moet zeggen..

Echt verschrikkelijk nieuws, het hakt er echt even in bij mij.. vind het echt super heftig om te horen dit

Ik hoop dat je alle moed en kracht kan vinden om door deze moeilijke periode heen te komen

Snap dat dit forum zoals a70 al zei nu heel confronterend is maar we leven echt allemaal met je mee

Een hele dikke zoen en knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Maresje,

Ik ken je nog niet op het forum. Ik ben er zelf een tijdje tussenuit geweest ivm geen internet zo'n 3 maanden. Iemand verwees mij naar jouw omdat ik begreep dat er iets goed fout was ze zei mij je topic te lezen. ik heb dit gedaan pff wat moet dit ongelofelijk zwaar voor je zijn. Dit is iets waar wij zeker op dit forum ook met elkaar moeten delen en dat we er rekening mee moeten houden 1 op de 3 vrouwen krijgt hier mee te maken dat moet echt naar beneden, en eigenlijk helemaal verdwijnen.

Ik wens je veel sterkte en krecht toe en hoop dat je ondanks dat dit forum zich veelal richt op een bv je steun aan ons kan hebben en zonodig een hart onder de riem te steken. Ik wens dit niemand toe. sterkte meid!!!

groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

Ik lees net voor het eerst je verhaal en schrik er enorm van:(

Ik wens je veel kracht en sterkte toe deze komende tijd.

Ik ben zelf een christelijk persoon en mij hielp het altijd om heel veel te bidden met hele moeilijke periodes Dat van mij is amper zo zwaar geweest dan dat wat jij nu voor je benen gesmeten krijgt maar miss helpt het.

Ongelooflijk veel sterkte en hopen op beterschap

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen voor wat komen gaat.

Het zal niet niks zijn.

En ik vind het ook verschrikkelijk voor je allemaal.

Maar wonderen gebeuren nog steeds, en eigenlijk is dit er ook 1.

Dat je er op tijd bij bent, en ze je snel gaan helpen.

Heel ironisch allemaal... je maakt een keuze om mooiere borsten te krijgen en dan blijkt dat je er 1 afgenomen word... sprakeloos word je ervan..

Mijn nicht maakt op dit moment exact hetzelfde mee, bij haar is al het kwaadaardige zo goed als weg. Ik hoop voor jou dat je hetzelfde mag gaan mee maken en er gezond weer bovenop komt.

Probeer het positief te blijven zien, als je deze keuze niet gemaakt had was je er pas veel later achter gekomen en was het misschien al te laat.

Een teken van boven??

Meid heel veel sterkte en kracht voor de toekomst.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Meiden

Jullie snappen het wel, ik zit deze berichtjes jankend en wel te lezen, omdat ik het zo verschrikkelijk lief vind van jullie en echt dit geeft mij de kracht om door te vechten

Ik zal proberen om zoveel mogelijk nog wat antwoorden te geven, want ik begrijp dat jullie je ook erg machteloos voelen

Donderdag bij de operatie word de rechterborst compleet geamputeerd(ja ipv een borstvergroting krijg ik nu een borstverkleining haha)en de lymfklieren uit m'n oksel worden verwijderd en niet preventief, maar gewoon omdat het echt fout is, na de operatie gaat dit allemaal op de kweek en ruim een week later zal blijken hoe enrstig ik ervoor sta, het is al vrijwel zeker dat ik ook chemo en/of bestraling moet gaan krijgen

En even voor alle duidelijkheid, mijn flauwe grapje van hierboven ben ik blij dat die borst er donderdag al af gaat, want ik voel me een tijdbom, ik zou eigenlijk naar een mooie C gaan en nu naar helemaal niets en blij zijn als ik dit mag gaan overleven, want die angst speelt natuurlijk wel

Maar ik ben ook een taaie, dus nogmaals ik vecht gewoon verder, daarom ga ik nu lekker naar zwemles met de oudste

Spreek jullie later, dank je wel allemaal vind het lief en fijn om jullie berichtjes te lezen

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

ik vind het ook heel erg voor jou. Verder weet ik niet veel te zeggen want alles klinkt dan al snel zo zwaar ,is het natuurlijk ook wel maar ik ben iemand die uitgaat van het positieve.

Dit zal een hele moeilijke tijd gaan worden maar jij gaat hier samen met je gezin goed doorheen komen.

Heel veel sterkte meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

lees net het verhaal, schrik ervan...sprakeloos.

Ik wens je heel veel sterkte toe en houd moed!!! :71:

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

Heb net je verhaal gelezen en heb een brok in me keel gekregen,

ben sprakeloos....

Weet niet goed te reageren hierop vindt dit zo erg voor je,

Het zal een zware weg voor jou en je gezinnetje worden,maar eruit komen zal je!

Ik wil je daarom heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd,

We leven met jou mee,

Dikke knuffel, Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Ben ook zeer geschrokken van je verhaal. Jeetje meid, ben er sprakeloos van. Wat kan het leven toch hard zijn. Toch wens ik je ontzettend veel sterkte toe en heel veel kracht meid.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

Hier nog eentje die kippenvel krijg van wat jij voor je kiezen krijgt,en dat allemaal binnen een week.

Je staat voor veel onzekerheden maar probeer zo positief mogelijk te blijven [is makkelijk gezegd wij staan aan de zijlijn]

maar heel het forum staat achter je hoor.

Maar wat is het als buitenstaander toch moeilijk om iets te zeggen vandaar mijn toi toi voor de komende tijd.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve maresje,

Ook ik ken je niet persoonlijk, maar wil je laten weten dat ik aan je denk! Ik wens jou en je familie alle kracht van de wereld toe om deze ziekte te lijf te gaan. Hou moed, en vanaf deze plek zullen we al onze kracht naar je toe sturen als steuntje in de rug!

Veel liefs Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb echt respect voor je meid!

Kan het amper bevatten en heb er vannacht echt wakker van gelegen. Maar ook al wordt het een zware en ontzettend moelijke tijd. Het is het vechten waard!!! IK bid echt dat na deze 'hel'ook voor jou de zon weer mag gaan schijnen!!!

:71::71::71:

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Maresje,

Wauw ik lees net je verhaal en ik vind het echt vreselijk voor je :(

Ik wou dat ik iets voor je kon doen en ik wil je echt heel veel succes wensen.

Ik blijf je volgen meid! Echt heel veel sterkte :147:

Dikke knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maresje

ook ik wil je heel veel sterkte wensen met dit ongelooflijk sjitte bericht

Ik vind het zo erg voor je..leef je helemaal naar de dag toe dat je je borsten vergroot krijgt ,en nu,hoe dubbel allemaal,"leef"je naar de dag toe dat je borst verwijderd word.

Het moet onmenselijk zijn,,,je voelt je zo machteloos.Ik hoop dat je alles goed doorstaat en later misschien met een borstherstellende operatie toch nog een mooie C cup mag krijgen.

Alhoewel dat nu natuurlijk helemaal op de achtergrond staat.

Lieve Maresje. heel veel sterkte wens ik je.

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden jullie hebben geen idee hoeveel steun dit forum mij meegeeft

Ik ben ondanks de hele k*t situatie, heel blij met jullie berichtjes

Nogmaals hartelijk bedankt allemaal

En A70, ik begrijp ook hoe dubbel jij je voelt maar ben wel blij voor jou dat ze bijna hebt hoor lieverd en ik ga je zeker nog volgen hoor en spreken

Dikke kus en veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend lief dat je dat zegt!!! Kan me ook heel goed voorstellen dat juist mijn bv veel te confronterend is voor je! En wat Amyomi zegt is helemaal waar: Laten we van het positieve uitgaan: dat als de ellende achter de rug is en jij weer gezond mag zijn: je borsten wellicht prachtig hersteld mogen worden.

Je bent een kanjer!!!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Maresje,

Ook ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind het vreselijk voor je!!

Een vriendin van me heeft een aantal weken precies hetzelfde te horen gekregen en is inmiddels geopereerd. Ze hebben bij haar de borst geamputeerd en direkt een prothese ingebracht, zodat het niet zichtbaar is. dat schijnt een nieuwe techniek te zijn. Zij had echter al borstprotheses ivm borstvergroting een aantal jaren geleden. Ondanks dat ze geen uitzaaiingen heeft, moet ze toch een aantal chemokuren ondergaan en zal ze waarschijnlijk zeker minstens 1 jaar daarmee bezig zijn, maar het komt goed, dat is het belangrijkste!!

Houd de moed erin meid!!

Sorry..misschien heb je niets aan deze info..

Ik wilde je in ieder geval heel veel sterkte wensen !! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.