Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Wens je heel veel sterkte en beterschap meid. Idd wat Jilly zegt neem die positieve energie om het te overwinnen.

Ook veel beterschap en sterkte voor iedereen die dichtbij je staan.

Heel veel liefs,

Cinta71.gif71.gif147.gif71.gif71.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Mares.

Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt naar omstandigheden.

En dat je snel naar huis mag. Het is allemaal niet nix he schat?

Ik wordt er ook steeds verdrietig van als ik er allemaal aan denk. En denken doe ik aan je hoor... heel veel!

Heel veel sterkte iniedergeval met het wachten tot vrijdag op de uitslag. Ga mn duimen voor je kromdraaien dat het nu goed is!!!

Laat je intussen maar even leker in de watten leggen, dat heb je meer dan verdiend!

hele dikke kus

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Meiden

Ik ben er weer!!!, ik ben vanmiddag lekker thuis gekomen, ben erg blij dat het achter rug is, de tijdbom is verwijderd en eerlijk gezegd viel het allemaal nog best mee, de eerste dagen was vooral opluchting

Jullie begrijpen wel dat ik donderdag zodra ik uit de narcose was, direct naar de wond heb gekeken en de volgende dag voor de spiegel, ik ben nou eenmaal een type wat alles snel doet dus dit ook, en dat ging me prima af, de zuster dacht dat ik wel wilde huilen, maar serieus dit is alleen maar opluchting

Zondag was wel een hele slechte start de borstdrain zat tegen een zenuw aan en geloof me dat doet pijn, en dan kun je op zo'n moment alleen maar janken om alles(lekker joh), maar zodra de drain verwijderd werd, heb ik mezelf weer bijelkaar geraapt en natuurlijk weer verder vechten om goed op te knappen

Heb vandaag (losse)prothesen gekregen voor beide kanten, want links was door het afvallen nog minder geworden, dus ik heb nu inmiddels een leuk b cupje voor de komende 8 weken, ja meiden das een voordeel ik doe het opbouwend

Meiden ik ben er van overtuigd dat ik zo sterk ben mede door jullie en iedereen die zo met me meeleeft

IEDEREEN BEDANKT!!!!!!!!

Veel liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij dus alsnog even een berichtje:

Ik wil het je nog een keer zeggen: Ik vind je echt een kanjer en zo ontzettend knap en sterk hoe jij hiermee omgaat! Heb echt zoveel respect voor je!

Tuurlijk is het af en toe goed om even lekker uit te huilen! Je hebt mn nummer en weet dat je me altijd mag bellen!!

Inelkgeval heel erg fijn dat je weer thuis bent. Laat je maar even in de watten leggen!

xxx

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meisje je bent echt heel sterk!

Wat fijn dat het meeviel en dat je je er zo goed doorheen slaat.

Vind het ook echt knap van je dat je wilde kijken echt waar.

Ik lees dat je 8 weken met prothesen moet rondlopen en daarna?

Meid alsnog heel veel sterkte voor jou en je familie :71:

We helpen je er doorheen en we gaan voor een nieuwe start :53:

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom thuis :119:

Ik ben blij dat het allemaal meegevallen is. Ik wens je een voorspoedig herstel en zal duimen voor een goede uitslag.

Een buurvrouw van mij is vorige week volledig genezen verklaard ervan, dus zoals ik al in een berichtje hierboven zei, de geneeskunde is tegenwoordig heel ver op dit gebied.

Ik vind je in ieder geval een kanjer.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, welkom thuis.. :)

Ik vind je ook echt een kanjer! Je klinkt zo ontzettend sterk!!

Ik heb echt diep respect voor je !! Ook dat je gelijk wilde kijken vind ik echt knap van je!

Heel veel sterkte... En ik hoop dat je goed herstelt..

Hele dikke knuff :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meisje je bent echt heel sterk!

Wat fijn dat het meeviel en dat je je er zo goed doorheen slaat.

Vind het ook echt knap van je dat je wilde kijken echt waar.

Ik lees dat je 8 weken met prothesen moet rondlopen en daarna?

Meid alsnog heel veel sterkte voor jou en je familie :71:

We helpen je er doorheen en we gaan voor een nieuwe start :53:

Sterkte meid!

Het is voor 8 weken tijdelijke prothese(nu schuimrubber)daarna krijg ik de definitieve dat betekent van siliconen, maar in een speciale bh, een recontructie zal pas over min. een jaar mogelijk zijn, maar dat hangt ook van de uitslag af

Ik wacht het gewoon af, eerst dit overleven en dan de rest

Veel liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Fijn dat je weer thuis bent bij je familie! Heb ook veel aan je gedacht en ben elke dag komen kijken in je topic of je al terug was verschenen. Ben blij dat alles goed is verlopen en vind je ook heel sterk hoe je er allemaal mee omgaat, echt heel knap van je! Duim mee voor een goede uitslag vrijdag.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Blij dat je terug thuis bent en om van je te horen.

Heb ook alle dagen komen piepen of je al terug iets laten horen had.

Knap hoor van jou dat je je zo sterk houd!!!!!

Komt allemaal wel goed meid! :101:

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey maresje

Wat fijn voor je dat je weer thuis ben en dat we weer wat van je horen. Ik heb echt respect voor je hoe je met de situatie omgaat, dat toont maar weer aan hoe sterke vrouw je wel niet bent! Hopelijk wordt het een goede uitslag vrijdag ik denk aan je en ik duim met je mee :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve Maresje!

Blij te horen dat je terug thuis bent en het goed met je gaat, gezien de omstandigheden. :116:

Ook hier alleen maar ENORM veel respect voor je! :109:

Jij bent echt ijzersterk en dat zal je zeker helpen in je herstel!

Wij duimen allemaal voor je mee op een goeie uitslag vrijdag! :119:

Doe maar lekker rustig aan en neem je tijd om volledig op je positieve te komen. Stap voor stap, dat is de goeie spirit en die heb je duidelijk wel!

Laat je maar lekker in de watten leggen, dat heb je dik verdiend!

Heel veel knuffels

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve A70,

Ik heb heerlijk geslapen, maar dat doe ik de hele week al hoor, het put behoorlijk uit, dus dat is pluspunt dat je wel goed slaapt en overdag rust ik ook nog, ik heb regelmatig hulp in huis en mijn moeder kookt voor ons, voor mannetje ook wel prettig, die hoeft pas volgende week woensdag pas weer te werken(zorgverlof)

Maar vandaag al wel weer gewoon naar school geweest, de oudste halen en brengen met hele gezin, zelfs het hoofd van de school stond me op te wachten bij de klas

Je snapt het wel, ik mankeer niets aan m'n benen en een wandeling is heerlijk

En Lieve allemaal

Ik vind nog steeds erg fijn om jullie opbeurende berichtjes te lezen Dank jullie wel

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Ja moet vrijdag terug naar het ziekenhuis om half drie, moet een uurtje van te voren bellen, dat de uitslag zeker binnen, want ze laten je echt niet voor niets komen

Maar ben vandaag ook al weer terug geweest, mijn rechterkant was volgelopen met vocht, de drain is er natuurlijk maandag uitgegaan en die functie moet het lichaam weer overnemen en vaak gebeurd dat niet direct, dus had ik vanochtend na een slechte nacht inmiddels weer meer borst dan voor de operatie, leuk om te zien maar de pijn werd met het uur erger dus zo leuk was dat niet

Dit zijn dan echt wel hele zware dagen hoor, maar kon gelukkig al om twee urr terecht, hoef dan niet eens te wachten en word direct geholpen(het ziekenhuis is echt geweldig), met een naald en spuit heeft ze dus even 150 cc eruit gezogen, gelukkig voel je dit niet want de zenuwbaan is doorgesneden dus hier voel vrijwel niets van

Dus de spanning er weer af en aardig wat napijn weer naar huis en vrijdag waarschijnlijk het zelfde verhaal en dan ook de uitslag, daar maak ik me niet zo druk om, voor mijn gevoel was de vorige uitslag de grootste klap en chemo krijg ik zeker dus ik zie het verder wel

Heel veel liefs X ps blijf het jammer vinden dat we elkaar niet hebben kunnen ontmoeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meissie toch t zit allemaal niet mee he?

Wou dat ik wat voor je kon doen :(

Iniedergeval fijn dat ze bij t ziekenhuis zo lief voor je zijn, dat verzacht het misschien een klein beetje.

Ik kan me voorstellen dat t zenuwslopende dagen zijn, die onzekerheid moet killing zijn.

Als je je hart wilt luchten dan bel je me maar hoor!!!!

Vind t ook super jammer dat we elkaar niet hebben kunnen ontmoeten, maar zeg nooit nooit ;)..

Ik hoop iniedergeval dat je vannacht beter slaapt en iig een beetje uit kan rusten.

Zal aan je denken vrijdag (doe ik sowieso wel).

Ik ga vrijdag een weekje op vakantie met mn ouders naar Landal greenparks en ben dus ws niet zo veel online (als t goed is hebben ze daar internet...?)

Maar ik hoor graag wat van je en zoals ik al eerder heb gezegd: ik ga mn duimen voor je krom draaien!!!

:71::71::71::71::71::71::71::71::71::71::71::71::71::71::71::71:

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieverd

De spanning valt op zich nog wel mee hoor, de rest is gewoon vermoeiend maar ik ga wel zo veel mogelijk door, tussendoor rusten en dan lekker de meisjes van en naar school dat doet echt goed, vooral de oudste is zo blij dat ik weer thuis ben

Ik heb toch net even bij je foto's gekeken, erg pijnlijk, maar meid wat geweldig zeg, wat zal jij trots zijn(ik gun het echt van harte hoor lieverd)

Ik wil in ieder geval een heel fijn weekje wensen, lekker genieten en ik zal je vrijdag wel een sms sturen als je dat wilt natuurlijk?!

Hele dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ach wat lief van je comlpimentje, maar ga het je eigen nou niet moeilijker maken dan het is he?

Ik verwacht dat echt niet van je! Wil niet dat je nog meer pijn hebt dat je al hebt, begrijp je?

Als je me een sms-je wil sturen heel graag. Want ik ga waarschijnlijk heel van aan je denken vrijdag!!!

Bij deze wil ik je vast heeeel veel sterkte en succes wensen!!!

Denk aan je kanjer!!!!

Heel veel liefs en een hele dikke kus en knuf

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

ja super dat ze zo lief voor je zijn mijn man heeft ook kanker en zit in Nieuwegein en daar zijn ze ook zo super lief dat doet een mens toch wel goed.

Hoop toch op een positieve uitslag ook al weet je nu al dat je chemo krijgt beginnen ze daar al snel mee of moet eerst de wond genezen zijn.

Mijn man heeft dat traject al achter de rug en is er gelukkig praktisch niet ziek van geweest hoop dit voor jou ook .

In ieder geval denk ik morgen aan je trouwens elke dag heb ik wel even van hoe zou het zijn raar hè volstrekt vreemd en er toch mee bezig zijn wat is zo forum dan toch mooi.

Toi toi en we lezen wel van het hoe het afgelopen is.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve A70

Ik ga je vrijdag je zeker wat laten weten, maar pas laat op de dag

Hele fijne week heel veel liefs XXX

Lieve blokkendoos

Ja klopt de wond moet inderdaad eerst rustig zijn, maar eerst morgen maar even afwachten, wat heeft je man precies gehad?

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.