Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik wil me even voorstellen, Ik ben Mar 38 jaar , ik heb twee prachtige meiden en na mijn zwangerschappen is er niet meer over gebleven dan slappe A, dus of onbeperkt zwanger zijn of een borstvergroting om weer mooie borsten te krijgen, dus het het laatste is nu bijna zover, want ik heb dus op 22 september de operatie en hoop hiermee naar een volle B, kleine C te gaan

Ik vind het erg fijn om al jullie ervaringen en tips te kunnen lezen hier

Groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Mar,

Welkom hier! :D

Fijn dat je voor jezelf de beslissing hebt genomen om ervoor te gaan! Je hebt zelfs al een datum! Door wie word je geopereerd? En wat is er besloten tijdens het consult? CC's, plaatsing, soort prothese enz...? Als je even laat weten door wie en waar je operatie door gaat zal ik het even bijzetten in je titel en je gelijk ook al naar de operatieverslagen verhuizen! Maakt het net weer iets echter! :)

Succes met aftellen en nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje,

Ik ga naar Beaucare, en word geholpen door dr Plovier

Als het goed is krijg tussen 250 en 300 cc rond achter de spier

Vooral belangrijk de foto's of plaatjes mee te nemen van wat je mooi vind en NIET(tip van het forum) mooi vind

Groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

heb je topic gevonden.. :)

toch erg handig hoor, als je advies wil kun je het hier neerzetten en er is altijd wel iemand

die reageert..!!

Ineens wel veel mensen van het forum die bij beaucare geopereerd worden..

Spannend!!

maar het is nog wel even wachten tot 22 september, dus genoeg tijd om na te denken wat je nou wilt..

Komt heus wel goed..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Je word met de dag wijzer hier, inmiddels van Eefje vernomen hoe breder je bent hoe meer cc je nodig hebt om het gewenste resultaat te bereiken, aangezien ik een onderwijdte heb van 80 cm , wil ik graag dames spreken die hier ervaring mee hebben en met hoeveel cc ze wat bereikt hebben

Alvast bedankt meiden

Groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Je schrikt er best wel van als je het zo leest ja, maar we laten het gewoon aan dr Plovier over, hij heeft er verstand van

Maar je wilt je zo goed mogelijk voorbereiden, en eigenlijk zo veel mogelijk zekerheid krijgen

maar je hebt helaas niet alles zelf in de hand

Wel spannend he, voor jou helemaal het schiet echt al op

Ik kon de operatie niet eerder plannen, want twee dagen ervoor word m'n dochtertje drie dus moet nog wel even goed gevierd worden, dus dan maar erna, en de weken gaan toch snel genoeg

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Je hebt mijn foto's al gevonden las is :).

Mijn ondermaat is 81, en met 430 cc ben ik nu uitgekomen op een D.

Je kan echt van alles vinden hier, waar ik zelf erg blij mee was. Dan ben je toch iets beter voorbereid zeg maar.

Succes met aftellen in ieder geval :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

ik heb geen onderbreedte van 80 maar 70,wel heb ik 400cc achter de spier gekregen,en heb nu een grote c.ik had dan werkelijk alleen een aa,je verliest wat cc als ze achter de spier worden geplaatst,doordat de spier het tegenhoud.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal

Ik ben eruit, de afspraak bij Beaucare is afgezegd, ook ik(net als A70) ga naar dr Plovier op 21 september

Heb gelukkig m'n hotel een dagje kunnen verzetten, dus alles is nu geregeld, hoop nu wat meer rust te krijgen

Wat een stress zeg de afgelopen dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Maresje,

Las het al in mijn topic,

maar dacht ik zal hier even reageren! ;)

Maar fijn dat je er uit bent!

Nu kun je eindelijk naar je operatie uitkijken :)

Wat zeiden ze bij beaucare? deden ze toch niet vervelend ofzo?

Misschien zie je A70 nu nog wel haha!! Zou wel leuk zijn..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Maresje,

Las het al in mijn topic,

maar dacht ik zal hier even reageren! ;)

Maar fijn dat je er uit bent!

Nu kun je eindelijk naar je operatie uitkijken :)

Wat zeiden ze bij beaucare? deden ze toch niet vervelend ofzo?

Misschien zie je A70 nu nog wel haha!! Zou wel leuk zijn..

Liefs :58:

Ja ja die kans is erg groot dat we elkaar tegen, wel erg leuk

Ik hoop dat ze het zelfde hotel toevallig boekt, dan zien we elkaar bij de tijd, want anders heeft de een net de narcose nog

Beaucare deed helemaal niet vervelend hoor, ik zei gewoon dat ik m'n afspraak wou afzeggen en toen vroeg ze of ik een nieuwe datum wilde, ik zei natuurlijk nee, waarop ze licht begon te lachen en vroeg me of ik naar dr Plovier ging, waarop mijn antwoord weer ja was, en verder heeft ze niets gevraagd en ze was gewoon heel vriendelijk

Ben wel erg blij met dit besluit, eindelijk rust en nu echt aftellen

Nog DRIE WEKEN!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hallo,

Ik ben blij dat je door dr. Plovier geopereerd zal worden! Hij is een goed chirurg, ik ben trouwens ook zeer tevreden met het resultaat, tot nu toe dan toch ;-). Ze verzwijgen het ook niet meer bij Beaucare hoor. Ik heb gisteren mijn draadjes er laten uithalen, jawel, door de verpleegster van Dr. Plovier. Ze heeft me zijn kaartje gegeven waarop een gsm-nr stond en zei me als ik daarnaar bel, dat ik bij haar zou terecht komen. Mijn nacontrole binnen 4 weken zal dan ook in Overijse plaatsvinden. Dus ik moet op 1 oktober eens bellen.

Het aftellen kan nu echt beginnen voor je, super...het zal snel 21 september zijn, time flies!

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Wat fijn joh dat je zo tevreden bent

En ja ik ben erg blij dat het nu goed vast staat, geeft echt veel meer rust, en dat aftellen zal zeker lukken ik heb best druk de komende weken en vooral het laatste weekend voor ik geholpen word, dus dat komt goed uit

Ik kijk er echt naar uit

Groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Maresje,

Hier is A70 dan:

Ik zou t wel erg leuk vinden hoor als we elkaar zouden zien!

Maar t zelfde hotelletje is helaas niet gelukt. Mischien kunnen we op de vooravond ergens samen (alcoholvrij)borrelen? haha!

Hoe laat moet jij aanwezig zijn nu?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Ja jammer van het hoteltje, maar het borreltje!! is ook een leuk idee

Ik moet om acht uur aanwezig zijn, als het een andere tijd werd zou ik het horen, maar ik denk dat het zo blijft toch??

In welk hotel ga je nu, hoe ver zitten we bij elkaar vandaan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.